Voisitko tuollaisena kokeneena miehenä

Anonyymi-ap

Alkaa opettamaan minua?

57

701

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voisit antaa mulle yksityisopetusta. 😍 aloittaja

    • Anonyymi

      Tuo on minunkin haave siitä kaivatusta miehestä.:)

      • Anonyymi

        Hypätäänkö suoraan 1 ja 2 yli kolmannelle luokalle. Et taida olla enää se pienipenaalisin koulutyttö?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hypätäänkö suoraan 1 ja 2 yli kolmannelle luokalle. Et taida olla enää se pienipenaalisin koulutyttö?

        Hypätään vaan. On minulla jo jotain tietoa noista luokista.:) mikä olisi tavoite?


    • Mitähän pitäisi opettaa?
      Kaikenlaistahan voi opettaa, mutta on asioita joita opetellaan kodissa tai kodin omaisessa tilanteessa. Ja sitten on asioita joita opetellaan kouluissa tai jopa töissä. Ja sitten on asioita, joita opetellaan...

    • Anonyymi

      Ruuan jälkeen kyllä se käy.

    • Anonyymi

      No voin jos oot se söpö ruskeatukka samalta paikkakunnalta. Haluaisitko oppia 1001 eri juttua?❤️sulla on kaunis hymy ja vartalo on kuin awwww. T. Mies samasta kaupungista

    • Anonyymi

      Mä en tarvi opetusta.🙄

      • Anonyymi

        Ei kaikki liity sinuun narsk.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kaikki liity sinuun narsk.

        Älä nyt jaksa lapsenmieli joka provoon tarttua oot vaan nolo kun yrität maalittaa ja diagnosoida hah hah sulle🥱


    • Anonyymi

      Kasveja voin opettaa hoitamaan.

      • Anonyymi

        Opeta mua tuottamaan nautintoa sulle...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Opeta mua tuottamaan nautintoa sulle...

        Aina saa tietysti kysyä ihan palstan ulkopuolella, kun täällä oikean henkilön löytäminen voi olla ikävä kyllä vähän vaikeaa. Jos kyseessä on yksi mielestäni erittäin viehättävä tuttu nainen, niin vastaus on todennäköisesti myönteinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina saa tietysti kysyä ihan palstan ulkopuolella, kun täällä oikean henkilön löytäminen voi olla ikävä kyllä vähän vaikeaa. Jos kyseessä on yksi mielestäni erittäin viehättävä tuttu nainen, niin vastaus on todennäköisesti myönteinen.

        Huh huh, siihen ei minunkaan pokka riittäisi. Miten sen voisi kysyä? Eei ei. Täytyy tyytyä haaveiluun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina saa tietysti kysyä ihan palstan ulkopuolella, kun täällä oikean henkilön löytäminen voi olla ikävä kyllä vähän vaikeaa. Jos kyseessä on yksi mielestäni erittäin viehättävä tuttu nainen, niin vastaus on todennäköisesti myönteinen.

        Millä kirjaimella alkaa sen naisen nimi? Tai kerro jotain lisää hänestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huh huh, siihen ei minunkaan pokka riittäisi. Miten sen voisi kysyä? Eei ei. Täytyy tyytyä haaveiluun.

        No hitsi, melkein onnisti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No hitsi, melkein onnisti.

        Kerro jotain lisätunnistetta....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro jotain lisätunnistetta....

        Ainakin hän on saanut useamman kerran kuulla olevansa kaunis ja söpö, kun ei meinaa sitä vaan uskoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainakin hän on saanut useamman kerran kuulla olevansa kaunis ja söpö, kun ei meinaa sitä vaan uskoa.

        Ääh, ei osunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ääh, ei osunut.

        No hyvä yritys kuitenkin. Onnea sinne jatkoon!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No hyvä yritys kuitenkin. Onnea sinne jatkoon!

        Vaikutit niin häneltä... Taisit vain luulla mua joksikin toiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikutit niin häneltä... Taisit vain luulla mua joksikin toiseksi.

        Täällä on kyllä tullut vastaan useampiakin samalla tavalla kirjoittavia. Se aina vähän yllättää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainakin hän on saanut useamman kerran kuulla olevansa kaunis ja söpö, kun ei meinaa sitä vaan uskoa.

        Jos olet kehunut naista jo kauniiksi ja söpöksi oikeassa elämässä, niin eikö teillä jonkinlainen suhde luulisi jo olevan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olet kehunut naista jo kauniiksi ja söpöksi oikeassa elämässä, niin eikö teillä jonkinlainen suhde luulisi jo olevan?

        Ei siitä aina seuraa suhdetta. Kiinnostusta toki voi olla tilanteesta riippuen, mutta noin voisin sanoa ystävällekin ilman taka-ajatuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä on kyllä tullut vastaan useampiakin samalla tavalla kirjoittavia. Se aina vähän yllättää.

        Olet ainakin kokenut mies ja vastailit vähemmän kokeneelle naiselle. Kun siis kerran tähän vastailit. Siksi ajattelin, että voisit olla pienellä mahiksella hän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet ainakin kokenut mies ja vastailit vähemmän kokeneelle naiselle. Kun siis kerran tähän vastailit. Siksi ajattelin, että voisit olla pienellä mahiksella hän.

        Harmi kyllä. Täällä on todella helppo erehtyä henkilöstä. Onko miehestä jotain tuntomerkkejä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei siitä aina seuraa suhdetta. Kiinnostusta toki voi olla tilanteesta riippuen, mutta noin voisin sanoa ystävällekin ilman taka-ajatuksia.

        Okei. Voisithan sinä ollakin hän, mutta minä en ole se sun hän. Harmi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei. Voisithan sinä ollakin hän, mutta minä en ole se sun hän. Harmi.

        Onhan se mahdollista. Aavistan kyllä parinkin nuoremman naishenkilön olevan potentiaalisesti kiinnostuneita, mutta en kyllä halua aiheuttaa heille mitään pahaa oloa olettamalla liikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harmi kyllä. Täällä on todella helppo erehtyä henkilöstä. Onko miehestä jotain tuntomerkkejä?

        On, mutta tuntuu turhalta kertoa. Uskon, että jos olisit se mun kohde, niin tietäisit tai ainakin arvaisit kuka olen. Niin, ja en ole hänelle kovin tuttu, eikä ole kehunut mua kauniiksi ja söpöksi, ja se olisi ollutkin aika erikoista jos olisi alkanut kehuskelemaan. 😂 Ei se kyllä haittaisi mua yhtään, mutta olisihan se erikoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On, mutta tuntuu turhalta kertoa. Uskon, että jos olisit se mun kohde, niin tietäisit tai ainakin arvaisit kuka olen. Niin, ja en ole hänelle kovin tuttu, eikä ole kehunut mua kauniiksi ja söpöksi, ja se olisi ollutkin aika erikoista jos olisi alkanut kehuskelemaan. 😂 Ei se kyllä haittaisi mua yhtään, mutta olisihan se erikoista.

        Juu, ihan ymmärrettävää. Kiinnostusta on kyllä usein harmillisen vaikea tulkita, kun ihmiset ovat niin erilaisia.

        Toivottavasti miehen kanssa käy hyvin.


    • Anonyymi

      Näin on, aina kannattaa kehasta, että näytäppä kuinka näppärästi se käy

    • Anonyymi

      Voisin opettaa. A niin kuin aasi...

      • Anonyymi

        Kyllähän susta ei saa nokkelaa tekemälläkään. Sivusta tämä


    • Mielelläni, jos niin tahdot.

      • Anonyymi

        Tapojako ajattelit opettaa, ope 🤗🔥


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tapojako ajattelit opettaa, ope 🤗🔥

        Niitä juuri ja ihan mitä tahdot. 🤗🔥


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Niitä juuri ja ihan mitä tahdot. 🤗🔥

        Ihanaa🤗❤


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihanaa🤗❤

        Sinä olet ihana 🤗🔥♥️


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Sinä olet ihana 🤗🔥♥️

        Jokin näissä tekopirteissä lässytyksissä saa oksetuksen tunteen aikaan, ja yleisen kuvottavuuden että tuollainen avohoitotapaus on liikkeellä mahdollisesti normaalien ihmisten parissa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jokin näissä tekopirteissä lässytyksissä saa oksetuksen tunteen aikaan, ja yleisen kuvottavuuden että tuollainen avohoitotapaus on liikkeellä mahdollisesti normaalien ihmisten parissa

        No, se on kokonaan sinun ongelmasi. 😊


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Sinä olet ihana 🤗🔥♥️

        Honay❤🔥


      • Anonyymi kirjoitti:

        Honay❤🔥

        Kulta 🔥♥️🔥


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        No, se on kokonaan sinun ongelmasi. 😊

        Se on koko yhteiskunnan ongelma ja sinut pitää saattaa pakkohoitoon


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se on koko yhteiskunnan ongelma ja sinut pitää saattaa pakkohoitoon

        Hoitoon pääsy on aika vaikeaa nykyaikana muutenkin että en usko minun ongelmani riittävän hoidon syyksi.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Kulta 🔥♥️🔥

        Hani ❤🔥 kivaa päivää🤗


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hani ❤🔥 kivaa päivää🤗

        Mukavaa päivää sullekin kulta. 🔥🤗😘


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hani ❤🔥 kivaa päivää🤗

        Haluaisin tavata sinut kulta🤗🔥♥️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokin näissä tekopirteissä lässytyksissä saa oksetuksen tunteen aikaan, ja yleisen kuvottavuuden että tuollainen avohoitotapaus on liikkeellä mahdollisesti normaalien ihmisten parissa

        Onneksi palstaprinssi viihtyy päivät pitkät porisemassa näissä emojitarraketjuissa itsensä kanssa, jostain se aika on pois


    • Anonyymi

      Saat oppia miten valtaosa naisista ei koskaan saa yhdynnässä orgasmia.

      • Anonyymi

        En ole neitsyt, joten tiedän kyllä tuon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole neitsyt, joten tiedän kyllä tuon.

        Sitten ei ole mitään uutta opetettavaa.


    • Anonyymi

      Miten mahdollista toimimattomuus!

    • Anonyymi

      Katkeruuspuuska iski.

    • Anonyymi

      Petoviilit on aina valmiina.

    • Anonyymi

      Mitä haluat oppia?

    • Anonyymi

      Mistähän sinulla aloittajasetä niin sitä sellaista kokemusta oikeen on?

      • Anonyymi

        kerro omista kokemuksista niin tulee kateelliseksi.
        Jos ei jo ole.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      71
      3309
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      558
      3117
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      38
      2563
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      2032
    5. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      310
      1842
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1835
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      10
      1702
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      121
      1383
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      26
      1241
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1228
    Aihe