moi,onko muilla tänään tori.fi sivusto muuttunut,eli näyttää myytävistä tuotteista vain kameran kuvan ja sitä klikkaamalla näkee kuvan?vai onko koneessani jokin vika.jos on muuttunut tuollaiseksi,niin ei hyvä.entinen paljon parempi.muutenkin tuo torin toiminta aika outoa,kun nykyään ei näy edes ilmottajan puhelinnumeroa.pitää viesteillä sopia kauppoja.
tori.fi muuttunut
10
1456
Vastaukset
- Anonyymi
Ei oo muuttunu. Korjaa kone
- Anonyymi
MIKÄ ON NIIN VAIKEAA! Jos myytte huonekaluja, niin laittakaa malli/valmistaja tai edes saatana mitat tuotteesta mitä myytte, perkeleen pahvit. Ja näitä piisaa., eikö jätetä turhat kyselyt pois ja tehdään ilmoitus huollellisesti
- Anonyymi
Miten sait korjattua ongelman? Täällä ihan sama pulma.
- Anonyymi
On ollut ainakin viikon jatkuvasti vikaa, ei pääse edes kirjautumiseen asti.
Miten Suomen versiossa tori.fi onnistutaan ryssimään niin, että sivustoa ei voi käyttää.
Ruotsin blocket.se on toiminut hyvin. Sitä ei voi tietenkään käyttää suomalaisten kaupankäyntiin.
Onko mikrotuki Suomen kauppapaikkaohjelmistoon ostettu Ambomaalta? - Anonyymi
On aivan kummalliseksi muuttunut. En saa mitään haluamaani näkymään, tulee kaikkea muuta juuri yksi kuva vain ja kaikki sekaisin. Olisiko joku hyökkäys, että sivut ei kertakaikkiaan toimi. O.
- Anonyymi
Luulen tämä on vika, ei näkyy mitään, vaikka 80 kpl oli ilmoitettu . Eräs tavarat näkyy kun myytyy, vaikka ei myyty . Mitä tämä on?
- Anonyymi
Ihan outo on torin etusivu. Ei mitään järkeä. Entinen oli hyvä ja selkeä. Torille päin viestiä että entinen etusivu , haku ja kaikki takaisin. T : Make
- Anonyymi
Uusi päivitys pilasi koko ohjelman. Mitään ei löydy. Heittää vähän väliä ulos ohjelmasta milloin mihinkin sivulle. Varmaan ei kauppa enää käy.
- Anonyymi
Kyllä nyt on mennyt pahasti pieleen tori.fi:n sivusto. Ei mitään tolkkua ja kaikki sekaisin. En laita myyntiin enkä osta mitään enään torista. Harmi että on menty päivittään toimivaa sivustoa. Näinhän tapaa yleensä käydä kun aletaan sivustoa päivittään että huononpaan mennään.
- Anonyymi
Ei todellakaan toimi tämä uudistettu tori. Entinen takaisin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569