Palstan monet ateistit inhottavat minua

Anonyymi-ap

Olen sellainen ateisti, joka puhuu vain totta eikä koskaan valehtele. Minua inhottavat ne palstan monet ateistit, jotka valehtelevat jatkuvasti.

Ainoa rehellinen tapaamani ateisti tällä palstalla on Michelarkangelo. Liekö liikkeelä toisella nikillä nyt?

15

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä en ole koskaan valehdellut. Olen kirjoittanut aiemmin nimimerkeillä Heh !, Heh hah, Munuaistutkija, Kampelatutkija, Tarkistuskysymys? ja Moses_Zuckerkandl.

      Puhun aina vain ja pelkästään totta, koska en ateistina tietenkään ole kykenevä valehteluun. Yksikään tosi ateisti ei valehtele eikä kännää vaan on aina...

      tiedät varmaan mitä. :)

      Michelin kanssa voitaisiin keskustella, jos vielä uskaltaa. Olen aina pitänyt hänen tavastaan vängätä, mutta ilman sarvia. Vänkää vielä vähän veliseni!

      Olemme melkein kaikista asioista samaa mieltä, mutta sinä possarina et uskalla epäillä yhtään mitään todella... vain teoriassa epäilet. Niin se vain on, veliseni.

      Heh hah !

      • >>Minä en ole koskaan valehdellut. Olen kirjoittanut aiemmin nimimerkeillä Heh !, Heh hah, Munuaistutkija, Kampelatutkija, Tarkistuskysymys? ja Moses_Zuckerkandl.

        Olet valehteleva paskaläjä, jos et pysty laittamaan tähän alle jotain viestiä nimimerkilläni. Se osoittaisi, että kirjoitat minun nikilläni. Tosiasiassa olet palstahäirikkö G4G, Jumalanvaltakuntablogisti ja Fysikaalisen Teologian kirjailija (suosittelit sitä taannoin nikillä G4G, eräs keskustelija tunsi sinut Hessuksi ja teillä molemmilla on samanlaiset uskonnolliset fiksaatiot).


      • Anonyymi
        Moses_Zuckerkandl kirjoitti:

        >>Minä en ole koskaan valehdellut. Olen kirjoittanut aiemmin nimimerkeillä Heh !, Heh hah, Munuaistutkija, Kampelatutkija, Tarkistuskysymys? ja Moses_Zuckerkandl.

        Olet valehteleva paskaläjä, jos et pysty laittamaan tähän alle jotain viestiä nimimerkilläni. Se osoittaisi, että kirjoitat minun nikilläni. Tosiasiassa olet palstahäirikkö G4G, Jumalanvaltakuntablogisti ja Fysikaalisen Teologian kirjailija (suosittelit sitä taannoin nikillä G4G, eräs keskustelija tunsi sinut Hessuksi ja teillä molemmilla on samanlaiset uskonnolliset fiksaatiot).

        Oh hoh. Onpa pojalla kovat luulot itsestään.


      • Anonyymi
        Moses_Zuckerkandl kirjoitti:

        >>Minä en ole koskaan valehdellut. Olen kirjoittanut aiemmin nimimerkeillä Heh !, Heh hah, Munuaistutkija, Kampelatutkija, Tarkistuskysymys? ja Moses_Zuckerkandl.

        Olet valehteleva paskaläjä, jos et pysty laittamaan tähän alle jotain viestiä nimimerkilläni. Se osoittaisi, että kirjoitat minun nikilläni. Tosiasiassa olet palstahäirikkö G4G, Jumalanvaltakuntablogisti ja Fysikaalisen Teologian kirjailija (suosittelit sitä taannoin nikillä G4G, eräs keskustelija tunsi sinut Hessuksi ja teillä molemmilla on samanlaiset uskonnolliset fiksaatiot).

        Ei sinua kukaan enää usko, Moses. Olet surkuteltava Jumalan vatakunta blogisti ja kirjan Teologinen Fysiologia kirjoittaja. Olet menettänyt kaiken uskottavuutesi tällä palstalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oh hoh. Onpa pojalla kovat luulot itsestään.

        Puhun asiaa ja pysyn aina totuudessa. Etkö sitä tiennyt? Vai ärsyttääkö sinua älyllinen ylivertaisuuteni noin paljon, että piti ihan alkaa ohhottelemaan minulle? :)


      • Anonyymi
        UUSI

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        ❤️ ­­N­­y­­­m­­f­­­o­­­m­­­a­­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17687224R

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Mutta jos ateistina puhut aina totta, mihin se perustuu?

      Evoluutiohan ei ole kieltänyt valehtelua, mutta Raamatun Jahve on kieltänyt sen, joten seuraatko Jahvea vai evoluutiota?

    • Anonyymi

      Onko väärää ateismiäkin olemassa?
      Ei riitä ettei sadut ja tarinat riitä todisteeksi mihinkään , eikö se uskontojen agressiivisyys syö herkkyyden, antisemitistinen seksuaalivähemmistöjen vastaisuus on täysin vastoin niin maireita juttuja, ihmislasten silpomiset vieläkin 2022 ovat täysin sallittua, joku ääritaho määrittelee pukeutumiset jne siis miksi uskoa mihinkään kun nämä uskon tahot ovat niin epämääräisiä epävakaita ja normatiivisiä epäinhimillisiä...

      • Anonyymi

        Uskonnot ovat tuoneet tuskaa niille, jotka ovat halunneet erota tiukasta uskonyhteisöstä, perheet ovat hyljänneet eronneet jäsenet. Tämän uskonnot ovat epäihmimillisiä, eikä lähimmäisen rakkautta ole.


    • Anonyymi

      Nyt on huumori mustaakin mustempaa.

    • Anonyymi

      Minäkin inhoan sinua. Ja olen näin sanoessani hyvin rehellinen.

      • Anonyymi

        Uskovaisena Avaaja vastaa
        "En usko" koska tuota, ei ole sanantarkasti kijroitettu Raamattuuni


        "Että Anonyymi" "suomi24:ssä sinua vihaa" Anteeksi nyt on virtsattava tietokoneeni päälle kod. koska Raamatussani ei sitä kielleätä

        t. Avaaja


    • Anonyymi

      Avaaja lisää: Yritin tavata "Michelarkangelo"
      ja voi Mikkanaahuminpieni molo"
      en onnistunut

      Huusin avauksi Jeesusta, ja pieksin päätäni Raamatulla.
      - Sitten pyysin naapuria apuun, virtsasin postiluukusta
      =(Yleinen Luterilainen tapa tervehtimiseen)=

    • Anonyymi

      pahin rikollinen on valehtelija ja siitä hyötyvä vai mitä jeesus 🤣

    • Anonyymi

      Lumityöt ensin ja sitten inhoamaan ateisteja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1837
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1699
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1534
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1223
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1192
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1156
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1141
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      8
      1139
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1124
    Aihe