Helluntailaisuus salaa ja sensuroi. Joku helluntaipastori?
Sensuroitu aihe koski uudestisyntyneitä helluntainaapureita ja heidän keskinäisiä välejä ilman nimiä ja paikkakuntaa.
Ilman syytöksiä ja asettumatta kummankaan puolelle.
Helluntailaisuus ei kestä totuutta
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Miten voi kestää kun lähes koko UT kertoo vain helareista. Enimmäkseen siitä miten hairahtaeita ovat.
- Anonyymi
Suomi24 on osallinen ja suomi24 harjoittaa järjestelmällistä kiihottamista kansanryhmää vastaan. Suomi24 on rikollisten hallussa ja alusta rikoksiin.
Kiihottaminen kansanryhmää vastaan on puhetta tai kirjoitusta, jonka tarkoitus on halventaa tai pelotella kansanryhmää tai lietsoa väkivaltaista tai syrjivää toimintaa kansanryhmää kohtaan. Yleensä kansanryhmällä tässä yhteydessä tarkoitetaan rodun, etnisen taustan, kansallisuuden, uskonnon, seksuaalisen suuntautumisen tai vammaisuuden määrittämää kansanryhmää. - Anonyymi
Luuk.4:25 Biblia (1776) Vaan minä sanon teille totuuden: monta leskeä oli Israelissa Eliaan ajalla, kun taivas oli suljettu kolme vuotta ja kuusi kuukautta, niin että suuri nälkä tapahtui kaikessa maakunnissa. Jaak.5:17-18 Elias oli ihminen niissä haluissa vikapää kuin mekin ja rukoili rukouksella, ettei pitänyt sataman, ja ei satanutkaan maan päällä kolmena vuotena ja kuutena kuukautena. Ja taas rukoili, ja taivas antoi sateen, ja maa kasvoi hedelmänsä.
- Anonyymi
Helluntailaisuuden perustajat olivat rikollisia ja kiihottajia.
- Anonyymi
1Kun.17:1 Biblia: Ja Elia Tisbiläinen Gileadin asuja sanoi Ahabille: niin totta kuin Herra Israelin Jumala elää, jonka edessä minä seison, ei pidä näillä vuosilla kastetta eikä sadetta tuleman, muutoin kuin minun sanani jälkeen.
- Anonyymi
Vanhoilla oikeiden Profettojen tekemisillä ja heidän sanomilla totuuksilla
ja Parhamin perustamalla helluntailaisuuden lahkolla ei ole mitään tekemistä keskenään.
Mitä yhteistä on Kristuksella ja Parhamin perustamalla helluntailaisuudella? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vanhoilla oikeiden Profettojen tekemisillä ja heidän sanomilla totuuksilla
ja Parhamin perustamalla helluntailaisuuden lahkolla ei ole mitään tekemistä keskenään.
Mitä yhteistä on Kristuksella ja Parhamin perustamalla helluntailaisuudella?Jeesus lähetti vain Totuuden Hengen omilleen.
Ylivainion henki oli täysin sen vastakohta, koska laittoi liikkeelle 1403 valheellista väitettä tapahtuneista ihmepanemisista kokouksisaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus lähetti vain Totuuden Hengen omilleen.
Ylivainion henki oli täysin sen vastakohta, koska laittoi liikkeelle 1403 valheellista väitettä tapahtuneista ihmepanemisista kokouksisaan.keksi parempia valeita !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
keksi parempia valeita !
Älä kitise pedo
- Anonyymi
1Kun.17:6-7 Biblia (1776) Ja kaarneet veivät hänelle lihaa, huomeltain ja ehtoona, ja hän joi ojasta. Ja monikohtain päivän päästä kuivui oja; sillä ei ollut sadetta maakunnassa.
- Anonyymi
2Kun.4:35 Biblia: Ja hän nousi jälleen ja kävi kerran sinne tänne huoneessa, ja nousi ja laski itsensä hänen päällensä. Niin poika aivasti seitsemän kertaa, sitte avasi poika silmänsä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1726213- 1471724
- 1131518
- 511270
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46932Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢29860Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu97846Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5799Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan226752- 41749