🐕💩👎 jo kolmas päivä kun neitiä saa ulkoiluttaa väkisin. Yritin houkutella sitä eteenpäin, että se huomaisi ettei ole mitään pelättävää. Illallakin vain pyörähdettiin lähimmässä kinoksessa. Ei päästy vakituiselle istuinpaikalle asti 🤔
En tykkää nyt
21
215
Vastaukset
- Anonyymi
Juu sama täällä. Kyllä uudenvuoden raketit ottaa päähän. Mielestäni voisi lopettaa koko rakettimyynnin. Myrkyllistä ja meluisaa, koirat paniikissa, aina ja joka vuosi. 🐕🐩💭🚫⛔🎆🎇
Lähipuiston sorsat oli tänään palanneet. Varpusia on vain vähän ja pupusten jälkiä ei näkynyt yhtään. Muutkin kuin kotieläimet säikähtää paukkeesta. Me olis muuten selvitty, mutta uuden vuoden päivälenkillä tuli kaksi kovaa paukkua. Siitä alkoi tuo ulkoilun pelko. Saisivat edes noudattaa niitä sallittuja ilotulitusaikoja.
- Anonyymi
Vaihda koira kissaan = profit.
Anonyymi kirjoitti:
Vaihda koira kissaan = profit.
Kyllä niissä kissoissakin on paukkuarkoja.
- Anonyymi
OI, oi, voimia teille! Kyllä se siitä pikkuhiljaa tokenee.
Kiitos! Iltalenkille neiti sentään lähti jo pakottamatta. Heti tarpeiden jälkeen halusi kuitenkin takaisin sisälle ja pelkäsi selvästi.
- Anonyymi
Vie se piikille.
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Sulla on paha asenneongelma.
Kun koira tulee tiettyyn ikään, sillä ei toimi mikään ja se vain kärsii. Siis, piikille.
Anonyymi kirjoitti:
Kun koira tulee tiettyyn ikään, sillä ei toimi mikään ja se vain kärsii. Siis, piikille.
Eläinlääkäri tietää palstapöllöä paremmin mitä koiralle pitää tehdä.
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Eläinlääkäri tietää palstapöllöä paremmin mitä koiralle pitää tehdä.
Moi, palstapöllö.
T. se joka haukkuu, on itse Anonyymi kirjoitti:
Moi, palstapöllö.
T. se joka haukkuu, on itseTuon logiikan mukaan olet itse piikin tarpeessa. Sehän oli tässä eka kommentti!
- Anonyymi
* kirjainten kirous ja kåsiisi mielenpommi *
Tänään vasta ekan kerran sain koiran ulos pakottamatta. Puistossa se pelkäsi niin, että käytiin vain reunassa. Edistystä kuitenkin tapahtunut.
- Anonyymi
On hyvin ymmärrettävää, että koirakin pelkää kaltaisesi tyhmyystiivistymän seurassa 🤡
Anonyymi kirjoitti:
On hyvin ymmärrettävää, että koirakin pelkää kaltaisesi tyhmyystiivistymän seurassa 🤡
Tuo emoji sopii hyvin kommentoijalle. Pelle kuin pelle. Tosi pelleä nää kommentit kun vertaa tosielämän tapahtumiin 😅
- Anonyymi
Jos sinäkin täriset, kuin haavanlehti ja säikähdät jokaista rapinaa, niin ilmankos koira ei luota sinuun johtajana, vaan pelkää liikkua seurassasi.
Voi voi! Rasittaa nää bessdervisserit. Sulla ei näytä olevan tietoa rescue koirista. Naapurimaassa mistä se on tänne tullut ammutaan katukoiria, ettei niitä olisi liikaa. Ei ihme jos paukut pelottaa kun emo tai kaveri on vierestä kuollut sen seurauksena. Silloin kun koiran sain oli se viipurilaisen koiratarhan kautta jo ollut suomalaisessa perheessä. Se oli jo silloin säikky, vaikkei mua ollut nähnytkään. Palohälyttimen patterin loppumispärinät huomasin vasta siitä, että neiti oli yöllä tunkenut sänkyyn mun kainaloon turvaan.
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Voi voi! Rasittaa nää bessdervisserit. Sulla ei näytä olevan tietoa rescue koirista. Naapurimaassa mistä se on tänne tullut ammutaan katukoiria, ettei niitä olisi liikaa. Ei ihme jos paukut pelottaa kun emo tai kaveri on vierestä kuollut sen seurauksena. Silloin kun koiran sain oli se viipurilaisen koiratarhan kautta jo ollut suomalaisessa perheessä. Se oli jo silloin säikky, vaikkei mua ollut nähnytkään. Palohälyttimen patterin loppumispärinät huomasin vasta siitä, että neiti oli yöllä tunkenut sänkyyn mun kainaloon turvaan.
Eli täysurpona tarvitset opaskoiran selvitäksesi arjesta edes jotenkuten ilman jatkuvaa laitoshoitoa 🤣🤣
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651576
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16605ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40537Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45488Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m158486Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;186425- 26419
