Eipä ihme miksi suomalaiset joutuu maksamaan teosto(mafia)maksuja Italiaan.
testo: Raul Reiman
musica: S. Cutugno, C. Minellono
"Olen suomalainen" onkin italialainen
3
130
Vastaukset
- Anonyymi
Voi jospa tietäisivät maailmalla,
Nyt mitä voikaan olla taivaan alla,
On täällä kansa, jonka kyyneleistä aikaan saisi aika monta valtamerta
On täällä monta yksinäistä, mutta
Niin paljon kiellettyä rakkautta,
Nyt etten siitä riitä kertojaksi taulut eikä ikävöivät lemmenlaulut,
On täällä elämä raskasta työtä
Ja siinä harvemmin on onni myötä,
Sen tietää vain yksin suomalainen
On pohjantähden alla
Tää koti mulla mainen,
Mä elämästä laulan,
Mä rakkaudesta laulan,
On siinä mies ja nainen
Pohjantähden alla,
Elää suomalainen
On tässä maassa itsepäinen kansa,
Ystävät jos pitää toisistansa,
Ei siinä erottaa muu silloin voi kuin yksin kuolema ja virkavalta vain,
Me käymme vastamäkeen sielu surren,
Mutt' siitä nousemme hammasta purren,
Me mutkan jälkeen käymme mutkaan nähdäksemme,
Ettei kannattanutkaan
On täällä elämä raskasta työtä,
Ja siinä harvemmin on onni myötä,
Sen tietää vain yksin suomalainen.
Lähde: Musixmatch
Lauluntekijät: Salvatore Cutugno / Cristiano Minellono / Raul Tapio Reiman
Kappaleen Olen suomalainen - L'Italiano sanoitukset © Curci Edizioni S.r.l., Star S.r.l., Number Two Edizioni Musicali S.r.l. - Anonyymi
Sono un italiano, un italiano vero (eli väittää olevansa persun kaveri "persi" )
- Anonyymi
Aikoinaan radiossa oli juontaja/kuuluttajia, ja sehän nauratti kun ilmeisesti juuri tuo Cutugno lauloi tuota biisiä italian kielellään, ja selkeästi erottui kun sanoi jotain "SONO ITALIANO".
Kuuluttaja sitten totesi että: Siinä Cutugno lauloi laulun "olen suomalainen".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puukotus koulussa Ylivieskassa
Nuori puukottanut toista. Onko jollain tietoa mitä tapahtunut? https://www.kaleva.fi/nuori-puukotti-toista-nuorta-ylivieskan-kaisanieme/5438560785533Leo Järvinen kävi Zyskowiczin kimppuun
Kyllähän me olemme olleet jo pitkään tietoisia, että suurimmat antisemitistit, myös maahanmuuttajien itsensä mukaan löytyvät Vasemmistosta ja eniten N1695171Persu Niikko vei ruokajonon ruuat!!!
Persu vei vähävaraisille tarkoitetut ruuat omaan vaalitilaisuuteen!!! Persujen köyhien kyykytys on jo alkanut!!! https://www.is.fi/politiikka/art-2005052659Millainen on täydellinen vartaloinen nainen
Laittakaa kuvia millainen on mielestäsi täydellisen vartaloinen nainen1472240ILONA JAKONEN tuomittiin joulukuussa Etelä-Savon käräjäoikeuden päätöksellä 3 vuoden 8 kuukauden van
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009480846.html Ilona yritti surmata Äitinsä lyömällä veitsellä ja samalla istuen hänen päällään! Suomina22129Martina Muuttaa
Mutta minne? Kertokaa landelle missä sijaitsee tämä upea erkkerillinen asunto.2941587- 261316
Ben Zyskowiczin kimppuun hyökkäsi Puotilassa asuva vasemmistolaisaktivisti LJ
Tuo Ben Zyskowicziin Itäkeskuksessa kohdistuneen hyökkäyksen takana oleva LJ tunnetaan Li Anderssonin kannattajana ja hänen tiedetään vastustavan Isra2591197- 331115
- 561084