Edesmennyt presidentti oli tässä täysin oikeassa. Suomalaisten poliittinen tyhmyys onkin maailmalla suorastaan käsite.
Presidentti Paasikivi: "Suomalaiset ovat poliittisesti vähälahjaista kansaa"
14
104
Vastaukset
- Anonyymi
EU-pöydissä tämä tyhmyys oikein korostuu. Suomea viedään kuin litran mittaa.
- Anonyymi
EU-Suomi istuu sen pöydän alla, jonka päällä tehdään meitäkoskevia päätöksiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
EU-Suomi istuu sen pöydän alla, jonka päällä tehdään meitäkoskevia päätöksiä.
Venäjä se vaan päättää kenet milloinkin raiskaa ja silpoo.
Siinä ei edes pöytää tarvita.
- Anonyymi
Suomessa politiikoilla on syvällä myös historiassa taipumus kaikessa miellyttää muita, alistaa ja uhriuttaa oma kansansa muiden hyväksi.
Terve itsekkyys on hyvästä, ei pahasta, mutta eihän politiikot ole vastuussa kansan vastaisista päätöksistä. Vaikka Suomi ajautuisi konkurssitilaan, valtaa pitävät saisivat pitää suurenmoiset etunsa ja mässäilisivät niinkuin ennenkin.- Anonyymi
Noinko pahasti Venäjä ehti osaa suomalaisista poliitikoista mädättämään osaksi venäläisen maailman toimintatapoja?
- Anonyymi
Juho oli jyvällä
- Anonyymi
Venäjä on tipahtanut järjen ulottumattomiin.
- Anonyymi
Aivan sama mitä seki swedupelle on sanonut tai jättäny sanomatta..
https://fi.wikipedia.org/wiki/Juho_Kusti_Paasikivi - Anonyymi
Älykkäät eivät sietäisi Sannan kaltaisia minä- minä narsisteja.
- Anonyymi
Venäjän hallitsijat ovat aina kovin innoissaan hyökänneet pienempiin ja klyhempiin naapurimaihinsa ryöstämään, raiskaamaan. kiduttamaan ja lahtaamaan.
Suomi ei ole poikkeus. - Anonyymi
Demokratia on käytännössä mahdoton.
Enemmistö ei ole aina ole perillä asioista, ymmärrä ja uskalla muodostaa omia mielipiteitä vaan kuten jatkuvasti nähdään, ovat kuin lammaslauma.
Siksipä asiat päätetään byrokraattisesti ja yli muodollisen demokratian kulissin.
Missä vaaleissa on esim. Ursula von der Leyen valittu?
Hänkin on kuitenkin vain osa kulissia jonka takaa määräykset tulevat. - Anonyymi
Se joka pisti silmään muutama vuosi sitten kun Sipilä oli Pm oli se kun lensi omaa konetta Merkelin luo ja pyysi saada viimeiset ohjeet miten toimia suomessa ja euussa.
Se kuva on vieläkin mun verkkokalvoilla ja puistattaa oikein kun ajattelenkin asiaa!!- Anonyymi
Heh heh jo on Pietarissa muistikuvia. Suolan puute kalvaa???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heh heh jo on Pietarissa muistikuvia. Suolan puute kalvaa???
Hhhhheeehh ja sulla on jauhon puute!! Ciatrolli,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931692
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2141359- 831298
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!55962Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46911- 47908
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38888Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9854- 46832
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35799