Kävin ottamassa 4. rokotuksen kun todisteita rokotteiden vaarallisuudesta ei missään näytetty

Anonyymi-ap

Olin koko syksyn kovasti kahden vaiheilla, otanko sen neljännen Omikron-speciaalin koronarokoteen vai en. Sisko on puhunut paljon rokotteiden vaarallisuudesta, mutta ei hänkään ole asiaansa mitenkään oikeasti ole kyennyt perustelemaan, samantapaisia aika epämääräisiä vaan mitä täältäkin löytyy.

Luin paljon kirjoituksia ja välillä teki mieli esittää lisäkysymyksiä varsinkin rokotteiden vaarallisuudesta kirjoittaville. En sitten viitsinyt, kun aika nopeasti kävi ilmi ettei heillä siskon juttuja kummempia ollut esittää. Ihme videolinkkejä ja kuka nyt sellaisia viitsii tuijottaa. Ihan kuin videomateriaali olisi tehty Suomen tai Amerikan kehnosti lukutaitoiselle väestölle.

Kun puheet rokotteiden vaarallisuudesta jäivät kovasti köykäisiksi, katsoin parhaaksi vanhaan tapaan ottaa rokotteen. Uskon että terveellisen ruokavalion ja muutenkin hyvän terveyden kanssa yhdessä jokavuotisen influenssapiikin hakemisen kanssa olen ollut työporukkamme terveimpiä ihmisiä vuosikymmenet.

Omasta puolestani suosittelen omasta terveydestä huolehtimista ja yksi tärkeä osa sitä on kaikkinainen rokottautuminen kulkutauteja vastaan.

142

665

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joulukuun alussa sain viidennen koronarokotteen. On hyviä kokemuksia rokotteesta, en ole sairastunut, en ole kuollut.

      • Anonyymi

        Että tällaista aloitusta tänään THL kahvipöytäkeskusteluina.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Että tällaista aloitusta tänään THL kahvipöytäkeskusteluina.

        Voin vakuuttaa, että hyvä kunto ei suojele.

        Tällä hetkellä rautaisessa kunnossa oleva nainen on koronassa.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Voin vakuuttaa, että hyvä kunto ei suojele.

        Tällä hetkellä rautaisessa kunnossa oleva nainen on koronassa.

        Et oIe koskaan sairastanut koronaa.

        SeIIaista.


      • Anonyymi

        Niinhän rokote toimii.


      • Anonyymi

        Maksettas niitten otosta niin mä olisin sen Saku äijän, ottiko se jotain 77 korona rokotusta kun siitä sai korvauksen.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Voin vakuuttaa, että hyvä kunto ei suojele.

        Tällä hetkellä rautaisessa kunnossa oleva nainen on koronassa.

        Ei myöskään koronarokote suojele.

        Ssuperrokotettu nainen kovassa koronassa.


    • Anonyymi

      Pistä voliohattu päähän niin näet jopa ei-lääketieteellisiä haittoja.

    • Anonyymi

      0 kornapiikiä 0 flussapiikiä ei maskeja ei käsidesiä ei puhelimessa vilkkua ei koronapssia ja olen eläny normaalisti kokoajan nähden ihimisä vaikka se kielletiin välillä että ei saisi kohdata oman talouden ulkopuolla olevia ja ei koronaa ei kipeenä luotan itse d-vitamiin ja aijon jatkaa tällä linjalla viimeksi olen ollut kiepeä noin 5 sitten en tarvite itse piikejä niistä ei ole mitään hyötyä minulle.

      • Anonyymi

        Koronarokotteiden Älypöly ja 5G-signaalit selittää Suomen ylkuolleisuuden.

        Minä juonkin virtsaa niin en tervitse myrkkypiikkejä

        Luotan ainoastaan d-vitamiin ja virtsadrinkkeihin.


      • Anonyymi

        Ei siellä metsän perukoilla jossa ei ihmisiä liiku, ole välttämättä koronaa.
        Tosin sinä olet vain turha trolli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei siellä metsän perukoilla jossa ei ihmisiä liiku, ole välttämättä koronaa.
        Tosin sinä olet vain turha trolli.

        Asun pk seudulla.


      • Anonyymi

        Lisäksi en ole käyttänyt kaalisopassa suolaa. kun se on taalla Pietarissa loppu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koronarokotteiden Älypöly ja 5G-signaalit selittää Suomen ylkuolleisuuden.

        Minä juonkin virtsaa niin en tervitse myrkkypiikkejä

        Luotan ainoastaan d-vitamiin ja virtsadrinkkeihin.

        Käy terv.keskuksessa...hae apua.


      • Anonyymi

        Rokotteen hyötyjä tai haittoja ei arvioida yksittäistapausten perusteella. Eikä oikein minkään muun asia samoin:

        -Turvavöiden käyttäjiä on kuollut kolareissa. Silti niiden käyttö on todistettu hyödylliseksi.

        -Kaikki tupakanpolttajat eivät saa keuhkosyöpää. Silti on tieteellisesti todistettu tupakanpolton ja keuhkosyövän välinen yhteys.

        -Jäätelönmyynnissä on selkeä piikki kesälämpimillä samoin hukkumiskuolemissa ja se on vankka todiste jäätelön vaarallisuudesta.

        -Erään väitteen mukaan kuolemantapauksissa olisi ollut kasvua kesällä 2021 ja samoin kuin jäätelötapauksessa, syynä on samanaikanen jäätelönmyyn... eikun edellisen kevään koronarokotukset. Ihan kertakaikkiaan mitään muut syytä ei voi olla... Niinkös?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rokotteen hyötyjä tai haittoja ei arvioida yksittäistapausten perusteella. Eikä oikein minkään muun asia samoin:

        -Turvavöiden käyttäjiä on kuollut kolareissa. Silti niiden käyttö on todistettu hyödylliseksi.

        -Kaikki tupakanpolttajat eivät saa keuhkosyöpää. Silti on tieteellisesti todistettu tupakanpolton ja keuhkosyövän välinen yhteys.

        -Jäätelönmyynnissä on selkeä piikki kesälämpimillä samoin hukkumiskuolemissa ja se on vankka todiste jäätelön vaarallisuudesta.

        -Erään väitteen mukaan kuolemantapauksissa olisi ollut kasvua kesällä 2021 ja samoin kuin jäätelötapauksessa, syynä on samanaikanen jäätelönmyyn... eikun edellisen kevään koronarokotukset. Ihan kertakaikkiaan mitään muut syytä ei voi olla... Niinkös?

        Hyvin osoitit missä mennään


    • Anonyymi

      Minulla oli kauheeta hengenahdistusta joulukuun alussa, ei muita oireita. Onko muilla ollut näin yksittäisoiretta?
      Rokotteet jäivät ottamatta. En tiedä sairastinko koronaa.

      • Hengenahdistus on yleistä. Minulla on lisäksi räkää keuhkoista asti ja siihen liittyvää yskää jo yli neljä viikkoa.

        Ehkä A-virus. Kolme kertaa aiemmin ollut hengenloppua kolme kertaa neljän viikon aikana keväästä 2020.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Hengenahdistus on yleistä. Minulla on lisäksi räkää keuhkoista asti ja siihen liittyvää yskää jo yli neljä viikkoa.

        Ehkä A-virus. Kolme kertaa aiemmin ollut hengenloppua kolme kertaa neljän viikon aikana keväästä 2020.

        Et oIe koskaan sairastanut koronaa.

        Toistan, et koskaan.


    • Anonyymi

      Otin korona rokotuksen ja samalla kausi-influessarokotuksen, enkä ole vielä kuollut. Lisäksi olen nyt hoitanut yli viikon korona potilasta enkä ole saanut koronaa. Minussa on ihan selvästi jotain vikaa.

      • Anonyymi

        Näytäisi rokote kohdallasi toimivan, ihan vastoin lukemattomia väitteitä.


      • Anonyymi

        Ei sinussa mitään vikaa ole minun piti kuolla kun en ota rokotteita enkä käytä maskia en käsidesiä ja elän normaalisti muita nähden yms. ja hengissä ollaan enkä ole ollut kipeä me uhmataan noita korona liittelioita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sinussa mitään vikaa ole minun piti kuolla kun en ota rokotteita enkä käytä maskia en käsidesiä ja elän normaalisti muita nähden yms. ja hengissä ollaan enkä ole ollut kipeä me uhmataan noita korona liittelioita.

        En ota rokotteita enkä käytä maskia en käsidesiä. Minä juon virtsaa ja tuen Putinin puhdistusta natseista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ota rokotteita enkä käytä maskia en käsidesiä. Minä juon virtsaa ja tuen Putinin puhdistusta natseista.

        No mutta sinähän oletkin vain trolli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ota rokotteita enkä käytä maskia en käsidesiä. Minä juon virtsaa ja tuen Putinin puhdistusta natseista.

        kunnon demarin puhetta...sillä lailla jatkakaa


    • Anonyymi

      Hienoa - minäkin otan jo kolmatta kierrosta.

      • Anonyymi

        Täh? sen 3 on saanut jo viime tammikuusta lähtien nyt jaetaan suomessa piikejä 4 5 ja kohta 6. Naapuri on niitä jotka saa noita ekojen joukossa sai kesällä 5 rokoteen noita voidaan antaa ohjeen mukaan aina 3kk välein.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täh? sen 3 on saanut jo viime tammikuusta lähtien nyt jaetaan suomessa piikejä 4 5 ja kohta 6. Naapuri on niitä jotka saa noita ekojen joukossa sai kesällä 5 rokoteen noita voidaan antaa ohjeen mukaan aina 3kk välein.

        Aloitin ihan alusta ..


    • Anonyymi

      Minä en ole ottanut ensimmäistäkään koronapiikkiä ja median pelottelun perusteella minun olisi pitänyt jo kuolla tai ainakin olla tehohoidossa tai ainakin tappanut naapurin mummon. Mutta kun ei mulla ole vielä ollut koko koronaa.

    • Anonyymi

      Koronarokotteiden Älypöly ja 5G-signaalit selittää Suomen ylikuolleisuuden.

      • Anonyymi

        Älypöly! 5G-homokaasu! Liskoihmiset! Öyh Äyh Vöyh!


    • Anonyymi

      Kukahan lienee tuokin sinun sisko, ihan oikein teki ku otti rokotteet!

    • Anonyymi

      88-vuotias isäni ja 84-vuotias äiti ovat molemmat ottaneet 4 rokotetta. Erittäin pirteästi voivat ikäisikseen, kävin juuri jouluna kylässä heidän kotonaan.

      Itse olen ottanut 3 rokotetta, eikä mitään haittoja eikä myöskään koronaa.

      • Anonyymi

        Noiden kuollessa menee vanhuuden piikkiin. Nuoren kuoleman aiheuttaa "ilmastonmuutos".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noiden kuollessa menee vanhuuden piikkiin. Nuoren kuoleman aiheuttaa "ilmastonmuutos".

        Niin, onhan se nyt järkyttävää kun ennen ei kukaan koskaan kuollut ja nyt monet kuolevat. Mihin tämä maailma on menossa? Kammottavaa!!!


      • Anonyymi

        Haittavaikutukset tulevat vasta muutaman vuoden kuluttua kuoleman kera.


    • Anonyymi

      Minä osti nigirilaisen leijonan pelättimen - hyvin on toiminut.

      • Anonyymi

        Minäkin hankin sellaisen kesämökille ja aivan loistavasti on toiminut.
        Yhtään leijonaa ei ole näkynyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin hankin sellaisen kesämökille ja aivan loistavasti on toiminut.
        Yhtään leijonaa ei ole näkynyt.

        Ruokolahden leijona kävi ja pelästyi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin hankin sellaisen kesämökille ja aivan loistavasti on toiminut.
        Yhtään leijonaa ei ole näkynyt.

        Minä tein demarinpelättimen tyhjistä saksalaisista sodanajan peltipurkeista ,eikä yhtään demaria ole pihapiirissä näkynyt.


    • Anonyymi

      Itsellä ei piikkejä koronaan, ei myöskään tauteja. Muut rokotteet olen kyllä ottanut. Painostukseen, syyttelyyn ja kiristykseen jonkin asian toimeenpanemiseksi en taivu varsinkin, jos tuote on sellainen, että sitä ei ole kunnolla testattu. Lähipiirissä on ollut rokotetuilla erinäisiä verenkiertoon liittyviä ongelmia, varsin moni tuntuu olevan myös "jatkuvasti" flunssassa.

      • Anonyymi

        "...en taivu varsinkin, jos tuote on sellainen, että sitä ei ole kunnolla testattu. "

        Nyt käytössä olevat koronarokottet on testattu aivan samalla tavalla kuin kaikki muutkin rokotyteet ja lääkkeet.

        - Mikä "testaus" on sinun tietojesi mukaan muka välistä pois jäänyt?

        V = Ei yksikään

        - Miks mielestäsi koronarokotteiden kohdalla olisi pitänyt toimia toisin kuin satojen ja tuhansien aikaisempien rokotteiden ja lääkkeiden kohdalla on toimittu??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "...en taivu varsinkin, jos tuote on sellainen, että sitä ei ole kunnolla testattu. "

        Nyt käytössä olevat koronarokottet on testattu aivan samalla tavalla kuin kaikki muutkin rokotyteet ja lääkkeet.

        - Mikä "testaus" on sinun tietojesi mukaan muka välistä pois jäänyt?

        V = Ei yksikään

        - Miks mielestäsi koronarokotteiden kohdalla olisi pitänyt toimia toisin kuin satojen ja tuhansien aikaisempien rokotteiden ja lääkkeiden kohdalla on toimittu??

        Testattiin ja tappaa se ja lisää testataan: https://uvmedia.org/2022/12/29/japanilaistutkijat-selvittavat-mrna-rokotteiden-yhteytta-vammautumisiin-ja-kuolemiin/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "...en taivu varsinkin, jos tuote on sellainen, että sitä ei ole kunnolla testattu. "

        Nyt käytössä olevat koronarokottet on testattu aivan samalla tavalla kuin kaikki muutkin rokotyteet ja lääkkeet.

        - Mikä "testaus" on sinun tietojesi mukaan muka välistä pois jäänyt?

        V = Ei yksikään

        - Miks mielestäsi koronarokotteiden kohdalla olisi pitänyt toimia toisin kuin satojen ja tuhansien aikaisempien rokotteiden ja lääkkeiden kohdalla on toimittu??

        Ja sinähän se olet varsinainen rokotetestauksen asiantuntija. Normaalisti rokotteita kehitetään ja testataan vähintään 10-vuotta. -vaan mitenkä on koronarokotteen kanssa? Yleensä rokotteen tarkoitus on ehkäistä tautiin sairastuminen- vaan? Rokotetta valmistavilla lääkealan jäteillä oli hirveän tärkeää saada vastuuvapaus mahdollisille haitoille. voit ihan keskenäsi miettiä miksi. Voit myös ihan keskenäsi miettiä, miksi ihmiset sairastelevat nyt todella paljon rokotuksesta huolimatta. Oletko seurannut ja lukenut myös ulkomailla julkaistuja epäilyksiä ja tutkimuksia (lääketeiteen ammattilaisten tekemiä), joissa rokotetta kritisoidaan? Miksi kiukuttelet siitä, että on ihmisiä, jotka haluavat tehdä asioita omaa järkeään käyttäen? Etköhän aikoinaan hakenut sikainnfluenssa rokotteenkin, olihan sekin "testattu".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sinähän se olet varsinainen rokotetestauksen asiantuntija. Normaalisti rokotteita kehitetään ja testataan vähintään 10-vuotta. -vaan mitenkä on koronarokotteen kanssa? Yleensä rokotteen tarkoitus on ehkäistä tautiin sairastuminen- vaan? Rokotetta valmistavilla lääkealan jäteillä oli hirveän tärkeää saada vastuuvapaus mahdollisille haitoille. voit ihan keskenäsi miettiä miksi. Voit myös ihan keskenäsi miettiä, miksi ihmiset sairastelevat nyt todella paljon rokotuksesta huolimatta. Oletko seurannut ja lukenut myös ulkomailla julkaistuja epäilyksiä ja tutkimuksia (lääketeiteen ammattilaisten tekemiä), joissa rokotetta kritisoidaan? Miksi kiukuttelet siitä, että on ihmisiä, jotka haluavat tehdä asioita omaa järkeään käyttäen? Etköhän aikoinaan hakenut sikainnfluenssa rokotteenkin, olihan sekin "testattu".

        "Normaalisti rokotteita kehitetään ja testataan vähintään 10-vuotta."

        1. Kerro mikä sääntökirja määrää, että rokotetta on kehitettävä 10 vuotta`?

        Vastaan puolestasi, kun et näytä asiasta tasan mitään tietävän.

        V= Ei mikään. Kaikki Faasi 1-2-3 testit on tehty, juuri niin kuin kaikilla muillakin rokotteilla.

        2. Mikä myyntilupahyväksyntään normaalisti kuuluva testi jätettiin mielestäsi tekemättä?

        V = Ei mikään. Noudatettiin samaa protokollaa kuin minkä hyvänsä lääkkeen tai rokotteen kanssa.

        3. Kerro, miksi juuri koronarokotteen kohdalla olisi pitänyt poiketa standardimenetelmästä, jota on vuosia käytetty?

        V = Foliohattuvalheet, joita asian ympärillä levitellään ja levittelet sinäkin.


        Jne pelkkää follarispekulointia ilman tietoa ja ymmärrystä edes perusasioista.

        "Oletko seurannut ja lukenut myös ulkomailla julkaistuja epäilyksiä ja tutkimuksia (lääketeiteen ammattilaisten tekemiä), joissa rokotetta kritisoidaan?"

        Seuraan erittäin laajalti tutkimustoimintaa mikä liittyy koronarokottee turvallisuuteen. Yksikään vakavasti otettava tieteellinen tutkimus ei ole kyseenalaistanut nykyisten Euroopassa käytettävien rokotteiden tehoa ja turvallisuutta.

        Kun nyt otit asian esiin, niin voisitkos linkittää muutamaan erityisesti sinun huolta nostattavan tutkimukseen.. Voisit jopa nostaa sieltä esille erityisesti mieltäsi askarruttavat seikat.
        - - -

        Knuut 3.3.2022i:

        >>Esimerksiksi Britannian raportissa rokottamattomien kuolleisuus koronainfektioon oli 32-kertainen rokotettuihin verrattuna. Tästä löytyy väestötason seurantoja mm. Sveitsistä, Yhdysvalloista, Chilestä ja Englannista. Suomesta tilanteen voi tarkistaa tästä. THL:n verkkosivuilta löytyy päivittyvä taulukko, josta saa tuoretta tietoa. STM:n säännöllisesti päivittyvä tilanneraportti sisältää runsaasti hyödyllistä tietoa, myös graafeja rokotustehosta.

        Kaikissa näkyy se, että rokottamattomien riski sairaala- tai tehohoitoa vaativaan tautiin tai kuolemaan on todella paljon suurempi kuin rokotettujen. Suoja infektiota vastaan (erityisesti omikronia) on heikompi. <<

        https://blogit.ts.fi/terveys-tiede/debatti-2-koronarokotteiden-turvallisuus/

        Niin tosiaan, voisitkos linkittää muutamaan, mainitsemaasi erityisesti sinun huolta nostattavan (ulkomaiseen) tutkimukseen?


    • Anonyymi

      aikuiset voi elää toisen kerran, kasvatus neuvolan jossa sai rokotus kortin lapsena,

    • Anonyymi

      Rokotus on hyvä olla voimassa kun kiinalaiset tulevat.

      • Anonyymi

        Tarkoitat kai venäläisiä


      • Anonyymi

        Suosittelen kirurgin maskia mitä porukka käytti 2 vuotta ne usko sen voimaan ja uskovat uudestaan jos kiuru niin heille sanoo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitat kai venäläisiä

        Kiinalaiset turistit tulevat, heidän matkustuskieltonsa purettiin pari päivää sitten.


    • Anonyymi

      Yleisvaarallinen eiku ei, perusteeton perusoikeuksien loukkaus, pyrkimys alistaa kansaa pelolla ? Mikä tässä rokote vastaisten viha kampanjassa oli tavoitteena ? Perusoikeuksien vieminen pelottelulla, sekä lainvastaisesti " muka varallisuudella"... Taisi olla petos koko geeniterapia injektiot ja covid-19....

      Gp-120

      • Anonyymi

        Geeniterapia! Älypöly! 5G-homokaasu! Liskoihmiset! Vöyh!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Geeniterapia! Älypöly! 5G-homokaasu! Liskoihmiset! Vöyh!

        Mikrochipsit ja hologrammit....!..jiihaa!


    • Anonyymi

      Sairastin koronan ja uskon olevani parhaiten suojattu uusilta tartunnoilta. Ainakaan tauti ei ole kohdallani vakava.

      • Anonyymi

        Se on hyvä suoja.


    • Anonyymi

      Jos et ota kaikkia rokotuksia, onko se pahempi, kuin et olisi ottanut yhtään?
      Vaimoni otti kaksi piikkiä. Tästä on jo pitkä aika. Nyt hän on ollut kuukausia flunssassa, eikä meinaa parantua.
      Voiko olla, että vain kahden piikin ottaminen huonontaa vastustuskykyä?

      • Anonyymi

        Piikit olivat tehty siten että ne korvaavat ajan kuluessa luonnollisen vastustuskyvyn, ja näin tuovat ikuisen työn ja tulon lääketehtaille.
        Lopuksi ne joilla ei ole varaa ostaa, joutavat kuolla pois. Näin jaetaan kansakunnat siten että turhat joukot, eli köyhät ja eläkeläiset tapetaan pois.
        Vaiheessa a) piikkejä jaetaan "ilmaiseksi", pian ne alkavat maksaa rahaa ottajilleen.
        Jos et ota, kuolet. Jos ei ole rahaa, kuolet. Suunnitelma liikakansoituksen keskellä oli selkeydessään ja oveluudessaan erinomainen.
        Se on pakko myöntää. Valveutuneimmat jäivät tästä nimenomaisesta piikkikarusellista ulos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Piikit olivat tehty siten että ne korvaavat ajan kuluessa luonnollisen vastustuskyvyn, ja näin tuovat ikuisen työn ja tulon lääketehtaille.
        Lopuksi ne joilla ei ole varaa ostaa, joutavat kuolla pois. Näin jaetaan kansakunnat siten että turhat joukot, eli köyhät ja eläkeläiset tapetaan pois.
        Vaiheessa a) piikkejä jaetaan "ilmaiseksi", pian ne alkavat maksaa rahaa ottajilleen.
        Jos et ota, kuolet. Jos ei ole rahaa, kuolet. Suunnitelma liikakansoituksen keskellä oli selkeydessään ja oveluudessaan erinomainen.
        Se on pakko myöntää. Valveutuneimmat jäivät tästä nimenomaisesta piikkikarusellista ulos.

        "Piikit olivat tehty siten että ne korvaavat ajan kuluessa luonnollisen vastustuskyvyn, ja näin tuovat ikuisen työn ja tulon lääketehtaille."

        - Siinä taas sekatyömies-Hessu jakelee kotona keksittyjä satuja virologiasta ja lääketieteestä.

        Jösses!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Piikit olivat tehty siten että ne korvaavat ajan kuluessa luonnollisen vastustuskyvyn, ja näin tuovat ikuisen työn ja tulon lääketehtaille."

        - Siinä taas sekatyömies-Hessu jakelee kotona keksittyjä satuja virologiasta ja lääketieteestä.

        Jösses!

        SInua ottaa vain päähän kun menit halpaan ja otit haitallisen piikin nahkaasi......
        Hauska tuo itse itseäsi yläpeukuttaminenkin.... hehehehe
        Jösses sinullekin....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Piikit olivat tehty siten että ne korvaavat ajan kuluessa luonnollisen vastustuskyvyn, ja näin tuovat ikuisen työn ja tulon lääketehtaille."

        - Siinä taas sekatyömies-Hessu jakelee kotona keksittyjä satuja virologiasta ja lääketieteestä.

        Jösses!

        Tuossahan puhuttiin voitontekemisestä, ahneuden hengestä, ja "kaikki mulle, muut kuolkoot" -mentaliteetistä.
        Virologiaa en itse havainnut. Vain raakaa BISNESTÄ!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        SInua ottaa vain päähän kun menit halpaan ja otit haitallisen piikin nahkaasi......
        Hauska tuo itse itseäsi yläpeukuttaminenkin.... hehehehe
        Jösses sinullekin....

        Tuo edellinenkö on sitä parasta antia, mitä kykenet tähän keskusteluun tuomaan?


    • Anonyymi

      sukulaiset ovat saanee oideita järjestään, silti osa hakee viellä lisä piikkejä uskossaan piikkiin,

      • Anonyymi

        Mikäs se sellainen oide on? Miten saadaan oideita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikäs se sellainen oide on? Miten saadaan oideita?

        Sitä oidettahan sinun kannattaa miettiä, ettei tarvitse itse pääasiaa miettiä !


    • Anonyymi

      Siitä lähtien kun piikitykset pari vuotta sitten alkoivat, niin monille piikitetyille tuli tavaksi sanoa koronan sairastettuaan, että onneksi otin piikit ja sairastin siksi koronan vain lievänä. He jättivät täysin noteeraamatta sen tosiasian, että kyllähän moni rokottamatonkin sairastaa koronan lievänä. Eivät kaikki, mutta useimmat. Manipulointi mennyt hyvin perille.

      • Anonyymi

        "Anonyymi 2022-12-29 19:30:08"

        Kuten tiedämme, alkuperäisen rokotteen paras ominaisuus nykyisellään on antaa todenäköinen suoja taudin vakavaa muotoa vastaan.

        "Todennäköinen" siksi, ettei mikään rokote kai milloinkaan ole antanut 100,0% suojaa. Ensimmäinen kausi-influenssapiikki antaa Lääkäri-lehden mukaan noin 35% suojan ja seuraavien rokotusten kohdalla seuraavina vuosina suoja paranee vuosi vuodelta.

        Silti niiden antamista pidetään perusteltuna.


      • Anonyymi

        Piikki estää vakavan tautimuodon / kuoleman. Siksipä kuollaan lievään tautimuotoon!


    • Anonyymi

      Jos ajatellaan että normaali kuolleisuus on 100. Piikin ottaneiden kuolleisuus 110 ja rokottamattomien kuolleisuus 150. Tästä voidaan tehdä nyt monenlaisia johtopäätöksiä tilanteen mukaan.

      • Anonyymi

        Voisitko tehdä omat johtopäätöksesi?


      • Anonyymi

        Meillä suvussa itse olen rokottautumaton, ja rokottautuneet sairastavat jo neljännen kerran 40 asteisen kuumeen kanssa flunssaa.
        Faktat puhuvat puolestaan näyttöjen kanssa.
        Onnekseni jätin turhan ja haittoja aiheuttavan piikin ottamatta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä suvussa itse olen rokottautumaton, ja rokottautuneet sairastavat jo neljännen kerran 40 asteisen kuumeen kanssa flunssaa.
        Faktat puhuvat puolestaan näyttöjen kanssa.
        Onnekseni jätin turhan ja haittoja aiheuttavan piikin ottamatta.

        Täsmennän, itsellä oli vuoden sisällä korona lievänä yhden kerran. Sukulaiset vuoden sisällä jo neljättä kertaa "flunssissaan"..... "rokotettuina"....
        Tämä jo kertoo itselleni kaiken. Että sellaista faktaa tällä kertaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täsmennän, itsellä oli vuoden sisällä korona lievänä yhden kerran. Sukulaiset vuoden sisällä jo neljättä kertaa "flunssissaan"..... "rokotettuina"....
        Tämä jo kertoo itselleni kaiken. Että sellaista faktaa tällä kertaa.

        Että sellaista tarinaa. Rokottamattomilta on tarinoiden mukaan suvusta kuolleet kaikki rokotetut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täsmennän, itsellä oli vuoden sisällä korona lievänä yhden kerran. Sukulaiset vuoden sisällä jo neljättä kertaa "flunssissaan"..... "rokotettuina"....
        Tämä jo kertoo itselleni kaiken. Että sellaista faktaa tällä kertaa.

        𝙃𝙎

        𝙆𝙤𝙩𝙞𝙢𝙖𝙖|𝙆𝙤𝙧𝙤𝙣𝙖𝙫𝙞𝙧𝙪𝙨
        𝙍𝙤𝙠𝙤𝙩𝙩𝙖𝙢𝙖𝙩𝙩𝙤𝙢𝙖𝙩 𝙠𝙤𝙧𝙤𝙣𝙖­𝙥𝙤𝙩𝙞𝙡𝙖𝙖𝙩 𝙩𝙪𝙧𝙝𝙖𝙪𝙩𝙩𝙖𝙫𝙖𝙩 𝙩𝙚𝙝𝙤-𝙤𝙨𝙖𝙨𝙩𝙤𝙞𝙡𝙡𝙖

        – 𝙔𝙡𝙞𝙡𝙖̈𝙖̈𝙠𝙖̈𝙧𝙞: ”𝙆𝙖̈𝙮𝙩𝙖̈𝙣𝙣𝙤̈𝙨𝙨𝙖̈ 𝙠𝙖𝙞𝙠𝙠𝙞 𝙤𝙫𝙖𝙩 𝙤𝙡𝙡𝙚𝙚𝙩 𝙧𝙤𝙠𝙤𝙩𝙩𝙖𝙢𝙖𝙩𝙩𝙤𝙢𝙞𝙖”

        𝙆𝙤𝙧𝙤𝙣𝙖𝙫𝙞𝙧𝙪𝙨𝙥𝙤𝙩𝙞𝙡𝙖𝙞𝙙𝙚𝙣 𝙝𝙤𝙞𝙩𝙤𝙟𝙖𝙠𝙨𝙤𝙩 𝙩𝙚𝙝𝙤-𝙤𝙨𝙖𝙨𝙩𝙤𝙞𝙡𝙡𝙖 𝙤𝙫𝙖𝙩 𝙥𝙞𝙩𝙠𝙞𝙖̈. 𝙆𝙚𝙨𝙠𝙞𝙢𝙖̈𝙖̈𝙧𝙖̈𝙞𝙣𝙚𝙣 𝙝𝙤𝙞𝙩𝙤𝙟𝙖𝙠𝙨𝙤 𝙠𝙚𝙨𝙩𝙖̈𝙖̈ 𝟭𝟭 𝙫𝙪𝙤𝙧𝙤𝙠𝙖𝙪𝙩𝙩𝙖.


    • Anonyymi

      miksi ei testata kiinalaisia,kun tiedetään että tauti jyllää.

      minne ne katosi kaiken maaliman muunnokset.
      miksi annetaan levittäytyä kaikkialle se lamaannuttaa maan toiminnan.

      ja taas tuomitaan rokottamattomat.
      pitäkää mölyt mahassa ja katsokaa miksi ei testattu kiinalaisia.

    • Anonyymi

      Aloittaja, oletko rokotekauppias vai miksi tulit kertomaan asiasta tänne meiile jotka ei uskota hölynpölyyn. Menisit jonnekin mistä löytyy yhtä tyhmiä kuin sinä 😁

      • Anonyymi

        Olisin toki jättänyt rokotteet ottamatta. Tätä foorumia ahkerasti lukiessa vaan kukaan ei kyennyt pienimmässäkään määrin minua vakuuttamaan rokotteiden vaarallisuudesta.

        Paremminkin päin vastoin. Rokotekielteiset kertomukset vaikuttavat peräti tekaistuille. Lue nyt vaikka tuosta ylempää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisin toki jättänyt rokotteet ottamatta. Tätä foorumia ahkerasti lukiessa vaan kukaan ei kyennyt pienimmässäkään määrin minua vakuuttamaan rokotteiden vaarallisuudesta.

        Paremminkin päin vastoin. Rokotekielteiset kertomukset vaikuttavat peräti tekaistuille. Lue nyt vaikka tuosta ylempää.

        Noin käy kun ylimmät on Aamu, Iltalehti ja Rönkä, surullista


    • Anonyymi

      Hei, olen tyhmä ja tulin kertomaan siitä kaikille tänne nettiin.
      Terv. Aloittaja

      • Anonyymi

        Tuota se juuri haluaa, etkö tajua että sinua viedään kuin pässiä narussa juuri siten kuin provo-aloittaja toivoo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuota se juuri haluaa, etkö tajua että sinua viedään kuin pässiä narussa juuri siten kuin provo-aloittaja toivoo.

        En tajuu 🤭


    • Anonyymi

      Vieläkin 0 piikkiä otetuna ei maskeja olen elänyt kokoajan normaalisti enkä ole eritäytynyt vaikka näin vaadittiin väillä ja ei koronaa mites muilla on mennyt?

      • Anonyymi

        Lääkkeen tai rokotteiden tehoa ei arvioida yksittäistapausten perusteella vaan väestötasolla suuresta joukosta.

        Pfizerin hyväksyntätesteihin osallistui esimerkiksi yli 40.000 ihmistä ja siltä pohjalta rokote sai myyntilouvan.

        Se siitä testaamattomuudesta.


    • Anonyymi

      Rokotetuilla edessään pitkä terapiajakso...miksi otin piikit, miksi, oi miksi olin niin tyhymä.

      Terapeutit kusessa, koska nekin anto piikittää...

    • Anonyymi

      Minäkin kävin jo aikaa sitten ottamassa neljännen rokotteen koska haluan suojautua taudin vakavalta muodolta.

      Lisäksi haluan omalla toiminnallani auttaa niitä jotka rokotetta ei ota, välttymään tartunnalta ja taudin vakavalta muodosta.

      Väestössä alkaa pikkuhiljaa olemaan laumasuojaa koronataudille rokotuksien ja niiden ottajien ansiosta ja toivottavasti taudista ei tule niitä vaarallisia variaatioita.

      • Anonyymi

        Suurin osa rokotteiden ottajista on ottanut kaksi rokotetta joista jälkimäiset on annetu heille 2021 syksyllä ja sinä luulet että niisä on jotakin tehoa vielä? Ja puhut pikkuhiljaa kun päivä päiltä paranee seähän on vaan pisempi aika noiden otosta joka päivä siis alkaa ne nyt vasta tehomaan yli vuoden jälkeen ottajiin?


      • Anonyymi

        Mitenkä kuvittelet suojelevasi rokottamatonta tai edes rokotettua, kun rokotteen ottaneena sekä voit sairastua että tautia levittää? Vakavasti voi sairastua yhtälailla rokotettu kuin rokottamaton sama pätee lievemmin taudin sairastavuuteen. Loppupeleissä asiat on kiinni ihmisen omasta vastustuskyvystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitenkä kuvittelet suojelevasi rokottamatonta tai edes rokotettua, kun rokotteen ottaneena sekä voit sairastua että tautia levittää? Vakavasti voi sairastua yhtälailla rokotettu kuin rokottamaton sama pätee lievemmin taudin sairastavuuteen. Loppupeleissä asiat on kiinni ihmisen omasta vastustuskyvystä.

        Rokotus lieventää oireita merkittävästi, jos taudin saa, sekin on hyvä syy ottaa rokote.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitenkä kuvittelet suojelevasi rokottamatonta tai edes rokotettua, kun rokotteen ottaneena sekä voit sairastua että tautia levittää? Vakavasti voi sairastua yhtälailla rokotettu kuin rokottamaton sama pätee lievemmin taudin sairastavuuteen. Loppupeleissä asiat on kiinni ihmisen omasta vastustuskyvystä.

        "Vakavasti voi sairastua yhtälailla rokotettu "

        Ei pidä paikkaansa.


        - Todennäköisyys sille, että rokottamaton sairastuu vakavaan tautimuotoon on oleellisesti suurempi perustuen laajoihin kansainvälisiin tutkimuksiin. Mikä mielenkiintoisinta, yleinen kuolleisuus kaikkiin sairauksiin on rokottamattomilla selkeästi korkeampi kuin rokotetuilla.



        https://blogit.ts.fi/terveys-tiede/debatti-2-koronarokotteiden-turvallisuus/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rokotus lieventää oireita merkittävästi, jos taudin saa, sekin on hyvä syy ottaa rokote.

        Haittavaikutukset ilmenevät muutaman vuoden kuluttua kuoleman kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haittavaikutukset ilmenevät muutaman vuoden kuluttua kuoleman kanssa.

        Yksi haittavaikutus on hedelmällisyyden väheneminen, toinen kuolema.


    • Anonyymi

      Minä en ota yhtään piikkiä. Kehooni ei laiteta mitään siruja. Eläimille voidaan laittaa ja tuleekin pakolliseksi vuoden alusta

    • Anonyymi

      Täällä kysellään merkkiautomyyjiltä auton tyyppivikoja ja heikkouksia ja sit ostetaan, vaikka pienellä nettivaivalla saisi kaikki kokemukset tuotteesta.

      1400 huippu-urheilijaa ei enää kadu vai olikose kaadu.

      • Anonyymi

        Vielä kun laittaisit linkin noihin 'tietoihisi' ettei ihan satukirjasta aleta keskustelemaan....


    • Anonyymi

      Onko kiistattomia todisteita siitä että rokote estää tartunnan ja tartuttamasta muihin ?

      • Anonyymi

        On.
        Mutta kysymyksesi kertoo lähinnä tietämättömyydestäsi ja lapsellisuudestasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On.
        Mutta kysymyksesi kertoo lähinnä tietämättömyydestäsi ja lapsellisuudestasi.

        Salainen tiedonanto kenties?

        Varmuudella tiedetään, etteivät rokotteet estä tartuntaa, kuten eivät myöskään tartuttamasta muihin. Vakavalta sairastumiselta tosin on väitetty estävän, mutta tuonkin väittämän kanssa on ollut niin ja näin. Toisinaan on kenties vältytty ja toisinaan taas ei.

        Terveydenhoidossa on eduksi mielistellä, mikäli on uratietoinen ja tahtoo menestyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Salainen tiedonanto kenties?

        Varmuudella tiedetään, etteivät rokotteet estä tartuntaa, kuten eivät myöskään tartuttamasta muihin. Vakavalta sairastumiselta tosin on väitetty estävän, mutta tuonkin väittämän kanssa on ollut niin ja näin. Toisinaan on kenties vältytty ja toisinaan taas ei.

        Terveydenhoidossa on eduksi mielistellä, mikäli on uratietoinen ja tahtoo menestyä.

        Mielistely-väitteesi on hullu. Täysin onneton.


    • Anonyymi

      Toki rokotteita saa itseensä ahtaa ja eikö tuo ole terveydenhoidon näkökulmastamme toivottavaakin. Harmi vain että sairaudet ovat lisääntymään päin, mitä enemmän rokotellaan. Mutta kuten olemme saaneet havaita, rokoteintoilu sen kun jatkuu. Tosin ongelmajätelaitoksellekin rokotteita kuskataan enemmän kuin koskaan aiemmin.

      Sairaudet lisääntyvät nyt ennätystahtia ja ylikuolleisuus suorastaan hämmentää mielialoja. Mutta. Rokotustahtia mitkään tosiasiat eivät hidasta. Paitsi tietysti tuo rokotteiden ongelmajätelaitokselle kuskaaminen. Mutta onhan Suomessa rahaa heittää roskiin. Rokotteisiin on aina rahaa, kuten pääministerimmekin jo taannoin totesi. Kaikesta muusta saattaa olla pulaa, mutta rokotteista, ei koskaan.

      • Anonyymi

        Mitkä sairaudet muka "lisääntyvät ennätystahtia"

        Missä ne aidot ja todelliset todisteet rokotehaitoista piileskelevät?

        Lisäksi koronarokotteiden antamasta suojasta tartuntaa ja vakavaa tautimuotoa vastaan on globaalit ja massiiviset näytöt samalla vastakkaisen näytön puuttuminen tekee kysymyksestäsi aika lailla naurettavan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitkä sairaudet muka "lisääntyvät ennätystahtia"

        Missä ne aidot ja todelliset todisteet rokotehaitoista piileskelevät?

        Lisäksi koronarokotteiden antamasta suojasta tartuntaa ja vakavaa tautimuotoa vastaan on globaalit ja massiiviset näytöt samalla vastakkaisen näytön puuttuminen tekee kysymyksestäsi aika lailla naurettavan.

        Järjen puhuminen ei mene jakeluun rokotekielteiselle, hän ei usko kuin oman 'totuutensa'.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitkä sairaudet muka "lisääntyvät ennätystahtia"

        Missä ne aidot ja todelliset todisteet rokotehaitoista piileskelevät?

        Lisäksi koronarokotteiden antamasta suojasta tartuntaa ja vakavaa tautimuotoa vastaan on globaalit ja massiiviset näytöt samalla vastakkaisen näytön puuttuminen tekee kysymyksestäsi aika lailla naurettavan.

        Nimenomaan miksi haitoista vaijentaa eikö se vaikuta jo salailulta jokaisella rokotteella on haittojakin?🤔🤨🙄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimenomaan miksi haitoista vaijentaa eikö se vaikuta jo salailulta jokaisella rokotteella on haittojakin?🤔🤨🙄

        Kyllä mahdollisista haitoista on kerrottu ihan selvästi, ja ne ovat olemattomia, verrattuna hyötyihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Järjen puhuminen ei mene jakeluun rokotekielteiselle, hän ei usko kuin oman 'totuutensa'.

        Mainitse nyt jokin rokotuksien johdosta lisääntynyt sairaus??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimenomaan miksi haitoista vaijentaa eikö se vaikuta jo salailulta jokaisella rokotteella on haittojakin?🤔🤨🙄

        Voisitko nyt sitten laittaa esiin varmennettuja rokotehaittatapauksia.

        Foliohattukerho puhuu vakavista rokotehaitoista kuin perheenemäntä näkkileivästä. Miten on mahdolista, ettei kukaan vaan oikeasti tiedä niistä mitään eikä kykene todistamaan?

        - - - -

        Professor ja lääketieteen tohtori Juhani Knuuti blogissaan:

        𝙈𝙞𝙡𝙡𝙖𝙞𝙨𝙞𝙖 𝙧𝙤𝙠𝙤𝙩𝙪𝙨𝙝𝙖𝙞𝙩𝙩𝙖𝙩𝙖𝙥𝙖𝙪𝙠𝙨𝙞𝙖 𝙤𝙣 𝙩𝙤𝙙𝙚𝙩𝙩𝙪 𝙩𝙚𝙧𝙫𝙚𝙮𝙙𝙚𝙣𝙝𝙪𝙤𝙡𝙡𝙤𝙨𝙨𝙖?

        𝙊𝙡𝙞𝙣 𝙮𝙝𝙩𝙚𝙮𝙙𝙚𝙨𝙨𝙖̈ 𝙑𝙖𝙧𝙨𝙞𝙣𝙖𝙞𝙨-𝙎𝙪𝙤𝙢𝙚𝙣 𝙨𝙖𝙞𝙧𝙖𝙖𝙣𝙝𝙤𝙞𝙩𝙤𝙥𝙞𝙞𝙧𝙞𝙣 𝙮𝙠𝙨𝙞𝙠𝙤̈𝙞𝙝𝙞𝙣, 𝙟𝙤𝙞𝙨𝙨𝙖 𝙢𝙖𝙝𝙙𝙤𝙡𝙡𝙞𝙨𝙞𝙖 𝙧𝙤𝙠𝙤𝙩𝙪𝙨𝙝𝙖𝙞𝙩𝙩𝙤𝙟𝙖 𝙝𝙤𝙞𝙙𝙚𝙩𝙖𝙖𝙣, 𝙠𝙪𝙣 𝙣𝙞𝙞𝙩𝙖̈ 𝙞𝙡𝙢𝙚𝙣𝙚𝙚. 𝙎𝙖𝙞𝙧𝙖𝙖𝙣𝙝𝙤𝙞𝙩𝙤𝙥𝙞𝙞𝙧𝙞𝙣 𝙟𝙖 𝙏𝙪𝙧𝙪𝙣 𝙠𝙖𝙪𝙥𝙪𝙣𝙜𝙞𝙣 𝙮𝙝𝙩𝙚𝙞𝙨𝙥𝙖̈𝙞𝙫𝙮𝙨𝙩𝙮𝙠𝙨𝙚𝙨𝙨𝙖̈ 𝙤𝙡𝙞 𝙩𝙤𝙙𝙚𝙩𝙩𝙪 𝙫𝙖𝙞𝙣 𝙩𝙖𝙫𝙖𝙡𝙡𝙞𝙨𝙞𝙖 𝙠𝙪𝙪𝙢𝙚𝙧𝙚𝙖𝙠𝙩𝙞𝙤𝙞𝙩𝙖, 𝙟𝙤𝙞𝙝𝙞𝙣 𝙩𝙖𝙧𝙫𝙞𝙩𝙩𝙞𝙞𝙣 𝙨𝙖𝙞𝙧𝙖𝙨𝙡𝙤𝙢𝙖𝙖. 𝙑𝙖𝙠𝙖𝙫𝙞𝙖 𝙝𝙖𝙞𝙩𝙩𝙤𝙟𝙖 𝙚𝙞 𝙤𝙡𝙚 𝙥𝙖̈𝙞𝙫𝙮𝙨𝙩𝙮𝙠𝙨𝙚𝙚𝙣 𝙞𝙡𝙢𝙖𝙖𝙣𝙩𝙪𝙣𝙪𝙩.

        𝙇𝙖𝙨𝙩𝙚𝙣𝙠𝙡𝙞𝙣𝙞𝙠𝙖𝙡𝙡𝙖 𝙤𝙣 𝙩𝙤𝙙𝙚𝙩𝙩𝙪 𝙮𝙠𝙨𝙞 𝙨𝙮𝙙𝙖̈𝙣𝙡𝙞𝙝𝙖𝙨𝙩𝙪𝙡𝙚𝙝𝙙𝙪𝙨, 𝙟𝙤𝙠𝙖 𝙧𝙖𝙪𝙝𝙤𝙞𝙩𝙩𝙪𝙞 𝙨𝙚𝙪𝙧𝙖𝙣𝙣𝙖𝙨𝙨𝙖. 𝙈𝙪𝙞𝙩𝙖 𝙢𝙚𝙧𝙠𝙞𝙩𝙩𝙖̈𝙫𝙞𝙖̈ 𝙝𝙖𝙞𝙩𝙩𝙤𝙟𝙖 𝙚𝙞 𝙤𝙡𝙚 𝙩𝙤𝙙𝙚𝙩𝙩𝙪.

        𝙑𝙖𝙧𝙢𝙞𝙨𝙩𝙞𝙣 𝙖𝙨𝙞𝙖𝙣 𝙫𝙞𝙚𝙡𝙖̈ 𝙨𝙖𝙞𝙧𝙖𝙖𝙣𝙝𝙤𝙞𝙩𝙤𝙥𝙞𝙞𝙧𝙞𝙣 𝙟𝙤𝙝𝙙𝙤𝙨𝙩𝙖, 𝙚𝙞𝙠𝙖̈ 𝙢𝙚𝙧𝙠𝙠𝙚𝙟𝙖̈ 𝙫𝙖𝙠𝙖𝙫𝙞𝙨𝙩𝙖 𝙧𝙤𝙠𝙤𝙩𝙚𝙝𝙖𝙞𝙩𝙤𝙞𝙨𝙩𝙖 𝙤𝙡𝙚 𝙩𝙪𝙡𝙡𝙪𝙩 𝙚𝙨𝙞𝙞𝙣 𝙚𝙞𝙠𝙖̈ 𝙨𝙖𝙞𝙧𝙖𝙖𝙡𝙖𝙨𝙨𝙖 𝙤𝙡𝙚 𝙤𝙡𝙡𝙪𝙩 𝙝𝙤𝙞𝙙𝙤𝙨𝙨𝙖 𝙧𝙤𝙠𝙤𝙩𝙚𝙝𝙖𝙞𝙩𝙩𝙖𝙩𝙖𝙥𝙖𝙪𝙠𝙨𝙞𝙖, 𝙨𝙚𝙣 𝙨𝙞𝙟𝙖𝙖𝙣 𝙠𝙤𝙧𝙤𝙣𝙖𝙖𝙣 𝙨𝙖𝙞𝙧𝙖𝙨𝙩𝙪𝙣𝙚𝙞𝙩𝙖 𝙠𝙮𝙡𝙡𝙖̈.

        - - - - - -

        Eli KOKO Varsinais-Suomesta ei tuolloin löytynyt ensimmäistäkään vakavaa rokotehaittapotilasta. Koronapotilaita kyllä senkin edestä.

        Missä ne vakavat rokotehaitat piileskelevät?? Voisikos kuitenkin olla kyse foliohattuvalheesta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä mahdollisista haitoista on kerrottu ihan selvästi, ja ne ovat olemattomia, verrattuna hyötyihin.

        Mitähän ne rokotteen hyödyt on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitähän ne rokotteen hyödyt on?

        Etkö muka tiedä? Hyvänen aika.....


    • Anonyymi

      Kaksi kertaa koronan sairastaneena en vieläkään näe mitään järkeä korona rokotteen ottamisessa tietysti riskiryhmään kuuluville voi olla paikallaan mutta ilman puolueettomia näyttöjä hyödyistä ja ennenkaikkea haitoista en suosittele kenellekään?🤔🤨🙄

      • Anonyymi

        Elät kai jossain poterossa, jos et ole tietoinen rokotuksen hyödyllisyydestä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elät kai jossain poterossa, jos et ole tietoinen rokotuksen hyödyllisyydestä...

        Elät kai jossain poterossa, jos et ole tietoinen rokotuksen haitoista...


      • Anonyymi

        "Kaksi kertaa koronan sairastaneena en vieläkään näe mitään järkeä korona rokotteen ottamisessa "

        Ihan kuin millä hyvänsä rokotteella, todennäköisyys sille, että sairastat taudin lievempänä kasvaa rokotusten myötä.

        - Silloin vielä kun isorokko oli tappava tauti, sanottiin yhdenkin rokotuksen elinaikana suojaavan isorokkokuolemalta vaikka vuosien päästä tartunnan saisikin.

        Sen ajan tilastot tukevat voimallisesti tuota sanontaa ja samalla periaatteella toimivat muutkin rokotteet.

        - - -

        Jos rokotuskattavuus olisi maassamme 100% ja silti esiintyisi koronakuolemia, olisiko se mielestäsi todiste rokotteen huonoudesta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kaksi kertaa koronan sairastaneena en vieläkään näe mitään järkeä korona rokotteen ottamisessa "

        Ihan kuin millä hyvänsä rokotteella, todennäköisyys sille, että sairastat taudin lievempänä kasvaa rokotusten myötä.

        - Silloin vielä kun isorokko oli tappava tauti, sanottiin yhdenkin rokotuksen elinaikana suojaavan isorokkokuolemalta vaikka vuosien päästä tartunnan saisikin.

        Sen ajan tilastot tukevat voimallisesti tuota sanontaa ja samalla periaatteella toimivat muutkin rokotteet.

        - - -

        Jos rokotuskattavuus olisi maassamme 100% ja silti esiintyisi koronakuolemia, olisiko se mielestäsi todiste rokotteen huonoudesta?

        Isorokkorokotteen antama suoja sairastumista vastaan näyttää olevan 80–90 % luokkaa, mutta vain muutaman vuoden ajan. Mikäli tarkoitus on estää rokotetun sairastuminen, tehoste olisi otettava arviolta 10 vuoden välein. Sellaista oikeaa rokotetta joka kelpaisi rokotevastaisille ei ole vielä onnistuttu tekemään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elät kai jossain poterossa, jos et ole tietoinen rokotuksen haitoista...

        Avaa silmäsi, provoilu on turhaa.


    • Anonyymi

      Kävin ottamassa seitsemännen piikin vaikka vaikka näyttöä turvallisuudesta saati tehosta ei ole.
      Maailman eliitti kuulemma haluaa hyödyttömistä syöjistä eroon, joten piti toimia.
      Jopa itse Klaus Schwab suositteli ottamaan piikin.
      Nyt olen turvassa.

      • Anonyymi

        "Kävin ottamassa seitsemännen piikin vaikka vaikka näyttöä turvallisuudesta saati tehosta ei ole."

        - Jo se, etteivät pahansuovat ja joka kiven kääntävä foliohattukerholaiset onnistu edes auttavia todisteita rokotteiden vaarallisuudesta kyhäämään, käy jo hyvästä todisteesta niiden turvallisuudesta.

        M.O.T.


      • Anonyymi

        "Kävin ottamassa seitsemännen piikin vaikka vaikka näyttöä turvallisuudesta saati tehosta ei ole."

        - Jo se, etteivät pahansuovat ja joka kiven valehteluyrityksissään kääntävät foliohattukerholaiset onnistu edes auttavia todisteita rokotteiden vaarallisuudesta kyhäämään, käy jo hyvästä todisteesta niiden turvallisuudesta.

        M.O.T.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kävin ottamassa seitsemännen piikin vaikka vaikka näyttöä turvallisuudesta saati tehosta ei ole."

        - Jo se, etteivät pahansuovat ja joka kiven valehteluyrityksissään kääntävät foliohattukerholaiset onnistu edes auttavia todisteita rokotteiden vaarallisuudesta kyhäämään, käy jo hyvästä todisteesta niiden turvallisuudesta.

        M.O.T.

        Hologrammi ja salaliitto-porukka sählää.


      • Anonyymi

        Maailman eliitti on yrittänyt päästä hyödyttömistä ihmisistä eroon rokotusten avulla jo vuodesta 1754 asti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maailman eliitti on yrittänyt päästä hyödyttömistä ihmisistä eroon rokotusten avulla jo vuodesta 1754 asti

        1754? Mun ennustaja kertoi et 1306 se jo alkoi? Soitan sille kyllä uudestaan, se on niin viisas.


    • Anonyymi

      Nyt lampaat ne maskit takas naamalle laitatte kuitenkin kohta kun kiuru teille märää taas.

      • Anonyymi

        Ei kun sen johdosta, että maskien hyöty infektioiden torjunnassa on tieteellisesti toteen näytetty.

        Meille ei riitä lapselliseen follaritapaan omaan pirtaan mieluisa kirjoitus, että asian uskoisimme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kun sen johdosta, että maskien hyöty infektioiden torjunnassa on tieteellisesti toteen näytetty.

        Meille ei riitä lapselliseen follaritapaan omaan pirtaan mieluisa kirjoitus, että asian uskoisimme.

        Miksi ette käytä niitä sitten nytten? käytte vain kun kuru näin teille märää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kun sen johdosta, että maskien hyöty infektioiden torjunnassa on tieteellisesti toteen näytetty.

        Meille ei riitä lapselliseen follaritapaan omaan pirtaan mieluisa kirjoitus, että asian uskoisimme.

        Eikö maskeita ole nyt tieteelisesti hyötyä kun lampaat jotka piti niitä 2 vuotta ei pidä nyt?eikä ne hyödytä siis tällähetkellä kun ei käytetä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö maskeita ole nyt tieteelisesti hyötyä kun lampaat jotka piti niitä 2 vuotta ei pidä nyt?eikä ne hyödytä siis tällähetkellä kun ei käytetä?

        Laivanupotuspelin termistöllä: "Osui ja upposi" Dx

        Miten on, ahkeroit vasta pitkän yön ja et sittenkään kunnon rokotehaittatodisteita löytänyt. Mutta olisit nyt niistä viimekertaisista löydöistäsi nimennyt sen pahimpana pitämäsi, oltais porukalla katsottu miten vakavasta oikein on kysymys.

        Yritäppä vielä kerran!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö maskeita ole nyt tieteelisesti hyötyä kun lampaat jotka piti niitä 2 vuotta ei pidä nyt?eikä ne hyödytä siis tällähetkellä kun ei käytetä?

        Tottakai maskeista on hyötyä, ei kirurgikaan leikkaa koskaan ilman maskia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai maskeista on hyötyä, ei kirurgikaan leikkaa koskaan ilman maskia.

        Aivan eri asia. Kirurgien maskit estävät bakteerien pääsyä suoraan leikkaushaavaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan eri asia. Kirurgien maskit estävät bakteerien pääsyä suoraan leikkaushaavaan.

        Kyllä maski estää paljon muutakin, pisaratartuntoja mm.


    • Anonyymi

      Mulla ollu 3x korona, lievänä. En ota piikkejä, en nää syytä.

      Pitäskö minun mielestäs ottaa, miksi?
      Mitä hyötyä, kun tauti ollu jo 3 sti, lievempänä joka kerta. Seuraavaks en välttämättä edes huomaa. Kuumetta ei oo ollu koskaan.

      • Anonyymi

        On joillakin harvoilla .


    • Anonyymi

      Oma immuniteettisi saattaa tuhoutua joka taistelee jatkuvasti viruksia vastaan luonnostaan. Rokotteen jälkeen on kehossasi vieraita aineita aina vain uudestaan ja uudestaan ja kehosi joutuu niitä vastaan taistelemaan tämän tästä. Mitä luulet miten kehosi lopulta käy tässä jatkuvassa myllytyksessä?
      Tuhoutuuko oma luontainen immuniteettisi mietipä sitä.

      • Anonyymi

        Rokote ennaltaehkäisee varsinaisen sairauden kokonaan, tai sitten lievittää oireita huomattavasti.


      • Anonyymi

        Ei tuhoudu. Miksi ihmeessä niin luulet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rokote ennaltaehkäisee varsinaisen sairauden kokonaan, tai sitten lievittää oireita huomattavasti.

        Näin se on ollut rokotusten alusta alkaen. Rokotusten hyöty on näkynyt useammalla tavalla:
        -et saa tartuntaa
        -et levitä eteenpäin
        -jos sairastut silti, koet taudin lievempänä.

        Isorokkorokotusten aikana oli sanonta, että yksikin saatu isorokkorokote antaa elinikäisen suojan isorokon kuolemaan johtavalta muodolta. Sen ajan tilastot tukevat väitettä ja samalla tiedettiin, että rokotteeen teho tartunttaa vastaan heikkenee ajan myötä.

        Ei mitään varsinaisesti uutta sinä mielessä rokotusrintamalla pl uudet tekniikat kuten lähetti-RNA:n käyttäminen käynnistämään ihmisen vasta-ainetuotantoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rokote ennaltaehkäisee varsinaisen sairauden kokonaan, tai sitten lievittää oireita huomattavasti.

        Tässä on nyt kyse vähän samasta asiasta kuin, että voidaanko jakaa antibiootteja etukäteen, jos sattuu tauti iskemään. STM ja Kiuru haluavat antaa antibiootteja kaikille halukkaille. THL toppuuttelee, koska niistä koituu myös haittoja.

        Kumpaa uskoa, poliitikkoja vai lääketieteen asiantuntijoita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä on nyt kyse vähän samasta asiasta kuin, että voidaanko jakaa antibiootteja etukäteen, jos sattuu tauti iskemään. STM ja Kiuru haluavat antaa antibiootteja kaikille halukkaille. THL toppuuttelee, koska niistä koituu myös haittoja.

        Kumpaa uskoa, poliitikkoja vai lääketieteen asiantuntijoita?

        ??? + ??

        Kuka muka on halunnut antibiootteja jakaa "kaikille halukkaille"??


        No ei taatusti ole!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin se on ollut rokotusten alusta alkaen. Rokotusten hyöty on näkynyt useammalla tavalla:
        -et saa tartuntaa
        -et levitä eteenpäin
        -jos sairastut silti, koet taudin lievempänä.

        Isorokkorokotusten aikana oli sanonta, että yksikin saatu isorokkorokote antaa elinikäisen suojan isorokon kuolemaan johtavalta muodolta. Sen ajan tilastot tukevat väitettä ja samalla tiedettiin, että rokotteeen teho tartunttaa vastaan heikkenee ajan myötä.

        Ei mitään varsinaisesti uutta sinä mielessä rokotusrintamalla pl uudet tekniikat kuten lähetti-RNA:n käyttäminen käynnistämään ihmisen vasta-ainetuotantoa.

        Mrna tekniikka on on vielä rikki keskeneräinen, eikä ole turvallinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mrna tekniikka on on vielä rikki keskeneräinen, eikä ole turvallinen.

        Et sinäkään nähtävästi pystynyt bitchutesta kopsattua väittämääsi edes yhdellä virkkeellä todistamaan?

        ...no en tosin odottanutkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ??? ??

        Kuka muka on halunnut antibiootteja jakaa "kaikille halukkaille"??


        No ei taatusti ole!

        Kaikenlaisia tällä palstalla tyrkytetään totuutena. Hurjaa touhua.


    • Anonyymi

      THL:n mukaan terveelle työikäisellä ihmisellä ei ole erityistä tarvetta ottaa uutta koronarokotetta.

      • Anonyymi

        Tavallista tallaajaa kyllä hiukan hämää, härnää ja ihmetyttää asiantuntijoiden väliset erimielisyydet rokotuskysymyksessä.


    • Anonyymi

      On se luojan lykky, että koronarokotehaitat ovat Suomemme kiertäneet!

      • Anonyymi

        Rokote on oikeasti hieno asia ja pelastanut miljoonia ihmisiä.


    • Anonyymi

      Mikähän siinä on ollut (onnekkaasti??) takana kun rokotehaitat näyttävät kiertävän Suomen ihan tykkänään?

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      60
      5917
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      24
      3744
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      230
      2033
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1810
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1256
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1239
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      298
      1049
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      990
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      909
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      868
    Aihe