Nyt se putin lentelee jo Suomen ilmatilassa.
Näin äskein Putinin lentävän taivaalla sillä oli moottori selässä ja siivit. Käsissä oli ydinpommi.
16
112
Vastaukset
- Anonyymi
Hakeudu hoitoon
- Anonyymi
Putinilla meni selkä kun se leikki lintua.
- Anonyymi
Kirjoititko tämän hoitoon menemisen huutoniemestä vai ootko jo päässyt pois siellä avohoitoon?
- Anonyymi
Kohta alkaa venäjän suur hyökkäys maa kun jäässä 1-3 vko, viimeisiä junia, rekkoja, tavaraa liikkutellaan kohti pohjoista, luhanskia, donetskia, lukemattomia videoita.
Älkää sitten itkekö 1-3 vko sää kartta miinusta pitää olla 1-2 vko jotta panssaritm, muu raskas kalusta kulkee kunnolla puhumattakaan sotilaista mudasta, liejusta kukaan ei pidä.
Kun suur hyökkäys alkaa ukraina kaatuu 4 vko se tapahtuu nopeasti.
177.000 koulutettua, levännyttyä sotilaista hyökkää kalustoa löytyy tos-1 kymminiä, satoja t-80 satoja t-90
sää kartta kiova sää kartta luhanski 1.-2 vko kun sää miinuksella ukrainan laulut laulettu - Anonyymi
Minä taas näin joulupukin, se kyseli onko pippeleitä näkynyt.
- Anonyymi
Onko tästäkin yuotobesta video?
- Anonyymi
Venäläiset on taikauskoista kansaa ja uskoo kaiken mitä mm. Putin sanoo.
- Anonyymi
Laita korkikiine hyvä mies.
- Anonyymi
Ei ollut Putin minkä näit lentävän se oli kiljukotka.
- Anonyymi
Massalampaat on niin sotapsykooseissa että uudenvuoden raketit kun paukkuu, syöksytään sängyn alle huutoitkemään, tai luullaan korkealla lentäviä suihkukoneita ydinohjuksiksi ja paskotaan housuihin kun sireenit soi.
Ladoja on muuten tälläkin kylällä useampi, ainakin vielä ovat saaneet olla rauhassa mutten ihmettele vaikka nämä sotapsykoosilampaat alkaisivat vandalisoimaan niitä ja kohdistamaan niiden kuljettajiin väkivaltaa... - Anonyymi
Olisiko jo aika vaihtaa lääkitystystä ja keskustella lääkärin kanssa jos ne arpoisi uudet lääkkeet jotka ei aiheuttaisi näkyjä
- Anonyymi
Ootko vielä Huutoniemessä hoidossa vai ootko jo päässyt sieltä avohoitoon?
- Anonyymi
Ei tämäkään oo täysjärkinen ihmisen kirjoitus.
- Anonyymi
Kyllä Putinilta voi odottaa mitä vaan onhan sielä ydinaselaukkukin aina mukana.
- Anonyymi
Sä näit väärin Lasse siinä on matkalla pohjois Koreaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145925Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324037- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182976Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522034Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881994- 1431775
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421763Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881559