Anssi Tiittanen haastattelee Keijo Leppästä ja aihena on kristillinen TV.
<RV Podcastin tunnin pituisessa erikoisjaksossa pöyhitään nyt tätä tv-unelmaa: mitä pitäisi tapahtua, että uskovaisten mielestä hyvä kanava voisi toteutua ja toimia menestyksekkäästi. Aiheen kimpussa ja uutta uljasta kanavaa ideoimassa ovat toimittaja, uutisankkuri Keijo Leppänen sekä dokumentaristi, kehityspäällikkö Mika Ahonen. RV Podcastia toimittaa Anssi Tiittanen>
https://www.youtube.com/watch?v=97yumATVNcw&t=70s
Keijo Leppänen ja krstillinen TV
5
132
Vastaukset 5
- Anonyymi
Eihän Keijo Leppänen ole mikään uskovainen huijari.
- Anonyymi
Yx Leppänen oli niin pilalle ympärileikattu ettei MULKUSTA mitään kuin pikkurillin verran jäljellä kylän naiset tiesi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yx Leppänen oli niin pilalle ympärileikattu ettei MULKUSTA mitään kuin pikkurillin verran jäljellä kylän naiset tiesi.
Juu nää esittelee mulkkua millä ensin tehty syntejä YHWH JAHVELLE musta kotelo otsalla merkkinä LANKEEMUKSESta.
- Anonyymi
Minkäs elukan uhrattiin taas sapattina nam nam tappaminen oli kielletty Mooses älä tapa mutta niin vaan tapetaan milloin ketä ja mitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkäs elukan uhrattiin taas sapattina nam nam tappaminen oli kielletty Mooses älä tapa mutta niin vaan tapetaan milloin ketä ja mitä.
Onks Leppänen jo teurastettu?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1571450Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1281160Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216859- 64782
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus58678- 45640
- 50624
- 52572
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187558En osaa kirjoittaa sulle edes anteeksipyyntöä
Koska en tiedä miten voit. Olen hieman kauhuissani ja järkyttynyt, jos olen sinua ahdistanut. Tunteiden prosessointi o29552