Onko kellään kokemusta? Aikomuksena hakea koulutuseen. Haittaako kun pari kertaa lyöny kaveria lättyyn, vain toiselta tuli verta. Joo ja kerran potkassu siwan kassaa polveen kun syytti röökivarkaaks.
Sedun turvallisuuskoulutus
6
173
Vastaukset
- Anonyymi
Lähtökohtaisesti poliisi käyttää arvioinneissa poliisin käytössä olevia 18 rekisteriä. Selvitetään henkilön ajatusmaailma sekä asenne, riskiyksilöiden toteaminen ja ennaltaehkäisy. Voit käydä koulutuksen ja katsoa, miten käy. Tai hakeudut muihin hommiin, jos nimesi ja tietosi olet loannut tai tiedät, että maineesi on muiden silmissä tahrautunut. Esimerkiksi rattijuoppo tunnetaan, vaikka hän olisi jäänyt kiinni vain lähipiirinsä tai ystäviensä silmissä, sillä aina joku tietää - ja juttu kulkee. Pienet on piirit Suomessa.
- Anonyymi
Sedun opettaja mainitsi Ilkassa, vartijan koulutuksen jälkeen monet hakevat poliisikouluun. Taitaa olla vain toisin päin. Ensin pyritään poliisikouluun, mutta ei läpäistä psukologista testiä. Vartijan oppiin kyllä kelpaa. Seurauksen on sitten saanut lukea viikon iltapäivälehdistä.
- Anonyymi
Hyvä provo:-)
- Anonyymi
Totta kuitenkin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta kuitenkin!
EI. Rötöstelijät on vaan kitissyt ja valittanut..
- Anonyymi
Juu, kyllä susta vielä hyvä poliisi saadaan!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606504- 1003362
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252696- 212328
- 271881
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571822- 251610
- 321458
- 491452
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423