Havukka-ahon ajattelija

Konsta Pylkkänen

Mihin on unohtunut Suomalaisen elokuvataiteen helmi Havukka-ahon ajattelija vuodelta 1970??

Klassikko niin kirjana kuin elokuvana mutta eipähän TV-suostu sitä enää näyttämään.
Viimeksi taisi tulla silloin 1970..? :/

6

1668

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sutila

joo, enemmän sais tulla suomalaisia 70-luvun ja muitaki rainoja tv:stä. Vähän aikaa sitte tuli se sarja jossa näytteli Paavo Pentikäinen, se oli hyvä...Enemmän hupia ja HYVIÄ, ei kokoajan tappoa,väkivaltaa, seksiä amerikasta,muualta ja kotimaasta.

• teke

näin on konsta pylkkänen on kova jätkä kun ampuu ihan pyymeton, ja sekin voitais näyttää missä 2s ukkoo kalastaa koskella ja niillä on peto kiinni, kun eukolta koskivirtaa ol karanna ukon housut niin ilmeisesti ne ol koukussa kii ku siima katkes, ja oishan niitä näytettviä suomi sarjoja enemmänki 8 surmanluotia, ja monta monta muuta mitä ei edes muista, ja niitä 60-luvun katsottuja sarjoja kannattaisi näyttää eikä mitään uusien sarjojen uusintoja, vaan kotimaista esim rintamäkeläiset,,,

• Mooses

Luulen että Havukan nauhat ovat hävittäneet vahingossa, muuten ei selitettävissä miks eivät oo näyttäneet..paha moka. :(

• fffh
        Mooses kirjoitti:

Luulen että Havukan nauhat ovat hävittäneet vahingossa, muuten ei selitettävissä miks eivät oo näyttäneet..paha moka. :(

Luojan kiitos Havukkalaisen nauhat eivät ole kadoksissa, löytyvät kyllä MTV:n arkistosta, satun tietämään...

Kukas muistaa Lyhyet erikoiset? Mukava ois nähdä nekin!

• Erkki

Mitenkähän tämän arkistojen aarteen Havukka-ahon
      ajattelijan Lauri Leinon ja Ola Johanssonin
      upeiden näyttelijäsuoritusten puolesta saisi
      uusintaan TV:ssä?Olen pitkään niitä kaivannut..

• Pylkyttäjä

Noniin, tämähän kyseinen sarja löytyy onneksi jo DVD:ltä tai on löytynyt jo tovin, julkaisupäivä taisi olla 5.12. 2012. Voi tätä riemun päivää ! :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      41
      2765
    2. Mitä on woketus?

Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k
      Maailman menoa
      428
      2316
    3. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      21
      2176
    4. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      18
      2040
    5. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      141
      1779
    6. Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin

Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin
      Maailman menoa
      137
      1709
    7. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      22
      1236
    8. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      1
      1154
    9. Vanhentunut runsaasti.

Ei hyvä juttu. Mieheltä pötkylänaiselle.
      Ikävä
      74
      1069
    10. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      67
      987
    Aihe