https://www.is.fi/digitoday/art-2000009294317.html
Syrjiikö Applen kello tummaihoisia?
Apple oikeuteen rasistisesta älykellosta
16
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllähän tummaihoista on vaikeampi erottaa pimeässä puistossakin
- Anonyymi
Sotaharjoituksissa olevat valkoihoiset sotilaat mustaavat kasvonsa. Eikö Puolustusvoimat toimi rasistisesti ja syrji tummaihoisia ? Pitäisikö Suomen Puolustusvoimat haastaa oikeuteen syrjinnästä ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sotaharjoituksissa olevat valkoihoiset sotilaat mustaavat kasvonsa. Eikö Puolustusvoimat toimi rasistisesti ja syrji tummaihoisia ? Pitäisikö Suomen Puolustusvoimat haastaa oikeuteen syrjinnästä ?
Ei mutta kulttuurin omimisesta pitää.
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17684840M
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Tyypillistä woke kulttuuria. Ongelma on tekninen ei rasistinen. Seuraavaksi aasialaiset haastavat piilolasivalmistajat oikeuteen sillä piilolasit eivät sovi esim kiinalaisten silmiin.
- Anonyymi
Haloo! Ei kannata mainostaa kelloa, joka mittaa happisaturaation, jos se ei toimi kaikilla ihmisryhmillä!! Sellainen "tekninen ongelma" on huijausta.
- Anonyymi
Sairaammaksi vaan menee touhu Yhdysvalloissa. Demokraatit vallassa, joten ei ihme, nuo paikalliset vihervassari demarit
- Anonyymi
Anopersulle saa siis myydä kalliin laitteen, joka ei toimi kuten mainostetaan? HÄH?? Kyse on kuluttajansuojasta!!! Rasismi näköjään tyhmentää. MOT.
- Anonyymi
Ihmiset alkavat piilottelemaan Applen tuotteitaan, koska muuten heidät luokitellaan rasisteiksi.
Samsungilla myhäillään - Anonyymi
Solariumin valmistajat myös oikeuteen.
- Anonyymi
Totta rasistisesti se ruskettaa, ei vaalenna
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta rasistisesti se ruskettaa, ei vaalenna
Solarium pitäisi rakentaa siten että sitä voisi myös mustat käyttää.
- Anonyymi
Kelloon pitää vähintäänkin liittää huomautus, ettei se toimi kuin blondeilla.
- Anonyymi
Tuollaiset laitteet on täysiä leluja. Vähintään ne pitäisi henkilökohtaisesti kalibroida mitattua veren happipitoisuutta vastaan.
Se on tietenkin huijausta, jos Apple sanoo, että ihonväri ei vaikuta mittaustarkkuuteen ja se oikeasti vaikuttaa. - Anonyymi
Voi taivas tätä nykymenoa aina on jollain naama norsunv......
- Anonyymi
Normaalia Amerikassa.
Siellä on raskasta olla yrittäjä.
Kissa ei saa olla mikrossa mikron ollessa päällä.
Tätä tasoa oltava ohjeet.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1422653Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3601977- 401707
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii321566Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281360Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941203- 541163
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327937Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110918Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53772