Sofia masentui Martinan hulppeasta Australian matkasta

Anonyymi-ap

Sofia on lukkiutunut vessaan ja aloittanut nälkälakon eikä suostu lähettämään kenelläkään vessaselfietä.

106

611

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei yksistään siitä ole masentunut Sofia, hän on kärsinyt masennuksesta jo pidemmän aikaa ja on myös paniikkihäiriö ja ahdistus lääkkeitä hänellä. Nämä ei ole leikin asioita ja jokaisen se kyllä myöskin ymmärtää.

      • Anonyymi

        Tottahan nuo. Martinan luksusmatka vaan pahensi tilannetta. Lisäksi Sofian mieltä painaa varmasti tulevat rahanpesukäräjät, rahattomuus, ystävien puuttuminen, jatkuvat ulosottovelat, itse aiheutettu huono maine jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottahan nuo. Martinan luksusmatka vaan pahensi tilannetta. Lisäksi Sofian mieltä painaa varmasti tulevat rahanpesukäräjät, rahattomuus, ystävien puuttuminen, jatkuvat ulosottovelat, itse aiheutettu huono maine jne.

        Olisi voinut pitää suutaan vähän pienemmällä heti jo alkuun.
        Mutta kun luuli itsestään liikoja. Kiusanteko koitui hänelle turmioksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi voinut pitää suutaan vähän pienemmällä heti jo alkuun.
        Mutta kun luuli itsestään liikoja. Kiusanteko koitui hänelle turmioksi.

        Karma 🐪💩😋


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Karma 🐪💩😋

        Näin taisi käydä.


      • Anonyymi

        Sofia on muka "masentunut". Oikea kuvaus on että Sofiaa veetuttaa. Se, että ei millään pääse viettämään joutilasta elämää muiden kustantamana upeissa puitteissa ja kuluttamaan päivänsä shoppaillen ja ulkonäköään buunaamalla. Masentuneisuus on jotain aivan muuta, ja Sofia pilkkaa oikeasti masentuneita käyttämällä masennuskorttia. Oikeasti masentunut ihminen ei todellakaan jaksa 24/7 miettiä ulkonäköään ravata hoidoissa, miettiä kauneusleikkauksia ja vetää kaksin käsin viinaa.


    • Anonyymi

      Huonon maineen osalta puntit on tasan.
      Aitolehdellä ehkä vielä enemmän,koska on roikkunut julkisuudessa kauemmin.

      • Anonyymi

        Ei pidä sotkea Martina Sofian asioihin, etkö ymmärrä eivät ole missään tapauksessa samanlaisia henkilöitä tipan tippaa.Masenus asia ei liity mitenkään kenenkään maineeseen ja on vakava asia jos se jatkuu eikä saa apua ongelmiinsa.


      • Anonyymi

        Aitolehti 40 v ja Sofia 32v. onhan heillä ikäeroa. Aitolehti hyväkuntoinen, menestyvä, harrastaa triathlonia jne. Sofia ........harrastaa.......Joo kyllä heissä on paljon eroa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pidä sotkea Martina Sofian asioihin, etkö ymmärrä eivät ole missään tapauksessa samanlaisia henkilöitä tipan tippaa.Masenus asia ei liity mitenkään kenenkään maineeseen ja on vakava asia jos se jatkuu eikä saa apua ongelmiinsa.

        Kannattaisiko kuitenkin ihmisen, jolla on masennus mennä terapiaan. Myös oman elämän tutkiminen olisi hyvin tärkeää, sehän masennusta aiheuttaa. Pitäisi pystyä kääntämään kelkkansa aivan toiseen suuntaan, jos toistaa jatkuvasti samoja virheitään, saattaa masentua.


      • Anonyymi

        Mitä tekoon Martinalla on Sofian masennuksen kanssa, kerro?


      • Anonyymi

        Mieti sinä saatana, jos asunut huumetalossa ja nyt syyte huume- ja rahanpesu. Taitaa kuule olla sinun kanssa puntit tasan. Oletko vetänyt muutakin kuin pulkkaa.


      • Anonyymi

        Tässä vasta on.erittäin tyhmän ihmisen ulostulo. Kaikkia sun päässäsi.liikkuukin.


      • Anonyymi

        Kuka hullu kirjoittaa?


      • Anonyymi

        En ole ennen kuullutkaan, että Aitolehdellä olisi huono maine. Päinvastoin, olen kuullut ihan jotain muuta.


      • Anonyymi

        On siinäkin kommentti. Ei täyspäisen ihmisen kirjoitus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole ennen kuullutkaan, että Aitolehdellä olisi huono maine. Päinvastoin, olen kuullut ihan jotain muuta.

        Jos tuijottaa Aitolehden Instaa 24/7 niin jotain hyvää voi löytääkkin.
        Mutta jos työskentelee aloilla joissa näkee,tapaa yms paljon ihmisiä,kellon ympäri,niin saattaa nähdä,kuulla myös sitä negaa.


      • Anonyymi

        Olisit ennen verrannut Sofiaa Tuksuun, olisit ollut vähän lähempänä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tuijottaa Aitolehden Instaa 24/7 niin jotain hyvää voi löytääkkin.
        Mutta jos työskentelee aloilla joissa näkee,tapaa yms paljon ihmisiä,kellon ympäri,niin saattaa nähdä,kuulla myös sitä negaa.

        Itse en Aitolehden instaa tuijottele, toki kerran viikossa ehkä käyn katsomassa pikaisesti ja kriteerini ovat aivan toiset kuin stalkkaaminen tai haukkuminen/arvosteleminen. En muutenkaan kiireellisenä, työtätekevänä perheellisenä ihmisenä tällaisilla palstoilla paljonkaan käy. Itse työskentelen alalla, jossa näen paljon kansanvälisiä ihmisiä ja asiakkaita, mutta siellä ei ole sallittua ketään arvostella ja haukkua. Muutenkin minun kriteereihini ei kuulu ihmisten solvaaminen, haukkuminen ja arvostelu, mielestäni se on typerää ja lapsellista sekä sairasta. Jokainen eläköön oman elämänsä kunnialla ja hoitakoon suhteensa läheisiinsä, lapsiinsa, lapsenlapsiinsa, niin eiköpä siinä ole jo tarpeeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisit ennen verrannut Sofiaa Tuksuun, olisit ollut vähän lähempänä.

        Sofiaahan voi verrata jo Tuksuun...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On siinäkin kommentti. Ei täyspäisen ihmisen kirjoitus.

        9:29 Joku kirjoitti "On siinäkin kommentti. Ei täyspäisen ihmisen kirjoitus.".
        Tuo kommentti oli juurikin oikea ja täyspäisen ihmisen kirjoittama!!!
        Itse olen kuullut nimenomaan Aitolehdestä pelkkää hyvää, mutta ilmeisesti tuo kommentoija onkin Aitolehden vainoaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse en Aitolehden instaa tuijottele, toki kerran viikossa ehkä käyn katsomassa pikaisesti ja kriteerini ovat aivan toiset kuin stalkkaaminen tai haukkuminen/arvosteleminen. En muutenkaan kiireellisenä, työtätekevänä perheellisenä ihmisenä tällaisilla palstoilla paljonkaan käy. Itse työskentelen alalla, jossa näen paljon kansanvälisiä ihmisiä ja asiakkaita, mutta siellä ei ole sallittua ketään arvostella ja haukkua. Muutenkin minun kriteereihini ei kuulu ihmisten solvaaminen, haukkuminen ja arvostelu, mielestäni se on typerää ja lapsellista sekä sairasta. Jokainen eläköön oman elämänsä kunnialla ja hoitakoon suhteensa läheisiinsä, lapsiinsa, lapsenlapsiinsa, niin eiköpä siinä ole jo tarpeeksi.

        Kuitenkin tänne nyt kirjoittelet.
        Mun puolesta jokainen voi olla omaa mieltään näistä ns.kohujulkkiksista.
        Enkä raivoa kenenkään julkkiksen saamasta kohtelusta palstalla.


      • Anonyymi

        Roikkunut? Valitettavasti on kyllä tehnyt työtään julkisuudessa ja hyvällä tuloksella. Turha haukkua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tuijottaa Aitolehden Instaa 24/7 niin jotain hyvää voi löytääkkin.
        Mutta jos työskentelee aloilla joissa näkee,tapaa yms paljon ihmisiä,kellon ympäri,niin saattaa nähdä,kuulla myös sitä negaa.

        Just joo, kirjoittaja työskentelee kellon ympäri, aloilla joissa näkee, tapaa.... saattaa nähdä negaa..... kuka helvetti jaksaa työpaikallaan olla kiinnostunut, jostain juoruista ja kyttäämisestä.....tulee vielä kertomaan niitä suolipalstalle. Täytyy sanoa, että silloin ihminen on väärällä alalla tai ihan typerä.


      • Anonyymi

        No huh, huh mikähän pissisfani koittaa pätee. Törkee vertaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No huh, huh mikähän pissisfani koittaa pätee. Törkee vertaus.

        Sofiaahan voi jo verrata Tuksuun...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just joo, kirjoittaja työskentelee kellon ympäri, aloilla joissa näkee, tapaa.... saattaa nähdä negaa..... kuka helvetti jaksaa työpaikallaan olla kiinnostunut, jostain juoruista ja kyttäämisestä.....tulee vielä kertomaan niitä suolipalstalle. Täytyy sanoa, että silloin ihminen on väärällä alalla tai ihan typerä.

        Ja sinä et ehkä töitä koskaan saakkaan.😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofiaahan voi verrata jo Tuksuun...

        Kaukana Tuksusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaukana Tuksusta.

        Kovaa on menossa Tuksun sunntaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        9:29 Joku kirjoitti "On siinäkin kommentti. Ei täyspäisen ihmisen kirjoitus.".
        Tuo kommentti oli juurikin oikea ja täyspäisen ihmisen kirjoittama!!!
        Itse olen kuullut nimenomaan Aitolehdestä pelkkää hyvää, mutta ilmeisesti tuo kommentoija onkin Aitolehden vainoaja.

        Kiitos 9.29


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tuijottaa Aitolehden Instaa 24/7 niin jotain hyvää voi löytääkkin.
        Mutta jos työskentelee aloilla joissa näkee,tapaa yms paljon ihmisiä,kellon ympäri,niin saattaa nähdä,kuulla myös sitä negaa.

        Aitolehden ystävät ja he, jotka hänet oikeasti tuntevat, pitävät hänestä ja hänen sisukkuudestaan, energiastaan ja rohkeudestaan elää kuten itse haluaa. Ehkä luotan enemmän heihin, kuin joihinkin, jotka kertovat hänet joskus nähneensä ja muka ovat olleet tekemisissä hänen kanssaan. Pitkäaikaiset ystävyyssuhteetkin puhuvat puolestaan. Samoin hänen pärjäämisensä yrittäjänä. Siksipä tällaisella loan heitolla ei ole yhtään mitään merkitystä. Kenellekään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just joo, kirjoittaja työskentelee kellon ympäri, aloilla joissa näkee, tapaa.... saattaa nähdä negaa..... kuka helvetti jaksaa työpaikallaan olla kiinnostunut, jostain juoruista ja kyttäämisestä.....tulee vielä kertomaan niitä suolipalstalle. Täytyy sanoa, että silloin ihminen on väärällä alalla tai ihan typerä.

        Juurikin näin !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sinä et ehkä töitä koskaan saakkaan.😅

        Eiköhän kyseinen kommentoija ole aikuinen työssä käyvä ja pärjäävä ihminen. Kommenttinsa on täyttä totta. Tällaiset typerät ja perusteettomat huutelut, joita harrastat, on sen sijaan pelkkää tyhjää hölinää.


    • Anonyymi

      Eihän tässä samanlaisista ihmisistä olekkaan kysymys,vaan huonosta maineesta.🤭
      Jota kyllä riittää noilla molemmilla.

      • Anonyymi

        Epäilen että sinullakin itselläsi ei ole puhtaan jauhot pussissa, koska jauhat aina toisten henkilöiden maineesta. On selvää että henkilö jauhaa asioita, mitkä ennen kaikkea liittyvät häneen itseensä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Epäilen että sinullakin itselläsi ei ole puhtaan jauhot pussissa, koska jauhat aina toisten henkilöiden maineesta. On selvää että henkilö jauhaa asioita, mitkä ennen kaikkea liittyvät häneen itseensä.

        VOi hyvänen aika mikä tulkinta😅😅🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Epäilen että sinullakin itselläsi ei ole puhtaan jauhot pussissa, koska jauhat aina toisten henkilöiden maineesta. On selvää että henkilö jauhaa asioita, mitkä ennen kaikkea liittyvät häneen itseensä.

        Kyllä varmaan meistä jokainen olisi yhtä masentunut kuin Sofia,jos olisi ryssinyt elämänsä yhtä pahasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        VOi hyvänen aika mikä tulkinta😅😅🤣

        Asia on aivan oikein perusteltu ja henkilö hakee itselleen hyväksyntää koska tuntee huonoa omaa tuntoa omasta menneisyydestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asia on aivan oikein perusteltu ja henkilö hakee itselleen hyväksyntää koska tuntee huonoa omaa tuntoa omasta menneisyydestä.

        Ehkei tämä palsta psykologin arvio nyt kuitenkaan mennyt ihan nappiin.
        Minä en pidä enkä arvosta näitä sometyrkkyjä ollenkaan,ovat ihan turhaa porukkaa.
        Mutta tällä palstalla saa kyllä hyvät naurut kun jotkut vääntää ihan tosissaan näitä arvioita toisista kommentoijista.😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkei tämä palsta psykologin arvio nyt kuitenkaan mennyt ihan nappiin.
        Minä en pidä enkä arvosta näitä sometyrkkyjä ollenkaan,ovat ihan turhaa porukkaa.
        Mutta tällä palstalla saa kyllä hyvät naurut kun jotkut vääntää ihan tosissaan näitä arvioita toisista kommentoijista.😅

        Typeriä ja väljähtäneitä kommentteja palsta täynnä, ei edes naurata.


      • Anonyymi

        Sinä ja sun maineesi. Mene itseesi. Koita vaan pitää oma maineesi puhtaana. Törkeää kirjoittelua tyhmltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Epäilen että sinullakin itselläsi ei ole puhtaan jauhot pussissa, koska jauhat aina toisten henkilöiden maineesta. On selvää että henkilö jauhaa asioita, mitkä ennen kaikkea liittyvät häneen itseensä.

        Joka itsesnsä nostaa se alennetaan. Eli juuri sinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        VOi hyvänen aika mikä tulkinta😅😅🤣

        Mitä siinä ihmettelet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkei tämä palsta psykologin arvio nyt kuitenkaan mennyt ihan nappiin.
        Minä en pidä enkä arvosta näitä sometyrkkyjä ollenkaan,ovat ihan turhaa porukkaa.
        Mutta tällä palstalla saa kyllä hyvät naurut kun jotkut vääntää ihan tosissaan näitä arvioita toisista kommentoijista.😅

        Parempi kun pysyt pois täältä sekoittamassa asioita. Kommenttisi on aivan omituisia muutekin. Mene lohduttamaan Sofiaa. Turhaan täällä Martinaa nälvit, Sofian masennuksen takia. Jos se edes on totta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkei tämä palsta psykologin arvio nyt kuitenkaan mennyt ihan nappiin.
        Minä en pidä enkä arvosta näitä sometyrkkyjä ollenkaan,ovat ihan turhaa porukkaa.
        Mutta tällä palstalla saa kyllä hyvät naurut kun jotkut vääntää ihan tosissaan näitä arvioita toisista kommentoijista.😅

        Sinähän itse täällä teet olemattomia diagnooseja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä varmaan meistä jokainen olisi yhtä masentunut kuin Sofia,jos olisi ryssinyt elämänsä yhtä pahasti.

        👍👍👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Typeriä ja väljähtäneitä kommentteja palsta täynnä, ei edes naurata.

        Poistu täällä kirjoittamasta. Sillähän sä siitä pääset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        VOi hyvänen aika mikä tulkinta😅😅🤣

        Aivan on oikea tulkinta sinusta. Ja hymiöt taas tukee kirjoitustasi.


      • Anonyymi

        Mites sun oma maineesi? Erikoisia on juttusi. Saako jo nauraa.


      • Anonyymi

        Mikä sinä olet täällä tuomitsemaan ketään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkei tämä palsta psykologin arvio nyt kuitenkaan mennyt ihan nappiin.
        Minä en pidä enkä arvosta näitä sometyrkkyjä ollenkaan,ovat ihan turhaa porukkaa.
        Mutta tällä palstalla saa kyllä hyvät naurut kun jotkut vääntää ihan tosissaan näitä arvioita toisista kommentoijista.😅

        PYSY POIS MITÄ SIINÄ NARISET


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Typeriä ja väljähtäneitä kommentteja palsta täynnä, ei edes naurata.

        Ne typerät ovat kaikki sinun omiasi.


      • Anonyymi

        Huono maine alkaa olla sinulla noilla erittäin tyhmillä. kirjoituksellasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        VOi hyvänen aika mikä tulkinta😅😅🤣

        Valitettavasti se on totta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkei tämä palsta psykologin arvio nyt kuitenkaan mennyt ihan nappiin.
        Minä en pidä enkä arvosta näitä sometyrkkyjä ollenkaan,ovat ihan turhaa porukkaa.
        Mutta tällä palstalla saa kyllä hyvät naurut kun jotkut vääntää ihan tosissaan näitä arvioita toisista kommentoijista.😅

        Et arvosta, siksikö tulet tänne haukkumaan. En ihmettele, että kirjoitukseesi puututtiin. Oli se tosi tyhmä ja oikea aivopierusi.


      • Anonyymi

        Huono maine taitsa olla tällä haukkujalla..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä ja sun maineesi. Mene itseesi. Koita vaan pitää oma maineesi puhtaana. Törkeää kirjoittelua tyhmltä.

        Huono soomi vai..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkei tämä palsta psykologin arvio nyt kuitenkaan mennyt ihan nappiin.
        Minä en pidä enkä arvosta näitä sometyrkkyjä ollenkaan,ovat ihan turhaa porukkaa.
        Mutta tällä palstalla saa kyllä hyvät naurut kun jotkut vääntää ihan tosissaan näitä arvioita toisista kommentoijista.😅

        Koitit sitten päästä oikein kunnolla pätemään. Valitettavasti vaan naurettavasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parempi kun pysyt pois täältä sekoittamassa asioita. Kommenttisi on aivan omituisia muutekin. Mene lohduttamaan Sofiaa. Turhaan täällä Martinaa nälvit, Sofian masennuksen takia. Jos se edes on totta.

        Tuoko olisi totta, joku höperö kuvittelee mielessään ja kateuksissaan kaikkea pahaa Sofialle. Sofia taitaa nauttia elämästä täysillä.
        Tuskin kenenkään Martinan reissuista tietää mitään, Sofialla on ohjelmaa ihan itsellään ja kivaa onkin.
        Onneksi Sofialla on järkeä päässä, ei leventele somessa onnestaan, johan pahimmat ,kateelliset kiusaajat saisivat vihon viimeisen kohtauksensa, jos tietäisivät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huono maine taitsa olla tällä haukkujalla..

        Eikö Suomen kieli luista?


      • Anonyymi

        Mutta mitä se sinulle edes kuuluu ja tulla.tänne kertomaa kenenkään maineesta, mitä mieltä muka olet. Järjetön kommentti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        VOi hyvänen aika mikä tulkinta😅😅🤣

        AIVAN OIKEA. Tyhmyyttä sinulta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuoko olisi totta, joku höperö kuvittelee mielessään ja kateuksissaan kaikkea pahaa Sofialle. Sofia taitaa nauttia elämästä täysillä.
        Tuskin kenenkään Martinan reissuista tietää mitään, Sofialla on ohjelmaa ihan itsellään ja kivaa onkin.
        Onneksi Sofialla on järkeä päässä, ei leventele somessa onnestaan, johan pahimmat ,kateelliset kiusaajat saisivat vihon viimeisen kohtauksensa, jos tietäisivät.

        Miksi tulet tänne valehtelemaan. Kyllä Soffin elämää varjostaa Katiska ja ulosottovelat. Sanot, että Sofialla on järkeä pääs. Kerro sitten miksei ole sitä käyttänyt?


      • Anonyymi

        Vielä menee kommenttisi aivan hullummaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkei tämä palsta psykologin arvio nyt kuitenkaan mennyt ihan nappiin.
        Minä en pidä enkä arvosta näitä sometyrkkyjä ollenkaan,ovat ihan turhaa porukkaa.
        Mutta tällä palstalla saa kyllä hyvät naurut kun jotkut vääntää ihan tosissaan näitä arvioita toisista kommentoijista.😅

        Tyhmenee vaan edelleen mitä kommentoit. Hymiöstä sinut tunnetaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Typeriä ja väljähtäneitä kommentteja palsta täynnä, ei edes naurata.

        Sinun omat kommentit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huono soomi vai..

        Etkö enää.muuta keksinyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuoko olisi totta, joku höperö kuvittelee mielessään ja kateuksissaan kaikkea pahaa Sofialle. Sofia taitaa nauttia elämästä täysillä.
        Tuskin kenenkään Martinan reissuista tietää mitään, Sofialla on ohjelmaa ihan itsellään ja kivaa onkin.
        Onneksi Sofialla on järkeä päässä, ei leventele somessa onnestaan, johan pahimmat ,kateelliset kiusaajat saisivat vihon viimeisen kohtauksensa, jos tietäisivät.

        Etkö nyt voisi kertoa sitten.miksi Sofia ei ole käyttänyt sitä järkeään paremmin? Miksi on sitten päästänyt itsensä suoraan sanoen noin kuseen. Onko yksi syy luksusta vaikka velaksi. Eli ei voi olla yhtään huonompi kuin kaverit.


      • Anonyymi

        Luksusnaisen sanonta sopii hyvin tähän mitä käyttää "pidälättyskii". On se luksus sitten fiksu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä varmaan meistä jokainen olisi yhtä masentunut kuin Sofia,jos olisi ryssinyt elämänsä yhtä pahasti.

        Sitä saa mitä tilaa. Pitää paikkansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuoko olisi totta, joku höperö kuvittelee mielessään ja kateuksissaan kaikkea pahaa Sofialle. Sofia taitaa nauttia elämästä täysillä.
        Tuskin kenenkään Martinan reissuista tietää mitään, Sofialla on ohjelmaa ihan itsellään ja kivaa onkin.
        Onneksi Sofialla on järkeä päässä, ei leventele somessa onnestaan, johan pahimmat ,kateelliset kiusaajat saisivat vihon viimeisen kohtauksensa, jos tietäisivät.

        Höpöhöpö. Elät Sofian kehittelemissä harhoissa sinäkin. Sofia on ryssinut elämänsä oikein kunnolla. Se ei ole kivaa, kun hän sen alkaa itsekin pikku hiljaa tajuamaan. Valheilla on lyhyet jäljet ja veemäinen luonne karkottaa viimeisetkin hyödynnettävät ihmiset Sofian läheltä.


    • Anonyymi

      Sopeudu Sofia, sopeudu.

    • Anonyymi

      Tämä on ilon päivä 😁

    • Anonyymi

      Kyllä on naurettavia nämä Sohva ja Martti ketjut😂

      • Anonyymi

        Sanoo tämä tyhmä hymiökirjoittaja. Luetko vain Seiskaa?


      • Anonyymi

        Kyllä.joku raivoaa oikein urakalla.
        Eikö ole muuta raivon kohdetta?
        Menis lenkille .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä.joku raivoaa oikein urakalla.
        Eikö ole muuta raivon kohdetta?
        Menis lenkille .

        Turha näille raivoajille on selittää.
        tuskin ovat päivääkään tehneet töitä,nyt on kouluissa loma aika,turhautuvat kotona.
        Elämä on kännykässä ja seuraavat näiden sometyrkkyjen elämää.
        Sitten kun palstalla on myös kritisoivia mielipiteitä,niin hermo menee kun ei ymmärretä.


      • Anonyymi

        Lapsellisia ja aivan turhia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turha näille raivoajille on selittää.
        tuskin ovat päivääkään tehneet töitä,nyt on kouluissa loma aika,turhautuvat kotona.
        Elämä on kännykässä ja seuraavat näiden sometyrkkyjen elämää.
        Sitten kun palstalla on myös kritisoivia mielipiteitä,niin hermo menee kun ei ymmärretä.

        Jollain teinillä meni väärä jogurtti väärään kurkkuun.


      • Anonyymi

        Hyvä että sullakin on jotakin hauskaa.


      • Anonyymi

        Itsehän täällä kirjoittelet.


    • Anonyymi

      Kateellisuuskin voi olla yksi masennuksen muoto ja uskonpa että Sofia kärsii juuri siitä. Näin keskitalvella, pakkasten paukkuessa, Sofia haluaisi varmasti olla jossain auringossa ja ruskettaa upeaa, seksikästä kroppaansa.

      • Anonyymi

        En yhtään ihmettele Sofian touhuilla, ihminen kyllä masentuukin. Rikollispiireissä liikkunut ja miehet on mitä on, itse kittaa viiniä lähes päivittäin, ei työtä eikä paljon muutakaan....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En yhtään ihmettele Sofian touhuilla, ihminen kyllä masentuukin. Rikollispiireissä liikkunut ja miehet on mitä on, itse kittaa viiniä lähes päivittäin, ei työtä eikä paljon muutakaan....

        No jokainen rakentaa elämänsä aivan itse...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jokainen rakentaa elämänsä aivan itse...

        Mutta ei kannata huonolla menestyksellä sitä jatkaa, samaa vanhaa paskaa. Niinkuin tässä on nähty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta ei kannata huonolla menestyksellä sitä jatkaa, samaa vanhaa paskaa. Niinkuin tässä on nähty.

        Vanhoja kuvia Mirkkulin syntymäpäivää vietettyä tänään tuli viivellä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanhoja kuvia Mirkkulin syntymäpäivää vietettyä tänään tuli viivellä

        Sofia laittaa vain vanhoja kuvia ja lisäksi mukamas niin arvoituksellisesti selostaa kuinka on sometauon aikana tehnyt sitä ja tätä. Yrittää harhauttaa seuraajiaan. On ehkä käynyt äitinsä luona ja siellä syönyt kotiruokaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofia laittaa vain vanhoja kuvia ja lisäksi mukamas niin arvoituksellisesti selostaa kuinka on sometauon aikana tehnyt sitä ja tätä. Yrittää harhauttaa seuraajiaan. On ehkä käynyt äitinsä luona ja siellä syönyt kotiruokaa.

        Onko Sofia käynyt "varastamassa" kuvia Didemin instasta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofia laittaa vain vanhoja kuvia ja lisäksi mukamas niin arvoituksellisesti selostaa kuinka on sometauon aikana tehnyt sitä ja tätä. Yrittää harhauttaa seuraajiaan. On ehkä käynyt äitinsä luona ja siellä syönyt kotiruokaa.

        Taitaa olla ollut krapulassa. Taas noita pimeitä kuvia, jotain ruokakuvia, mitä hän yrittää esittää ja jonkun vaalea housuisen polvet taas kuvattuna, voi pyhä yksinkertaisuus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa olla ollut krapulassa. Taas noita pimeitä kuvia, jotain ruokakuvia, mitä hän yrittää esittää ja jonkun vaalea housuisen polvet taas kuvattuna, voi pyhä yksinkertaisuus.

        Jauholokki tyhmenee päivä päivältä.


    • Anonyymi

      Sofialla uusi ihana mies ja Kultainen Venla-ehdokkaana, harmittaako? Martinalla ei kumpaakaan näistä 😊

      • Anonyymi

        Älä nyt kerro enempää. ei sun juttus kukaan usko. Kehtaako edes mennä. Eihän Stefan viimeksi mennyt yhteiseen kuvaan edes Soffin kanssa


      • Anonyymi

        Sehän olisi ihanaa jos Sofialla olisi uusi uhri ja jättäisi Stefun perheen rauhaan.


      • Anonyymi

        Ai nyt on uusi ihana mies, etkä tunne koko Sofiaa. Miksi pitäisi olla harmistunut, jos Sofia on Venla-ehdokkaana. Onhan siellä ehdokkaana monen monta muutakin ja hyviä ehdokkaita onkin.
        Minulla on myös tuttuja Venla-gaalan ehdokkaana, mutta Sofia ei minun tuttuihini kuulu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai nyt on uusi ihana mies, etkä tunne koko Sofiaa. Miksi pitäisi olla harmistunut, jos Sofia on Venla-ehdokkaana. Onhan siellä ehdokkaana monen monta muutakin ja hyviä ehdokkaita onkin.
        Minulla on myös tuttuja Venla-gaalan ehdokkaana, mutta Sofia ei minun tuttuihini kuulu.

        Martina ainakin harmissaan, siitä voi lyödä vetoa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martina ainakin harmissaan, siitä voi lyödä vetoa..

        Älä unta nää. Kuka tuollaista kurasarjaa edes äänestää. Viime vuonna siellä oli kännissä ja möhläs.
        .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai nyt on uusi ihana mies, etkä tunne koko Sofiaa. Miksi pitäisi olla harmistunut, jos Sofia on Venla-ehdokkaana. Onhan siellä ehdokkaana monen monta muutakin ja hyviä ehdokkaita onkin.
        Minulla on myös tuttuja Venla-gaalan ehdokkaana, mutta Sofia ei minun tuttuihini kuulu.

        Höpö höpö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martina ainakin harmissaan, siitä voi lyödä vetoa..

        Martina viis veisaa jostakin Sofiasta. Sofia taitaa olla naurunaihe niissä piireissä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai nyt on uusi ihana mies, etkä tunne koko Sofiaa. Miksi pitäisi olla harmistunut, jos Sofia on Venla-ehdokkaana. Onhan siellä ehdokkaana monen monta muutakin ja hyviä ehdokkaita onkin.
        Minulla on myös tuttuja Venla-gaalan ehdokkaana, mutta Sofia ei minun tuttuihini kuulu.

        Eikä minun eikä kaveripiirini.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martina ainakin harmissaan, siitä voi lyödä vetoa..

        Taidat olla kanssa vähän nössö ja kateellinen Martinalle. Näin sitten tulet tänne keksimään, että mukamas olis harmissaan. Soffi kanssa ei kunnon mies mene noihin juhliin. Menee jo maine.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla kanssa vähän nössö ja kateellinen Martinalle. Näin sitten tulet tänne keksimään, että mukamas olis harmissaan. Soffi kanssa ei kunnon mies mene noihin juhliin. Menee jo maine.

        Höpöhöpö.


      • Anonyymi

        Jessus, että olet yksinkertainen ja vedätettävissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martina ainakin harmissaan, siitä voi lyödä vetoa..

        Mistä olisi ? Martina nauraa Sofian kaltaiselle tyrkylle aivan kuten me muutkin, joilla on hitusenkaan järleä päässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä olisi ? Martina nauraa Sofian kaltaiselle tyrkylle aivan kuten me muutkin, joilla on hitusenkaan järleä päässä.

        Martina sitten ei ole joskus ollut tyrkky? Salarakas joka ponnahti julkisuuteen rahastamalla sitä tahallaan ja häpeilemättä.


    • Anonyymi

      Entä sitten? Itsensä vertailu tarkoin sisältönsä lavastaviin ja valikoiviin somevaikuttajiin on yksi monista syistä miksi oman Suomen käyttöä pitäisi rajoittaa.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      108
      2142
    2. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      118
      1640
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1530
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1347
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1256
    6. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1175
    7. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      489
      1167
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      963
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      942
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      886
    Aihe