Espoossa ei pääse lääkäriin. Olen odottanut yli puoli vuotta pääsyä polven magneettitutkimukseen ja mahdolliseen leikkaukseen. Sitä ennen odotin 4 kk terveyskeskuslääkärille pääsyä. Kohta olen odottanut vuoden ja kunto rapistuu. Tuleekohan minun polvesta enää mitään vai joudunko pyörätuoliin muiden autettavaksi.
Espoolla on varaa ja resursseja laittaa pelastuslaitos hakemaan mereen pudonneita valkohäntäpeuroja ja viemään ne villieläinsairaalaan hoidettavaksi. Maksaa valtavasti. Eikö pelastuslaitoksella ole muuten riittävästi töitä. Espoossa hoidetaan laittomasti maassa olevat heti. Siihenkin riittää euroja. Monikulttuuriseen kotoutukseen tuhlataan eikä tulosta tule, menoja vain.
Ikänsä työtä tehnyt ja veroja maksanut espoolainen ei saa tarvitsemaansa hoitoa.
Lääkäriin ei pääse Espoossa
23
458
Vastaukset
- Anonyymi
Helsingissä ei päse edes polvenmagnetti tutkimukseen tai mihinkään muhunkaan tutkimus.Katsotaan kun esim. Olin 2015 .Eläkellänainen 65v. Nivelrikko ja piste. Ei huomioitu sitä että olin polvensatutanut. Tuskinpa nuormatkaan pääsee. Joten eletään yhä kipeällä polvelvella kun yksityiselle ei rahaa nyt pian 70 v.
- Anonyymi
Mistä voisi ottaa rahat, jotta terveydenhuolto saataisiin kuntoon? Lisää ehdotuksia!
- Anonyymi
Laittomasti maassa olevat menevät ohituskaistalle . Ainut maa maapallolla ?
- Anonyymi
Muista ensi keväänä äänestyskopisssa.
On vain yksi puolue joka vastustaa tätä hullutusta.
Vain PS uskaltaa sanoa, että keisarilla ei ole vaatteita.- Anonyymi
Mutta kun se omena pitää ottaa ensin pois itse omasta henkitorvesta.
- Anonyymi
Luulotautiset yhteiskuntaa kuormittavat loiset pitäisi laittaa vankilaan omalla kustannuksellaan oppimaan hiukan käytöstapoja.
Yli 99 % polvien "leikkauksista" on turhia ja vahingollisia.
Ei luulotautiset pääse kalliisiin tutkimuksiin yhteiskunnan kustannuksella pelkästä halusta. Yli 99 % polvi- ja olkapää yms. ongelmista paranee ihan vaan lyhyellä levolla ja sitten liikunnalla ja venyttelyillä ja laihduttamalla. Ei niissä ole mitään "leikattavaa", vaikka jotkut lääkäriasemat rahastavat "leikkauksilla" ja turhilla tutkimuksilla miljoonia yhteskunnalta ja potilailta. Ja potilaat pääsevät kehuskelemaan olleensa leikkauksessa. Sairasta!
Tapaturmista aiheutuvat repeämät ja luiden katkokset ja muut vammat hoidetaan tietysti aina heti. Ihan eri juttu.- Anonyymi
Aloittajan polvi vammautui ylämäkijuoksussa keväällä. Olen hoikka aktiiviliikkuja. Silti olen joutunut odottamaan kohta vuoden magneettitutkimukseen pääsyä. Se tutkimus on suunnitteilla erikoissairaanhoidon mukaan. Onkohan tutkimus liian myöhäistä? Jäänköhän invalidiksi? Voidaankohan noin vanhaa vammaa korjata? En päässyt heti erikoissairaanhoitoon, kun ei aikaa perusterveydenhuoltoonkaan annettu ajoissa. Terveydenhuolto Espoossa ei toimi! Minne maksamani veroeurot on tuhlattu?!
- Anonyymi
Itseaiheutettu ongelma eli älä valita.
- Anonyymi
Mihin mielestäsi terveydenhuoltoa tarvitaan?
Kaikista vaivoista voi sanoa niiden olevan itse aiheutettuja. Esim. sepelvaltimotauti voi selittyä elintavoilla, iskias liiasta istumisesta. Onnettomuuteen joutuminenkin voi olla itse aiheutettua, mitäs lähdit ulos. Kotona tapaturma on itse aiheutettua, mitäs et mennyt muualle jne.
Selittäisitkö hieman ajatusmaailmaasi. - Anonyymi
Puumalanpoikako se siellä metsähiiren kanssa itkevi ?
- Anonyymi
Just sen takia kantasuomalaiset ei pääse lääkäriin kun hallitus, kunnat, kaupungit tms. hyysää näitä paperittomia, maahanmuuttajia ja vielä siihen päälle kun on osallistuttava maailman pelastamiseen ja tukipaketteihin ja Haaviston on saatava pakkomielteisesti vielä( isolla rahalla) jengi pois Al Holista leireilemästä! Rahaa riittää kaikkialle muualle mutta ei omien kansalaisten, ja oman maan asioiden kuntoon saattamiseksi! Onhan Suomen on EHDOTTOMASTI pysyttävä kaikissa kahinoissa mukana, ja oltava maailman kärkimaa, edellä kävijä ja vielä kirsikkana kakun päällä on hel...in kalliiksi tuleva NATO ELI TOISIN sanoen luovutetaan jenkkisotilaille suomi harjoitus-sotatantereeksi!!!
Onneksi kuitenkin MARIN, porukoineen osaa olla todella, todella huolissaan Suomen asioista ja kansalaisten tilanteesta, se on jo sentään jotain se! Pahoillaan täällä myös osataan olla, ja pahoitteluissa ollaan varmasti maailman ykkössakissa, HIENOAAAA!!!! - Anonyymi
MItä tehdä jos on hammasongelmia
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17707417/sanna-ajanut-hammashoidonkin-alas#comment-118604309- Anonyymi
Orimattilan perhevalu putosi yllättäen varpaille mikä avuksi ?
- Anonyymi
Ketkä aikoo äänestää Markus Kuotesahoa seuraavissa eduskuntavaaleissa?.
- Anonyymi
Tereydenhoitoon samanlaiset jonot kokomaassa,kun lääkäri ym ajat ruuhkaantuneet pääsee toivottavasti vapun aikoihin.
- Anonyymi
Sama homma myös Tuusulassa. Terveyspalvelut ei toimi. Vaivoja on vaikka toisille jakaa. Ottaa rajusti oikeustajuun.
- Anonyymi
MIETTIKÄÄ ESPOOLAISET MIKSEI PÄÄSE lääkäriin
miettikää kuka uhosi Suurpellon
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17709841/mita-jarkea-on-ei-tyoperaisessa-maahanmuutossa#comment-118638975 - Anonyymi
Kyllä pääsee mutta mamut hoidetaan ensin . Niitä tulee vaan koko ajan lisää joten unohtakaa ne lääkäri-käynnit.
- Anonyymi
näin valitettavasti on
- Anonyymi
En muuten ole kertaakaan nähnyt mamuja terveysasemilla siten että suurin osa olisi juuri heitä , toki heitä joskus vuosien varrella olen nähnyt muutamia mutta enin osa asiakkaista/ potilaista jotka labroihin tai lääkärille jonottavat ovat kantasuomalaisia. Sori siitä.
Harmi sinun väitteesi kannalta, missähän päin Mosambikiä asustelet?
- Anonyymi
Entäs jos sinä saisit sitten sitä rahamarrkkinoihin sijoittajahoitoa ilman maahanmuuttajien koulutusviivettä vaikka, maan pinnalle koulutuksesta olisi pitänyt olla enemmänkin kysymys eikä maahan muuttamisesta. keikenlaisista lluulisi helpostikkin tulevan jotain tuottoa valtiolle, jolla sivistyksen eläkkeet maksetaan ilmeisesti vielä aivan moottoritieliikenteissä hymyillenkin.
- Anonyymi
Minulla sama tilanne mies 58....hienoa Espoo, pitääkö muuttaa maalle
- Anonyymi
Maalla saat vielä vähemmän terveyspalveluita kun suurin osa terv.kesk.lakkautetaan. Päääkaupunkiseutu ja isot kaupungit muualla Suomea takaavat edes jonkintason hoidon. Pikkukunnista palvelut kuolevat pois ja ne lakkautetaan. Monet ikäihmiset joutuvat täysin heitteille. Ei edes julkinen liikenne, bussiyhteydet pelaa joilla pääsisi palveluihin, kuten terv.keskuksiin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.34286521 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12551Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill692328- 1791945
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161522Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91371- 1121337
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181791307RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601300Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421207