Taas sai ihmetellä, mitä ihmisten päässä oikeen liikkuu, jos mitään. Nimittäin olin s-marketissa ostoksilla, ja leikkelehyllyllä oli joku jättänyt hedelmiä ym. paikalle kuulumatonta tavaraa. No tätähän sattuu yhtenään kaupoissa. Mutta vielä typerämpää oli luvassa maitohyllyllä: punaisen maidon paikalle oli jätetty, no arvaat varmaan, pökälehän se. Otin taskuun ja piilotin säilykkeiden joukkoon. Hyvää uutta vuotta lukijoille!
Kauhajoella sattuu ja tapahtuu
Anonyymi-ap
9
768
Vastaukset
- Anonyymi
Saitko orkun äskeistä väsätessä?
- Anonyymi
Onkohan aloittaja unohtanut ottaa lääkkeet?
- Anonyymi
Ummetus vaivaa?
- Anonyymi
Karijoen Salessa oli maitopurkin välissä tekopillu jossa oli vielä kullimies
- Anonyymi
Karijoen Salessa oli maitopurkkien välissä tekopillu joissa luki vielä kullimies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Karijoen Salessa oli maitopurkkien välissä tekopillu joissa luki vielä kullimies.
Kovia miehiä kovia miehiä.
- Anonyymi
Juu mää näin alaossttoman myyjän hyllyjä täyttämässä. Ai että olis haluttanu panna takaa päin velaksi.
- Anonyymi
Jaa oliko se maksullinen nainen
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145925Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324037- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182976Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522034Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881994- 1431775
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421763Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881559