Erinäisistä tilanteista

Anonyymi-ap

Usein uskova saa elää rauhassa. Mutta miksi joskus tulee eteen hetkiä jolloin joutuu runnomaan asian väkisin (vastoin omaa halua) maaliin, ja siten että tietää ettei tässä teossa ole uskovaisuuden ja rauhan henki läsnä? Nämä teot saattaa myös myöhemmin lisätä epäuskoa ja eroa Jumalasta. Mutta miksi joskus ihminen ikäänkuin jää yksin tyhjän päälle ilman Jumalaa? Miten näistä teoista voi sitten selvitä muutaku vihalla runnoen ja vastoin tahtoansa?

9

862

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei se hurmahenkien haukkuminen ja herjaaminen aivan täytä kristillisen elämän tunnusmerkitöä, mutta ei sen pidä antaa turhaan itseään vaivata.

    • Anonyymi

      Sydämen muutoksella, jonka Jeesus saa aikaan, selvitään. Sitäkin voi rukoilla että tahtoisi tehdä oikeita asioita. Me ihmiset emme ymmärrä pyytää (rukoilla) oikeita asioita Jumalalta oikeaan aikaan. Emmekä me halua muuttua, vaikka se on Jumalan tahto niille jotka uskovat Jeesukseen, että meistä tulee Jeesuksen kaltaisia, kaikissa oloissa ja tilanteissa.
      Kirosiko Jeesus Jumalaa ristillä? Ei kironnut ja onneksi ei, muuten Jeesus ei olisi Jumala, eikä meillä olisi täydellistä lunastusta kaikesta vääryydestä hänen viattomassa veressään. Jeesus rukoili niiden puolesta jotka hänet ristiinnaulitsivat. Ja hän antoi kuollessaan tiedoksi sen että Jumala hylkäsi hänet ristillä, meidän syntiemme tähden. Jumala teki Jeesuksen synniksi ja kiroukseksi meidän sijastamme. Siksi häntä kutsutaan Karitsaksi ja siksi Jumalaakin kutsutaan Karitsaksi Ilmestyskirjassa. Jeesus hylättiin iankaikkisuudeksi meidän syntiemme tähden. Jeesus ei tuomittu helvettiin vaan ristin kärsimys on ainiaan hänessä koska hän on ainiaan Jumala. Jeesus ei milloinkaan ollut vain ihminen, ei kohdussa eikä ristillä:

      Johanneksen evankeliumi 3:13
      "Ei kukaan ole noussut ylös taivaaseen, paitsi hän, joka taivaasta tuli alas, Ihmisen Poika, joka on taivaassa."

      Jeesus sanoi ollessaan maan päällä, että hän on taivaassakin. Kuinka hän voi olla monessa paikassa samaan aikaan? Hän on Jumala. Hän on kaikkialla.

      Me ihmiset synneillämme tuomitsimme iankaikkisen Jumalan iankaikkiseen piinaan. Mitä Jumala tekee? Hän tekee tuon oman verensä vuodatuksen synnit poispyyhiväksi vanhurskauden teoksi, niille jotka uskovat.

      Apostolien teot 20:28 (BIBLIA käännöksestä, koska kirkkoraamatussa "Theou" on käännetty tässä kohtaa "Herraksi" syystä tai toisesta)
      "Niin ottakaat siis itsestänne vaari kaikesta laumasta, johon Pyhä Henki on teidät piispoiksi pannut, kaitsemaan Jumalan seurakuntaa, jonka hän on
      omalla verellänsä ansainnut."

      Jumala on verellänsä ostanut.

      • Anonyymi

        ...
        Kuinka me emme kestäisi tätä lyhyttä elämää? Kun Jeesus, täydellisenä ja tahrattomana, kesti olla kaiken tämän synnin ja pahuuden keskellä, ja vieläpä maksoi meidän syntivelkamme ristillä omalla verellään. Hän teki itsensä ainaiseksi uhriksi meidän hyväksemme. Hän osti meille iankaikkisen vanhurskauden. Olkaa aina kiitollisia.


    • Uskovat ei jää tyhjän päälle Jumala aina läsnä, se on totta että tuntuu jäävä tyhjän päälle. Voisi verrata Jeesusken erä maassa paholaisen kiusatavana, se jos mikä on kuin tyhjän päälle jääämistä.

    • Anonyymi

      Mikä on uskovainen? Sekö joka kuluu kirkkoon tai johonkin muuhun seurakuntan?Itse erosin kirkosta 1994.Sen enempää kertomatta syyt? Silti joka hetki uskon olen jumalan kämmenen suojissa ja suojelusenkelit kulkee kanssani joka hetki!Olen koko elämäni aikana joutunut muualtaLÄHISUVULTA SIIS tuleen niin rankan henkisenväkivallan kohteena olemaan kuin joitain kertoja ulkopuolisen ruumillisen väkivallan uhrina olemaan.Kaikesta olen selvinyt uskossa Jumalan apuun! Tässä siis olen yhä mutaman kuukauden päästä 70v. Aikuisena naisena yksin asuvan vuokralla itä Helsinki.enkä märehdi mennyt,en etsi sääliä.En tartu kungas alkoholiin en tupakaan! Kaikki luulee kuivitelee en mitään kokenut.Koska en etsi empatiaa valitus mennyt aika tai lapsuus ymm.Luullaan myös olen rikas.Koska en puhu rahasta.Valita rahan vähyys.Oletetaan luulaan,kuvitellan.Kukan ei kyseenalaista kuitenkaan miksi minulla ei loma matkoja? risteilyjä ,teatteria,kampaajaa ymm? Sepä se. Hyvää aikaa kaikille.Elämä on tässä ja nyt.Se että ojenan käteni palkatta todella avun tarvitsijalle.Enkä sitä julista maailmalle.Kiitän kuitenkin jumalaa,onnistuin.

    • Anonyymi

      mielisairaiden elämä on monimutkaista 🤣

    • Vihalla ei selviä mistään vahinkoa tuotta vain itselleen jä lähimäisilleen, ihmisen perus luonehan on täysin turmeltunut sen voi korja vain ainoastaa Jeesus keristus.

    • Anonyymi

      Ei 2000 vuotta (mahdollisesti) elänyt tyyppi korjaa yhtään mitään.
      Madot ovat sen itsensä jo korjanneet.

    • Uskova ei ole tyhjän päällä milloinkaan mutta saattaa tuntua siltä, jeesus on aina vielrellä vaikka emme sitä tiedosta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      54
      4266
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2199
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1704
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      19
      1497
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1458
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      23
      1390
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1268
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      8
      1184
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1116
    10. 22
      1076
    Aihe