että esim. lentokoneissa on tupakointi kielletty jonkun nirppanokan takia.
Joka lennolla kun on VÄHINTÄÄN 1 nirppanokka mukana.
Minusta reiluuden ja tasapuolisuuden nimissä pitäisi olla niin, että jos yksi haluaa polttaa, niin kaikkien pitää polttaa.
Kaikkihan me tiedämme
8
54
Vastaukset
- Anonyymi
Heh, joo niin on ! Ihan oikein ajateltu.
- Anonyymi
Tupakoitsijat Pilaa muiden hengitysilman, ja haisee 24/7 tuhkikselle😜
Ei semmosia pitäs päästää mihinkään tilaan, missä muita. Hajuhaitta on järkyttävä!
Tupakointi on sitäpaitsi tyhmää, pilaa keuhkot. Pysykööt loitolla, haisunäädät😝 - Anonyymi
Jotain rajaa. Tupakoivat ansaitsee elinikäisen lentokiellon.
- Anonyymi
Ja kerrostalokiellon, kaupanovilla haisemiskiellon, jonoon tulokiellon.... Jne😇
- Anonyymi
Sama ryyppäämisen kans, jos yks haluaa ottaa lärvit, niin kaikkien, myös ja varsinkin henkilökunnankin on ryypättävä.
- Anonyymi
Varsinkin lentäjän ja autopilotin.
- Anonyymi
Tietääkseni useat, ehkä jopa useimmat, tupakoitsijat polttavat ulkona siksi, etteivät halua, että sisäilma kärsii. Tupakoitsijat voitais istuttaa ulos siiven reunalle istumaan. Toisaalta lentopelkoiset voisivat haluta lavendelin levitystä matkustamotilaan. Menee aika vaikeeksi, jos jokaisen narsissin tarpeet toteutetaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937578
- 403632
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021856- 241090
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32953Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27921Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53807Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31732Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60729Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26662