Palsta parani hetkessä! He "löysivät toisensa"? Ketkä ?

Anonyymi-ap

( Kannanottoa ja analyysiä palstakulttuurista, Suomi 24 helluntailaisuus..)

EILEN näytti olevan aivan super-fantastinen päivä! Tällä palstalla? Joo. Kun sattui vielä olemaan vuoden 2023 eka päivä!

Niin voi sitä onnea, kun pari kirjoittajaa "löysi toisensa" ja puhuivat ihan sulassa sovussa.

Pitkän väännön jälkeen tämä "Lonely Woman" (LS) näet sai vihdoin toivomansa "keskustelukaverin" . Nikki Henki. Sitten näkyi jopa "Happy End"! Kaksi tyyppiä oli "sulassa sovussa"? Keskenään siis. Sehän on kuin vallankumous?

Kun tämä LS pitkän päivän pakerruksen perästä kirjoitti jollekin "hyvää yötä", niin kello oli kaksi minuuttia yli kahden, yöllä. (Anonyymi 2023-01-02 02:02:00)


Mutta nyt starttiin: alkuun. Mennään tyvestä puuhun..
-----------------------------------------------------------------

Toinen näistä ( LS) oli aloittanut ketjun 30.12.2022. Otsikko huuteli toivotonta epätoivoa. Yksinäisyytensä ja sosiaalisten suhteiden puutteiden suuressa autiomaassa hän ihan omin sanoin kertoi ongelmiaan (jatkokommenteissaan) . Joita julkisella palstalla näkyvinä saa ja voi näin vapaasti arvioida. Hänen syvä probleemansa oli, että tämä Suomi24 helluntailaisuuspalsta ei vastannut HÄNEN toiveitaan, unelmia (sopivien) juttukaverien tarjontaa!


PALSTA on muuttunut KUMMAKSI!
--------------------------------------------

https://keskustelu.suomi24.fi/yhteiskunta/uskonnot-ja-uskomukset/kristinusko/helluntailaisuus

Anonyymi-ap 2022-12-30 11:20:33
• "Palsta on muuttunut. Ihmiset eivät osallistu enää samalla tavoin ja vakiporukkaa on kadonnut. Tämä kirjoittaminen tänne ei ole enää kovin mielekästä. Itselläni on tarve keskusteluun ja jos sitä ei synny niin ei tästä mitään saa. "

Kun sitten hänen toivomansa "keskustelu" sai ilmaa siipien alle, sieltähän se nousi se kaikki? Ne syyt. Hän haikaili kuin elämänsä kadottanut onneton:
• vanhoja-hyviä-aikoja
• hyviä kirjoittajia, keskustelijoita (kuten aureaborealis, nimimerkki HENKI, jne)
• "hyvää yhteishenkeä" (jollainen joskus ennen vuotta 2010) ja ennenkaikkea?
• hän alkoi esitellä ITSEÄÄN, omia ongelmiaan, traumojaan, jne

Eli? Hän halusi että keskustellaan HÄNESTÄ, HÄNEN napansa ympärillä, hänen ehdoillaan. . . Ja miten kävi? Palastalle, ketjuun - tuli muitakin ihmisiä kuin hän - LS. Ja mikä tragedia ja onneton jatko? Nämä keskustelijat olivat hänen kommenttiensa mukaan:

(aloitus jatkuu..)

65

566

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jatkoa aloitukseen: Palsta parani hetkessä!

      • ihan väärää sorttia
      • ihan väärillä ja ajatuksilla
      • ihan sopimattomia
      • aivan ymmärtämättömiä
      • kylmiä ja hyökkääviä
      • jne - jne - etc
      • kelpaamattomia

      Siis? Mikään ei hänelle kelvannut, maistunut? Joskus jotkut kirjoittajat olivat kelvanneet?


      Syvä ja pitkän matkan ongelmapaketti! (LS kirjoittaa..)
      ------------------------------------------------------------------------
      • "Vaikka st:n ja ja borealliksen yms kanssa jutut olivat usein mitä olivatkaan, niin kuitenkin siinä oli jotain välittämistä, mitä palstalla ei enää löydy." (LS)

      Anonyymi 2022-12-30 19:13:33
      • "Ei olekaan mikään seurakunta, mutta itselläni ei ole yhtään uskovaa ihmistä edes ystävänä, olisi ihana, jos olisi joku luotettava ystävä. En sitä palstalta etsi tai odota täältä sitä tukea saavani...tiedän todellisuuden, mutta luultavasti kaipaan jotain...eikä se tule silläkään, että lähtisi uskovien tilaisuuksiin." LS)

      • "Kukaan ei jaksaisi valittamistani tosin...olen aika huono avautumaan todellisessa elämässä, minun on vaikea luoda todellisia ihmissuhteita...en luota oikeasti sillä tasolla ihmisiin, että ihmiset olisivat hyväntahtoisia ja ymmärtäisivät."
      • "Tämä palsta on kyllä aika vääristynyt ja kaukana elämän todellisuudesta." LS


      • "Lähes jokaisella tai monilla on jonkinlaista mielenhäiriötä elämänsä aikana, on se diagnosoitu tai ei....kiusaajilla on myös omat ongelmansa, eikä he loppuviimein ole parempia vaikka antaisivat itse niin ymmärtää tai niin uskoisivat olevan." (LS)

      • "Kun tulin uskoon, se oli sellaisen kiusaamisepisodin jälkeen ja se oli vaikuttanut tasapainoisuuteeni...tai jo lapsuudesta lähtöisin olevat jutut, ne kaikki asiat oli kasaantuneet ennen uskoontuloa...en ole ollut aina itsekään niin tasapainoinen kuin olisin voinut olla...on kuitenkin annettava itselleen anteeksi, että voi jatkaa elämää puhtaalta pöydältä. Ei voi jäädä märehtimään mennyttä." (LS)

      • "Siis olin varsin rikkonainen uskossa ollessanikin, ei ne mihinkään lähteneet. Usko on kuitenkin johdattanut tutkimaan itseäni, ja siitä on ollut apua itseni löytämisessä. Jeesus, on samalla myös se mikä, "minä itse olen sisimmässäni".." (LS)

      Aloitus jatkuu...

    • Anonyymi

      Jatkoa aloitukseen: Palsta parani hetkessä..

      Kun hän LS) sitten erittäin lukuisissa kommenteissaan kertoilee oman elämänsä asioista, ja nousee selkeä ja johdonmukainen oireyhtymä; traumaattiset taustatekijät ja niiden vaikutus nykyhetken statukseen.

      Sitten, ihan normaalin ja yhdenvertaisen keskustelu-ja kommentointitason puitteissa jotkut osallistuvat. Tuovat objektiivista näkökulmaa, asiantuntevaakin sellaista... Se ei näytä kelpaavan tälle LS tapaukselle?

      Mikään ei kelpaa. Hän kuin siili, jolla piikit pystyssä? Psyyken suojamekanismit viimeisen päälle trimmattuina! (= Defenssit = Torjunta, kiistäminen, selittäminen, projektio, jne.)

      Kiusatun tyypillinen profiili. Kovaksi keitetty ulkokuori, jolla torjutaan kaikki lähestymisyritykset! Ja sisällä muhii se kaikki mönjä, mikä kertynyt on!

      Jotkut koettivat esittää realismia, ettei tällaiselle julkifoorumille olisi viisasta tuoda henkilöasioita. Että itsensä-paljastelu-postaukset ovat riskaapelia. Eikä tämä palsta edes ole Suomi24 kategorioissa mikään Deitti-seuran tai mt-ongelmien hakukone!


      Happy End! He löysivät toisensa ...
      ------------------------------------------

      Pitkän kivisen kommentointikujan perästä lopuksi tämä LS sai mitä oli unelmoinut. Jonkun, joka... kelpasi. Tämä aloittaja LS oli jo kehunut ketjussa näin:

      • "Henki nimimerkille tuleekin annettua kiitosta siitä, että hän mitä luultavimmin on sekä täällä ja livenä, yhtä järkevä ihminen. Eli ei tuo tänne mitään ongelmiaan ja on tasapainoisen oloinen ihmisenä." LS

      Ja niinpä tämä nikki HENKI lensikin LS:n avuksi kuin pelastava enkeli! Kun LS oli raatanut hiki hatussa omassa bunkkerissaan, eikä ollut yhtään (?) empatiaa, sympatiaa, yes,yes, amen, amen lohdustusta, niin tuli HENKI. Kun oli jo ilta, tuli päivän pelastus...


      Anonyymi 2023-01-01 21:13:05

      • "Mukava "nähdä" Henki -nimmariakin palstailemassa. 🙂 LS"

      Ja siitä se sikisi, se fiilistely ja jaarittelu, niin ja näin. Nikki HENKI pettänyt toiveita. He löysivät toisensa, olikohan yhteisiä teemoja, intressejä?

      Joku otti kantaa. 2023-01-01 19:15:27 Anonyymi kirjoitti:
      • "Tässä nyt näkyy hyvin se, mitä tämä Henki nikki oikeasti on.
      Eli täys feikki, joka vain estittää täällä uskovaa, vaikka sitä ei oikeasti ole.
      Mutta sitäkään LS ei käsitä / ymmärrä."

      Ilmeisen tyytyväisenä päivän "saaliseensa" ( = HENKI pelasti vajoavan) LS vihdoin lopetti. Kello oli jo yli kahden.

    • Anonyymi

      Jatkoa aloitukseen: Palsta parani hetkessä!



      Kun tämä LS pitkän päivän hikoiltuaan kommentteja vihdoin klo 2 jälkeen 2.1.2023
      Lopetti, oli sentään tullut jotakin "tulosta"?

      Anonyymi 2023-01-02 02:02:00
      • "Mielestäni, tuomion voi jättää yksin Jumalalle tässäkin asiassa, enempää asiaa ei tarvitse meidän kahden kesken asiaa puida. Menen nyt nukkumaan, hyvää yötä. LS "

      Lopuksi?
      --------------
      Mitä me tästä opimme? Kun nostat itsesi tapetille, kerrot joka lajin traumojasi, valitat ettei ole ketään, haukut kaikki kommentoijat, halveksit kaikkia niitäkin, jotka ymmärtävät, osaavat... voit kiittää itseäsi, että Tulihan Sitä Keskustelua! Sain olla Starana lavalla! Ja lopuksi onni kohtasi kulkijaa. Tuli joku sympatiseeraamaan. Ainahan joku voi tulla. Säälistäkin ihan?

      Mutta? Tämä palsta on nyt vieläkin kummallisempi? Kun pitäisi kesksutella ASIOISTA, aiheista, niin...

      • Anonyymi

        Mikä oli tämän ylipitkän vuodatuksen kontribuutio rakentavaan keskusteluun?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä oli tämän ylipitkän vuodatuksen kontribuutio rakentavaan keskusteluun?

        Anonyymi 2023-01-02 17:49:00


        Mikä oli tämän ylipitkän vuodatuksen kontribuutio rakentavaan keskusteluun?

        ---------------

        Mikä oli tuon alipitkän, tynkäkommentin kontribuutio rakentavaan keskusteluun?

        Jos ei ymmärrä kirjoitusta, ei kannata lukea!
        Goodbye!


    • Anonyymi

      Laulaakohan LS?

      • Anonyymi

        Ei taida laulaa, se laihduttaa nyt?

        Anonyymi 2023-01-02 12:02:43
        Niinhän se LS tuolla edellä kirjoitti, että häntä vaivaa RUUAN HIMO!

        "Mutta kyllä, olen ruoka-addikti tietyllä tapaa. Ruoka on hallinnut elämääni jo ala-aste iästä lähtien monella tapaa, silloin laihdutin ensimmäistä kertaa...joten se varmaan kertoo paljon....kuitenkaan laihtua ei voi ilman laihduttamista, tuskin laihdun silleen ihan "siinä kaiken sivussa"...en pidä tapaani toimia silti välttämättä järkevänä tapana laihduttaa...en vain osaa simuloida omia aivoja sellaiseen moodiin, että jaksaisi tehdä niin kauaskantoisia prosessia, että se ylimääräisen poistaminen veisi esim viisi vuotta tai kymmenen...nytkään tämä ei vuodessa ole edes valmista....toki ymmärrän että laihtuminen ei tarkoita, että voi koskaan syödä samoin kuten ennen sitä, miten tähän on jouduttu... LS"

        Jospa nikki Henki voisi konsultoida?


      • Anonyymi

        Jo vertaiset löytävät toisensa, niin upeaa että Lonely Woman (LS) ja HENKI löysivät toisensa sulassa sovussa. Se on paljon. Kun ollaan samaa mieltä...


    • Anonyymi

      Anonyymi 2023-01-01 22:59:29 (LS)

      " Juu, mutta palsta on nykyään aika mielenkiinnoton...toki se on minun näkemykseni, ei välttämättä kaikkien mielestä asia ole niin. LS"


      Toinen vastasi:

      "Niinpä, kun aiheena et ole kaiken aikaa SINÄ ITSE ! Ja sinun omat diia daaa jutut, joilla ei ole mitään tekemistä tämän palstan otsakkeen kanssa.

      Mene jonnekkin kaltaistesi joukkoon, jotka keskustelevat vain samanlaista diibadaabbaa omasta elämästään ja hekevat kanssasi vain hyväksyntää ja huomiota ja sääliä ja myötätuntoa itseäsi kohtaan, vain ja ainoastaan."

      Sepä juuri?

    • Anonyymi

      Joskus joku paranee ihan läheltä? Että kurkkaa peiliin, ja lukee mitä Raamatussa opetetaan, siis se Sanan peili!!

    • Anonyymi

      Anonyymi 2022-12-30 14:35:55

      "Siis joskus muinoin tämähän on ollut aivan mahtava palsta...ja se väri...oli uskovia, oli ateisteja jne...mutta niistä ajoista on jo kauan...ihmiset vain kyllästyvät tähän..min täältä varmaan poisnukkuneitakin. Toki oli ristiriitojakin, mutta jokin mitäänsanomattomuus vaivaa tätä palstaa nykyään. LS"

      Vai niin?

    • Anonyymi

      Jos kaikki ovat hulluja, niin kukaan ei erityisesti ole.

    • Anonyymi

      Henki ja LS sopii kieltämättä samaan koppiin saivartelemaan.. ikuisesti

    • Anonyymi

      Olen välillä aika suorasanainen, myös kirjoittaessa. Pahoittelut siitä, jos olen loukannut sinua. Tuon myös hyvin henkilökohtaisella tasolla asioita, mikä monia myös ärsyttää. Mielestäni tänne silti mahtuu monenlaisia kirjoittajia, vaikka kritiikkiäkin välillä viljelen.

      Jeesus on jättänyt sellaisen neuvon, että jos jollakin on jotain vastaan, tulee sopia mahdollisimman pian. Se ei tarkoita, että olisin samaa mieltä kanssasi asioista mitä kirjoitat...tämä ei ole vaan kaiken tuon arvoista, mitä teet.

      Kaikkea hyvää sinulle elämääsi toivottaen.

      LS

      • Anonyymi

        Se mitä olet kirjoittanut - ei ole sen vaivan arvoista - vaan arvotonta.

        Jeesus ei käskenyt NOSTAA itseään, eikä pitää itseään ainoana hyvänä.

        Noudata Jeesuksen neuvoja ahkerammin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se mitä olet kirjoittanut - ei ole sen vaivan arvoista - vaan arvotonta.

        Jeesus ei käskenyt NOSTAA itseään, eikä pitää itseään ainoana hyvänä.

        Noudata Jeesuksen neuvoja ahkerammin.

        Ikävä kyllä minun täytyy myöntää, etten ehkä osaa ilmaista asioita niin kuin toivoisit minun voivan. Näillä siis on mentävä.


        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikävä kyllä minun täytyy myöntää, etten ehkä osaa ilmaista asioita niin kuin toivoisit minun voivan. Näillä siis on mentävä.


        LS

        Älä leiki tyhmää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä leiki tyhmää!

        En leiki tyhmää, mutta kirjoitan mitä kirjoitan, kerrot minun olleen itseäni koroittava jne....

        Tuntuu, että teen aina väärinpäin ja on vaikea keskustella kanssasi, se on kokemukseni.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En leiki tyhmää, mutta kirjoitan mitä kirjoitan, kerrot minun olleen itseäni koroittava jne....

        Tuntuu, että teen aina väärinpäin ja on vaikea keskustella kanssasi, se on kokemukseni.

        LS

        Lopeta keskustelusi. Piste.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lopeta keskustelusi. Piste.

        Minulla on oikeus keskustella, kuten kenellä tahansa muullakin.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on oikeus keskustella, kuten kenellä tahansa muullakin.

        LS

        Keskustele siinä Omassa Aloituksessasi: Palsta muuttunut kummaksi:

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17686230/palsta-muuttunut-kummaksi

        Siinä Ketjussasi et tahtonut kuulla etkä kuunnella toisia, aidosti.
        Tyrmäsit toisten kommentit. Vähättelit, halveksit, aliarvioit, pilkkasitkin.

        Paitsi rakkaan HENKI-kaverisi, hän kelpasi...

        Et ole tervetullut tähän aloitukseen. Sulla on oma Palstasi.

        Lopeta jankutus, se on kiusantekoa.


    • Anonyymi

      Jeesuksen ohje on, että mitä erinomaista siinä teette, jos rakastatte niitä, jotka teitä rakastavat. Vaan rakastakaa niitä, jotka teitä vihaavat ja teitä herjaavat.

    • Anonyymi

      Anonyymi 2023-01-02 19:32:04


      "Olen välillä aika suorasanainen, myös kirjoittaessa. Pahoittelut siitä, jos olen loukannut sinua. Tuon myös hyvin henkilökohtaisella tasolla asioita, mikä monia myös ärsyttää. Mielestäni tänne silti mahtuu monenlaisia kirjoittajia, vaikka kritiikkiäkin välillä viljelen."

      A) Et salli suorasaisuutta toisille, vain itsellesi.

      B) Loukkaat kaikkia kommentoijia, halveksit ja aliarvioit.

      C) Sallit vain OMIEN henk-koht-seikkojen esitystä. Toiset eivät saisi sellaista tehdä.

      D) Valehtelet, että tänne mahtuu monenlaisia kirkoittajia. KO: ketjussa kelpasi oikeasti vain YKSI, Herra Henki!

      Koeta parantua OMISTA ongelmista, niin ei tarvitse syyttää että Palsta On Kumma!

      • Anonyymi

        Ajatuksia nousee siitä, että tämä LS nostatti yhden kirjoittajan pylvään päähän. Herra HENKI oli kuin pelastava enkeli?

        LS kehui tässä näin:
        • "Henki nimimerkille tuleekin annettua kiitosta siitä, että hän mitä luultavimmin on sekä täällä ja livenä, yhtä järkevä ihminen. Eli ei tuo tänne mitään ongelmiaan ja on tasapainoisen oloinen ihmisenä." LS
        • " Arvostan Henki nimmarissa esim sitä, että hän suhtautuu minuun asiallisesti...ainakin minua on hyvin kohdellut ja jos joku kirjoittaja on edukseen, niin toki siitä voin antaa hyvää palautetta,.."

        Ajatuksia nousee sitäkin enemmän, kun katsoo tämän HENKI profiilia. Kirjoituksia?
        Vaikka ne eivät kovian korkeatasoista retoriikkaa edustakaan, niin kielenkäyttö paljastaa pahoja (?) piireitä? Kuin myrkyllisiä puhalluksia.

        Hän esimerkiksi nimittelee toisia kirjoittajia sanoilla:
        - rotta, raatokärpänen, raadonsyöjät...
        Toisten kirjoituksia hän leimaa "aivopierut".

        Hänellä on jokin pinttymä eläinlajeihin? Hän rinnastaa ihmisiä hyönteisiin, jne.
        Näkeekö hän tosiaan harhaisia näkyjä? Kertomuksessaan Korkeasaaresta siinä näkyy kirjoitettua näyttöä. Kun hän sitten kirjoittaa olevansa per--vo.... ja kirjoittaa, että jos olisin pervompi, niin kettutyöt juoksisivat perässä... Miksei kissatytöt, sikatytöt, koiratytöt?

        Toki - kukin on, mitä on! Mutta ihmisten leimaaminen ja nimittely eläimiksi, hyönteisiksi, raadonsyöjiksi -- ei kerro terveestä mallista.

        Siksi onkin vieläkin oudompaa, että tämä LS valitsi juuri tällaisen tyypin kirjoittajaksi, jota ARVOSTAA... Syntax error...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajatuksia nousee siitä, että tämä LS nostatti yhden kirjoittajan pylvään päähän. Herra HENKI oli kuin pelastava enkeli?

        LS kehui tässä näin:
        • "Henki nimimerkille tuleekin annettua kiitosta siitä, että hän mitä luultavimmin on sekä täällä ja livenä, yhtä järkevä ihminen. Eli ei tuo tänne mitään ongelmiaan ja on tasapainoisen oloinen ihmisenä." LS
        • " Arvostan Henki nimmarissa esim sitä, että hän suhtautuu minuun asiallisesti...ainakin minua on hyvin kohdellut ja jos joku kirjoittaja on edukseen, niin toki siitä voin antaa hyvää palautetta,.."

        Ajatuksia nousee sitäkin enemmän, kun katsoo tämän HENKI profiilia. Kirjoituksia?
        Vaikka ne eivät kovian korkeatasoista retoriikkaa edustakaan, niin kielenkäyttö paljastaa pahoja (?) piireitä? Kuin myrkyllisiä puhalluksia.

        Hän esimerkiksi nimittelee toisia kirjoittajia sanoilla:
        - rotta, raatokärpänen, raadonsyöjät...
        Toisten kirjoituksia hän leimaa "aivopierut".

        Hänellä on jokin pinttymä eläinlajeihin? Hän rinnastaa ihmisiä hyönteisiin, jne.
        Näkeekö hän tosiaan harhaisia näkyjä? Kertomuksessaan Korkeasaaresta siinä näkyy kirjoitettua näyttöä. Kun hän sitten kirjoittaa olevansa per--vo.... ja kirjoittaa, että jos olisin pervompi, niin kettutyöt juoksisivat perässä... Miksei kissatytöt, sikatytöt, koiratytöt?

        Toki - kukin on, mitä on! Mutta ihmisten leimaaminen ja nimittely eläimiksi, hyönteisiksi, raadonsyöjiksi -- ei kerro terveestä mallista.

        Siksi onkin vieläkin oudompaa, että tämä LS valitsi juuri tällaisen tyypin kirjoittajaksi, jota ARVOSTAA... Syntax error...

        Onko sinun käytöksesi nyt sitten ylevämpää?
        Tämä vyörytys mitä teet, ei kyllä saa minua luottamaan sinuun ihmisenä.

        LS


    • Anonyymi

      Niin se menee.

    • Anonyymi

      Aivan todella surkea itseäsi esille tuova aloitus. Mene itseesi ja häpeä!

      • Anonyymi

        Aloituksen sisältö oli ja on analyysi siitä, miten kaksi palstalaista löysi yhteisen kielen keskustella! Ihan sulassa sovussa?

        Oletko kateellinen, jos - ja kun joku osaa kirjoittaa? Koetapa itse tehdä hyvä aloitus.
        Vaikka lyhytkin? Jo siis taitosi riittävät muuhun kuin pariin äksyyn sanaan:
        (Mene itseesi ja häpeä!)

        Aloittaja on jo ihan tukevasti itsessään. Mutta ei lainkaan edes aio hävetä kirjoituksiaan.. ..


        Tänne mahtuu!

        Niin? Jos ei siis maistu joku aloitus, niin miksi ihmeessä kiusaat itseäsi lukemalla?

        Kun oppivelvollisuus päättyi 16-vuotiaana?


      • Anonyymi

        No, teepäs itse ei-surkea ja upea aloitus!


    • Anonyymi

      Ei kaikki ketjut ole sinua varten! Älä lue jos ei kiinnosta!

      • Anonyymi

        Niin juuri. Täällä vilisee kymmenittäin ketjuja ja aloituksia ja otsikoita.

        Kukin valitsee niinkuin kaupan hyllyltä! Jos ei sopivaa ole, niin sanoo heippa!


    • Anonyymi

      Palstoilla siis voivat jotkut tehdä löytöjä?

    • Anonyymi

      Ei se sille LS pitkään auttanut, että se "löysi" tuekseen sen Henki nimmarin.
      Nyt se paahtaa taas täyttä päätä.... maaninenko vaihe lie?

      • Anonyymi

        No en tiedä maanisuudesta, lähinnä surullinen olen.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en tiedä maanisuudesta, lähinnä surullinen olen.

        LS

        Olet väärässä paikassa. Koeta tajuta. Tää ei oo sun henk.koht. terapiapalsta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet väärässä paikassa. Koeta tajuta. Tää ei oo sun henk.koht. terapiapalsta!

        Eikä tämä ole SUN palsta, jossaa voit kyykyttää muita keskustelijoita.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä tämä ole SUN palsta, jossaa voit kyykyttää muita keskustelijoita.

        LS

        Sorry. Tämän kirjoitusketjun aloittajana on täysi mielipiteen-ja sananvapaus hallussa.
        Suomi24 ylläpito noudattaa Suomen lakia, lakeja.
        Ei tämä ei ole sinunkaan palstasi....

        Onko ihan pakko tuputtaa itseään, ja valittaa jostakin "kyykytyksestä"?
        Hae hyvä ihminen apua! Kiihdytät kohta itsesi niin, että...


      • Anonyymi

        LS kehui ja kiitteli nikki HENKEÄ? Auttoiko se LS:n asiaa?

        Pitkän kivisen kommentointikujan perästä lopuksi tämä LS sai mitä oli unelmoinut. Jonkun, joka... kelpasi. Tämä aloittaja LS oli jo kehunut ketjussa näin:

        • "Henki nimimerkille tuleekin annettua kiitosta siitä, että hän mitä luultavimmin on sekä täällä ja livenä, yhtä järkevä ihminen. Eli ei tuo tänne mitään ongelmiaan ja on tasapainoisen oloinen ihmisenä." LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        LS kehui ja kiitteli nikki HENKEÄ? Auttoiko se LS:n asiaa?

        Pitkän kivisen kommentointikujan perästä lopuksi tämä LS sai mitä oli unelmoinut. Jonkun, joka... kelpasi. Tämä aloittaja LS oli jo kehunut ketjussa näin:

        • "Henki nimimerkille tuleekin annettua kiitosta siitä, että hän mitä luultavimmin on sekä täällä ja livenä, yhtä järkevä ihminen. Eli ei tuo tänne mitään ongelmiaan ja on tasapainoisen oloinen ihmisenä." LS

        Ei tuntunu auttavan? HENKI ei näytä sellaiselta tyypiltä, joka oikeasti auttaisi kärsivää?
        Kunhan hymistelee.
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17693205/quotpalstakuninkaanquot-(-henki-)--parhaita-()-palojako-j-a----


    • Anonyymi

      Valitettavaa on, että vaikka tämä LS "löysi" tämän yhden ainoan tyypin, johon luottaa? Nimimerkki HENKI. Niin sitten tämäkin hylkäsi LS:n kuin räsynuken. Ja LS yhä enemmän vain parkuu kurjuuttaan.

      Näin se usein menee? Jos luottaa (väärään) tahoon? Ihmisiin.
      Vain Jumalalla kun on avaimet ihmisen vaikeimpiin ongelmiin ja lääkkeet myös!
      Niitä ei ihmisillä! Mutta siksi Jumala antoi Poikansa, josta enkelit ylistivät Hänen syntyessään:

      "Teille on syntynyt Vapahtaja, joka on Kristus Herra."

      Halleluja. Vapahtaja
      - Vapauttaja! Jolla on voima ja valta katkoa kaikki pahuuden ja paholaisen siteet!

      Jolla on pohjaton rakkaus, joka on SUUREMPI kaikkea!
      Rakkaus voi voittaa vihan!
      Rakkaus hoitaa pahimmatkin sielun vammat, murtuneen mielen!
      Rakkaus ymmärtää KAIKEN, ne syvimmätkin asiat....

      Ja? Tämä Rakkaus, jonka Jumala antoi maailmaan toimimaan, on Jeesuksessa Kristuksessa. Pyhän Hengen kautta tämä rakkaus voi tulla asumaan...

      Ja kun niin tapahtuu - pimeys muuttuu valoksi, murhe muuttuu iloksi, tappiot kääntyvät voitoiksi. Pahuuden orjuus vaihtuu taistelevaksi Kristuksen ja voittavaksi rintamaksi.

      Herra kysyy: Kelpaanko minä auttajaksi? Ystäväksi? Parantajaksi?
      Miksi etsiä kuolevaisilta savi-ihmisiltä apua ja lohtua, kun on Pyhä Henki, Lohduttaja tarjolla....

    • Anonyymi

      Ny ne juttelee samassa ketjussa, HENKI ja tömä LS.
      Onhan se lohdullista, että pari samaa sorttia olevat löytävät yhteisen sävelen?

    • Anonyymi

      joo niin näkyy. Ne juttelee sulassa sovussa ketjussa jonka HENKI on aloittanut.
      Se on hyvä. Palsta parani siis kovasti, kun LS alkoi valittaa.

    • Anonyymi

      Joo, ne on löytäneen oikein pysyvästi toisensa!
      Nyt ne opiskelee alkeita keskenään, Henki ja LS, ja koettava leikkiä suurta tutkijaa, joka ratkaisee Mooseksen probleemaa!

      Vakka kantensa valitsee!

      Koia koiran tuntee....

      • Anonyymi

        No siitä koirasta en tiedä, on eri eläinlaji, vaikka kylläkin aikalailla söpöjä otuksia ovatkin kieltämättä.

        Oletko jostain kateellinen vai miksi se häiritsee sinua?

        Voin myöntää ihan avoimesta, tästä nyt varmaan palstalla saa 'kuulla'...että Henki nimerkissä on jotain sellaista rauhallista ja asiallista karismaa. Ei yhtään tällainen herkistelijä kirjoituksissa....ja vaikka sanoo joskus joidenkin mielestä ehkä vähän provokatiivisesti, nekin näyttävät siltä ettei menetä malttiaan, ei vouhkaa ja möykkää...seisoo sanojensa takana..

        Kysehän on minun mielipiteestäni, eikä tämä ole mikään "kahden kauppa".

        LS


      • Anonyymi

        Sinunhan ei tarvinne pelihousuja sitten mokoman vuoksi repiä, vai mitä? 🙂

        Muuten annat kuvan siitä, että se pistää ja lujaa oikeen syvämmeen...


        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinunhan ei tarvinne pelihousuja sitten mokoman vuoksi repiä, vai mitä? 🙂

        Muuten annat kuvan siitä, että se pistää ja lujaa oikeen syvämmeen...


        LS

        Sorry, pelihousuja ei ole, eikä nuttu ole vaarassa revetä!
        Se kun Jeesuksen Kristuksen lahjavanhurskauden vaate....
        Ja Kristuksen sotilaan "sota-asu" . Efe 6:11-18.

        Se, mibkä tulee pistää jokaisen totisen kristityn läpi on mikä?

        "Sillä Jumalan sana on elävä ja voimallinen. Ja terävämpi kuin mikään kaskiteräinen miekka. Ja tunkee elävitse kunnes se erottaa sielun ja hengen,
        nivelet ja yrimet.
        - Ja on sydämen ajatusten ja aivoitusten tuomitsija." ( Heb 4:12)

        Ellei Jumalan Sanan miekka koskaan saa tehdä tehtävää (uskovan) elämässä, se on valitettava asia!

        Kiitän Jumalaa, että Hän on vienyt läpi sellaisten tuliahjojen, joissa Sana on päässyt tekemään tuota erottelua.

        Ei niitä Herran opetuksia tällaisilla palstoilla tehdä? Eivätkä kaikki etsiä tällaisilta palstoilta, sympatioita, sääliä, faneja aplodeja!
        Mutta kukin taaplaa tyylillään.

        Niin makaa kuin petaa...


    • Anonyymi

      asiaa on....

    • Anonyymi

      Tämä LS on ihan itse näyttönsä antanut, todistanut millä tiellä on!
      Kun (uskovaksi) itsensä mainostava fanittaa ateistista! Joka antikristuksen hengessä vähättelee, jopa pilkkaa Raamatun Sanaa jaJumalan palvelijoita - niin siinä se näyttö on.

      Ei voi palvella kahta Herraa.

      • Anonyymi

        Tiedän miksi nostit tämän nyt.

        Ja tottahan sekin on että palstallakin voi "oman kuvansa" periaatteessa luoda. Järkevä ihminen ymmärtää tokiinsa, ettei se mitä täällä näemme, ole koko ihminen ja jokaisella on katsojansa, se miten asiaa peilaa.

        Sinä näet minut pahana ja en minäkään ehkä pidä siitä miten tuot asioita esiin.

        En ehkä koe että sinuun haluaisin tutustua, mutta ehkäpä täältä ei kannata kehenkään tutustua, ei niihinkään jotka omasta mielestä näyttää asiallisilta. Ihminenhän voi kirjoittaa loppuviimein ihan täyttä skeidaa, mikään ei välttämättä ole totta mistään. Ja jokainen on kuitenkin ehkä ihan toisenlainen siviilielämässä kuin tällä palstalla. Jos nämä ihmiset kokoontuisivat yhteen, olisi mahdollista ettei kukaan tunnistaisi toista kirjoittajaksi, koska olisi luonut toisesta ihan toisenlaisen kuvan omassa pienessä päässään.

        Mutta...Henki nimmari näyttäytyy asiallisempana kuin sinä olet tämän palstan mukaan...ihmisessä kuitenkin voi olla puolia, jotka ei täällä näy tai tule esiin. Ja on myös hyvä itseään tutkiskella ja ymmärtää...et hei, mikähän kuvan itsekin olen antanut...varmaan täystampion..joten...enkä pidä itseäni oikeasti sellaisena...niin kaikki on suhteellista...

        Koetahan pärjätä.

        LS


      • Anonyymi

        Teit muuten ilkeästi, et minulle loppuviimein.

        Asioilla on monta puolta. Vaikka täällä ns fanittaisin jotain...niin ei sen pitäisi olla keneltäkään muulta pois ja vastakkain asetettuna.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän miksi nostit tämän nyt.

        Ja tottahan sekin on että palstallakin voi "oman kuvansa" periaatteessa luoda. Järkevä ihminen ymmärtää tokiinsa, ettei se mitä täällä näemme, ole koko ihminen ja jokaisella on katsojansa, se miten asiaa peilaa.

        Sinä näet minut pahana ja en minäkään ehkä pidä siitä miten tuot asioita esiin.

        En ehkä koe että sinuun haluaisin tutustua, mutta ehkäpä täältä ei kannata kehenkään tutustua, ei niihinkään jotka omasta mielestä näyttää asiallisilta. Ihminenhän voi kirjoittaa loppuviimein ihan täyttä skeidaa, mikään ei välttämättä ole totta mistään. Ja jokainen on kuitenkin ehkä ihan toisenlainen siviilielämässä kuin tällä palstalla. Jos nämä ihmiset kokoontuisivat yhteen, olisi mahdollista ettei kukaan tunnistaisi toista kirjoittajaksi, koska olisi luonut toisesta ihan toisenlaisen kuvan omassa pienessä päässään.

        Mutta...Henki nimmari näyttäytyy asiallisempana kuin sinä olet tämän palstan mukaan...ihmisessä kuitenkin voi olla puolia, jotka ei täällä näy tai tule esiin. Ja on myös hyvä itseään tutkiskella ja ymmärtää...et hei, mikähän kuvan itsekin olen antanut...varmaan täystampion..joten...enkä pidä itseäni oikeasti sellaisena...niin kaikki on suhteellista...

        Koetahan pärjätä.

        LS

        Jatka vapaasti tämän Hengen fanina!
        Lycak till!

        Toiset pärjää ilman jonkun palstan posmottajia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teit muuten ilkeästi, et minulle loppuviimein.

        Asioilla on monta puolta. Vaikka täällä ns fanittaisin jotain...niin ei sen pitäisi olla keneltäkään muulta pois ja vastakkain asetettuna.

        LS

        Mitä siinä kitiset? Jatka 100 % innolla fanitusta. Ihan vapaasti.

        Mutta kun toimit niinkuin toimit?
        Älä edes unissa kuvittele, että kaikki sanoisivat sulle aamenta!

        Jatka äläkä marise koko ajan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän miksi nostit tämän nyt.

        Ja tottahan sekin on että palstallakin voi "oman kuvansa" periaatteessa luoda. Järkevä ihminen ymmärtää tokiinsa, ettei se mitä täällä näemme, ole koko ihminen ja jokaisella on katsojansa, se miten asiaa peilaa.

        Sinä näet minut pahana ja en minäkään ehkä pidä siitä miten tuot asioita esiin.

        En ehkä koe että sinuun haluaisin tutustua, mutta ehkäpä täältä ei kannata kehenkään tutustua, ei niihinkään jotka omasta mielestä näyttää asiallisilta. Ihminenhän voi kirjoittaa loppuviimein ihan täyttä skeidaa, mikään ei välttämättä ole totta mistään. Ja jokainen on kuitenkin ehkä ihan toisenlainen siviilielämässä kuin tällä palstalla. Jos nämä ihmiset kokoontuisivat yhteen, olisi mahdollista ettei kukaan tunnistaisi toista kirjoittajaksi, koska olisi luonut toisesta ihan toisenlaisen kuvan omassa pienessä päässään.

        Mutta...Henki nimmari näyttäytyy asiallisempana kuin sinä olet tämän palstan mukaan...ihmisessä kuitenkin voi olla puolia, jotka ei täällä näy tai tule esiin. Ja on myös hyvä itseään tutkiskella ja ymmärtää...et hei, mikähän kuvan itsekin olen antanut...varmaan täystampion..joten...enkä pidä itseäni oikeasti sellaisena...niin kaikki on suhteellista...

        Koetahan pärjätä.

        LS

        "Mutta...Henki nimmari näyttäytyy asiallisempana kuin sinä olet tämän palstan mukaan..."


        No, kaikki eivät vertaile toisia jonkun omien korvien välistä nousevall mittarilla?

        Kaikki eivät kaipaa YHDENKÄÄN toisen fanituksia. Riittää mitä Herra näkee ja lausuu!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Mutta...Henki nimmari näyttäytyy asiallisempana kuin sinä olet tämän palstan mukaan..."


        No, kaikki eivät vertaile toisia jonkun omien korvien välistä nousevall mittarilla?

        Kaikki eivät kaipaa YHDENKÄÄN toisen fanituksia. Riittää mitä Herra näkee ja lausuu!

        No sitten varmaan osaat lopettaa tämänkin kaltaiset ketjut hyvän sään aikana. Tuskin sinäkään mikään kansojen profeetta olet. Vai oletko? 🙂

        Se on moro.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sitten varmaan osaat lopettaa tämänkin kaltaiset ketjut hyvän sään aikana. Tuskin sinäkään mikään kansojen profeetta olet. Vai oletko? 🙂

        Se on moro.

        LS

        Men nyt kiireesti juttelemaan sen gurusi hen-gen kanssa. Se pian itkee kun et kommentoi HÄNEN kanssaan! Lupasit olla hänen ihailijansa...


        JK: kaikki eivät tarvitse tsemppiä, ihailijoita.

        Mutta eivät myöskään "lopeta" tehtäviään. Eivät' hyvän sään aikana. Eivätkä minkään sään aikana!

        Että jos tää menisi jakeluun?

        Tee mitä itse tahdot.
        Mutta älä edes koeta sekoilla toisten reviirille!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sitten varmaan osaat lopettaa tämänkin kaltaiset ketjut hyvän sään aikana. Tuskin sinäkään mikään kansojen profeetta olet. Vai oletko? 🙂

        Se on moro.

        LS

        Onko ihan pakko lukea?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Men nyt kiireesti juttelemaan sen gurusi hen-gen kanssa. Se pian itkee kun et kommentoi HÄNEN kanssaan! Lupasit olla hänen ihailijansa...


        JK: kaikki eivät tarvitse tsemppiä, ihailijoita.

        Mutta eivät myöskään "lopeta" tehtäviään. Eivät' hyvän sään aikana. Eivätkä minkään sään aikana!

        Että jos tää menisi jakeluun?

        Tee mitä itse tahdot.
        Mutta älä edes koeta sekoilla toisten reviirille!

        No kuule
        ... Vähän pienellä ilollakin olen ottanna nimmariln Henki esiin, kun tuntuu menevän niin ihon alle että voi sentään. Muistaakseni itse nostit näitä tikun nokkaan tänne alunperin ja oikein aloituksia tehtaillut ja meuhkasit... joten älä nyt esitä muuta.

        Kyllä sinä luulet olevasi isokin rohveetta...🙂 Teillä on aina kaikilla se tehtävä joka on juuri teille suotu....voi hyvää päivää.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko ihan pakko lukea?

        Ihan pakko, kuten luet minun tekstejäni 🙂

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kuule
        ... Vähän pienellä ilollakin olen ottanna nimmariln Henki esiin, kun tuntuu menevän niin ihon alle että voi sentään. Muistaakseni itse nostit näitä tikun nokkaan tänne alunperin ja oikein aloituksia tehtaillut ja meuhkasit... joten älä nyt esitä muuta.

        Kyllä sinä luulet olevasi isokin rohveetta...🙂 Teillä on aina kaikilla se tehtävä joka on juuri teille suotu....voi hyvää päivää.

        LS

        Kylläpäs se nyt kovasti ottaa sisuksiin?

        Eikö jarkikulta koskaan sano, että KUN nostaa itseään ja toimii miten toimii?
        Niin siitä on jatkoa? Joskus? Joskus ei.

        Kukahan se oikein "meuhkaa"? Juuri tällä kertaa?

        Ja olisiko pitänyt kysyä lupa, että antaako tämä LS luvan kirjoittaa?

        Minä en luule olevani rohveetta, en iso enkä pieni enkä mikään! En edes rohveetan oppilas, taikka sen sortin utopisti! Kiitän Jumalaa, joka on armossaan varjellut profeettavillityksen katalista koukeroista!

        Voi hyvää päivää!?

        Hyvä on ollut päivä. Aurinko oikein lämmitti naamaa lenkillä!


        Koeta nyt parka selviytyä. Voi toki kiukutella, jos se helpottaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan pakko, kuten luet minun tekstejäni 🙂

        LS

        Sorry. Muilla sivistyneillä ja kehittyneillä keskustelupalstoilla ( joissa ollaan aitona henkilönä, nimellä jopa kauvallakin!) on ohjeistus, että

        - keskustelun aloittaja on mukana ketjussa. Vastailee kommentteihin, jne.
        Tämän korrektin ohjeen mukaan? Aloittajan ei ole "pakko" lukea? Mutta se kuuluu tapoihin.

        Kyse kun on keskustelusta. Jos jollakin on vaikka emotionaalista kiukkua, niin siihenkin on hyvä reagoida....

        Mutta taas? Jos aloittajan sisältö ei maistu, silloin ei ei ole pakko olla mukana...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sitten varmaan osaat lopettaa tämänkin kaltaiset ketjut hyvän sään aikana. Tuskin sinäkään mikään kansojen profeetta olet. Vai oletko? 🙂

        Se on moro.

        LS

        Koeta nyt vastata sille gurullesi, Henki. Älä hylkää rakasta kaveria, sille ei näytä kukaan vastaavan. Älä jätä ystävää pulassa! Se koettaa saada ääntään esille Mooses-spekulaatiossa ja muussakin. Sen psyyke ei kestä, jos ei kukaan kommentoi....


        Se on moro.


    • Anonyymi

      Herran Sana kirjoittajalle LS. 4.2.2023 klo 14.35

      »Te olette maan suola. Mutta jos suola menettää makunsa, millä se saadaan suolaiseksi? Ei se kelpaa enää mihinkään: se heitetään menemään, ja ihmiset tallaavat sen jalkoihinsa."

      LS on em:ssa tilassa.

    • Anonyymi

      Tämä LS kirjoittaa eräälle nikille Aurorabearlis näin:


      "Minusta näillä palstoilla ei kannata ihmisiin luottaa, ei sinunkaan."

      On tosi kaksinaamaista, että hän noin kirjoittaa?
      Hä näyttää luottavan nikkiin HENKI kuin pukki suuriin sarviinsa!
      Ylistää ja korottaa tuon nikin HENKI kaikkien muiden yläpuolelle!

      Ja sitten muka?

      Ei pitäisi luottaa ihmisiin?

      No, ei taida olla asiat hallinassa korvien välissä?

    • Anonyymi

      Niin loppui se ihastus?
      Tämä LS hylkäsi rakkaan palstakaverinsa (henki) ja silleesti.
      Näin se huikentelevaisuus käy esille. Tänään tätä, huomenna tuota.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      2052
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1928
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1868
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1680
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1478
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1170
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1147
    Aihe