4% mies on nyt 2% mies!

Anonyymi-ap

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ookkohomo ? Pekkaa ihannoit, tuliko noppapippelinnokkaan.

      • Anonyymi

        Eikös Haaviston pitäisi olla sateenkaarimajurin suosikki vai teetkö vain kyselytutkimusta, löytyisikö palstalta muitakin homoja kuin sinä itse?


    • Mutta missä ovat Paavot ? Isokeho Lipponen ja Jalasmökki Väyrynen ovat liidelleet pieruinensa Saharan tuuliin. Sniff. Tuppeensahattu lautamies Matti vielä pyristelee listalla. Voittakoon Haa haa Haavisto nyt kuitenkin vaikka onkin likinäköinen ja aikaisemmin kuvittelin, ettei pärjää toisella kierroksella.. Entäpä Li ? Eihän se Li voi voittaa kun kerran Suomi ei osaa äänestää ja vallankumousta ei ehitä tehä ennen vaaleja. Voi voi.

      • Anonyymi

        Tilanne on palstan "ilmavoimia" edustavalle mielikuvitusmajurille suorastaan katastrofaalinen. Mistä presidenttiehdokas hänelle, kun ei Sipiläkään ole ilmoittanut halukkuudestaan linnanherraksi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tilanne on palstan "ilmavoimia" edustavalle mielikuvitusmajurille suorastaan katastrofaalinen. Mistä presidenttiehdokas hänelle, kun ei Sipiläkään ole ilmoittanut halukkuudestaan linnanherraksi?

        Jos vaikka itse pyrkisi, äkkiä kait se 20 000 vaaliyhdistyksen henkilöä saadaan kasaan. Jos ei muuten niin edes vilpillä.


      • Anonyymi
        Aragoni kirjoitti:

        Jos vaikka itse pyrkisi, äkkiä kait se 20 000 vaaliyhdistyksen henkilöä saadaan kasaan. Jos ei muuten niin edes vilpillä.

        No ainakin jos tulisi valituksi, niin pääsisi oikein käytännössä esittämään omaa ekologisuuttaan lentomatkailussa, kun muistetaan kritiikkinsä ex-presidentti Halosen lentomatkailua kohtaan. Hapsumatto olisi vähäpäästöinen (pitää jättää vara pilotin ilmavaivoille) ja ilmainen tapa uudelle presidentille seikkailla mantereelta toiselle. Vai kävisikö siinä kuitenkin niin, että laiskuus se iskisi hapsumattoilijaan ja lentimeensä palkattaisiin ammattipilotti sekä matkustamohenkilökunta? Sehän vaatisi varmaan uuden, isomman hapsumaton hankintaa ja kepulina totta vie valtion piikkiin.


    • Anonyymi

      Vanhasen kannatuksen kävi kuten Kepun kannatuksenkin kävi. Romahti puoleen.

      • Anonyymi

        Kehitys kehittyy kuitenkin joillakin aloilla Suomessa.


    • Anonyymi

      Kunpa olisi taas poikkeuslaki, eikös?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1900
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1509
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1288
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1275
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1200
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      270
      1009
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      962
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      925
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      109
      881
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      47
      733
    Aihe