Ihmiset on ottanut Influenssa ja Koronarokotteita ja monet on jatkuvasti flunssassa. Itse ole ottanut yhtäkään rokotetta enkä ole ollut ainakaan sen useammin kipeenä kuin rokotteen ottaneet.
Rokotteet on haitallisia?
25
1667
Vastaukset
- Anonyymi
kyl näin on sen rokotteen vaikutus alkaa hiipuun puolen vuoden päästä.saia ottaa koko ajan uutta piikkiä.influenssa rokote on eri juttu sen vaikutus kestää pidempään.
- Anonyymi
Suomen ylikuolleisuus on huikea ja syyt on selvittämättä. Tuhansia Suomalaisia on kuollut Covid 19 rokottamisen jälkeen
- Anonyymi
Ja nuoria kuollut ympäri eurooppaa ilman mitään syytä.
- Anonyymi
Nää rokotteet ovat huijausta pitäiskö näitä lääkefirmoja haastaa oikeuteen.
- Anonyymi
Veritulpat ja sydänkohtaukset lisääntyneet nuorillakin...
- Anonyymi
Toisille taas on tullut kauhea seksuaalisuuden halu. Tuloo avio eroja kun tyästetään naapurin akkoja ja akat juoksoo naapurin miästen perässä tarjoten ihanaa???
- Anonyymi
Pitäsköhän sun hankkia semmone silikooninen lemmenlovi, jotta lakkaisit paasaamasta? Kerrotko osoitteesi, niin voin tilata huomaamattomasti kotiovellesi.
- Anonyymi
Kannattaa lukea Juha Ristamäen Iltalehden pääkirjoitus 27122022 linkistä HTTPS/www.iltalehti.fi/.../464f2586-70bg-4453
- Anonyymi
voi voi antakaa ihmisten ottaa rokotteita. Turhaan maalailette piruja seinille. Joku sairastuu ja taas joku säästyy. On sitten rokotettu tai ei. On mullakin rokotettuja jotka sairastuneet ja rokottamattomia jotka sairastuneet. Kunhan ihmiset pysyisivät kotona jos ovat kipeitä. Ei tarvi tulla räkiin pöpöjä joka puolelle, mutta sekin on liikaa vaadittu joillekkin.
- Anonyymi
Koronarokote on paljastunut huonoksi, Toimimattomaksi ja täysin tehottomaksi käytännössä.
- Anonyymi
mitään koronarokotetta ei ole vielä kehitetty vaan käytetään epäonnistunutta
immuniteetin vahvistajaa joka pilaa oman immuniteetin ja vioittaa tyttöjen
munasolut
- Anonyymi
Mutta kyllä tippuri piikki kannattaa otaa ainakin täällä Parkanossa.
- Anonyymi
Helvetisti ihmiset ottaa tätä tehotonta ja hyödytöntä piikkiä.. Ja silti sairastuu. Huijaus ja rahastus oli koko piikki.
- Anonyymi
ja veritulpat nuorillakin yleistyy. . .
- Anonyymi
Otin syksyllä 4jännen rokotteen koska kuulun riskiryhmään.Sitte tuli corona ja olin 4vk. kipeenä yskää,lihaskipuja,kuumetta ymta.Enpä ole koskaan ollu näin kipeänä.60v.
- Anonyymi
Huijausta koko piikitys.
- Anonyymi
Tietämättömät arvailee. Historia toistaa itseään ja se joka ei historiaa tunne, on tyhmä.
Rokotetutkimuskeskukseen vaan vierailemaan ja kuunteleen oikeilta asiantuntijoilta lausuntoja, niin ei tarvi itse sepitellä teorioita. T. Asiantuntija - Anonyymi
Pari linkkiä joiden luulis keskustelua aiheuttavan.
"ROKOTEHAITAT VAARANTAVAT LENTOLIIKENNETTÄ"
https://mkrsuomi.fi/rokotehaitat-lentoliikenteessa/
"Miljonäärit etsivät rokottamattomia pilotteja?"
https://www.tampereensanomat.fi/uutiset.html?220631 - Anonyymi
infulenssa rokote sisälsi elävää virusta kaikki saivat räkätaudin nyt viimeisestä
- Anonyymi
Parganolaiset vaan pelkää piikkiä🤭
Muuten ne ottaisi jokaa ikinen rokotteet...- Anonyymi
Mitään piikkiä pelkää, kaikki oikeat rokotteet kyllä olen ottanut mutta tätä en ottanut ja siihen olis mielestäni hyvä syy vaikka eipä kai sitä omia valintoja tarvi selitellä kenellekkään.
- Anonyymi
en kyllä saanut mitään oireita kun otin influenssa rokotteet, älkää yleistäkö asioita. jokainen ken haluaa saa ottaa rokotteita. miksi omia pelkojanne lietsotte ihmisiin
- Anonyymi
En ole ikinä juonut maitoa
enkä juo! - Anonyymi
Minulla alkoi seisomaan jatkuvasti ja tyydytin monta kerrostalo ja rivitalo mussukkaa joten hyvä piikki oli.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166070Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334167- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582100Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441866- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579