Venäläisellä TV-kanavalla väitetään saksalaisten pommittaneen itse itsensä romuksi toisessa maailmansodassa.
Venäjän valtiollisen televisiokanava Rossija 1:n keskusteluohjelman osallistujat eivät tienneet, kuka kukisti natsi-Saksan toisessa maailmansodassa.
Voi hyvää päivää noiden ryzzien tyhmyyttä.
Venäläisillä on vielä pitkä matka puusta alas.....voi jessus!
13
55
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi katsot venäläistä TV-kanavaa?
Missä (maassa) katsot venäläistä RV-kanavaa??
Oletko Zelenskyn ohjaama puppelipoika???- Anonyymi
Niitä linkitetään someen ja käännetään englanniksi.
Kyllä te vanjanrakastajat olette pässejä.
Putinin käsikirjoitus unohtunut
- Anonyymi
Aika paha.
- Anonyymi
Kömmipäs aloittaja joulukuusen alle miettimään tekosiasi.
- Anonyymi
Mitä se maanpetturi puniggi siellä örisee?
Tuskin elät enää pitkään.
- Anonyymi
Stalin oli Hitlerin veroinen diktaattori, kaks kärpästä olis saanu samalla kertaa mut mut?😎
- Anonyymi
Putin haluaa samaan seuraan.
- Anonyymi
Stalin tapatti monin verroin enemmän omiaan kuin hitlertit kerkesi
- Anonyymi
Onnellisten maassa kaikki on hyvin.
- Anonyymi
No ei nyt ihan hyvin ole, kun täytyy alkaa kouluttamaan kaupungin valtuuston ja hallituksen himisiä ymmärtämään, että missään tilaisuuksissa ei saa tökkiä toista edes käsivarteen.
- Anonyymi
Tekevät johtajastaan aina jumalansa, vaikka olisi Stalin tai Putin. Eikös iso kirja kiellä pitämästä muita jumalia?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1175359
- 705118
- 914154
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753630Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603238- 432821
- 152307
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️541959- 421842
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381693