Virheillä ei ole mitään annettavaa yhtään mihinkään, 9% kannatuskin kertoo selvästi, että tolkun ihmiset ei vihreistä pidä.
Ohisalo luultavasti vaihtuukin toiseen, mutta yhtään parempaa ei ole tiedossa.
terv, kokoomuksesta
Vihreät on fanaattisten bimbonaisten puolue
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Eikö tuo paremminkin kerro että tolkun ihmisiä on aika vähän?
- Anonyymi
Yritätkö valistaa, että Vihreillä olisi jotain realismia edes jossain asiassa. Vihreät on sellaisten tyttöjen, jotka kuvittelevat tietävänsä kaiken paremmin kuin vanhemmat ihmiset, puolue.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yritätkö valistaa, että Vihreillä olisi jotain realismia edes jossain asiassa. Vihreät on sellaisten tyttöjen, jotka kuvittelevat tietävänsä kaiken paremmin kuin vanhemmat ihmiset, puolue.
Ex-vihreä sisäpiiriläinen Jarkko Tontti sanoi totuuden vihreistä, kannattaa googlata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ex-vihreä sisäpiiriläinen Jarkko Tontti sanoi totuuden vihreistä, kannattaa googlata.
Olen lukenut, selvää tekstiä.
- Anonyymi
Hörhöpuolueella meni paremmin kun oli mies johdossa.
- Anonyymi
Jaa homopekka? 🤣
- Anonyymi
Minä olen vihreä, maalla asuva, valkoihoinen metsänomistaja, mies, ikä 62 vuotta ja vielä työelämässä. Sovinko profiiliin?
- Anonyymi
Miksi haluat kannattaa Vihreitä? Ei Vihreät pyri yhtään saasteettomampaan maailmaan kuin muut puolueet. Vaikka antavat sellaista ymmärtää. Kaikki puolueet haluavat eroon fossiilisista polttoaineista. Vihreiden tapa on kaikkein epärealistisin, eikä siksi tule toteutumaan.
- Anonyymi
Oletko siis tänään mies?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi haluat kannattaa Vihreitä? Ei Vihreät pyri yhtään saasteettomampaan maailmaan kuin muut puolueet. Vaikka antavat sellaista ymmärtää. Kaikki puolueet haluavat eroon fossiilisista polttoaineista. Vihreiden tapa on kaikkein epärealistisin, eikä siksi tule toteutumaan.
Fossiiliset polttoaineet on vain yksi asia, tärkein toki mutta vain yksi. Luonnon lajien meneillään oleva massatuho on yksi tärkeä, mitä kokoomus sanoo siihen? Vesistöjen suojelu, kaivosten jätevedet, mitä Lintilä sanoo siihen, jne... Kannattaa ottaa vähän selvää mistä kaikesta on kysymys.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se valehtelee.
- Anonyymi
Vihreät oli kiihkein joukko, joka vastusti ydinvoimaa 60-70-luvulla. Vähänkään järkeä omaavina olisi pitänyt ymmärtää, että se oli ainoa oikea ja puhdas tapa tuottaa energiaa siinä vaiheessa. Nyt ollaan sitten niin polleita maailman pelastajia,kun itse on oltu oikein emätyhmiä. Koskaan en tule äänestämään vihreitä!
- Anonyymi
Ajaahan ne tärkeitä? asioita terroristien tänne rahtaamista, laittomasti maassa notkuvien tunkeutujien etuja, jengiläisten paapomista, vihersiirtymää vaikka Suomi on oman osansa hoitanut hyvin. Suomesta on vihervasemmiston aikana tullut koko maailman pelastaja ja sosiaalihuolto. Mutta nyt ollaan jo siinä rajalla ettei näin voi jatkua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1686174- 1471714
- 1131508
- 511270
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46922Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢28844Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu97836Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5789- 41739
Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan221736