Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Ensitreffit-Vera avautuu intiimeistä haluista Matti-sulholle: "Miehen pitää heittää pöydälle ja..."

34

3356

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei ihan kohtaa heillä nää hommat. Ymmärrän hyvin, ettei Matilla oo kauheen helppoa tossa tilanteessa.

      "Koen, että jos minua haluttaisi, miehen pitää heittää pöydälle ja panna." Miehen pitää sit ja miehen pitää tätä... Vaatimuksia riittää. Mitä jos vaan lähtisi tutustumaan toiseen ihmiseen eikä vaatimaan jotain ja sanomaan millainen toisen pitää olla. Voisi myös kunnioittaa sitä, että toinen ei halua avata televisiossa koko kansalle seksiasioitaan.

      • Anonyymi

        Yleensä miehilläkin on naisille niitä vaatimuksia he vain eivät kehtaa niitä noin avoimesti myöntää koska saisivat sovinistin maineen jolloin useimmat naiset kiertäisi kyseisen kaltaisen miehen kaukaa


    • Anonyymi

      Aivan tyylitön muija. Minä tykkään että.....minun mielestä...Voisitko ottaa toisenkin mielipiteen huomioon. En ymmärrä mitä esittää. Sydämen sivistys puuttuu kokonaan.

      • Anonyymi

        Mikä vittu sen ny sanoo että hän esittää josko hän oikeasti on noin avoin ihminen eikä häntä vain ole kasvatettu kui saatana siveydensipulia


    • Anonyymi

      Kyllä se näin menee,että jos kerran naitattaa,niin silloin vaan emäntä pöydälle.eikä kysellä mitään muuta kuin homma toimiin,ja ei mitään sivistyksien höpinöitä,jos molemmilla on halut päällä,niin ei muutakuin hommat pystyyn !!!

      • Anonyymi

        Aina se ei ole noin yksinkertaista seksi ilman suostumusta kun on raiskaus tätä nykyä jopa avioliitossa että miksikö pitää olla avoin keskustelu yhteys parisuhteessa


      • Anonyymi

        Nykylaissa antamasi kuvaus on raiskaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nykylaissa antamasi kuvaus on raiskaus.

        Eduskunta hyväksyi lakiuudistuksen – seksi ilman suostumusta on jatkossa raiskaus

        1.1.2023 voimaan tullut laki uudistus, määrittää raiskaukseksi yhdynnän johon ei ole antanut suostumusta. Että näin. Haluaako herrat ja rouvat lähteä leikkimään, tulee käräjillä ja hovissa tupenrapinat hyvin äkkiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eduskunta hyväksyi lakiuudistuksen – seksi ilman suostumusta on jatkossa raiskaus

        1.1.2023 voimaan tullut laki uudistus, määrittää raiskaukseksi yhdynnän johon ei ole antanut suostumusta. Että näin. Haluaako herrat ja rouvat lähteä leikkimään, tulee käräjillä ja hovissa tupenrapinat hyvin äkkiä.

        Minähän sustun jos joku nainen tulee ehdottelemaan . no ehkä joku raja kuitenkin.


    • On se tälläkin naikkosella onneton elämä kun kaikki on aina huonosti, ja se on ennenkaikkea jonkun toisen syytä.
      Jos tuollainen minä-minä tyyppi joskus osaisi katsoa peiliin ja miettiä miksiköhän hän on yksin niin mahtaisiko asiaa ymmärtää?
      Kun itsellä ei ole mitään annettavaaa toiselle mutta on itsekkyydessään aivan kyltymätön, niin pitkä ja kivinen on taival kulkea sanon ma. Sitten kun lopulta kantensa löytää niin vastassa on todellakin ihminen joka koputtaa häntä nenänvarteen pikku kaljoissa, putsaa yhteisen kassan kun on viikon "reissussa", ja haukkuu muun perheen ja sukulaiset siten ettei ole enää ketään kenen kanssa olla väleissä. Kai se on sen verran masokisti lopulta että tuollainen tulevaisuus on mukava, tai sit se on tyhmä kun ei ymmärrä omaa käytöstään toisia kohtaan.

      • Anonyymi

        Tunnetko hänet henkilökohtaisesti että tiedät hänen olevan minä minä tyyppi vai tiedätkö kenties useammankin hänen tyylisensä ihmisen voidaksesi luoda pohjaa arvailuillesi ja jo pienellä tutustumisella tietää pitikö ennakko aavistuksesi paikkansa vaiko eikö


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tunnetko hänet henkilökohtaisesti että tiedät hänen olevan minä minä tyyppi vai tiedätkö kenties useammankin hänen tyylisensä ihmisen voidaksesi luoda pohjaa arvailuillesi ja jo pienellä tutustumisella tietää pitikö ennakko aavistuksesi paikkansa vaiko eikö

        Kyllä.


      • Anonyymi
        jeri1970 kirjoitti:

        Kyllä.

        Minäkin tunnen. Asutaan ihan lähekkäin ja nähnyt ko neidin käytöksen. Ei saa miestä kotikulmilta kun ihmiset tietää mikä on.


    • Anonyymi

      Vera otta oike mies. Löytä kyllä. Ei kysele paikka ja otta kaverit muka. Suomi mies ei hyvä.

      • Anonyymi

        Sin tai ol suom mies jok yrit matkia virolaista kuinka kalliiksi sulle on jo tullu se huorissa käynti ja saatko edes niiden kanssa seisomaan kunnolla


      • Anonyymi

        Mita sina sano.


    • Anonyymi

      Juu , ei .
      Toinen ei haluaisi edes puhua kameran edessä ja toinen voisi vaikka suorittaa vaikka itse aktin kameran edessä.
      Täytyisi kuitenkin sen verran kunnioittaa toista osapuolta ja hänen toiveitaan ettei kameroiden edessä ala seksijuttuja puhumaan kun toinen ei kerran halua. Tulee jotenkin luotaantyöntävä vaikutus tuollaisesta ihmisestä. Mihin muuhun hän mahdollisesti pakottaa toisen? Vähän sellainen creepy vaikutelma tulee tästä naisesta.

      • Anonyymi

        Ei täysin mätsäävä pari mu voihan olla että mies on ujo hieman erilaisen kasvatuksen saanu tiedä kun tunne kumpaakaan henkilökohtaisesti ja kyseistä sarjaa itse viitsi edes katsoa kun useimmat esittää noissa parempaa kuin mitä oikeasti on niin kui useimmissa reality sarjoissa muutoinkin


      • Anonyymi

        Veera on heti alussa ilmoittanut suoraan ettei Matti kiinnosta häntä mitenkään. Miten ihmeessä tuossa tilanteessa voisi seksi alkaa Mattia kiinnostamaan.


    • Anonyymi

      Veran tarttee lähteä kuppilaan hakemaan pöydälle heittäjää kun on niin puutteessa.

      • Anonyymi

        Baarista ei niitä löydy siellä ole kun puheissaan kovat miehet tosipaikan tullen hyvä jos edes saisivat seisomaan edelleen olen asiasta jo nuorempana jutellu baarissa käydessäni naisten kanssa olin sitte selvistepäi tai kännissä


    • Anonyymi

      Mitäpä tuossa ny on sattui liian rohkia nainen vastaan ni mies meni puihin onko tuo ny jotain uutta noin noin on suurella todennäköisyydellä käyny 999:e 1000:a eli toisin sanoen ehkä hyvällä tuurilla yksi tuhannesta miehestä pystyisi tosi toimiin tuollaisen naisen kohdatessaan saati edes puhumaan omista mieltymyksistään seksin suhteen koska suurella todennäköisyydellä pelkäisi että nainen lähtisi lihomaan samoin tein

    • Anonyymi

      Ihmettelen miten Veera kohtelee Mattia niin kovin alentuvasti, ihan kuin Matti ei olisi mitään ja Veera taas joku kuningatar. Ei kovin kaunista kuvaa naisista anna, mutta onneksi on yksi vain. Veera oli ensin kovin hiljainen ja pidättyvä, ja nyt tykittää isolla aseella, kummallista touhua. Olen Matin kanssa samaa mieltä, ettei seksipuheet välttämättä ruokapöytään kuulu, kyllä niille löytyy muutenkin aikaa jos niin haluaa.

      • Anonyymi

        Vera vihjaa että, etsii panomiestä ja Matti ei ole sitä, eikä uskalta sanoa sitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vera vihjaa että, etsii panomiestä ja Matti ei ole sitä, eikä uskalta sanoa sitä.

        Matti itselmöi.


    • Anonyymi

      Miettikääpä jos olisi sukupuolet toisin päin: Matti sanoisi "silloin kun mua panettaa niin naisen pitää hypätä pöydälle ja olla siinä pantavana". Jo olisi ero tullut ja puolet Suomen naisista protestoimassa sovinisti-Mattia vastaan.

    • Anonyymi

      Veralla ei tunnu olevan minkäänlaisia tunteita eikä kykyä asettua toisen asemaan. Halusi nukkua hääyön eri huoneessa. Sitten ihmettelee kun keskustelu seksistä ruokapöydässä ei Mattia kiinnosta. Vera käyttäytyy kuin lapsi, joka hakee rajojaan. Hän ilmeisesti arvostaa miestä, joka osaa arvostella ja lohkaista vielä loukkaavammin kuin hän. Narsistit käyttäytyvät tuolla tavoin. Vera ilmestyi Matin asunnolle kuin rakennustarkastaja. Hän ei yleensäkään puhu mistään tunteista vaan fyysisestä suorituksesta kuten seksi ja avaako Matti oven vai ei. Annan Matille neuvon: Etsi oman tasoisesti nainen. Sinulle löytyy aivan varmasti paljon ottajia.

      • Anonyymi

        Ei Mattia kiinnosta tuo nainen. Saa nähdä lopettaako sarjassa kesken, kannattaisi. Ilkeä muija.


    • Anonyymi

      Vera käyttäytyy laskelmoivasti ja kylmästi koko ajan. Pysyy tyynenä kuin viilipytty juuri siksi, koska hänellä ei ole mitään tunteita. Tuskin niitä on ketään muutakaan kohtaan, Matti tuskin on ainoa. On vain yksi kieli, jota hän ymmärtää, se jota hän itse käyttää. Arvostelu, epäkohtien esilletuominen ja jatkuva valittaminen. Matin kannattaa valita toisenlainen nainen. En yhtään epäile, etteikö Matista löydy topakka miehinen mies sisältä toisenlaisen naisen kanssa. Hän on vain niin hienotunteinen, että ei ala riehumaan tv:ssä. Hyvännäköinen mies, korkeammin koulutettu kuin Vera ja ensimmäisellä kierroksella, toisin kuin Vera. Tsemppiä Matille!

    • Anonyymi

      Vera etsii lompakkoa loppujen lopuksi.

      • Mutta noilla avuilla ja tuolla luonteella käy kyllä heikko flaksi.


    • Anonyymi

      Ennen aikaan ne on nainu pirtissä ja samaan aikaan lapset leikkineet puupalikoilla lattialla. Vanha isäntä paskantanu alleen. Kaikki samaan aikaan...

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      92
      2412
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2164
    3. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      1993
    4. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1868
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      11
      1702
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1622
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      27
      1476
    8. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1450
    9. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      74
      1419
    10. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1412
    Aihe