Kusipäiset vartijat

Anonyymi-ap

Ootteko Tampereella törmänneet, vai onko etelärannikon ilmiö?

19

221

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

myymälä etsivä paineli sarja näpistelijän perässä on se törkeätä

• Anonyymi

sarjanäpistelijästä maksetaan palkkio kaupan toimesta , ette tule enää näkemään kaveria 🤣🤣🤣

• Anonyymi

Katuryöstöt vähenevät kun saadaan mädät omenat linnaan.

• Anonyymi

Itse olen havainnut ihan ok väkeä tyhmät ne itse itselleen hankkii ongelmia.

• Anonyymi

Ennen koronaa oli "vieressä" seisovia tai läheltä meneviä kaupassa, ja jouluna. Sen jälkeen kauempana ja kameran kautta.

• Anonyymi

Kyllä vartioita tarvittais joka puolella, Koiran kanssa olin äsken ulkona sateessa. Eikös joku matu ollu parkkeerannu autonsa oven eteen ja kusta lorotti seinää vasten. Seniortalon asukkaat katseli ikkunasta. Eipä jätkä välittäny vaikka kuinka kirosin ja haukuin. Hyppäs hienoon autoonsa ja lähti. Nämähän täällä määräävät ja tekevät mitä haluavat.

• Anonyymi

Marinia saa haukkua ja nimitellä mutta jos matuja haukut niin se ei ole sopivaa.

• Anonyymi

Mielenkiintoista...Mitä mieltä olet Tampereen kusipäisistä vartiojoista?

• Anonyymi

Vartijat vois pamputtaa noita ostokeskuksissa notkuvia matuja, kunnolla.
      Menisivät töihin tai kotimaihinsa

• Anonyymi

Ratinan kauppakeskus on täynnä pamputettavia.

• Anonyymi

Vartiat ovat fiksumpaa jengiä kuin useammat tenavat joista häiriöt aiheutuvat .

• Anonyymi

Ei siihen vartijoita tarvita. Menin kassalle ja sanottiin että avaa reppusi.
      En koskaan ollut moista kohdannut enkä heti ymmärtänyt,

Tosi on. Harvemmin etelärannikolla tapahtuu mutta uskon että Tampereella, Joskus pyysin Tampereen Rossossa ns. sukellusvene -drinkkiä. Ei kuulemma ole Tampereella lainmukainen juoma.

• Anonyymi

Noita seiniin kuseskelijoita mamuja näkyy usein Tampereella.

• Anonyymi

Ilman vartijoita sinäkin nimetön huutelija vapisisit kotona
      etkä uskaltaisi liikkua missään kun et pärjää kenellekkään etkä missään.

• Anonyymi

Noin se on, hiirulainen haastaa riitaa ja kun saa turpaansa on heti hakemassa poliisia kun ei pärjää, voi reppanaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noin se on, hiirulainen haastaa riitaa ja kun saa turpaansa on heti hakemassa poliisia kun ei pärjää, voi reppanaa.

Kenelle kiukuttelet?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kenelle kiukuttelet?

No osui näköjään, et ole koskaan pärjännyt ja siksi se vaivaa alitajuisesti, jota et käsitä........

• Anonyymi

Tappoivat Passionissa miehen.

• Anonyymi

Sadepäivä tänään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sille jollekin, tunnistat kyllä

Etkö kuitenkin huomannut, kuinka välitän ja olen hyvä sinua kohtaan? Se, että olet itse kuin mikäkin omahyväinen, ainakin tässä leikissämme, miten sin
      Ikävä
      402
      3608
    2. Tupoksen koulun oppilaan putoaminen - onnettomuus?

Kalevassa aamulla uutinen yläkoululaisen putoamisesta koulutiloissa Tupoksella. Rehtori ei avaa asian taustoja - miten tämä on voinut olla mahdollista
      Oulu
      88
      3413
    3. Asbergerihmiset

Tuossa ehkä olen törmännyt livenä Asberger-ihmiseen ja kuullut nyt parilta naiselta, että millainen on mahdollinen asberger-oireyhtymää kärsivän ihmis
      Sinkut
      331
      1732
    4. Kerrotaanko maailmalle oikeasti Venäjän ja Ukrainan sodan syistä

Vaikka kuinka yritän olla kartalla edes vähän niin silti on koko ajan pimenossa se syy, miksi Venäjä hyökkää Ukrainaan.. Ei tätä kerrota uutisissa. K
      Maailman menoa
      471
      1475
    5. Raita Sport

On puhuttu Raita sportti olis mennyt konkursiin pitääkö paikkansa.
      Oulainen
      10
      1161
    6. Eräälle joka varmasti tietää keneltä.

Kaipaan sinua. Tiedät kuka.
      Ikävä
      54
      1131
    7. Jasminilla uuis kulta

personal trainer ja elämä hymyilee. https://www.seiska.fi/Kotimaa/Jasmin-Mantyla-ero-ja-uusi-rakas/1182613?undefined
      Kotimaiset julkkisjuorut
      68
      1058
    8. Tauski etsii tasoistaan kumppania, joka on samanlainen kuin hän itse

Hirvittää ajatella, millainen daami Tauskin määritelmään kuuluu. Siis nainen, jolla lapsia usealle eri miehelle, monta kaatunutta avioliittoa takana,
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      849
    Aihe