Mitä lupaat 2023?

Anonyymi-ap

Köyhä.Mitä lupaat kun vuosi 2023 alkaa?

16

76

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lupaan maksaa sähkölaskuni ja ihan omilla rahoillani .
      En vingu mistään tukiaisia sillä olen jo varautunut hintojen nousuun.

      • Anonyymi

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        🔞 ­­­N­­­y­­­m­­­f­o­m­­a­­­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17685112P

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      En tule äänestämään eduskuntavaaleissa, enpä ole tehnyt sitä koskaan. Helppo pitää.
      En osta kotimaisia ylihinnoiteltuja tuotteita.
      En mene töihin.
      En laita mihinkään keräyksiin rahaa enkä lahjoita mitään ilmaiseksi, en ole tehnyt sitäkään koskaan.
      Elän oman elämäni niinkuin haluan.
      Vedän kaikki korvaukset ja edut kelasta mitä saan, niinkuin tähänkin asti.

      Eikä nämä ole lupauksia vaan sitä miten olet tähänkin asti tehnyt , ihan normaali elämää. Ei lupauksia vaan mun normi arkea.l

    • Anonyymi

      Yhteiskunta lupaa kaikille työttömille köyhille harjottelupaikan jipii jipii.

      • Anonyymi

        Juu, ja työllisille palkan alennuksen veron nousun muodossa, ja nyt vuoden alusta asuntolainan korko vähennyskin poistuu... heheeee... onena heille joilla on lainaa!!! Onneksi ei ole.
        Yhteiskunta lupaa kaikille asuntovelallisille työllisille toisen 9 e päiväkorvaus duunin, jipppiiiii ja hurraaa... palkan alennuksen ja verovähennysten poistot ja maksetaan tehdyistä tunneista... hihiii..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, ja työllisille palkan alennuksen veron nousun muodossa, ja nyt vuoden alusta asuntolainan korko vähennyskin poistuu... heheeee... onena heille joilla on lainaa!!! Onneksi ei ole.
        Yhteiskunta lupaa kaikille asuntovelallisille työllisille toisen 9 e päiväkorvaus duunin, jipppiiiii ja hurraaa... palkan alennuksen ja verovähennysten poistot ja maksetaan tehdyistä tunneista... hihiii..

        Onneksi tuli asuntolaina maksettua loppuun jo yli 20 vuotta sitten.


    • Anonyymi

      Jatkan kasvisruoka-linjalla.

    • Anonyymi

      Parempi on että en nyt lupaa yhtään mitään.

    • Nooo ..yritystä nyt ainakin. Elio vähemmän ryyppäämistä. Enemmän sosialisoitumista, enemmän kahvakuulaa ja lenkkejä. Vuodet vaan kuluu nopeasti. ei ehdi toteuttaa.

    • Anonyymi

      Luppaan laihtua 10 kg. Lisää liikuntaaa siis.

    • Anonyymi

      a) Vähennän kovaa rasvaa ruokavaliostani, sillä LDL-arvot ovat menneet yli suositusten.
      b) Äänestän eduskuntavaaleissa keväällä.
      c) Lahjoitan joitakin euroja ukrainalaisille, todennäköisesti pakolaisille.

      Pitkäaikatyötön

    • Anonyymi

      Lupaan etten mene töihin. Kalaan menen kyllä usein.

    • Anonyymi

      En ole koskaan tehnyt mitään uudenvuoden lupauksia.
      ei tarvitse myöskään sitten katua jos ei voikaan lupauksiaan pitää. Yksin kun elää niin saa tehdä, olla ja mennä niinkuin itse haluaa kunhan ei tee toisille vahinkoa. Ainut mitä puuttuu niin se luotettava kaveri jonka kanssa joskus istua turisemassa ja ottaa pari drinkkiä, mutta vanhaa ja rumaa akkaa ei kukaan huoli edes kaveriksi.

      • Anonyymi

        Lisäyksenä vielä köyhä.........


    • Anonyymi

      Lupaan koko vuoden, joka kuukausi näyttää keskisormea ulosottovirastolle eläkepäivänä. Saan pitää ulosottoon menneen satasen itelläni ja hommata sillä rahalla hyvän varaston elintarvikkeita jemmaan.

    • Anonyymi

      Tänään 5/100 ilman olutta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      577
      3846
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2729
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2124
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1947
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1845
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1790
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe