eliitin edustajat toimii; uutisissa tulee pelkkää propagandaa ja vihan lietsontaa länttä kohtaan. Toimittaja Vladimir Solovjov manipuloi sairaalloisella maanisuudella vihaa joka päivä tuntitolkulla. Tällä eliitin edustajalla on huvila Italiassa, jonka italialaiset takavarikoivat koska Solovjov laitettiin EU:n pakotelistalle. Italiassa aktivistit näyttivät mitä mieltä ovat venäläisistä ja tuhrivat punaisella värillä huvilaa.
Luepas yle sivuilta juttua miten venäjän..
15
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllähän on yleisessä tiedossa venäläisen median valeuutisten ja valehtelun määrä, silti se hämmästyttää yhä kuinka täydellisesti sillä venäläisiä huijataan.
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17687517I
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Putin väitti uud.vuod. puheessaan länsimaiden muka käyttävän Ukrainaa tuhotakseen Venäjän! On se pöyröö äijä!
- Anonyymi
Valehtelun mestari!
- Anonyymi
Hirveetä touhua Venäjällä!!
- Anonyymi
Totuus on olemassa aina nähtävillä.
- Anonyymi
Samaa propagantaa on suomalainen mediakin täynnä, vaikka suunta on päinvastainen.
- Anonyymi
Nyt et tiedä mitä sanot.
- Anonyymi
Olis kiva, jos nämä aloittajat opettelisivat laittamaan linkit näkyviin. Vai onko tää taas joku trolli?
- Anonyymi
Etkö osaa mennä ylen sivulle? Jos et, niin älä hätäänny.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö osaa mennä ylen sivulle? Jos et, niin älä hätäänny.
Putinistit eivät pidä totuudesta.
- Anonyymi
Pitää olla vaihtoehtoja. Jonkun pitää kertoa myös valhe.
- Anonyymi
Italian äärikoikeistoahallitus rakastaa Putinia. Putin ja Mussolini,
sama aate - fasismi. - Anonyymi
Karmea touhua on Venäjällä, oikeesti!
- Anonyymi
Mee sänkysalle piiloon. Niin kyllä se pelkotila siitä helpottaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937558
- 403622
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021846- 241060
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32943Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27911Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53807Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31732Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60729Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26662