Perkel............................................................................
Pekka Haavistosta presidentti?
52
233
Vastaukset
- Anonyymi
Olisi hyvä presidentti. On sisällä nykyisessä ulkopolitiikassa, tuntee muiden maiden kollegat.
Tietysti putinisteja, naZeja ja sukupuoli-identiteetiltään epävarmoja äärioikeistolaisia kiihkoilijoita harmittaisi.- Anonyymi
Hahahahahahah
- Anonyymi
Kannatan Haavistoa presidentiksi.
Varma_Tieto- Anonyymi
Älä sitten ainakaan liity katoliseen kirkkoon, nämä kun eivät hyväksy homoseksuaalisuutta vaan pitävät sitä rangaistavana ja tuomittavana syntiä, vaikka jotkut harvat katoliset homoja ovatkin papeista ja kardinaaleista alkaen (paaveista en osaa sanoa).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä sitten ainakaan liity katoliseen kirkkoon, nämä kun eivät hyväksy homoseksuaalisuutta vaan pitävät sitä rangaistavana ja tuomittavana syntiä, vaikka jotkut harvat katoliset homoja ovatkin papeista ja kardinaaleista alkaen (paaveista en osaa sanoa).
Saattaa olla etteivät hyväksy minua katoliseen kirkkoon. Paljon on esteitä mutta jos en pääse niin antaa olla.
Pappien selibaatti tekee papeista homoja sekä johtaa pedofiliaan.
Olen lukenut että alkuseurakunnassa papit olivat naimisissa mutta kun pappi kuoli hänen leskensä peri papin omaisuuden. Katolinen kirkko huomasi tämän ja kirkolliskokouksessa sääti papeille selibaatin jolloin kirkko sai papin omaisuuden. Tämä tieto muistaakseni oli yhdessä Netflix sarjassa jossa kerrottiin kristinuskon synnystä.
Katolinen kirkko on ollut aina ahne rahalle, aneet ovat todellisuutta vielä nykyisinkin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saattaa olla etteivät hyväksy minua katoliseen kirkkoon. Paljon on esteitä mutta jos en pääse niin antaa olla.
Olen lukenut että alkuseurakunnassa papit olivat naimisissa mutta kun pappi kuoli hänen leskensä peri papin omaisuuden. Katolinen kirkko huomasi tämän ja kirkolliskokouksessa sääti papeille selibaatin jolloin kirkko sai papin omaisuuden. Tämä tieto muistaakseni oli yhdessä Netflix sarjassa jossa kerrottiin kristinuskon synnystä.
Katolinen kirkko on ollut aina ahne rahalle, aneet ovat todellisuutta vielä nykyisinkin.Vieläkö katolinen kirkko uskoo aneisiin ?
https://youtu.be/DTnrHzDbOnM - Anonyymi
"Kannatan Haavistoa presidentiksi."
Sinähän voit äänestää kahdesti, koska voit käyttää myös toista polvea. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Kannatan Haavistoa presidentiksi."
Sinähän voit äänestää kahdesti, koska voit käyttää myös toista polvea.Heikko vitsi, ei naarata sanoi savolaisukko kun vaimo oli hukkunut.
Ateistiksi pääsee kuka tahansa mutta helpompi on kamelin mennä neulansilmän läpi kuin Varma_Tiedon päästä Katolisen kirkon jäseneksi.
Ateismi sopii siksi myös yksinkertaisille kun ei ole mitään kokeita eikä testejä.
Varma_Tieto - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heikko vitsi, ei naarata sanoi savolaisukko kun vaimo oli hukkunut.
Ateistiksi pääsee kuka tahansa mutta helpompi on kamelin mennä neulansilmän läpi kuin Varma_Tiedon päästä Katolisen kirkon jäseneksi.
Ateismi sopii siksi myös yksinkertaisille kun ei ole mitään kokeita eikä testejä.
Varma_TietoHaaska kommentti, sanoi savolainen. Ei muuta ku jätemyllyyn.
Helpompi on kamelin pieraista eli äänestää kuin Varma-Tiedon.
Uskovaisuuteen tarvitaan yksinkertaisesti tekopyhä kaksinaamaisuus. Älytestiä ei tarvita. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vieläkö katolinen kirkko uskoo aneisiin ?
https://youtu.be/DTnrHzDbOnMMikä ihmeen Brid Cere videollasi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katolinen kirkko on ollut aina ahne rahalle, aneet ovat todellisuutta vielä nykyisinkin.No Kuka sinne on hinkumassakaan ?
- Anonyymi
Vain paras kelpaa.
- Anonyymi
Sopii hyvin vihervasemmistolaisille naisille ja ateisteille. Tullenee valituksi. Näitähän on jo nyt enemmistö Suomen kansasta?
- Anonyymi
Kyllä me kommunistitkin äänestämme Haavistoa. Meitä on minun lisäksi Anna Kontula.
Varma_Tieto - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä me kommunistitkin äänestämme Haavistoa. Meitä on minun lisäksi Anna Kontula.
Varma_TietoHaavisto voi jatkaa Ulkoministerinä. Presidentiksi hänestä ei ole, koska Presidentit tekevät matkoja puolisoidensa kanssa.
Ääni ei mene Pekalle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haavisto voi jatkaa Ulkoministerinä. Presidentiksi hänestä ei ole, koska Presidentit tekevät matkoja puolisoidensa kanssa.
Ääni ei mene Pekalle.Se on suomen tuho, jos Pekasta, vaikka edes yhdeksi kaudeksi......ulkomailla nauravat ja suomeen asenne murentuu lopullisesti, koska pitävät suomalaisia sen jälkeen pelle kansana!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on suomen tuho, jos Pekasta, vaikka edes yhdeksi kaudeksi......ulkomailla nauravat ja suomeen asenne murentuu lopullisesti, koska pitävät suomalaisia sen jälkeen pelle kansana!!!
Näkyy myös täällä ateistien seurakunnassa tuo pellenä olo
Anonyymi kirjoitti:
Varma_Tieto”Kyllä me kommunistitkin äänestämme Haavistoa.”
Aikaisemmin väitit, ettei Tampereella kastettu punikkien lapsia. Nyt kuitenkin itse ilmoittaudut punikiksi ja sinut on kastettu. Ei saatana 🤣🤣🤣- Anonyymi
Moses_Zuckerkandl kirjoitti:
”Kyllä me kommunistitkin äänestämme Haavistoa.”
Aikaisemmin väitit, ettei Tampereella kastettu punikkien lapsia. Nyt kuitenkin itse ilmoittaudut punikiksi ja sinut on kastettu. Ei saatana 🤣🤣🤣Mitä jos siitä tuli kommunisti vasta aikuisena? Tai nuorukaisena? Tai vasta eläkkeellä?
Et taaskaan ottanut yhtään muuta vaihtoehtoa huomioon kuin oman jatkuvan erehtymättömän oikeassa olemisen tarpeesi.
Et ole koskaan tunnustanut yhtä ainoaa virhettä tai valhetta, vaikka teet virheitä ja valehtelet ihan jatkuvalla syötöllä tällä foorumilla.
Ei saatana! 🤣🤣🤣
P.S. Olen varma siitä, että minä en ole Varma_Tieto. Miten voin olla varma? ;) Anonyymi kirjoitti:
Mitä jos siitä tuli kommunisti vasta aikuisena? Tai nuorukaisena? Tai vasta eläkkeellä?
Et taaskaan ottanut yhtään muuta vaihtoehtoa huomioon kuin oman jatkuvan erehtymättömän oikeassa olemisen tarpeesi.
Et ole koskaan tunnustanut yhtä ainoaa virhettä tai valhetta, vaikka teet virheitä ja valehtelet ihan jatkuvalla syötöllä tällä foorumilla.
Ei saatana! 🤣🤣🤣
P.S. Olen varma siitä, että minä en ole Varma_Tieto. Miten voin olla varma? ;)>>Mitä jos siitä tuli kommunisti vasta aikuisena? Tai nuorukaisena? Tai vasta eläkkeellä?
Hyökkäsit taas puolustamaan anonyymiä, jota ”et tunne”, mutta silti tunnet hänen ajatusmaailman kuin paraskin peppufrendi 🤣🤣🤣 Ettei nyt vaan ole niin, että sinä ja Varma_Tieto olette peppufrendejä ja sivupersoonia Hessun päässä?- Anonyymi
”Kyllä me kommunistitkin äänestämme Haavistoa.”
Aikaisemmin väitit, ettei Tampereella kastettu punikkien lapsia. Nyt kuitenkin itse ilmoittaudut punikiksi ja sinut on kastettu. Ei saatana 🤣🤣🤣Kyllä punikkien lapset kastettiin
Olet taas ymmärtänyt väärin.
Kaikki lapset kastettiin jos vanhemmat kielsivät kastamisen tuli vaikeuksia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä jos siitä tuli kommunisti vasta aikuisena? Tai nuorukaisena? Tai vasta eläkkeellä?
Ei saatana! 🤣🤣🤣
P.S. Olen varma siitä, että minä en ole Varma_Tieto. Miten voin olla varma? ;)Veljeni on Varma _Kosto
Varma_Tieto Anonyymi kirjoitti:
Kyllä punikkien lapset kastettiin
Olet taas ymmärtänyt väärin.
Kaikki lapset kastettiin jos vanhemmat kielsivät kastamisen tuli vaikeuksia.Väitit aiemmin näin. Hankalaa elää valheessa kun pitää muistaa mitä on valehdellut, ripulivajakki.
”Vain punikkien pentuja ei kastettu…”
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17689956/vaihtoehto-pieru-ateismille#comment-118354665- Anonyymi
Väitit aiemmin näin. Hankalaa elää valheessa kun pitää muistaa mitä on valehdellut, ripulivajakki.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17689956/vaihtoehto-pieru-ateismille#comment-118354665Voi vittu mikä vääristelijä ja valehtelija!
Irrotti asiayhteydestä lauseen ja antoi sille eri merkityksen kuin oli viestissä. LOL
Ei saatana!
"Varma_Tieto nyt tässä kommentoi
Synnyin v.1945 työläisperheeseen Tampereella. Siihen aikaan kaikki lapset täytyi kastaa ja ottaa kirkon jäseniksi. Vain punikkien pentuja ei kastettu jos punikkivanhemmat niin halusivat se vain tiesi köyhyyttä, ei saanut töitä, asunnon saantikin oli kiven takana siksi monet vanhemmat ajatellen lastensa parasta hyväksyivät lasten päiden kastelun ja kirkon jäsenyyden.
Lastenkasvatuksessa pidettiin huolta ettei uskonto siihen vaikuttanut. Monet vanhemmat olivat pelkän kiertokoulun käyneitä eivätkä edes tienneet mitä tarkoittaa ateismi tai teismi. Tärkeintä oli torjua mustapukuisten korppien opetus. Tällaista oli "ateismi" silloin."
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17689956/vaihtoehto-pieru-ateismille#comment-118354665
Ja tosiaan, en ole Varma_Tieto, vaikka tämän valehtelijan jälleen kerran paljastin. :) - Anonyymi
Väitit aiemmin näin. Hankalaa elää valheessa kun pitää muistaa mitä on valehdellut, ripulivajakki.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17689956/vaihtoehto-pieru-ateismille#comment-118354665Varma_Tieto ei ole väittänyt, että punikkien lapsia ei kastettu. Päinvastoin. Valehtelit ja jäit siitä kiinni jälleen kerran. Vituttaako nyt? :)
"Vain punikkien pentuja ei kastettu jos punikkivanhemmat niin halusivat se vain tiesi köyhyyttä, ei saanut töitä, asunnon saantikin oli kiven takana siksi monet vanhemmat ajatellen lastensa parasta hyväksyivät lasten päiden kastelun ja kirkon jäsenyyden."
Varma_Tieto sanoo selvästi, että myös punikit kastattivat lapsensa kirkon jäseniksi, elleivät sitten tahtoneet hankaluuksia itselleen sen vuoksi, että eivät kastattaneet.
Ei saatana! :)
Olet röyhkeä valehtelija ja trolli-pelle, Moses_Zuckerkandl. Uskottavuutesi on mennyt jo aikoja sitten ja viimeistään Kampelatutkijan tapettuasi, vaikka jatkoit kuolemasi jälkeen kirjoittamisen kymmenillä eri nikeillä ja nyt tuolla. Heh ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Veljeni on Varma _Kosto
Varma_Tieto"Veljeni on Varma _Kosto"
Eikä. Hän on Varma_Kasto. Hänet kastettiin, mutta sinulle vain sanottiin, että sinutkin kastettiin. Sinulta kastui vain toinen polvi, kun kaaduit lätäkköön. Anonyymi kirjoitti:
Voi vittu mikä vääristelijä ja valehtelija!
Irrotti asiayhteydestä lauseen ja antoi sille eri merkityksen kuin oli viestissä. LOL
Ei saatana!
"Varma_Tieto nyt tässä kommentoi
Synnyin v.1945 työläisperheeseen Tampereella. Siihen aikaan kaikki lapset täytyi kastaa ja ottaa kirkon jäseniksi. Vain punikkien pentuja ei kastettu jos punikkivanhemmat niin halusivat se vain tiesi köyhyyttä, ei saanut töitä, asunnon saantikin oli kiven takana siksi monet vanhemmat ajatellen lastensa parasta hyväksyivät lasten päiden kastelun ja kirkon jäsenyyden.
Lastenkasvatuksessa pidettiin huolta ettei uskonto siihen vaikuttanut. Monet vanhemmat olivat pelkän kiertokoulun käyneitä eivätkä edes tienneet mitä tarkoittaa ateismi tai teismi. Tärkeintä oli torjua mustapukuisten korppien opetus. Tällaista oli "ateismi" silloin."
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17689956/vaihtoehto-pieru-ateismille#comment-118354665
Ja tosiaan, en ole Varma_Tieto, vaikka tämän valehtelijan jälleen kerran paljastin. :)”Ja tosiaan, en ole Varma_Tieto, vaikka tämän valehtelijan jälleen kerran paljastin. :)”
Mutta kuitenkin kiivastuit noin paljon ja tulit puolustelemaan tuota ripulivajakkia 😆
Tässä taisi nyt käydä tämä Jekyll/Hyde ja Bruce Banner/Hulk ilmiö. Kun varmakakkia vähän tökkii niin esiin nousee raivohihhuli 😂- Anonyymi
”Ja tosiaan, en ole Varma_Tieto, vaikka tämän valehtelijan jälleen kerran paljastin. :)”
Mutta kuitenkin kiivastuit noin paljon ja tulit puolustelemaan tuota ripulivajakkia 😆
Tässä taisi nyt käydä tämä Jekyll/Hyde ja Bruce Banner/Hulk ilmiö. Kun varmakakkia vähän tökkii niin esiin nousee raivohihhuli 😂Rauhoittukaa ei minun tähden tarvitse tuollaista mellakkaa pitää. Yllätyin kuinka vaatimattomat viestini noin ateisteja kiihottavat. Olen vielä itsekin ateisti, luisumassa pois uskovien joukkoon koska aiheutan hajaannusta ateistien parissa.
Varma_Tieto - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rauhoittukaa ei minun tähden tarvitse tuollaista mellakkaa pitää. Yllätyin kuinka vaatimattomat viestini noin ateisteja kiihottavat. Olen vielä itsekin ateisti, luisumassa pois uskovien joukkoon koska aiheutan hajaannusta ateistien parissa.
Varma_TietoUskova sinä olet aina ollut. Tai ainakin pas-kova. Lämmintä sellaista.
Anonyymi kirjoitti:
Rauhoittukaa ei minun tähden tarvitse tuollaista mellakkaa pitää. Yllätyin kuinka vaatimattomat viestini noin ateisteja kiihottavat. Olen vielä itsekin ateisti, luisumassa pois uskovien joukkoon koska aiheutan hajaannusta ateistien parissa.
Varma_TietoMiksi et rauhoitellut tuota eilistä anonyymiä ripulivajakkia, joka tuli kirosanoja huutaen puolustaan sinua? Nyt kuitenkin ammuit heti kiinni meikäläiseen viidessä minuutissa kuin perskärpänen? Jekyll/Hyde sivupersoonat taas vauhdiss hihhulilla 😂
- Anonyymi
Miksi et rauhoitellut tuota eilistä anonyymiä ripulivajakkia, joka tuli kirosanoja huutaen puolustaan sinua? Nyt kuitenkin ammuit heti kiinni meikäläiseen viidessä minuutissa kuin perskärpänen? Jekyll/Hyde sivupersoonat taas vauhdiss hihhulilla 😂
En nyt ehdi teitä lapsukaisia valvoa kun keskityn Katolisen kirkon oppeihin ja historiaan. Yrittäkää sopia riitanne.
Varma_Tieto - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskova sinä olet aina ollut. Tai ainakin pas-kova. Lämmintä sellaista.
Onko siitä sinulle paljonkin haittaa ?
Anonyymi kirjoitti:
En nyt ehdi teitä lapsukaisia valvoa kun keskityn Katolisen kirkon oppeihin ja historiaan. Yrittäkää sopia riitanne.
Varma_TietoEhdit kuitenkin minun kimppuun hyökkäämään ja vielä jatkat tyhjää jaarittelua ja yritystä saada viimeistä kommenttia. Tosiasiahan on, ettei sinulla ripulivajakilla ole muuta kuin aikaa kun päivystät palstaa 24/7. Mahtaa olla hihhulilla surkea elämä tuollainen, ettei ole muuta kuin Suomi24 ateismipalsta, jossa usealla nikillä tekeydyt ateistiksi ja mustamaalaat meitä ateisteja.
- Anonyymi
Ehdit kuitenkin minun kimppuun hyökkäämään ja vielä jatkat tyhjää jaarittelua ja yritystä saada viimeistä kommenttia. Tosiasiahan on, ettei sinulla ripulivajakilla ole muuta kuin aikaa kun päivystät palstaa 24/7. Mahtaa olla hihhulilla surkea elämä tuollainen, ettei ole muuta kuin Suomi24 ateismipalsta, jossa usealla nikillä tekeydyt ateistiksi ja mustamaalaat meitä ateisteja.
Puhut nyt taas itsestäsi, Kampelatutkija, Friendly-atheist, Moses_Zuckerkandl ja muut sadat nikkisi. Ja varmaan liki puolet anonyymeistä viesteistä on myös sinun käsialaasi. :)
Anonyymi kirjoitti:
Puhut nyt taas itsestäsi, Kampelatutkija, Friendly-atheist, Moses_Zuckerkandl ja muut sadat nikkisi. Ja varmaan liki puolet anonyymeistä viesteistä on myös sinun käsialaasi. :)
No tulihan se raivohihhuli esiin kun Varma_Tiedon elämän surkeuden ja tyhjyyden nosti esille. Kyllähän se vituttaa kun on pois potkittu lahkosta ja haluaisi olla ateisti, mutta silti vielä vähän uskoo siihen mielikuvitusluojaan.
Ei saatana 😂😂😂- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on suomen tuho, jos Pekasta, vaikka edes yhdeksi kaudeksi......ulkomailla nauravat ja suomeen asenne murentuu lopullisesti, koska pitävät suomalaisia sen jälkeen pelle kansana!!!
Ei muutama uskovainen pelle tee koko kansasta naurettavaa.
- Anonyymi
Homosta ei voi koskaan tulla pressaa, ei ainakaan suomessa, se on helvetin varma asia!
- Anonyymi
Presidentin töitä ei hoideta seksuaalisesti vaan älyllä, tollo!
- Anonyymi
Jos Pekka tulee valituksi niin Jumalan tahto toteutuu.
- Anonyymi
Haavisto olisi erittäin pätevä pressa. On kyllä myös uskova, mutta ei kuulu kirkkoon
ja syykin on kaikkien tiedossa. Ystävyys suhteet maailmalla ovat vankkoja ja esiintyminen on professional tasoa olipa tilanne miten vakava tahansa.
Mutta voisiko pressa olla homoseksuaali, on taas niin suuri este. Herra ja rouva
kättelevät itsenäisyyspäivänä vieraita. Ja mitä sotilaat huutavat lentoasemalla
kun pressa saapuu takaisin Suomeen. Hyvää Päivää Herra ja Rouva tasavallan
presidentti. Protokollan muutos olisi edessä, muuten maailma olisi huvittunut.
Eli käytäntöä ei ole ja se muodostuu myös lopulta esteeksi. - Anonyymi
Kommentteja poistetaan!!!!
- Anonyymi
Haavistosta ei ole Presitentiksi, hän on tehnyt Suomen kansalle jo tarpeeksi vahinkoa, mm. Caruna kaupat...sekä on työpaikkakiusaaja..
- Anonyymi
Voihan Pekan kanteleet ja Pekka Hirsjärvi mitä mutun vilkkua!
- Anonyymi
Päivi valittaa Paaville?
- Anonyymi
Häpeällistä ja noloa. Ei missään tapauksessa.
- Anonyymi
Kyllä
Pakko todeta, vaikka kaikki ateistit, lesbot ja homot äänestäisi Pekkaa, hänestä ei tule ikinä pressaa, niin paljon on heitä vastassa kristittyjä ja vanhoja ihmisiä, jotka äänestävät tavan vuoksi aina, ja etenkin jos Pekka on mukana.
Nähtiinhän se kun oli Niinistöä vastassa....jopa Niinistö itse totesi Pekkaa ERIKOISEKSI pressaehdokkaaksi vaalitentissä!
Eihän Pekka voisi edes joka paikkaan matkustaa homoutensa tähden oman turvallisuutensa takia...on paljon maita, jotka vastustaa jyrkästi homoutta!
- Anonyymi
Olen umpihetero ja kannatan Haavistoa pressaksi. Hoitaa hyvin kaikki duuninsa.
- Anonyymi
Hävetköön ne maat jotka ei homoja hyväksy. Ihmisiä kaikki ovat.
- Anonyymi
Se onnistuu vain Suomessa!
- Anonyymi
Ja näin tulee käymään, valitettavaa, sen verran urpoja suomalaiset ovat.
Se on samalla Suomen tuhon alku, se on alku siihen, että suomea ei kohta ole, pelkkä pohjasakkaa maa
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823712
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t322509Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä942106Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian201627Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261458- 281451
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71404Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu671357Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101247Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?201201