Vihreät on fanaattisten bimbonaisten puolue

Anonyymi-ap

Virheillä ei ole mitään annettavaa yhtään mihinkään, 9% kannatuskin kertoo selvästi, että tolkun ihmiset ei vihreistä pidä.

Ohisalo luultavasti vaihtuukin toiseen, mutta yhtään parempaa ei ole tiedossa.

terv, kokoomuksesta

13

88

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eikö tuo paremminkin kerro että tolkun ihmisiä on aika vähän?

• Anonyymi

Yritätkö valistaa, että Vihreillä olisi jotain realismia edes jossain asiassa. Vihreät on sellaisten tyttöjen, jotka kuvittelevat tietävänsä kaiken paremmin kuin vanhemmat ihmiset, puolue.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yritätkö valistaa, että Vihreillä olisi jotain realismia edes jossain asiassa. Vihreät on sellaisten tyttöjen, jotka kuvittelevat tietävänsä kaiken paremmin kuin vanhemmat ihmiset, puolue.

Ex-vihreä sisäpiiriläinen Jarkko Tontti sanoi totuuden vihreistä, kannattaa googlata.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ex-vihreä sisäpiiriläinen Jarkko Tontti sanoi totuuden vihreistä, kannattaa googlata.

Olen lukenut, selvää tekstiä.

• Anonyymi

Hörhöpuolueella meni paremmin kun oli mies johdossa.

• Anonyymi

Jaa homopekka? 🤣

• Anonyymi

Minä olen vihreä, maalla asuva, valkoihoinen metsänomistaja, mies, ikä 62 vuotta ja vielä työelämässä. Sovinko profiiliin?

• Anonyymi

Miksi haluat kannattaa Vihreitä? Ei Vihreät pyri yhtään saasteettomampaan maailmaan kuin muut puolueet. Vaikka antavat sellaista ymmärtää. Kaikki puolueet haluavat eroon fossiilisista polttoaineista. Vihreiden tapa on kaikkein epärealistisin, eikä siksi tule toteutumaan.

• Anonyymi

Oletko siis tänään mies?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi haluat kannattaa Vihreitä? Ei Vihreät pyri yhtään saasteettomampaan maailmaan kuin muut puolueet. Vaikka antavat sellaista ymmärtää. Kaikki puolueet haluavat eroon fossiilisista polttoaineista. Vihreiden tapa on kaikkein epärealistisin, eikä siksi tule toteutumaan.

Fossiiliset polttoaineet on vain yksi asia, tärkein toki mutta vain yksi. Luonnon lajien meneillään oleva massatuho on yksi tärkeä, mitä kokoomus sanoo siihen? Vesistöjen suojelu, kaivosten jätevedet, mitä Lintilä sanoo siihen, jne... Kannattaa ottaa vähän selvää mistä kaikesta on kysymys.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se valehtelee.

• Anonyymi

Vihreät oli kiihkein joukko, joka vastusti ydinvoimaa 60-70-luvulla. Vähänkään järkeä omaavina olisi pitänyt ymmärtää, että se oli ainoa oikea ja puhdas tapa tuottaa energiaa siinä vaiheessa. Nyt ollaan sitten niin polleita maailman pelastajia,kun itse on oltu oikein emätyhmiä. Koskaan en tule äänestämään vihreitä!

• Anonyymi

Ajaahan ne tärkeitä? asioita terroristien tänne rahtaamista, laittomasti maassa notkuvien tunkeutujien etuja, jengiläisten paapomista, vihersiirtymää vaikka Suomi on oman osansa hoitanut hyvin. Suomesta on vihervasemmiston aikana tullut koko maailman pelastaja ja sosiaalihuolto. Mutta nyt ollaan jo siinä rajalla ettei näin voi jatkua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jetin syöksy saanut lisää vauhtia

Huh huh - uusimmat uutiset viittaa siihen aika vahvasti, että nyt mennään lujaa kyytiä kohti pohjaa! Mutta eipä sitä koskaan tiedä, jospa sieltä viel
      Kotimaiset julkkisjuorut
      63
      2601
    2. Nainen tuutko mun vaimoksi

Ostin jo sormukset ja rakastan sinua ♥️♥️♥️♥️
      Ikävä
      77
      1393
    3. Hyvää iltaa

Onko tullut edistymistä kaivattunsa kanssa? Tämä kysymys erityisesti yhdelle miehelle täällä. :)
      Ikävä
      88
      865
    4. Uusi viihdesarja-tietovisa Hengaillaan sai murskakritiikkiä somessa. Mitä itse tykkäsit?

Ylen uusi Hengaillaan starttasi lauantaina. Jenni Poikelus juonsi ja Riku Rantala tuomaroi. Ohjelma sai murskakritiikkiä somessa. Mitä itse tykkäsit
      Tv-sarjat
      47
      854
    5. Mulla on ikävä sinua

Kun oli edes joku yhteys. Nyt ei ole enää mitään, ja tuskin tulee koskaan olemaan. Katsoin kuvaasi ja tulin niin iloiseksi, mutta samalla haikeaksi.
      Ikävä
      27
      839
    6. Suomi kuihtuu ilman maahanmuuttoa

Aika pahan laittoi Iltalehti persuille :-D https://www.iltalehti.fi/paakirjoitus/a/87de288c-7c6f-4ed3-b81c-72bea585649a
      Maailman menoa
      378
      796
    7. Ikuisuusaihe yön pimeiden tuntien mausteeksi

Kuka nyt sitten on koijannut, ketä ja miten, se on aina hyvä debatin paikka. Ei ne miehetkään puhtaita pulmusia tuolla saralla ole, siksi kummeksuttaa
      Sinkut
      166
      708
    8. Törmäsin lauseeseen

"Kun ihmiset tietävät tehneensä sinulle väärin, he välttelevät sinua". Taitaa olla totuuden siemen.
      Ikävä
      61
      685
    9. Suomalaisen koulun alamäki alkoi ministeri Vikkusen aikana

konsulentit hyppäsivät pöydällä ja meno jatkui Graham-Laasosen aikana, kun kokoomus halpuutti suomalaista koulutusjärjestelmää parhaansa mukaan. Nyt t
      Perussuomalaiset
      60
      641
    10. Montako askelta olisi pitänyt ottaa

että olisit voinut suudella kaivattuasi? Mulla 2-3.
      Ikävä
      42
      616
    Aihe