Mihin on unohtunut Suomalaisen elokuvataiteen helmi Havukka-ahon ajattelija vuodelta 1970??
Klassikko niin kirjana kuin elokuvana mutta eipähän TV-suostu sitä enää näyttämään.
Viimeksi taisi tulla silloin 1970..? :/
Havukka-ahon ajattelija
6
1668
Vastaukset
- sutila
joo, enemmän sais tulla suomalaisia 70-luvun ja muitaki rainoja tv:stä. Vähän aikaa sitte tuli se sarja jossa näytteli Paavo Pentikäinen, se oli hyvä...Enemmän hupia ja HYVIÄ, ei kokoajan tappoa,väkivaltaa, seksiä amerikasta,muualta ja kotimaasta.
- teke
näin on konsta pylkkänen on kova jätkä kun ampuu ihan pyymeton, ja sekin voitais näyttää missä 2s ukkoo kalastaa koskella ja niillä on peto kiinni, kun eukolta koskivirtaa ol karanna ukon housut niin ilmeisesti ne ol koukussa kii ku siima katkes, ja oishan niitä näytettviä suomi sarjoja enemmänki 8 surmanluotia, ja monta monta muuta mitä ei edes muista, ja niitä 60-luvun katsottuja sarjoja kannattaisi näyttää eikä mitään uusien sarjojen uusintoja, vaan kotimaista esim rintamäkeläiset,,,
- Mooses
Luulen että Havukan nauhat ovat hävittäneet vahingossa, muuten ei selitettävissä miks eivät oo näyttäneet..paha moka. :(
- fffh
Mooses kirjoitti:
Luulen että Havukan nauhat ovat hävittäneet vahingossa, muuten ei selitettävissä miks eivät oo näyttäneet..paha moka. :(
Luojan kiitos Havukkalaisen nauhat eivät ole kadoksissa, löytyvät kyllä MTV:n arkistosta, satun tietämään...
Kukas muistaa Lyhyet erikoiset? Mukava ois nähdä nekin!
- Erkki
Mitenkähän tämän arkistojen aarteen Havukka-ahon
ajattelijan Lauri Leinon ja Ola Johanssonin
upeiden näyttelijäsuoritusten puolesta saisi
uusintaan TV:ssä?Olen pitkään niitä kaivannut.. - Pylkyttäjä
Noniin, tämähän kyseinen sarja löytyy onneksi jo DVD:ltä tai on löytynyt jo tovin, julkaisupäivä taisi olla 5.12. 2012. Voi tätä riemun päivää ! :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412765Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4282316Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens212176Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau182040Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1411779Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1371709Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat221236Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,11154- 741069
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.67987