Kuka on keksinyt, että Octavia on taksikelpoinen. Kuopion Taksi Ykkösten pomo laittaa someen kuvia kun on Octavialla jossain pitkän matkan kyydillä ollut. Säälittävää kehuskelua,. Mieluusti pitäisi olla matalalla profiililla kun joutuu Octavialla ajamaan.
Volvo on ainoa auto taksiin, jos se ei ole pikku V60.
Octavia taksissa
14
521
Vastaukset
- Anonyymi
Helsingissä ajetaan taksissa Corolla farmarillakin.
- Anonyymi
Juu, hävettää Suomalaisten puolesta.
- Anonyymi
Taksimatkojen hintoihin nähden Octavia on liian hyvä. Kalusto heikkenee ja halpenee nykyisestä tasosta koko ajan, koska ei ole mahdollista nykyisillä taksoilla pitää kuin muutaman tonnin hintaisia autoja.
- Anonyymi
Ite ajanu taksia Bemarilla, Mersulla, Volvolla ja Toyotalla. Toyota oli paras taksikäytössä ja Mersu huonoin. Bemari paras ajaa kesällä, mutta epäluotettava huolto. Volvon laatua alkoi olemaan liian Kiinalaista. Alkoi vituttamaan kun ajat yksin motarilla ja hanskalokero ei pysy kiinni edes tyhjänä. Mersulla toimii huolto ainakin pk-seudulla, mutta talvisin se vaatii nastat tai sitä saa kaivaa pois tasaiseltakin alustalta.
- Anonyymi
Miten typerältä se kuulostaakaan, kun joku toteaa jonkun (tässä automallin) olevan
"ainoa oikea". Se laittaa kyseisen kommentoijan tuotokset sellaiseen joopa joo, kyllä kyllä kategoriaan. - Anonyymi
Volvo paras. Octavia paska.
- Anonyymi
Volvo on ihan tyhmä.
- Anonyymi
Paras olisi Dacia, halpistakseja jos halutaan
- Anonyymi
On pojalla murheet…;)
- Anonyymi
Sulla Octavia? Vuosi mallia 2016?
- Anonyymi
Volvo on kiinalainen paskaläjä.
- Anonyymi
Eiköhän auton kriteereinä pidä olla toimiva auto tilanteeseen. Jossakin lumisilla ja jäisillä teillä on korkea neliveto paras . Kaupungeissa pyörivällä ei niinkään väliä kunhan on tilaa istua. Kehitysvaiheessa oleva sähköauto ei kuitenkaan ole maaseudulla paras johtuen pitkistä välimatkoista ja teiden kunnosta. Näistä voi väitellä ja saa väitellä:)
- Anonyymi
Minun isilläpä on parempi auto kun sinun isillä. Lällällällää.
- Anonyymi
Aina kun ajelen octa-vialla niin pistän kolmosen silmään maantiellä jotta mestari-matin ori lähtee paremmin kun poikaa polkasee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa903346Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei3362952Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1911586Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2421374Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621292Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281051- 791017
- 741010
- 117980
- 72934