4% mies on nyt 2% mies!

Anonyymi-ap

7

72

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ookkohomo ? Pekkaa ihannoit, tuliko noppapippelinnokkaan.

• Anonyymi

Eikös Haaviston pitäisi olla sateenkaarimajurin suosikki vai teetkö vain kyselytutkimusta, löytyisikö palstalta muitakin homoja kuin sinä itse?

• Mutta missä ovat Paavot ? Isokeho Lipponen ja Jalasmökki Väyrynen ovat liidelleet pieruinensa Saharan tuuliin. Sniff. Tuppeensahattu lautamies Matti vielä pyristelee listalla. Voittakoon Haa haa Haavisto nyt kuitenkin vaikka onkin likinäköinen ja aikaisemmin kuvittelin, ettei pärjää toisella kierroksella.. Entäpä Li ? Eihän se Li voi voittaa kun kerran Suomi ei osaa äänestää ja vallankumousta ei ehitä tehä ennen vaaleja. Voi voi.

• Anonyymi

Tilanne on palstan "ilmavoimia" edustavalle mielikuvitusmajurille suorastaan katastrofaalinen. Mistä presidenttiehdokas hänelle, kun ei Sipiläkään ole ilmoittanut halukkuudestaan linnanherraksi?

• Anonyymi kirjoitti:

Tilanne on palstan "ilmavoimia" edustavalle mielikuvitusmajurille suorastaan katastrofaalinen. Mistä presidenttiehdokas hänelle, kun ei Sipiläkään ole ilmoittanut halukkuudestaan linnanherraksi?

Jos vaikka itse pyrkisi, äkkiä kait se 20 000 vaaliyhdistyksen henkilöä saadaan kasaan. Jos ei muuten niin edes vilpillä.

• Anonyymi
        Aragoni kirjoitti:

Jos vaikka itse pyrkisi, äkkiä kait se 20 000 vaaliyhdistyksen henkilöä saadaan kasaan. Jos ei muuten niin edes vilpillä.

No ainakin jos tulisi valituksi, niin pääsisi oikein käytännössä esittämään omaa ekologisuuttaan lentomatkailussa, kun muistetaan kritiikkinsä ex-presidentti Halosen lentomatkailua kohtaan. Hapsumatto olisi vähäpäästöinen (pitää jättää vara pilotin ilmavaivoille) ja ilmainen tapa uudelle presidentille seikkailla mantereelta toiselle. Vai kävisikö siinä kuitenkin niin, että laiskuus se iskisi hapsumattoilijaan ja lentimeensä palkattaisiin ammattipilotti sekä matkustamohenkilökunta? Sehän vaatisi varmaan uuden, isomman hapsumaton hankintaa ja kepulina totta vie valtion piikkiin.

• Anonyymi

Vanhasen kannatuksen kävi kuten Kepun kannatuksenkin kävi. Romahti puoleen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan Emma gaala.

Luuleeko Martina olevansa koko Emmagaalan pääjehu vai mikä on? Monta päivää jo laittanut itseään gaalaa varten,ja tottakai, pois kotoa hotelliin pakko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      271
      1848
    2. Ilman heijastinta ?

Kauhavalla lenkkeilijä menehtyi auton törmättyä päin. Kyllä se heijastin on halpa henkivakuutus pimeällä, toki ei ole tietoa että onko heijastinta käy
      Kauhava
      12
      1559
    3. Olen tajunnut että tein virheen

Kun meidän yhteys katkesi. Olisit ollut se oikea nainen mulle, miten enää voisin asian korjata? Olen pahoillani.
      Ikävä
      109
      1302
    4. Pilaa sun tunteista

Sitähän minä vaan teen täällä. Ootko tajunnut?
      Ikävä
      238
      1096
    5. Kerro itsestäsi jotain, joka tulisi todennäköisesti yllätyksenä kaivatullesi

Hyvässä tai pahassa. (Mutta mieluummin tietysti olisi kiva kuulla niitä hyviä asioita!)
      Ikävä
      87
      1018
    6. Sofia lähti taas matkalle

sinä ja minä emme....
      Kotimaiset julkkisjuorut
      132
      1010
    7. Miehen malli ja rooli tässä yhteiskunnassa

Eli olen jo pitkään ollut sitä mieltä, että miehen rooli on ollut murroksessa jo vuosikymmenien ajan ja yhä edelleen se on vähän hakusessaan. En ole
      Sinkut
      228
      864
    8. Erika Vikman Emmagaalassa

Luulin nähneeni tuolta harakalta kaiken, mutta erehdyin. Mikä hiton riepu sillä on päällä? Hirveä ilmestys!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      108
      860
    9. Martina, uusi hirviö Jocelyn Wildenstein

Emma gaalan matolla Martinan esiintyi tänään, naama muuttuneena hirviön kaltaiseksi, kuten överi kauneusleikkauksia itselleen tehnyt Jocelyn Wildenste
      Kotimaiset julkkisjuorut
      208
      828
    10. 82 prosenttia kannattaa Natoa!!!

SUOMALAISTEN Nato-jäsenyyden kannatus on koko ajan vahvistunut ja vankistunut. IS:n Taloustutkimuksella teettämän kyselyn mukaan 82 prosenttia on sit
      NATO
      162
      655
    Aihe