50/50 helluntaikaste

Anonyymi-ap

Hellun TAI kaste
• 50% täysi-ikäisen oma teko
• 50% pastorin teko vai 50% Jeesuksen teko?

29

190

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Suomi24 on osallinen ja suomi24 harjoittaa järjestelmällistä kiihottamista kansanryhmää vastaan. Suomi24 on rikollisten hallussa ja alusta rikoksiin.
      Kiihottaminen kansanryhmää vastaan on puhetta tai kirjoitusta, jonka tarkoitus on halventaa tai pelotella kansanryhmää tai lietsoa väkivaltaista tai syrjivää toimintaa kansanryhmää kohtaan. Yleensä kansanryhmällä tässä yhteydessä tarkoitetaan rodun, etnisen taustan, kansallisuuden, uskonnon, seksuaalisen suuntautumisen tai vammaisuuden määrittämää kansanryhmää.

      • Anonyymi

        Lopeta jo tuo kitinä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lopeta jo tuo kitinä

        Hullutailaisuuden ominaisuus eikä vika.
        Aika typerää vai mitä.


    • Anonyymi

      Hellutaikasteessa ei tunnusteta suuntunnustuksella uskoa omaa syntisyyttä.

      • Anonyymi

        Miten vauva nämä tekee?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten vauva nämä tekee?

        Miten helluntailainen uppiniskainen köriläs nämä tekee?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten vauva nämä tekee?

        Olet ihan metsässä! Ei kaste ole ihmisen teko. Ajattele ja lue raamattua


    • Anonyymi

      Repent=kääntyä syntisenä Jumalan puoleen

      " Pietari vastasi: "Kääntykää ja ottakaa itse kukin kaste Jeesuksen Kristuksen nimeen, jotta syntinne annettaisiin anteeksi. Silloin te saatte lahjaksi Pyhän Hengen."

      " Then Peter said unto them, Repent, and be baptized every one of you in the name of Jesus Christ for the remission of sins, and ye shall receive the gift of the Holy Ghost."

    • Anonyymi

      Pyhä Henki voidaan korvata lahkolaisten tunteella.

      • Anonyymi

        taikka sambaryhmällä !


    • Putin on kastettu ja oikeassa uskossa.
      😄😄😄😄😄

      • Anonyymi

        Mihin helluntaiseurakuntaan kuulut?


    • Anonyymi

      Kannattaa mennä hillutaikazteelle koska sitten pääsee iloisena antajana rahoitamaan pastoria ja saa istua mukavassa penkissä kuuntelemassa opetuksia.

      • Anonyymi

        Eipä niistä puheista muista yhtikäs mitään parin päivän päästä.
        Hukkaan meni nekin rahauhrit.


      • Anonyymi

        Pastori saa palkkansa kuten on sovittu eikä siihen vaikuta kenenkään kastamiset,.

        eli pieleen meni kuten aina sepustuksesi,


    • Mänttä-Vilppulan.

    • Anonyymi

      Kristinuskon ydin Jeesus Kristus.
      Mutta helluntailaisuuden ydin on kaste.
      Kastetta jopa jumaloidaan.

      • Anonyymi

        helluntaissa kukaan ei puhu sanaakaan kasteestaan eli pieleen meni sepustuksesi kuten aina menee kun luterilainen aukaisee suunsa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        helluntaissa kukaan ei puhu sanaakaan kasteestaan eli pieleen meni sepustuksesi kuten aina menee kun luterilainen aukaisee suunsa.

        Helluntailsaiset öyhöttävät jatkuvasti lapsikasteesta kehuen omaa kastettaan.
        Saa hävetä silmät päästään.


    • Anonyymi

      Kaikki tuntemani helluntaipastorit ovat puhuneet kasteesta ja niitä on monta.
      Jopa helluntaikirkon johdossakin.

    • Anonyymi

      onko nämä luterilaiset jotenkin yksinkertaisia kun viitsivöät aina jauhaa pastorin palkasta ja rahasta vaikka lutterin kirkko on ainut pakkoverottaja ja ottaa omansa ulosoton uhalla vaikkaleipä olis jo loppunut jäseneltä !

      • Anonyymi

        onko tuo se käkätysmäkätys joka puhuu rippipapista ja veroista

        Jeesus ei sitä kiinnosta


    • Anonyymi

      Hellutaikasteessa ei tunnusteta suuntunnustuksella omaa syntisyyttä uskossa eikä askossa.
      Missä hulluntailaisen usko luuraa?

    • Anonyymi

      Helluntaikaste sai alkunsa Azusa-kadulta hurmos ja sodomiahengestä.

      • Anonyymi

        Lutherin murhahenki sai alkunsa 1500-luvulla. Hän tapatti tuhansia anabaptisteja.
        Sama murhahenki on vauvakastetuissa lahkolaisissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lutherin murhahenki sai alkunsa 1500-luvulla. Hän tapatti tuhansia anabaptisteja.
        Sama murhahenki on vauvakastetuissa lahkolaisissa.

        Useamman kerran kylvetetty haluaa taas vauvoja
        Parhami teki lapsityötä ja sama henki on tuossa uudestikastetussa lahkolaisessa


    • Anonyymi

      Matt:6:24 saa tahtoa. Kukaan eivoi olla kahden valtakunnan kansalainenkaan.

    • Anonyymi

      Ainoa pirun oikea kaste on hell.papin suorittama uusintakaste.
      Tatskaäijillä pitää olla valkeat mekot jotta homma onnistuu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      845
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      657
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      595
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      583
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      483
    Aihe