En tykkää nyt

🐕💩👎 jo kolmas päivä kun neitiä saa ulkoiluttaa väkisin. Yritin houkutella sitä eteenpäin, että se huomaisi ettei ole mitään pelättävää. Illallakin vain pyörähdettiin lähimmässä kinoksessa. Ei päästy vakituiselle istuinpaikalle asti 🤔

21

124

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Juu sama täällä. Kyllä uudenvuoden raketit ottaa päähän. Mielestäni voisi lopettaa koko rakettimyynnin. Myrkyllistä ja meluisaa, koirat paniikissa, aina ja joka vuosi. 🐕🐩💭🚫⛔🎆🎇

      • Lähipuiston sorsat oli tänään palanneet. Varpusia on vain vähän ja pupusten jälkiä ei näkynyt yhtään. Muutkin kuin kotieläimet säikähtää paukkeesta. Me olis muuten selvitty, mutta uuden vuoden päivälenkillä tuli kaksi kovaa paukkua. Siitä alkoi tuo ulkoilun pelko. Saisivat edes noudattaa niitä sallittuja ilotulitusaikoja.


      • Anonyymi

        Vaihda koira kissaan = profit.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vaihda koira kissaan = profit.

        Kyllä niissä kissoissakin on paukkuarkoja.


    • Anonyymi

      OI, oi, voimia teille! Kyllä se siitä pikkuhiljaa tokenee.

      • Kiitos! Iltalenkille neiti sentään lähti jo pakottamatta. Heti tarpeiden jälkeen halusi kuitenkin takaisin sisälle ja pelkäsi selvästi.


    • Anonyymi

      Vie se piikille.

      • Sulla on paha asenneongelma.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Sulla on paha asenneongelma.

        Kun koira tulee tiettyyn ikään, sillä ei toimi mikään ja se vain kärsii. Siis, piikille.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kun koira tulee tiettyyn ikään, sillä ei toimi mikään ja se vain kärsii. Siis, piikille.

        Eläinlääkäri tietää palstapöllöä paremmin mitä koiralle pitää tehdä.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Eläinlääkäri tietää palstapöllöä paremmin mitä koiralle pitää tehdä.

        Moi, palstapöllö.

        T. se joka haukkuu, on itse


      • Anonyymi kirjoitti:

        Moi, palstapöllö.

        T. se joka haukkuu, on itse

        Tuon logiikan mukaan olet itse piikin tarpeessa. Sehän oli tässä eka kommentti!


    • Anonyymi

      * kirjainten kirous ja kåsiisi mielenpommi *

    • Tänään vasta ekan kerran sain koiran ulos pakottamatta. Puistossa se pelkäsi niin, että käytiin vain reunassa. Edistystä kuitenkin tapahtunut.

      • Anonyymi

        On hyvin ymmärrettävää, että koirakin pelkää kaltaisesi tyhmyystiivistymän seurassa 🤡


      • Anonyymi kirjoitti:

        On hyvin ymmärrettävää, että koirakin pelkää kaltaisesi tyhmyystiivistymän seurassa 🤡

        Tuo emoji sopii hyvin kommentoijalle. Pelle kuin pelle. Tosi pelleä nää kommentit kun vertaa tosielämän tapahtumiin 😅


    • Anonyymi

      Jos sinäkin täriset, kuin haavanlehti ja säikähdät jokaista rapinaa, niin ilmankos koira ei luota sinuun johtajana, vaan pelkää liikkua seurassasi.

      • Voi voi! Rasittaa nää bessdervisserit. Sulla ei näytä olevan tietoa rescue koirista. Naapurimaassa mistä se on tänne tullut ammutaan katukoiria, ettei niitä olisi liikaa. Ei ihme jos paukut pelottaa kun emo tai kaveri on vierestä kuollut sen seurauksena. Silloin kun koiran sain oli se viipurilaisen koiratarhan kautta jo ollut suomalaisessa perheessä. Se oli jo silloin säikky, vaikkei mua ollut nähnytkään. Palohälyttimen patterin loppumispärinät huomasin vasta siitä, että neiti oli yöllä tunkenut sänkyyn mun kainaloon turvaan.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Voi voi! Rasittaa nää bessdervisserit. Sulla ei näytä olevan tietoa rescue koirista. Naapurimaassa mistä se on tänne tullut ammutaan katukoiria, ettei niitä olisi liikaa. Ei ihme jos paukut pelottaa kun emo tai kaveri on vierestä kuollut sen seurauksena. Silloin kun koiran sain oli se viipurilaisen koiratarhan kautta jo ollut suomalaisessa perheessä. Se oli jo silloin säikky, vaikkei mua ollut nähnytkään. Palohälyttimen patterin loppumispärinät huomasin vasta siitä, että neiti oli yöllä tunkenut sänkyyn mun kainaloon turvaan.

        Eli täysurpona tarvitset opaskoiran selvitäksesi arjesta edes jotenkuten ilman jatkuvaa laitoshoitoa 🤣🤣


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      301
      3341
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      235
      1818
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      91
      1345
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1303
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      79
      1203
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1178
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      53
      1123
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1004
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      936
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      874
    Aihe