Huijarit tai oikeastaan hujari

Anonyymi-ap

Olen pidempään jo seuraillut noita facen ennustus ryhmiä ja monesti suuresti hämmästyttänyt nainen joka kerjää rahaa,milloin pankkikortti on hukassa ja millon mies on tyhjentänyt koko tilin ja juuri ennen lapsen syntymäpäivää ja joulua. Antoi jotain halppis ennustuksia, ja määrä aika sille milloin pitää raha olla kasassa tietyssä ajassa,viimeksi se oli 2 päivässä 200€,kunnes jo lopulta siellä alkoi ihmiset sanomaan hänelle että tuo on pelkkää huijausta. ensin keräsi lapsen synttäreille rahaa ja sitten jouluu,nyt uuteenvuoteen,kun hänelle pistää vastaan niin sitten joutuu estolle. mutta varmasti tässä 3 viikossa saanut ihan hyvät rahat kasaan.. Tälläiset huijarit jotka hakee rahaa vedoten lapseen ja vaikka mihin mut erityisesti lapsen avulla ja kun näitä alkoi tulla hänestä puhuttiin totuuksia että mihin rahat menee., sitten hiljeni ja nyt sitten ryhmästä pois eiköhän löydä jonkun kanavan. Näkijät työtä ei vaan tehdä siksi että siitä hyötyy rahalisesti kyllä se pitää tulla sydämestä ja kova homma siinä on joten hyvin voi maksaa ajasta mutta kerääminen on aika ala-arvosta eikä ole enää valontyöntejiän hommia vaan ollaan pimeyden puolella

5

173

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Just muutama päivä sitten, kun olin näkijänainen Naomin vastaanotolla, otin puheeks yhen tollasen fasebook-ryhmän.

      Oon Naomin vakiasiakas ollu jo pitkään, nyttekin oli ihanaa että sai mulle ajan järjestyyn kun pidän hiukan lomaa. Mulla on oma yritys, että en pysty niin usein käydä kun haluisin.
      Mua on aina kiehtonu kaikki henkiset jutut ja käyn ihan mielenkiinnosta eri ryhmissä tutkailemassa mitä niissä on, kun osa menee siis niiiiiin överiks :) :(

      Vähän vastaaviin, kuin ap, oon itekin törmänny :(

      Hän sanoi, että kaiken maailman huijariennustajista on tullut alalle varsinainen vitsaus, että vievät oikeiden näkijöiden työltä pohjaa, kun huijatuiksi tulleet ei tiedä enää kehen voi luottaa.

      Sanoi, että se että aletaan sorkkia henkimaailman alaisuuksiin kuuluvissa asioissa, siis neet kellä ei ole siihen syntymälahjaa saaneet, että sillä on karmallisia seurauksia.

      Kun ittekin olen yrittäjä, ymmärrän täysin miten turhauttavaa sellanen on.
      Itte työskentelen kauneudenhoito alalla, nii tuntuu aika kurjalta kanssa kun toisinaan saa korjailla te-se-itse -tapausten mokia :(

      • Anonyymi

        Ja saatiin Naomi tähänkin asiaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja saatiin Naomi tähänkin asiaan

        Hyvä että saatiin. Nyt näitä ennustajapalveluita pidempään jo käyttäneenä, voin sanoa että ketään muuta ei ole vielä vastaan tullut, josta voisi todeta että on oikeasti lahjalla siunattu näkijä.

        Minullakin on kokemusta jos minkälaisista ""näkijöistä. Harmikseni olen tullut kokeilleeksi.


      • Anonyymi

        Jos sinä menet selvännäkijän luo niin en usko,että olette puhuneet siellä facesta. Ei siihen tarvita Naomin sanomista,että huijareita on paljon ja keskittyisit sinäkin siihen mitä Naomi sinulle kertoo,etkö sä siksi mene sinne? ja siitä sinä maksat?

        Mutta tämä oli taas tälläinen Naomin hehkutus kommentti. Hyviä näkijöitä on muitakin.


    • Anonyymi

      Tiedän tuon naisen. Hän juuri kertoi,että hänen isä on 850km päässä hänestä ja oli juuri tullut sieltä,niin uudessa postauksessa kun tarvis rahaa isälle niin välimatka olikin sitten enää 200km,en tiedä moniko se huomasi. Mutta rahaa taas kerjäämässä

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi laatikkomansikoihin jätetty kannat?

      Tympeä homma kotona sitten poistaa...
      Maailman menoa
      138
      1976
    2. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      93
      1652
    3. Ymmärrät sanomattakin

      Että ollaan kielletyllä alueella. Silti nainen sinun vaikutus on suurempi kuin kenekään toisen koskaan. En voi tälle as
      Ikävä
      85
      1335
    4. Älä turhaan nainen ikävöi minua

      Olen sellainen jäntevä pantteri ja sinä jo melkein rollaattorikamaa. Ei onnistu mikään.
      Ikävä
      96
      1324
    5. Mitä sanoisit kaivatullesi juuri nyt?

      Mitä sanoisit hänelle?
      Ikävä
      132
      1160
    6. En ollut varma

      Tunnistiko/hoksasiko kuka olen niin siksi en viitsinyt sanoa mitään 😔🫣😂 yleensä kyllä tervehdin tuttuja, paitsi sillo
      Ikävä
      9
      1122
    7. Kuinka paljon voi olla rakastunut..

      ....ja välittää ihmisestä jota ei edes tunnen kunnolla? Eikö silloin ole kysymys jostain suuremmasta? Mitä on yhteenkuul
      Ikävä
      64
      919
    8. Kuvaile nainen itseäsi

      Niin katsotaan, oletko kaivattuni. Kiitos. 💛
      Ikävä
      46
      883
    9. SDP-johtoinen hallitus luo vakaan yritys- sekä työmarkkinaympäristön

      Vaikka mitä puhutaan SDP-johtoinen hallitus luo vakaimman ja ennustettavimman yritys- ja työelämäympäristön. Mm. niin e
      Maailman menoa
      110
      851
    10. Sä olet nainen niin

      Loistava ihminen että en muista ketään kuka pääsisi samalle tasolle kanssasi. Piristystä päivääsi. T:J
      Ikävä
      32
      783
    Aihe