Hävettää todella.

Anonyymi-ap

Sanna Antikainen, sinulla on vielä kansanedustajan titteleli, mutta kielenkäyttösi takia et ole tittelisi arvoinen ja toivottavasti olet kevään vaalien jälkeen entinen kansanedustaja eli sairaanhoitaja, mikä,sinänsä on arvokas ammatti. Kukaan meistä ei hyväksyne Venäjän syytöntä sekoilua Ukrainassa, mutta sinä teit kyllä phjanoteerauksen vastatessasi Venäjän Suurlähetystän joulutervehdykseen. Fiksu ihminen, puhumattakaan pian entisestä kansanedustajasta, olisi voinut käyttää sivistyneempää kieltä, kun moitti Venäjän käytöstä Ukrainaa kohtaan. "Jollle on pikkulusikalla annettu, ei voida kauhalla vaatia" pitänee paikkansa tässäkin tapauksessa. Ei jatkoon, elleivät esitetyt kielikuvat siistiydy!

34

1137

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sannako fiksu, johan vitsin murjaisit..
      Keskinkertainen sairaanhoitaja joka ei kansanedustajana ole saanut muuta kuin häpeää Outokummulle aikaiseksi. Sanna Inttää, on jälkiviisas, rasisti, mitä muuta voi hänen älynlahjoillaan vaatia...

      Perustuslaki §29:
      "Kansanedustaja on velvollinen toimessaan noudattamaan oikeutta ja totuutta. Hän on siinä velvollinen noudattamaan perustuslakia.

      • Anonyymi

        Juuri näi, kuin kaveri edellä todisti. Nämä kommentitb tästä eteen päin kuuluvat sisällöltään Persunihilismin kategoriaan. Kyllä savolaiset tekivät tempun kmeille P-K:sille äänestäessään Sannan eduskuntaan. Kyllä kansanedustajan tulee kansanedustajana hallita sanomisensa ja esiintyä rakentavasti silloinkin, kun on eri mieltä . Sanna on tipahtanut langalta sanomisissaaan, minkä osoittaa OS:ssa tänään ollut referaatti hänen kannanootostaa Vebnäjän Surlähetystön Joulutervehdykseen. Ei ole "Takapenin Sannan" asiana osallistua lähetystötason keskusteluihin. Oikea paikka hänelle on vanhainkodin vuodeosaston dementikkojen paapoaminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näi, kuin kaveri edellä todisti. Nämä kommentitb tästä eteen päin kuuluvat sisällöltään Persunihilismin kategoriaan. Kyllä savolaiset tekivät tempun kmeille P-K:sille äänestäessään Sannan eduskuntaan. Kyllä kansanedustajan tulee kansanedustajana hallita sanomisensa ja esiintyä rakentavasti silloinkin, kun on eri mieltä . Sanna on tipahtanut langalta sanomisissaaan, minkä osoittaa OS:ssa tänään ollut referaatti hänen kannanootostaa Vebnäjän Surlähetystön Joulutervehdykseen. Ei ole "Takapenin Sannan" asiana osallistua lähetystötason keskusteluihin. Oikea paikka hänelle on vanhainkodin vuodeosaston dementikkojen paapoaminen.

        Inhottavaa huomata että nämä loppuneen sinisen puolueen edustajat jaksaa vaan uutteraan haukkua vaikka millä verukkein istuvaa kansanedustaa, joka on vielä meidän kylän ykkös puolustaja, eikä mikään tyhjän nauraja jolta ei saa tolkkua jutuista yhtään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Inhottavaa huomata että nämä loppuneen sinisen puolueen edustajat jaksaa vaan uutteraan haukkua vaikka millä verukkein istuvaa kansanedustaa, joka on vielä meidän kylän ykkös puolustaja, eikä mikään tyhjän nauraja jolta ei saa tolkkua jutuista yhtään.

        Juurikin näin naulan kantaan, höpöjä puhuvat entiset siniset jotka tukivat oman sähkölaitoksen myyntiä kovasti. Nyt heidän vimmansa on kansanedustaja Sanna, joka tekee hyvää edustajan työtä paikkakunnan eteen. Lisäksi vahva oman kylän edustaja, joka tekee ja sanoo suoraan eikä ole piilossa niin kun toinen eläimiin sekaantujien puolustaja jota suvussa on ollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näi, kuin kaveri edellä todisti. Nämä kommentitb tästä eteen päin kuuluvat sisällöltään Persunihilismin kategoriaan. Kyllä savolaiset tekivät tempun kmeille P-K:sille äänestäessään Sannan eduskuntaan. Kyllä kansanedustajan tulee kansanedustajana hallita sanomisensa ja esiintyä rakentavasti silloinkin, kun on eri mieltä . Sanna on tipahtanut langalta sanomisissaaan, minkä osoittaa OS:ssa tänään ollut referaatti hänen kannanootostaa Vebnäjän Surlähetystön Joulutervehdykseen. Ei ole "Takapenin Sannan" asiana osallistua lähetystötason keskusteluihin. Oikea paikka hänelle on vanhainkodin vuodeosaston dementikkojen paapoaminen.

        Sinne kävisi hyvin.kunhan vaan oi.lisivat valkoisia vanhuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinne kävisi hyvin.kunhan vaan oi.lisivat valkoisia vanhuksia.

        Kyllä ne valkoisiksi muuttuu kuollessaan heheh hee


    • Anonyymi

      Ex sinistä harmittaa kovin kun ei ole päässyt eduskuntaan vaikka halut jo vuosia hyrräänneet että äänestäjät on petetty useasti takin kääntöjen takia. Nyt mieli pahoittui ryssien palvojalta, kun ei mielipide vapautta ole kun Turrilla itellään asioista. Oman maan puolustaminen on vaikeaa näillä, kun ei ole käyneet kun sivari palvelun ja senkin vapautettuna palveluksesta!

      • Anonyymi

        Voi olla että äänisaalis on senkin takia laiha kun menivät suhmuroimaan oman sähkölaitoksen ulkomaan eläville puoli ilmaiseksi ja loppu laskun maksaa asukkaat jotka eivät olisi halunneet tätä nykyistä hinta kehitystä joka on nousu suuntainen...


      • Anonyymi

        JT on melkoinen kameleontti, persusta tuli Sininen ja nyt KD. KD toki on persujen sisarpuolue hyvin pitkälle, persujen vasemmistosiipi jonka periaatteet ja ihmiskäsitys on mitä sattuu.

        Uskonnon varjolla kun voi touhuilla melkein mitä hyvänsä kun jessukka ja jumala suojelee..

        Äänisaalis on ja pysyy laihana, kaikkien onneksi näin..


    • Anonyymi

      Olen varma, ettei ketjun aloittaja ole täällä hampaisiin otettu entinen Sininen J.T. Kansanedustajaehdokkaana hän ei fiksuna miehenä kehtaa S.A:n lapsellisiin ulostuloihin takertua, joten jättä J:T: näiltä osin rauhaan!!!

      • Anonyymi

        Ihan selvää Jari mattii takin kääntäjää täältä ja somesta saa päivittäin lukea


      • Anonyymi

        Uskon varjolla saa täällä haukkua, niinkö?! Sähkölaitoksen myyjä myyrä ei muuksi muutu vaikka nahkansa luo, käärme on pesiytynyt kristillisiin niin kun merkittävä seurakuntalainen sanoi!


      • Anonyymi

        Aloittajan voin sanoa etten ole jahtaamanne J.T.

        Puoluekirja löytyy vasemmistoliiton hyllystä ja pysyy siellä, S.A ja edesmenneet siniset ei siis edusta minua eikä ajatuksiani millään tavalla.

        S.A. häpäisee Outokummun ja Outokumpulaisuuden käytöksellään, kävelevä katastrofi ja tyhjäntoimittaja on eduskunnassa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittajan voin sanoa etten ole jahtaamanne J.T.

        Puoluekirja löytyy vasemmistoliiton hyllystä ja pysyy siellä, S.A ja edesmenneet siniset ei siis edusta minua eikä ajatuksiani millään tavalla.

        S.A. häpäisee Outokummun ja Outokumpulaisuuden käytöksellään, kävelevä katastrofi ja tyhjäntoimittaja on eduskunnassa...

        Älkää äänestäkö ketään persua


    • Anonyymi

      Outokumpulaisuus itsessään häpeä sitten vielä idiootti kansanedustaja pilaa mainettamme minkä ehtii.. Perk...

    • Anonyymi

      En häpeä olla Outokumpulainen.
      Ei eduskuntaan pääse pelkästään kumpulaisten äänillä. Paremmankin ehdokkaan olivat voineet valita.
      Mitä sinä häpeät, itseäsikö?
      Energia myyminen oli pohjanoteeraus. Ei sitä suurin osa outokumpulaisista kannattanut. Toivottavsti muistavat äänestäessään ketkä suhmuroivat.

      • Anonyymi

        Energian myynti oli pohjanoteeraus paikkakunnalle, nyt me asukkaat revimme enemissä määrin suurentuvia laskujamme ja ilta rukousissamme kiitämme tahrapuolueen penaalin kärkeä jotka J.T johdolla suhmuroivat tämän asetelman paikkakunnan tuhoksi!


      • Anonyymi

        Sanna sai paljon okulaisten tyhmyreiden ääniä, perussuomalaisuus kun mielestäni on tyhmyyden synonyymi ainakin kun Arkadianmäen touhuja seuraa.

        Minä en häpeä itseäni, miksi niin tekisin ? Minulla ei hävettävää, kerron täällä mielipiteitäni jollaisia on meillä kaikilla sananvapauden nimissä. Outokumpulaisuus on minun suurin häpeää aiheuttava asia, synnyinkunta kirjoissa ja kansissa on onneksi Kuusjärvi. Työpaikka ja elämä on muualla, ihmisten ilmoilla. Muutto mahdollinen työn perässä muualle..

        Energia myytiin kansalaisilta salassa, suhmuroiden ja todennäköisten lahjusten siivittämänä.. Merkit lahjuksista kertoo omaa kieltään...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanna sai paljon okulaisten tyhmyreiden ääniä, perussuomalaisuus kun mielestäni on tyhmyyden synonyymi ainakin kun Arkadianmäen touhuja seuraa.

        Minä en häpeä itseäni, miksi niin tekisin ? Minulla ei hävettävää, kerron täällä mielipiteitäni jollaisia on meillä kaikilla sananvapauden nimissä. Outokumpulaisuus on minun suurin häpeää aiheuttava asia, synnyinkunta kirjoissa ja kansissa on onneksi Kuusjärvi. Työpaikka ja elämä on muualla, ihmisten ilmoilla. Muutto mahdollinen työn perässä muualle..

        Energia myytiin kansalaisilta salassa, suhmuroiden ja todennäköisten lahjusten siivittämänä.. Merkit lahjuksista kertoo omaa kieltään...

        Juurikin näin, siniset myyrät Turpeinen Kokko olivat kalastelemassa ääniä energian myynnillä, toisin kävi! Turpiin tavattaessa pullahiiri poppoo maksattaa asukkailla näitä pölhölän kauppoja joissa esittelijöinä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juurikin näin, siniset myyrät Turpeinen Kokko olivat kalastelemassa ääniä energian myynnillä, toisin kävi! Turpiin tavattaessa pullahiiri poppoo maksattaa asukkailla näitä pölhölän kauppoja joissa esittelijöinä!

        Siniset ja siniset... kuollut lajityyppi joka ei palaa eikä ole vaaraksi kenellekään.. Myyrät on tapettu ja bileet ohi..

        Kaupat on energiasta tehty eikä peruta, maksamme kipeästi hinnannousuna ostajalle koko roskan. Näin toimii markkinatalous..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juurikin näin, siniset myyrät Turpeinen Kokko olivat kalastelemassa ääniä energian myynnillä, toisin kävi! Turpiin tavattaessa pullahiiri poppoo maksattaa asukkailla näitä pölhölän kauppoja joissa esittelijöinä!

        Eikös Energian myynti tapahtunut valtuustossa lähes yksimielisesti, tietysti lman "räksyttäjiä"!


    • Anonyymi

      Erittäin asiallista tekstiä Antikaiselta mikäli kyse terveisistä naapurimaan myrkkykääpiölle.

      • Anonyymi

        Itse olen kyllä välittänyt kyseiset terveiset ihan naamatusten myrkkykääpiön lajotovereille.


      • Anonyymi

        Luulis että osaisi juella ihmisiksi..


    • Anonyymi

      Antikaisestahan on tullut melkein pahin räksyttää puolueeseen
      Se on jotenkin tarttuvaa heillä.

      • Anonyymi

        Asiallista tekstiähän häneltä tulee,jokainenhan voi itse mittauttaa suosionsa ja käydä ehdolle,ja sittenhän voi puhua itse kuinka kauniisti tahansa.
        Kyllä minusta mulkkujen täytyy ymmärtää jos heitä mulkuiksi kehutaan.


      • Anonyymi

        An
        ikainen kuuluu siihen joukkoon, joka näkee edellisen ja tulevan pyhän yhtäaikaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asiallista tekstiähän häneltä tulee,jokainenhan voi itse mittauttaa suosionsa ja käydä ehdolle,ja sittenhän voi puhua itse kuinka kauniisti tahansa.
        Kyllä minusta mulkkujen täytyy ymmärtää jos heitä mulkuiksi kehutaan.

        ,>>jokainenhan voi itse mittauttaa suosionsa ja käydä ehdolle<<

        Tääkö tulisi olla motiivi ehdokkaalla? Itse soisin jo lähtökohdaksi ehdokkaalla olevan hyvä itsetuntemus ja ymmärtää tasonsa ja asioiden hoitamisesta oleellisia tekijöitä. Omata vaikuttavia ratkaisumalleja.

        Jokainen voinee ymmärtää mihin tilanteeseen on maamme asiat ohjaantuneet. Just nyt on hetki, jossa ehdokkailta / valituilta kysytään laaja-alaista hahmottamista ja yleensä kokemuspohjaista taidollisuutta. Ymmärrykseltään Sanna Antikaisen tasoiset ihmiset eivät mahdollistu hoitamaan tämän päivän ongelmia. Ei ole kokemusta, ei taidollisuutta, ei itsehillintää jne...

        Tilannetta voi verrata yritystoimintaan. Kun yrityksessä on hyvä tilauskanta / helposti saatavissa ja siten euroja tulee ovista ja ikkunoista. Yritysjohtajana pärjää alhaisella taidollisuudellakin oleva ihminen. Mutta, yritystoiminnan vaikeutuessa - johdolta kysytään taidolllisuutta. Tässä tilanteessa testataan osaaminen.

        No, tää aika kyllä näyttää jo siltä, ettei edes puolueet / ehdokkaat ota vakavasti maamme tilannetta. Mielikuvat / reagoiminen liittyy vain puolueen kannatukseen - ei siihen missä tilassa on maamme asiat.

        ml


    • Anonyymi

      Titteli Kansanedustaja ei tee sinusta vaikuttajaa ja asiallista asioiden hoitajaa, sellainen ei ole Antikainenkaan. Tyhjäntoimittaja roskajoukossa jota myös persuiksi kutsutaan..

    • Anonyymi

      Antikaisen haukkuminen näillä palstoilla loppui kuin seinään

      • Anonyymi

        Jassoo


    • Anonyymi

      Hyvin se veti, saa kärsiä seuraukset!

    • Anonyymi

      Eipä sitä muuten persuksi pääsisikään

    • Anonyymi

      Kyllä naurattaa marakatin toilailut eduskunnassa.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1920
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1509
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      130
      1307
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1298
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1210
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      270
      1009
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      962
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      925
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      110
      890
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      47
      733
    Aihe