Putinin epätoivo

Hyökkäys Ukrainaan meni pieleen eikä minkäänlaista varasuunnitelmaa ole,

Venäjä on menettänyt vuosikymmenien aikana rakennetut taloudelliset ja poliittiset suhteensa muuhun maailmaan. Venäjästä on tullut maailmanpolitiikan hylkiö.

Nyt ainoa keino on jatkaa Ukrainan siviilikohteiden pommittamista hamaan maailman tappiin. Jospa muu maailma kyllästyisi sotaan ja hyväksyisi Venäjän vaatimukset.

Niin ei tule käymään, mutta pommitukset ovat ainoa keino. Mitään muuta Venäjä ei pysty tekemään.

Tai pystyisi se tietysti arvioimaan tilanteen uudelleen ja tekemään uudet johtopäätökset. Siihen Putin ei kuitenkaan pysty. Hän on oman valehtelunsa vanki.

Pikkuhiljaa Venäjän eliitti alkaa tuoda julki, mitä se ajattelee.
https://www.verkkouutiset.fi/a/paljastus-kremlin-sisapiirista-vladimir-putinin-eristys-kasvaa/#6aa58cd8

Tilanne Putinin ympärillä on muuttunut, mutta hänen kykynsä reagoida on yhtä heikko kuin aikoinaan Hitlerillä. Ja me tiedämme kuin ka Hitlerin kävi.

35

229

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Putin on päässyt liian suureen päättäjän asemaan Venäjällä. Aivan kuten Hitler aikoinaan Saksassa.

      Hitlerin nujertaminen vaati koko Saksan nujertamisen.

      Nyt kun Putinilla on ydinaseita, juttu on monimutkaisempi. Toisaalta, ei Hitlerkään turvautunut kaasuaseisiin, vaikka hänellä niitä oli.

    • Anonyymi

      Tuho tulee. Avoin kysymys on, että milloin?

    • Anonyymi

      Putin vetää Venäjän mukanaan kadotukseen.

    • Anonyymi

      Olisi hienoa, jos koko Venäjä saataisiin hävitettyä/tuhottua.
      Venäläiset ovat täysin turhaa porukkaa. Eivät muuta osaa kuin ihmisten tappamista ja raiskaamista.

    • Anonyymi

      Jos venäjä erehtyy aloittamaan ydinaseiden käytön niin puolessa tunnisa venäjä on kadonnut planeetalta.

    • Anonyymi

      Miksi Putin ei vaan voisi yksinkertaisesti lopettaa sodan ja ilmoittaa kansalleen, että tehtävä on nyt täytetty. Ukraina on vapautettu natseista. Vai onko niin, ettei edes Venäjän kansa uskoisi sitä potaskaa?

      Sitten avaimet rauhasta olisivat Zelenskylla.

      • Anonyymi

        Niinpä. Venäjä on kyllä täydellinen Natsivaltio ja Putini täydellinen Hitlerin kopio.
        Putinilla ja natseille ei ole mitään eroa.


    • Anonyymi

      Taas tuli 760 päivä venäläisille ja käytännössä asemasodassa jossa ampuivat ohjuksia siviilikohteisiin,

      106 720 on kuopattujen määrä nyt. Siihen kun otetaan haavakot ja siipirikot niin yksi kokonainen mobilisaatierä meni.

      Ei ihme että tiltu paskoo foorumille....

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Nuorin parahti itkuun putinin saapuessa, siis ainoa johon venäjän median propaganda ei vielä ole ehtinyt pesiytymään.


    • Anonyymi

      Venäjä hajoaa.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        "Tämä video on poistettu, koska se rikkoo YouTuben vihapuhetta koskevaa käytäntöä. Lue lisää vihamielisen sisällön estämisestä omassa maassasi."


    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Putin tuhosi Venäjän.

    • Anonyymi

      Eu kusi muroihinsa. Lähti tukemaan Biden sotaa? Kallis harharetki,mistä ei toivu!

      • Kun Venäjä hyökkäsi Ukrainaan sotimaan ja tekemään kansanmurhaa, niin tiltun mielestä kyseesä on Bidenin sota. Tietenkin. Venäjähän on vain viaton uhri, joka taas on pakotettu murhaamaan, raiskaamaan, kiduttamaan ja ryöstämään vastoin sen omaa tahtoaan.


      • Anonyymi

        Toi kaveri on ihan pihalla tästä maailmasta
        😁😂🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi kaveri on ihan pihalla tästä maailmasta
        😁😂🤣

        Ei Natsi-Venäjä kannattajilta voi odottaa moraalisesti hyviä tekoja ja ajatuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi kaveri on ihan pihalla tästä maailmasta
        😁😂🤣

        Peräkammarissa kun yötä päivää naputtelee... 🥱


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi kaveri on ihan pihalla tästä maailmasta
        😁😂🤣

        Lapsi.


    • Anonyymi

      Siinä on murtunut mies joka pyytää taivaasta apua itselleen.
      Mikään ei onnistunut vaikka armeijan piti olla tip top kunnossa.
      Syntejäkin on jo liikaa eikä armoa tule.
      Vanha vihtahousu odottaa Puttea ja helvetissä alkaa olla hiilet kuumia.

      https://twitter.com/i/status/1611633862873948161

      • Anonyymi

        🙂🙂🙂


    • Anonyymi

      Kaikki on mennyt suunnitelmien mukaan. Jos nyt oikein halutaan saivarrella, niin ehkä aavistuksen hitaammin kuin oli ajateltu.

    • Anonyymi

      Rakentaminen on hidasta, hävittäminen nopeaa. Putin laski, että aika loppuu. 20 vuotta ei riittänyt rakentamiseen, joten...

    • Anonyymi

      Hyvä

    • Anonyymi

      Venäjä häviää ja hajoaa.

    • Anonyymi

      Moneenkohan palaseen Venäjä hajoaa?

    • Anonyymi

      9 ½

    • Anonyymi

      Putin määrää kohta uuden liikekannallepanon.

      Hän määrää Valko-Venäläiset mukaan. Hyppii tasajalkaa ja vinkuu.

      Joskus se piikki on annettava lemmikki eläimellekin kun tiedetään että se on paras ratkaisu.

    • Anonyymi

      Ei tässä ole mikään helvetin saatanan epätoivoinen kriisi päällä, huutaa Putin Punainen!

      Tää on meille ihan normaalia. Ollaan hiljaa kuin kusi sukassa niin muutaman kymmenen vuoden päästä kukaan ei muista kuinka ryssittiin.

    • Anonyymi

      hyvä

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      871
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 51
      595
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      501
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe