Kirkon polttanut persu

Anonyymi-ap

Pääseekö hän taivaaseen vai mikä on tuomio kun polttaa Rautjärven kirkon?
Voiko synneistä vapautua sillä viimeisellä portilla?

21

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voisko persun sielu enää pelastua tuon hirvittävän synnin jälkeen?

      • Anonyymi

        Mitä tähän sanoo vanhatestamentti?


    • Anonyymi

      Jumala rakastaa kaikkia yhtä paljon

    • Anonyymi

      Tavallinen käsitys pelastuksesta on se, että saamme syntimme anteeksi, koska Jeesus on kuollut puolestamme. Tämä on vasta alku, pelastuksessa on kyse paljon enemmästä.
      Syntien anteeksianto on ulkoinen puhdistus. Se puhdistaa meidät tehdyistä synneistämme, niin että ne ovat on kerta kaikkiaan poistettu. Mutta tämä yksin ei tee meistä kykeneviä kaikkiin hyviin tekoihin, niin kuin meidän tulee olla (2. Tim. 3:17). Jotta olisimme täysin puhtaita, meissä pitää tapahtua sisäinen puhdistus. Etsimme sisäistä puhdistusta, koska rakastamme Jumalaa ja haluamme tulla osallisiksi hänen luonnostaan (2. Piet. 1:3-4). Silloin meidän täytyy ensin tulla osallisiksi ”paljon ennemmin”- pelastuksesta.

    • Anonyymi

      Paavali kirjoittaa pelastuksesta Room. 5:10: ssä: ”Jos me jo silloin, kun vielä olimme Jumalan vihollisia, tulimme sovitetuiksi hänen kanssaan hänen Poikansa kuoleman kautta, paljon ennemmin me pelastumme hänen elämänsä kautta nyt, kun olemme sovitettuja.”

    • Anonyymi

      Herran huoneen poltto on kyllä hirvittävän syntinen teko, vieläpä Jouluna

      • Anonyymi

        Persu on tuomittu kadotukseen sillä viimeisellä portilla


      • Anonyymi

        Kyllä se lasten raiskaus on pahempi.
        Ja sitähän kirkon piirissä riittää.


    • Anonyymi

      Mutta laajemmin: Porvoon tuomiokirkko ja Kiihtelysvaaran kirkko ovat tunnettuja esimerkkejä tuhopoltetuista evlut kirkoista. Mutta myös Tampereen mormonikirkko poltettiin, samoin Martinlaaksossa Jehovan todistajien valtakunnansali. Yritetty on myös ainakin helluntaiseurakuntien kirkkoja polttaa, ja Turussa buddhalaisten temppelille tehty ilkivaltaa. En siis sanoisi, että nimenomaan evlut kirkot ovat erityisesti olleet kohteena."

    • Anonyymi

      Milloin on Tampereen mormonikirkko poltettu?

    • Mihin perustuu uskosi, että kyseessä oli persu? Miksei yhtä hyvin joku viherhippi? Tai vassari? tai demari? Jotain lähdettä tuohon persuväitteeseen kaipailen.

      • Anonyymi

        Näin ne kylillä puhuu ketkä tietää, rauha hänen sielulleen kaikesta huolimatta


    • Anonyymi

      Olisiko Josep Smith tuominnut tuon teon?

    • Anonyymi

      Missä ovat kaikki palstan uskonveljet?
      Eikö teidän kanssa saa keskustelua aikaiseksi?

      • Anonyymi

        Ei eikä myöhäiseksi. Asiat saadaan AIKAAN.


      • Anonyymi

        Uskonveljet ovat peloissaan nyt, vaikka hädän hetkellä tarvitaan eniten uskoa voimaa ja tukea aamen


    • Anonyymi

      Parannuksen kun tekee voi pelastua. Yksin Jumala pelastaa.

      • Anonyymi

        Olet oikeassa uskonveljeni


    • Anonyymi

      Ja minä korvaan teille ne vuodentulot, jotka heinäsirkka, syöjäsirkka, tuhosirkka ja kalvajasirkka söivät, minun suuri sotajoukkoni, jonka minä lähetin teitä vastaan.
      26 Ja te syötte kyllälti ja tulette ravituiksi ja kiitätte Herran, teidän Jumalanne, nimeä, hänen, joka on tehnyt ihmeitä teitä kohtaan. Eikä minun kansani joudu häpeään, iankaikkisesti.
      27 Ja te tulette tietämään, että Israelin keskellä olen minä. Ja minä olen Herra, teidän Jumalanne, eikä toista ole. Eikä minun kansani joudu häpeään, iankaikkisesti.
      28 Näitten jälkeen minä olen vuodattava Henkeni kaiken lihan päälle, ja teidän poikanne ja tyttärenne ennustavat, vanhuksenne unia uneksuvat, nuorukaisenne näkyjä näkevät.
      29 Ja myös palvelijain ja palvelijattarien päälle minä niinä päivinä vuodatan Henkeni.
      30 Minä annan näkyä ihmeitä taivaalla ja maassa: verta ja tulta ja savupatsaita;
      31 aurinko muuttuu pimeydeksi ja kuu vereksi, ennenkuin Herran päivä tulee, se suuri ja peljättävä.
      32 Ja jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu. Sillä Siionin vuorella ja Jerusalemissa ovat pelastuneet, niinkuin Herra on sanonut; ja pakoonpäässeitten joukossa ovat ne, jotka Herra kutsuu.

    • Anonyymi

      Harva kirkon polttaja tekee tuhotyönsä päästäkseen taivaaseen.
      Se tuskin on mielessä, kun sytyttää nurkan tuleen.
      Tavoitteena kiron polttajalla varmasti o päästä karkuun, vaikka mieli tekisikin jäädä seuraamaan palokunnan työskentelyä.

    • Anonyymi

      Rautjärven kirkon poltti vihreitten jäsen. Vanhakantainen patriarkaalinen kristinusko ei kuulu nykyaikaiseen woke-ideologiaan ja sen palvontapaikat on tuhottava. Varmaa tietoa löytyy että kyseessä oli vihreitten jäsen. Miksi persu polttaisi kirkon joka edustaa ainakin suurimmalle osalle perussuomalaisten maailmankuvaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      734
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe