Presidentti Paasikivi: "Suomalaiset ovat poliittisesti vähälahjaista kansaa"

Anonyymi-ap

Edesmennyt presidentti oli tässä täysin oikeassa. Suomalaisten poliittinen tyhmyys onkin maailmalla suorastaan käsite.

14

104

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

EU-pöydissä tämä tyhmyys oikein korostuu. Suomea viedään kuin litran mittaa.

• Anonyymi

EU-Suomi istuu sen pöydän alla, jonka päällä tehdään meitäkoskevia päätöksiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

EU-Suomi istuu sen pöydän alla, jonka päällä tehdään meitäkoskevia päätöksiä.

Venäjä se vaan päättää kenet milloinkin raiskaa ja silpoo.

Siinä ei edes pöytää tarvita.

• Anonyymi

Suomessa politiikoilla on syvällä myös historiassa taipumus kaikessa miellyttää muita, alistaa ja uhriuttaa oma kansansa muiden hyväksi.

Terve itsekkyys on hyvästä, ei pahasta, mutta eihän politiikot ole vastuussa kansan vastaisista päätöksistä. Vaikka Suomi ajautuisi konkurssitilaan, valtaa pitävät saisivat pitää suurenmoiset etunsa ja mässäilisivät niinkuin ennenkin.

• Anonyymi

Noinko pahasti Venäjä ehti osaa suomalaisista poliitikoista mädättämään osaksi venäläisen maailman toimintatapoja?

• Anonyymi

Juho oli jyvällä

• Anonyymi

Venäjä on tipahtanut järjen ulottumattomiin.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Älykkäät eivät sietäisi Sannan kaltaisia minä- minä narsisteja.

• Anonyymi

Venäjän hallitsijat ovat aina kovin innoissaan hyökänneet pienempiin ja klyhempiin naapurimaihinsa ryöstämään, raiskaamaan. kiduttamaan ja lahtaamaan.

Suomi ei ole poikkeus.

• Anonyymi

Demokratia on käytännössä mahdoton.
      Enemmistö ei ole aina ole perillä asioista, ymmärrä ja uskalla muodostaa omia mielipiteitä vaan kuten jatkuvasti nähdään, ovat kuin lammaslauma.
      Siksipä asiat päätetään byrokraattisesti ja yli muodollisen demokratian kulissin.
      Missä vaaleissa on esim. Ursula von der Leyen valittu?
      Hänkin on kuitenkin vain osa kulissia jonka takaa määräykset tulevat.

• Anonyymi

Se joka pisti silmään muutama vuosi sitten kun Sipilä oli Pm oli se kun lensi omaa konetta Merkelin luo ja pyysi saada viimeiset ohjeet miten toimia suomessa ja euussa.

Se kuva on vieläkin mun verkkokalvoilla ja puistattaa oikein kun ajattelenkin asiaa!!

• Anonyymi

Heh heh jo on Pietarissa muistikuvia. Suolan puute kalvaa???

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heh heh jo on Pietarissa muistikuvia. Suolan puute kalvaa???

Hhhhheeehh ja sulla on jauhon puute!! Ciatrolli,

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      93
      1692
    2. Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr
      Maailman menoa
      214
      1359
    3. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      83
      1298
    4. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      55
      962
    5. Aika usein mietin sitä

Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t
      Ikävä
      46
      911
    6. Rakastan sinua ja

Tiedät sen.
      Ikävä
      47
      908
    7. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      38
      888
    8. Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !

Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si
      Suomussalmi
      9
      854
    9. On ikävä sua

Rakas ❤️.
      Ikävä
      46
      832
    10. IS Viikonloppu 26.-27.4.2025

Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika
      Sanaristikot
      35
      799
    Aihe