Kuka on keksinyt, että Octavia on taksikelpoinen. Kuopion Taksi Ykkösten pomo laittaa someen kuvia kun on Octavialla jossain pitkän matkan kyydillä ollut. Säälittävää kehuskelua,. Mieluusti pitäisi olla matalalla profiililla kun joutuu Octavialla ajamaan.
Volvo on ainoa auto taksiin, jos se ei ole pikku V60.
Octavia taksissa
14
464
Vastaukset
- Anonyymi
Helsingissä ajetaan taksissa Corolla farmarillakin.
- Anonyymi
Juu, hävettää Suomalaisten puolesta.
- Anonyymi
Taksimatkojen hintoihin nähden Octavia on liian hyvä. Kalusto heikkenee ja halpenee nykyisestä tasosta koko ajan, koska ei ole mahdollista nykyisillä taksoilla pitää kuin muutaman tonnin hintaisia autoja.
- Anonyymi
Ite ajanu taksia Bemarilla, Mersulla, Volvolla ja Toyotalla. Toyota oli paras taksikäytössä ja Mersu huonoin. Bemari paras ajaa kesällä, mutta epäluotettava huolto. Volvon laatua alkoi olemaan liian Kiinalaista. Alkoi vituttamaan kun ajat yksin motarilla ja hanskalokero ei pysy kiinni edes tyhjänä. Mersulla toimii huolto ainakin pk-seudulla, mutta talvisin se vaatii nastat tai sitä saa kaivaa pois tasaiseltakin alustalta.
- Anonyymi
Miten typerältä se kuulostaakaan, kun joku toteaa jonkun (tässä automallin) olevan
"ainoa oikea". Se laittaa kyseisen kommentoijan tuotokset sellaiseen joopa joo, kyllä kyllä kategoriaan. - Anonyymi
Volvo paras. Octavia paska.
- Anonyymi
Volvo on ihan tyhmä.
- Anonyymi
Paras olisi Dacia, halpistakseja jos halutaan
- Anonyymi
On pojalla murheet…;)
- Anonyymi
Sulla Octavia? Vuosi mallia 2016?
- Anonyymi
Volvo on kiinalainen paskaläjä.
- Anonyymi
Eiköhän auton kriteereinä pidä olla toimiva auto tilanteeseen. Jossakin lumisilla ja jäisillä teillä on korkea neliveto paras . Kaupungeissa pyörivällä ei niinkään väliä kunhan on tilaa istua. Kehitysvaiheessa oleva sähköauto ei kuitenkaan ole maaseudulla paras johtuen pitkistä välimatkoista ja teiden kunnosta. Näistä voi väitellä ja saa väitellä:)
- Anonyymi
Minun isilläpä on parempi auto kun sinun isillä. Lällällällää.
- Anonyymi
Aina kun ajelen octa-vialla niin pistän kolmosen silmään maantiellä jotta mestari-matin ori lähtee paremmin kun poikaa polkasee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161648
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361386Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1601223- 1411193
- 521125
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1061081- 571071
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.116966Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46949