Rokotteet on haitallisia?

Anonyymi-ap

Ihmiset on ottanut Influenssa ja Koronarokotteita ja monet on jatkuvasti flunssassa. Itse ole ottanut yhtäkään rokotetta enkä ole ollut ainakaan sen useammin kipeenä kuin rokotteen ottaneet.

25

1736

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

kyl näin on sen rokotteen vaikutus alkaa hiipuun puolen vuoden päästä.saia ottaa koko ajan uutta piikkiä.influenssa rokote on eri juttu sen vaikutus kestää pidempään.

• Anonyymi

Suomen ylikuolleisuus on huikea ja syyt on selvittämättä. Tuhansia Suomalaisia on kuollut Covid 19 rokottamisen jälkeen

• Anonyymi

Ja nuoria kuollut ympäri eurooppaa ilman mitään syytä.

• Anonyymi

Nää rokotteet ovat huijausta pitäiskö näitä lääkefirmoja haastaa oikeuteen.

• Anonyymi

Veritulpat ja sydänkohtaukset lisääntyneet nuorillakin...

• Anonyymi

Toisille taas on tullut kauhea seksuaalisuuden halu. Tuloo avio eroja kun tyästetään naapurin akkoja ja akat juoksoo naapurin miästen perässä tarjoten ihanaa???

• Anonyymi

Pitäsköhän sun hankkia semmone silikooninen lemmenlovi, jotta lakkaisit paasaamasta? Kerrotko osoitteesi, niin voin tilata huomaamattomasti kotiovellesi.

• Anonyymi

Kannattaa lukea Juha Ristamäen Iltalehden pääkirjoitus 27122022 linkistä HTTPS/www.iltalehti.fi/.../464f2586-70bg-4453

• Anonyymi

voi voi antakaa ihmisten ottaa rokotteita. Turhaan maalailette piruja seinille. Joku sairastuu ja taas joku säästyy. On sitten rokotettu tai ei. On mullakin rokotettuja jotka sairastuneet ja rokottamattomia jotka sairastuneet. Kunhan ihmiset pysyisivät kotona jos ovat kipeitä. Ei tarvi tulla räkiin pöpöjä joka puolelle, mutta sekin on liikaa vaadittu joillekkin.

• Anonyymi

Koronarokote on paljastunut huonoksi, Toimimattomaksi ja täysin tehottomaksi käytännössä.

• Anonyymi

mitään koronarokotetta ei ole vielä kehitetty vaan käytetään epäonnistunutta
        immuniteetin vahvistajaa joka pilaa oman immuniteetin ja vioittaa tyttöjen
        munasolut

• Anonyymi

Mutta kyllä tippuri piikki kannattaa otaa ainakin täällä Parkanossa.

• Anonyymi

Helvetisti ihmiset ottaa tätä tehotonta ja hyödytöntä piikkiä.. Ja silti sairastuu. Huijaus ja rahastus oli koko piikki.

• Anonyymi

ja veritulpat nuorillakin yleistyy. . .

• Anonyymi

Otin syksyllä 4jännen rokotteen koska kuulun riskiryhmään.Sitte tuli corona ja olin 4vk. kipeenä yskää,lihaskipuja,kuumetta ymta.Enpä ole koskaan ollu näin kipeänä.60v.

• Anonyymi

Huijausta koko piikitys.

• Anonyymi

Tietämättömät arvailee. Historia toistaa itseään ja se joka ei historiaa tunne, on tyhmä.

Rokotetutkimuskeskukseen vaan vierailemaan ja kuunteleen oikeilta asiantuntijoilta lausuntoja, niin ei tarvi itse sepitellä teorioita. T. Asiantuntija

• Anonyymi
    • Anonyymi

infulenssa rokote sisälsi elävää virusta kaikki saivat räkätaudin nyt viimeisestä

• Anonyymi

Parganolaiset vaan pelkää piikkiä🤭
      Muuten ne ottaisi jokaa ikinen rokotteet...

• Anonyymi

Mitään piikkiä pelkää, kaikki oikeat rokotteet kyllä olen ottanut mutta tätä en ottanut ja siihen olis mielestäni hyvä syy vaikka eipä kai sitä omia valintoja tarvi selitellä kenellekkään.

• Anonyymi

en kyllä saanut mitään oireita kun otin influenssa rokotteet, älkää yleistäkö asioita. jokainen ken haluaa saa ottaa rokotteita. miksi omia pelkojanne lietsotte ihmisiin

• Anonyymi

En ole ikinä juonut maitoa
      enkä juo!

• Anonyymi

Minulla alkoi seisomaan jatkuvasti ja tyydytin monta kerrostalo ja rivitalo mussukkaa joten hyvä piikki oli.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      502
      4062
    2. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      16
      3102
    3. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      280
      2231
    4. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      458
      2081
    5. Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?

En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.
      Ikävä
      84
      1404
    6. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      157
      1323
    7. Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?

Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel
      Tv-sarjat
      63
      1208
    8. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      64
      1125
    9. Mies haluaisin sinun kanssa

Rakkauslapsen. Hänestä tulisi tosi söpö ja fiksu.
      Ikävä
      81
      1095
    10. Rakennetaanko yhdessä?

Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä
      Ikävä
      41
      1048
    Aihe