Pääseekö hän taivaaseen vai mikä on tuomio kun polttaa Rautjärven kirkon?
Voiko synneistä vapautua sillä viimeisellä portilla?
Kirkon polttanut persu
22
71
Vastaukset
- Anonyymi
Voisko persun sielu enää pelastua tuon hirvittävän synnin jälkeen?
- Anonyymi
Mitä tähän sanoo vanhatestamentti?
- Anonyymi
Jumala rakastaa kaikkia yhtä paljon
- Anonyymi
Tavallinen käsitys pelastuksesta on se, että saamme syntimme anteeksi, koska Jeesus on kuollut puolestamme. Tämä on vasta alku, pelastuksessa on kyse paljon enemmästä.
Syntien anteeksianto on ulkoinen puhdistus. Se puhdistaa meidät tehdyistä synneistämme, niin että ne ovat on kerta kaikkiaan poistettu. Mutta tämä yksin ei tee meistä kykeneviä kaikkiin hyviin tekoihin, niin kuin meidän tulee olla (2. Tim. 3:17). Jotta olisimme täysin puhtaita, meissä pitää tapahtua sisäinen puhdistus. Etsimme sisäistä puhdistusta, koska rakastamme Jumalaa ja haluamme tulla osallisiksi hänen luonnostaan (2. Piet. 1:3-4). Silloin meidän täytyy ensin tulla osallisiksi ”paljon ennemmin”- pelastuksesta. - Anonyymi
Paavali kirjoittaa pelastuksesta Room. 5:10: ssä: ”Jos me jo silloin, kun vielä olimme Jumalan vihollisia, tulimme sovitetuiksi hänen kanssaan hänen Poikansa kuoleman kautta, paljon ennemmin me pelastumme hänen elämänsä kautta nyt, kun olemme sovitettuja.”
- Anonyymi
Herran huoneen poltto on kyllä hirvittävän syntinen teko, vieläpä Jouluna
- Anonyymi
Persu on tuomittu kadotukseen sillä viimeisellä portilla
- Anonyymi
Kyllä se lasten raiskaus on pahempi.
Ja sitähän kirkon piirissä riittää.
- Anonyymi
Mutta laajemmin: Porvoon tuomiokirkko ja Kiihtelysvaaran kirkko ovat tunnettuja esimerkkejä tuhopoltetuista evlut kirkoista. Mutta myös Tampereen mormonikirkko poltettiin, samoin Martinlaaksossa Jehovan todistajien valtakunnansali. Yritetty on myös ainakin helluntaiseurakuntien kirkkoja polttaa, ja Turussa buddhalaisten temppelille tehty ilkivaltaa. En siis sanoisi, että nimenomaan evlut kirkot ovat erityisesti olleet kohteena."
- Anonyymi
Milloin on Tampereen mormonikirkko poltettu?
Mihin perustuu uskosi, että kyseessä oli persu? Miksei yhtä hyvin joku viherhippi? Tai vassari? tai demari? Jotain lähdettä tuohon persuväitteeseen kaipailen.
- Anonyymi
Näin ne kylillä puhuu ketkä tietää, rauha hänen sielulleen kaikesta huolimatta
- Anonyymi
Olisiko Josep Smith tuominnut tuon teon?
- Anonyymi
Missä ovat kaikki palstan uskonveljet?
Eikö teidän kanssa saa keskustelua aikaiseksi?- Anonyymi
Ei eikä myöhäiseksi. Asiat saadaan AIKAAN.
- Anonyymi
Uskonveljet ovat peloissaan nyt, vaikka hädän hetkellä tarvitaan eniten uskoa voimaa ja tukea aamen
- Anonyymi
Parannuksen kun tekee voi pelastua. Yksin Jumala pelastaa.
- Anonyymi
Olet oikeassa uskonveljeni
- Anonyymi
Ja minä korvaan teille ne vuodentulot, jotka heinäsirkka, syöjäsirkka, tuhosirkka ja kalvajasirkka söivät, minun suuri sotajoukkoni, jonka minä lähetin teitä vastaan.
26 Ja te syötte kyllälti ja tulette ravituiksi ja kiitätte Herran, teidän Jumalanne, nimeä, hänen, joka on tehnyt ihmeitä teitä kohtaan. Eikä minun kansani joudu häpeään, iankaikkisesti.
27 Ja te tulette tietämään, että Israelin keskellä olen minä. Ja minä olen Herra, teidän Jumalanne, eikä toista ole. Eikä minun kansani joudu häpeään, iankaikkisesti.
28 Näitten jälkeen minä olen vuodattava Henkeni kaiken lihan päälle, ja teidän poikanne ja tyttärenne ennustavat, vanhuksenne unia uneksuvat, nuorukaisenne näkyjä näkevät.
29 Ja myös palvelijain ja palvelijattarien päälle minä niinä päivinä vuodatan Henkeni.
30 Minä annan näkyä ihmeitä taivaalla ja maassa: verta ja tulta ja savupatsaita;
31 aurinko muuttuu pimeydeksi ja kuu vereksi, ennenkuin Herran päivä tulee, se suuri ja peljättävä.
32 Ja jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu. Sillä Siionin vuorella ja Jerusalemissa ovat pelastuneet, niinkuin Herra on sanonut; ja pakoonpäässeitten joukossa ovat ne, jotka Herra kutsuu. - Anonyymi
Harva kirkon polttaja tekee tuhotyönsä päästäkseen taivaaseen.
Se tuskin on mielessä, kun sytyttää nurkan tuleen.
Tavoitteena kiron polttajalla varmasti o päästä karkuun, vaikka mieli tekisikin jäädä seuraamaan palokunnan työskentelyä. - Anonyymi
Rautjärven kirkon poltti vihreitten jäsen. Vanhakantainen patriarkaalinen kristinusko ei kuulu nykyaikaiseen woke-ideologiaan ja sen palvontapaikat on tuhottava. Varmaa tietoa löytyy että kyseessä oli vihreitten jäsen. Miksi persu polttaisi kirkon joka edustaa ainakin suurimmalle osalle perussuomalaisten maailmankuvaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .563141Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472901Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242699Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541807- 711094
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101081Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193961- 44819
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101812Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26810