Onko muita?

Anonyymi-ap

Olin 16v kun pääsin kaverin isosiskoa panemaan. Siinä meni poikuus 21v neidon kanssa joka oli jo kokeneempi. Kaikki tapahtu niin nopeesti kun ulkona se ehdotti et mennään autotalliin. Kävelin muutaman minuutin innoissani perässä ja se meni heti tallissa polvilteen ja alkoi imemään mua. Kerkesin just sanoo et tuun niin se lopetti ja avas haarat ja pyys nuolee. Nuolin innolla, vaikkei se mielestäni sillon maistunu hyvältä. Sit kumi päälle ja takaapäin pöytää vasten sisälle. Ehkä 5 työntöä ja laukesin. Sit se kysy haluunks suudella sitä ja suudeltiin..

Aikuisena tajusin kun joku kysyi et millainen oli mun eka suudelma et oon nuollu pillua ennen kun oon pussannu ketään :) Oli vähän erilainen ensisuudelma :)

Onko muille sattunu tällasta)

10

1627

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oltiin joskus sekaporukalla saunomassa, olin jotain 17-18v.
      Kaverin 25v isosisko oli myös mukana ja olimme jääneet vielä kahdestaan löylyihin, kun muu porukka oli jo luovuttanut.
      Hyväkroppainen blondi, vaalea alapäätään myöden. Eli olin huomannut hänet jo aiemminkin ja ainakin tuolla saunareissulla hän tuntui muutaman kerran vilkuilevan muakin sivusilmällä.
      Olimme menossa jo peseytymään, kun hän pudotti shampoopullon tms, en tiedä oliko tahallinen vai tahaton temppu, mutta kuitenkin.
      No hän kumartui nostamaan sitä perse sopivasti mun suuntaan, niin sanoin hänelle että odota hetki. Hän kysyi "Kuin?" tms vähän ihmeissään, niin pudottauduin polvelleni ja silitin sormellani hänen pilluansa takaapäin ja nuolinkin sitä hieman. Osuin kait sopivasti klitorikselle, kun hänen aloittama hieman närkästynyt "Hei mitä sä teet..!!!" vaihtuikin voihkaisuun ja nopeaan kostumiseen.
      Sitten hän nousikin pystyyn, suudeltiin melkoisesti ja mun seisokki tökki häntä aika mojovastikin pitkin hänen alavatsaansa samalla. Sitten hän talutti mut nopeasti takaisin löylyhuoneeseen, missä hän kääntyi nojaamaan lauteita vasten ja käski mua panemaan häntä takaapäin. Ja mähän panin häntä.
      Tykkäsin kyllä kovasti ja niin taisi tykätä hänkin ainakin pitämästään melusta päätellen, ulvoi oikein kunnolla ja painoi peppuaan tiukasti vasten kun työntelin kaluani häneen.
      Kestin yllättävänkin kauan ja tuntui mahtavalta laueta häneen.
      Vähän kyllä meinasi iskeä paniikki, kun mulla tuli ehkäisy vasta yhdynnän jälkeen mieleen, mutta hän sanoi syövänsä pillereitä eikä hän ollut harrastanut riskiseksiäkään muuten. Tai hän oli ollut ilman seksiä jo aika hyvänkin aikaa ennen tuota tilannetta, mutta muutenkin. Mulle hän uskalsi antaa paljaalla, kun hän tiesi mun olevan vielä neitsyt. Kaveri oli kait joskus erehtynyt möläyttämään sen hänelle jostain syystä.

      • Anonyymi

        Spede se möläyttelee taas bull shittiä buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Spede se möläyttelee taas bull shittiä buaahaa

        Ja kateellinen Kalle inisee tuppikullisuudestaan johtuen niille, jotka ovat päässeet poikuudestaan eroon.
        Tuppikullina synnyit ja tuppikullina kuolet. Siinä välissä vain harrastat aktiivista runkkaamista ja haaveilet pillusta.


    • Anonyymi

      On teillä neitsyillä fantasiat, hankkikaa oikeaa kokemusta.

      • Anonyymi

        Ei kun löylykauha perseeseen


    • Anonyymi

      Niin on!

    • Anonyymi

      Eka muija oli hirveä savimaja.

      • Anonyymi

        Sun äitis reppana


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun äitis reppana

        Ei, kyllä se oli sinun äitisi. Hyi helvetti, mikä läskikasa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, kyllä se oli sinun äitisi. Hyi helvetti, mikä läskikasa.

        Sadan kilon siika silliviivalla kilahti buaahaa


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      217
      1825
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      67
      1679
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      67
      1480
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      105
      1152
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      63
      1070
    6. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1046
    7. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1045
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      2
      960
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      930
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      871
    Aihe