Onttolantie

Anonyymi-ap

Onttolantiellä varmaan nuo hienot hidastepahkat estävät tien höyläämisen?
Meinaan kun onttolantie on kuin tykistöiskun jäljiltä.
Maasturi pitäisi olla onttolantiellä ajaessa.
Tulee ihan venäjänreissut mieleen...

13

201

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Samanlaisia on uudet hidasteet kirkonkylän pääväyläkin joku viisas lienee suunitellut vai oliko työntoteuttajan päähänpisto. Toivottavasti talvi tasoittaa.

      • Anonyymi

        Onttolan tie on aivan luokaton lykynlammen risteyksestä varuskunnan kohtaan asti.


    • Anonyymi

      vitut Onttolantiestä, kunhan vaan stadionille saadaan miljoonan € valot.

      • Anonyymi

        Anteeksi, mutta ne ovat 1,5 miljoonan € valot...


    • Anonyymi

      täytyy tähän kohtaan todeta, että Onttolassa kaikki pikkutiet on aurattu ja höylätty suorastaan esimerkillisesti jo vuosia. Paskakunnossa on juurikin tämä Onttolantie ja Halla-ahontie Saarelanteineen. Ei taida kuulua kellekkään niitten hoito. Lumisateen jälkeen menee viikko, kunnes joku aura-auto käy huitasemassa kylän läpi.

      • Anonyymi

        Vastaako valtio vai kunta onttolantiestä?


    • Anonyymi

      Jäljestä päätellen ei kukaan vastaa Onttolan tiestä. Talvella ei enää uskalla ajaa autolla sitä pitkin. Keväällä sitten uudelleen suorinta reittiä.

    • Anonyymi

      OLISI KORKEA AIKA KUNNAN HALLITUKSEN TEHÄ HETI ERÄITÄ ARVO VALINTOJA ONTTOLA - PUNTARIKOSKI PYÖRÄTIE VAI HIIHTO STADION 1.5 MILJOONALLA HÖPÖ HÖPÖ VALOJA. KUNTALAISET PISTETÄÄ KUNNAN HALLITUS VAIHTOON KIERTOON POTKUT.

      • Anonyymi

        nopeudet Puntarikoskentiellä on sitä luokkaa, että kevyt liikenne kiellettävä kokonaan ja tilalle moottoritie.


      • Anonyymi

        Eihän kunta lähde valtion teulle tekemään kevareita, ethän sinäkään rakenna minulle saunaa.


    • Anonyymi

      vaaralliset urat olleet koko talven. Missä mättää ettei tietä hoideta.

    • Anonyymi

      aamulla aura-auto kävi hipomassa Onttolantietä. Nyt siinä on ilo ajella. Tosin huomenna sataa taas lunta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      74
      2210
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      175
      1731
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      157
      1586
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1378
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1372
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      290
      1217
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      135
      1089
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1053
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1052
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      54
      912
    Aihe