Olen pidempään jo seuraillut noita facen ennustus ryhmiä ja monesti suuresti hämmästyttänyt nainen joka kerjää rahaa,milloin pankkikortti on hukassa ja millon mies on tyhjentänyt koko tilin ja juuri ennen lapsen syntymäpäivää ja joulua. Antoi jotain halppis ennustuksia, ja määrä aika sille milloin pitää raha olla kasassa tietyssä ajassa,viimeksi se oli 2 päivässä 200€,kunnes jo lopulta siellä alkoi ihmiset sanomaan hänelle että tuo on pelkkää huijausta. ensin keräsi lapsen synttäreille rahaa ja sitten jouluu,nyt uuteenvuoteen,kun hänelle pistää vastaan niin sitten joutuu estolle. mutta varmasti tässä 3 viikossa saanut ihan hyvät rahat kasaan.. Tälläiset huijarit jotka hakee rahaa vedoten lapseen ja vaikka mihin mut erityisesti lapsen avulla ja kun näitä alkoi tulla hänestä puhuttiin totuuksia että mihin rahat menee., sitten hiljeni ja nyt sitten ryhmästä pois eiköhän löydä jonkun kanavan. Näkijät työtä ei vaan tehdä siksi että siitä hyötyy rahalisesti kyllä se pitää tulla sydämestä ja kova homma siinä on joten hyvin voi maksaa ajasta mutta kerääminen on aika ala-arvosta eikä ole enää valontyöntejiän hommia vaan ollaan pimeyden puolella
Huijarit tai oikeastaan hujari
5
220
Vastaukset
- Anonyymi
Just muutama päivä sitten, kun olin näkijänainen Naomin vastaanotolla, otin puheeks yhen tollasen fasebook-ryhmän.
Oon Naomin vakiasiakas ollu jo pitkään, nyttekin oli ihanaa että sai mulle ajan järjestyyn kun pidän hiukan lomaa. Mulla on oma yritys, että en pysty niin usein käydä kun haluisin.
Mua on aina kiehtonu kaikki henkiset jutut ja käyn ihan mielenkiinnosta eri ryhmissä tutkailemassa mitä niissä on, kun osa menee siis niiiiiin överiks :) :(
Vähän vastaaviin, kuin ap, oon itekin törmänny :(
Hän sanoi, että kaiken maailman huijariennustajista on tullut alalle varsinainen vitsaus, että vievät oikeiden näkijöiden työltä pohjaa, kun huijatuiksi tulleet ei tiedä enää kehen voi luottaa.
Sanoi, että se että aletaan sorkkia henkimaailman alaisuuksiin kuuluvissa asioissa, siis neet kellä ei ole siihen syntymälahjaa saaneet, että sillä on karmallisia seurauksia.
Kun ittekin olen yrittäjä, ymmärrän täysin miten turhauttavaa sellanen on.
Itte työskentelen kauneudenhoito alalla, nii tuntuu aika kurjalta kanssa kun toisinaan saa korjailla te-se-itse -tapausten mokia :(- Anonyymi
Ja saatiin Naomi tähänkin asiaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja saatiin Naomi tähänkin asiaan
Hyvä että saatiin. Nyt näitä ennustajapalveluita pidempään jo käyttäneenä, voin sanoa että ketään muuta ei ole vielä vastaan tullut, josta voisi todeta että on oikeasti lahjalla siunattu näkijä.
Minullakin on kokemusta jos minkälaisista ""näkijöistä. Harmikseni olen tullut kokeilleeksi. - Anonyymi
Jos sinä menet selvännäkijän luo niin en usko,että olette puhuneet siellä facesta. Ei siihen tarvita Naomin sanomista,että huijareita on paljon ja keskittyisit sinäkin siihen mitä Naomi sinulle kertoo,etkö sä siksi mene sinne? ja siitä sinä maksat?
Mutta tämä oli taas tälläinen Naomin hehkutus kommentti. Hyviä näkijöitä on muitakin.
- Anonyymi
Tiedän tuon naisen. Hän juuri kertoi,että hänen isä on 850km päässä hänestä ja oli juuri tullut sieltä,niin uudessa postauksessa kun tarvis rahaa isälle niin välimatka olikin sitten enää 200km,en tiedä moniko se huomasi. Mutta rahaa taas kerjäämässä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .894600Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403133Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503125Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032202Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2311348Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111223- 761207
- 671097
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301084Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että112999