Mitä palkasta vähennetään?
Kaikille ei ole aivan selkeää, mitä kaikkea palkasta pidätetään. Eri verojen lisäksi palkasta lähtee myös veroluonteiset eläke- ja työttömyysvakuutusmaksut.
Nämä kaikki palkasta vähennetään:
Valtion tulovero
Kunnallisvero
Yle -vero
Sairausvakuutuksen päivärahamaksu
Työttömyysvakuutusmaksu
======================
Työeläkevakuutusmaksu
(Kirkollisvero)
Henkilöiden tulovero kerrytti eniten veropottia myös vuonna 2021. Henkilöiden tuloveroa kertyi 33,7 miljardia euroa, mikä on 5,9 prosenttia enemmän kuin vuonna 2020.27.1.2022
Yritystuet on 8 miljardii veroja yritykset maksaa 7 miljardii
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Sipilän ja Kataisen hallitukset saivat yritystuet nousuun ja kokoomus rikkaat on ansaitusti iloisia. Nyt vielä lisää rikkaitten veroalennuksia niin kokoomus miehillä on kuin orkun onnenpäivät.
- Anonyymi
Aloittaja vois kertoo myös muut maksut mitä yritykset maksaa. Vai tarkotuksellako unohdit.
- Anonyymi
Urpo kokoomushqn unohti nettä valtionnvelkaa käytetään suuresti yoitolisten yritysten imaisiin beeottomii sosiaaoietuukiin joka vuosi
- Anonyymi
Paljonko ne tuet ovat, jotka oikeasti maksetaan rahalla?
- Anonyymi
8 miojardii maksetaan rahalla ja päälle muut selaiset veeoetuudet joista apalksansajat voi
Vaan uneksia.
Ilamsiet työmatkay autot bensta jne . - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
8 miojardii maksetaan rahalla ja päälle muut selaiset veeoetuudet joista apalksansajat voi
Vaan uneksia.
Ilamsiet työmatkay autot bensta jne .Yleisimmät vähennyskelpoiset menot
Perustamiskulut
Työkalut, laitteet ja tarvikkeet
Edustuskulut (50%), markkinointikulut ja neuvottelukulut
YEL-vakuutus ja muut vakuutukset
Työmatkakulut
Työhuonevähennys
Työterveyshuolto
Palkka- ja henkilöstökulut
Rahoitus- ja korkokulut
Työvaatteet
Jäsenmaksut
Koulutusmenot
Ammattikirjallisuus ja lehdet
Myyntisaamisten luottotappiot
Lahjoitukset ja sponsorimaksut
- Anonyymi
Tai sitten ne ovat 1,7 miljardia.
https://www.stat.fi/til/yrtt/2020/yrtt_2020_2021-04-28_fi.pdf - Anonyymi
julkinen talous kuralla, siihen vaikuttaa eduskunnan kansanedustajien määrä ja heidän assistenttinssa, ministerit ja heidän kaikkien 5-8 avustajaansa, monenmoiset virkamiehet jotka vähän väliä paljastuvat käyttäneen suomen varoja omiin henkilö kohtaisiin menoihinsa esimerkiksi taksukulut 2000 kuukaudessa ja kaikenlaiset kalliit koulutukset ja lentomatkat ulkomaille , sen lisäksi ateriaedut ja asumisedut .
Sotella JULMETTU määrä johtajia N.20 000 KUUKAUDESSA JULKISIA MENOJA per kuukausi. sekä paljon muuta mistä ei edes tiedä.
TAVIS SAA BRUTTONA 1700-2500 KESKIMÄÄRIN JA ELÄKELÄISET 700- 1700
siitä revitään kaikki .... köyhyys lapsiperheisssä tuo paljon huolta mutta pääasia että herroille menee hyvin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj232315- 871252
- 491095
- 1151066
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r721029Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57987KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.18984Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31930Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55918Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(53916