Lääkäriin ei pääse Espoossa

Anonyymi-ap

Espoossa ei pääse lääkäriin. Olen odottanut yli puoli vuotta pääsyä polven magneettitutkimukseen ja mahdolliseen leikkaukseen. Sitä ennen odotin 4 kk terveyskeskuslääkärille pääsyä. Kohta olen odottanut vuoden ja kunto rapistuu. Tuleekohan minun polvesta enää mitään vai joudunko pyörätuoliin muiden autettavaksi.

Espoolla on varaa ja resursseja laittaa pelastuslaitos hakemaan mereen pudonneita valkohäntäpeuroja ja viemään ne villieläinsairaalaan hoidettavaksi. Maksaa valtavasti. Eikö pelastuslaitoksella ole muuten riittävästi töitä. Espoossa hoidetaan laittomasti maassa olevat heti. Siihenkin riittää euroja. Monikulttuuriseen kotoutukseen tuhlataan eikä tulosta tule, menoja vain.

Ikänsä työtä tehnyt ja veroja maksanut espoolainen ei saa tarvitsemaansa hoitoa.

21

202

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Helsingissä ei päse edes polvenmagnetti tutkimukseen tai mihinkään muhunkaan tutkimus.Katsotaan kun esim. Olin 2015 .Eläkellänainen 65v. Nivelrikko ja piste. Ei huomioitu sitä että olin polvensatutanut. Tuskinpa nuormatkaan pääsee. Joten eletään yhä kipeällä polvelvella kun yksityiselle ei rahaa nyt pian 70 v.

    • Anonyymi

      Mistä voisi ottaa rahat, jotta terveydenhuolto saataisiin kuntoon? Lisää ehdotuksia!

    • Anonyymi

      Laittomasti maassa olevat menevät ohituskaistalle . Ainut maa maapallolla ?

    • Anonyymi

      Muista ensi keväänä äänestyskopisssa.
      On vain yksi puolue joka vastustaa tätä hullutusta.
      Vain PS uskaltaa sanoa, että keisarilla ei ole vaatteita.

      • Anonyymi

        Mutta kun se omena pitää ottaa ensin pois itse omasta henkitorvesta.


    • Anonyymi

      Luulotautiset yhteiskuntaa kuormittavat loiset pitäisi laittaa vankilaan omalla kustannuksellaan oppimaan hiukan käytöstapoja.

      Yli 99 % polvien "leikkauksista" on turhia ja vahingollisia.

      Ei luulotautiset pääse kalliisiin tutkimuksiin yhteiskunnan kustannuksella pelkästä halusta. Yli 99 % polvi- ja olkapää yms. ongelmista paranee ihan vaan lyhyellä levolla ja sitten liikunnalla ja venyttelyillä ja laihduttamalla. Ei niissä ole mitään "leikattavaa", vaikka jotkut lääkäriasemat rahastavat "leikkauksilla" ja turhilla tutkimuksilla miljoonia yhteskunnalta ja potilailta. Ja potilaat pääsevät kehuskelemaan olleensa leikkauksessa. Sairasta!

      Tapaturmista aiheutuvat repeämät ja luiden katkokset ja muut vammat hoidetaan tietysti aina heti. Ihan eri juttu.

      • Anonyymi

        Aloittajan polvi vammautui ylämäkijuoksussa keväällä. Olen hoikka aktiiviliikkuja. Silti olen joutunut odottamaan kohta vuoden magneettitutkimukseen pääsyä. Se tutkimus on suunnitteilla erikoissairaanhoidon mukaan. Onkohan tutkimus liian myöhäistä? Jäänköhän invalidiksi? Voidaankohan noin vanhaa vammaa korjata? En päässyt heti erikoissairaanhoitoon, kun ei aikaa perusterveydenhuoltoonkaan annettu ajoissa. Terveydenhuolto Espoossa ei toimi! Minne maksamani veroeurot on tuhlattu?!


    • Anonyymi

      Itseaiheutettu ongelma eli älä valita.

      • Anonyymi

        Mihin mielestäsi terveydenhuoltoa tarvitaan?

        Kaikista vaivoista voi sanoa niiden olevan itse aiheutettuja. Esim. sepelvaltimotauti voi selittyä elintavoilla, iskias liiasta istumisesta. Onnettomuuteen joutuminenkin voi olla itse aiheutettua, mitäs lähdit ulos. Kotona tapaturma on itse aiheutettua, mitäs et mennyt muualle jne.
        Selittäisitkö hieman ajatusmaailmaasi.


      • Anonyymi

        Puumalanpoikako se siellä metsähiiren kanssa itkevi ?


    • Anonyymi

      Just sen takia kantasuomalaiset ei pääse lääkäriin kun hallitus, kunnat, kaupungit tms. hyysää näitä paperittomia, maahanmuuttajia ja vielä siihen päälle kun on osallistuttava maailman pelastamiseen ja tukipaketteihin ja Haaviston on saatava pakkomielteisesti vielä( isolla rahalla) jengi pois Al Holista leireilemästä! Rahaa riittää kaikkialle muualle mutta ei omien kansalaisten, ja oman maan asioiden kuntoon saattamiseksi! Onhan Suomen on EHDOTTOMASTI pysyttävä kaikissa kahinoissa mukana, ja oltava maailman kärkimaa, edellä kävijä ja vielä kirsikkana kakun päällä on hel...in kalliiksi tuleva NATO ELI TOISIN sanoen luovutetaan jenkkisotilaille suomi harjoitus-sotatantereeksi!!!
      Onneksi kuitenkin MARIN, porukoineen osaa olla todella, todella huolissaan Suomen asioista ja kansalaisten tilanteesta, se on jo sentään jotain se! Pahoillaan täällä myös osataan olla, ja pahoitteluissa ollaan varmasti maailman ykkössakissa, HIENOAAAA!!!!

      • Anonyymi

        Orimattilan perhevalu putosi yllättäen varpaille mikä avuksi ?


    • Anonyymi

      Ketkä aikoo äänestää Markus Kuotesahoa seuraavissa eduskuntavaaleissa?.

    • Anonyymi

      Tereydenhoitoon samanlaiset jonot kokomaassa,kun lääkäri ym ajat ruuhkaantuneet pääsee toivottavasti vapun aikoihin.

    • Anonyymi

      Sama homma myös Tuusulassa. Terveyspalvelut ei toimi. Vaivoja on vaikka toisille jakaa. Ottaa rajusti oikeustajuun.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kyllä pääsee mutta mamut hoidetaan ensin . Niitä tulee vaan koko ajan lisää joten unohtakaa ne lääkäri-käynnit.

      • Anonyymi

        näin valitettavasti on


    • Anonyymi

      Entäs jos sinä saisit sitten sitä rahamarrkkinoihin sijoittajahoitoa ilman maahanmuuttajien koulutusviivettä vaikka, maan pinnalle koulutuksesta olisi pitänyt olla enemmänkin kysymys eikä maahan muuttamisesta. keikenlaisista lluulisi helpostikkin tulevan jotain tuottoa valtiolle, jolla sivistyksen eläkkeet maksetaan ilmeisesti vielä aivan moottoritieliikenteissä hymyillenkin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ole rohkeampi kuin koskaan

      ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      92
      1938
    2. Oulussa puukotettu lasta

      Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      415
      1514
    3. Mitä tekisit jos

      täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      91
      1283
    4. Nyt pärähtää - Uusi lavatanssiohjelma starttaa tv:ssä!

      Oletko toivonut lavatanssiohjelmaa televisioon? Puoli seiskan kesäilta tuo lavatanssit suomalaisiin koteihin. Juontajin
      Tv-sarjat
      13
      1059
    5. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      69
      996
    6. Kokki Akseli Herlevin ex-rakas Emmi Suuronen kisasi Diilissä - Nyt Selviytyjissä: "Vaikka olen..."

      Emmi Suuronen ja Akseli Herlevi ovat ex-pariskunta. Nyt Emmi nähdään taas tosi-tv-ohjelmassa. Takana on jo Diili ja mis
      Suomalaiset julkkikset
      10
      966
    7. Ääripersu puukotti taas.

      Kamalaksi on mennyt. Persut ammuskelee ja puukko heiluu..
      Oulu
      179
      953
    8. Miten ihmeessä

      on kaksi niin samanlaista. Älä ymmärrä väärin, en yritä mitenkään itseäni ylentää mutta eiköhän me jollakin radioaallol
      Ikävä
      49
      939
    9. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      245
      904
    10. Pelkäätkö että olisin

      Ilkeä sulle jos nähtäisiin? Naiselta miehelle
      Ikävä
      74
      827
    Aihe