Lauerma kieltänyt mm Valtion Mielisairaaloissa Tenox nukahtamislääkkeet.
Lauerma kieltänyt myös muut bentsot joilla poistetaan ahdistusta.
Valtion Mielisairaaloissa syötetään potilaille ahdistukseen Ketipinoria joka on Neurolepti ja kehitetty muunlaisten sairauksien hoitoon
Valtion Mielisairaaloissa lähes kaikilla Leponex lääke , joka on tosi vahva ja tappaa valkosoluja, jonka takia potilaan verta tulee yhtenään tarkkailla
Hannu Lauerma enemmän sekaisin, kuin yksikään potilaistaan.
16
467
Vastaukset
- Anonyymi
Olen pitänyt Lauermaa viisaana miehenä. Apu-lehden kolumni antoi aihetta uudelleenarvioimiseen. Maahanmuutto-keskusteluita sivuten Lauerma toteaa, ettei etniseen ryhmään kuuluminen saisi leimata ketään sillä perusteella, että ei ole tiedossa yhtään etnistä ryhmää, jonka kaikki tai edes *useimmat* jäsenet syyllistyisivät rikoksiin. Minä väitän että kyllä muuten on.
Esimerkiksi romanit. Henkirikoksiin syyllistyminen on 16-kertaisella tasolla kantasuomalaisiin nähden. https://yle.fi/a/3-11042210 En pysty esittämään tilastoa, mutta jokainen tietää että henkirikos ei ole romanien yleisin rikos. Tätä ei tarvinne perustella tilastolla. Yleisimpiä ovat varkaudet, petokset ja pahoinpitelyt. Joissakin keskusteluissa on puhuttu että yli 80 % romaneista olisi rikostuomio. Omien havaintoihin peilaten luku kuullostaa uskottavalta, joskin vähätellyltä. Lauerma voi kikkailla määrittelyillä, vedota riittävän laajojen tutkimusten puutteisiin sun muuhun, mutta minusta Lauerma on selkeästi väärässä, kun antaa ymmärtää ettei olisi olemassa etnistä ryhmää, jonka jäsenistä suurin osa syyllistyy rikoksiin. Kyllä on. Tämä fakta tai ilmeisen perusteltu olettamus ei vaan sovi Lauerman maailmankuvaan, tai lojaliteettivelvoitteeseen työnantajaansa kohtaan. Jos Lauerma olisi päinvastaista mieltä rikoksenteon yleisyydestä etnisissä ryhmän sisällä, voisiko hän edes julkistaa tällaista näkemystä kolumnistina, tarvitsematta peltä sanktioita julkisen sektorin työnantajaltaan?
Lauerma voi kikkailla myös sillä ettei etnisten ryhmien tekemiä rikoksia ole tutkittu. Tutkittaisiinhan niitä mieluusti, mutta kun sellaista ei saisi tutkia tai eritellä, se kun on ns syrjintää jo lähtökohtaisesti. Ostaisiko Lauerma auton romanilta, tohdin epäillä ettei. uuden auton kaupassakin voi huijata.
Lauerman näkemys ontuu kolmanneltakin kantilta. Maahanmuutosta puhuttaessa lähes kaikkien afganistanilaisten maahanmuuttajien maahantuloon liittyy rikoksia, joita tosin ei ole tutkittu, eikä tuomita. Valtaosa on saapunut maahan paperittomana, tai tekaistuine henkilöllisyyspapereineen. Paperittomuus ei ole sattumaa, vaan paperit on hävitetty rikoksen tekoa silmälläpitäen. On haluttu häivyttää oma tausta, henkilöllisyys ja haluttu saada uusi henkilöllisyys. Toiminta on ollut tavoitteellista oman edun maksimoimista. Suomen lakien mukaan suunniteltuja rikoksia mm väärien henkilötietojen antamista. Oleskelulupahakemusten hakukerrat perustuvat nekin "onnen koettelemiseen" tekaistuilla perusteluilla.- Anonyymi
" ei ole tiedossa yhtään etnistä ryhmää, jonka kaikki tai edes *useimmat* jäsenet syyllistyisivät rikoksiin. Minä väitän että kyllä muuten on."
Sinä oletkin idiootti. Mikään "etninen ryhmä" ei ole rikollinen. Mutta ympäristö voi edistää minkä tahansa ryhmän rikollisuutta syrjimällä sitä. Niin käy suomalaisellekin, jos hänestä rakenneltaisiin viholliskuvia ja syrjittäisiin koulutuksessa, työelämässä ja yhteiskunnassa.
Suomessa on aina ollut rasismia. Kun pikku Manne tuli 60-luvulla kouluun, niin hänet hakattiin pihalla välittömästi. Opettaja lähetti Mannen kotiin, koska hän "ei sopeutunut". Hakkaajia ei edes rangaistu. Puhumattakaan siitä, että heidän sopeutumisesta kukaan ei ollut huolissaan. Olen nähnyt tämän omin silmin.
Nykyään ulkomaalaisella nimellä ei tahdo päästä edes työhaastatteluun. Jotenkin se leipä on hankittava, ja seuraava vaihtoehto on rikos. Maalaisjärkeenkin pitäisi mahtua, että syrjinnästä seuraava katkeruus edistää myös väkivaltaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
" ei ole tiedossa yhtään etnistä ryhmää, jonka kaikki tai edes *useimmat* jäsenet syyllistyisivät rikoksiin. Minä väitän että kyllä muuten on."
Sinä oletkin idiootti. Mikään "etninen ryhmä" ei ole rikollinen. Mutta ympäristö voi edistää minkä tahansa ryhmän rikollisuutta syrjimällä sitä. Niin käy suomalaisellekin, jos hänestä rakenneltaisiin viholliskuvia ja syrjittäisiin koulutuksessa, työelämässä ja yhteiskunnassa.
Suomessa on aina ollut rasismia. Kun pikku Manne tuli 60-luvulla kouluun, niin hänet hakattiin pihalla välittömästi. Opettaja lähetti Mannen kotiin, koska hän "ei sopeutunut". Hakkaajia ei edes rangaistu. Puhumattakaan siitä, että heidän sopeutumisesta kukaan ei ollut huolissaan. Olen nähnyt tämän omin silmin.
Nykyään ulkomaalaisella nimellä ei tahdo päästä edes työhaastatteluun. Jotenkin se leipä on hankittava, ja seuraava vaihtoehto on rikos. Maalaisjärkeenkin pitäisi mahtua, että syrjinnästä seuraava katkeruus edistää myös väkivaltaa.Mustalaiset vetoavat rasismiin aina ja kaikissa asiayhteyksissä, aina kun puhutaan heidän ongelmista väestöryhmänä. Ihan hiljattain joku vtun romanityöryhmä valitti kuinka mustalaiset sanatarkasti kärsivät koulutuksen puutteesta. Ketä tästäkin käy syyttäminen kuin mustalauisia itsejään? Mustalaisilla on ollut aivan sama mahdollisuus käydä kouluja ainakin jostain 50-60 luvulta lähtien ja moniko on käynyt edes sen vertaa että olisi oppinut lukemaan? Tämä ristisiittoinen ja heikkolahjainen ryhmä pyrkii syyllistämän valtaväestöä omista puutteistaan. Työnteosta puhuvat vedet silmiin, mutta monellako prosentilla on mitään kokemusta rehelisestä työnteosta? Nykyaikana luku-, kirjoitus-, lasku- ja laulutaidottimille ei ole mitään työmahdollisuuksia ja se ei ole kantaväestön syy. Mustalaisilla on vain kulttuuri, joka estää sopeutumasta ja mukautumasta muuttuvan yhteiskunnan tarpeisiin. Lisäksi on vielä laiska luonne. Suurin osa mustalaisista on niin lihavia että näkee jo päällepäin että mitään eivät ole ikänänsä tehneet.
- Anonyymi
Todista väitteesi. "Jossain on puhuttu" ei ole todiste.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nykyään ulkomaalaisella nimellä ei tahdo päästä edes työhaastatteluun. Jotenkin se leipä on hankittava, ja seuraava vaihtoehto on rikos. Maalaisjärkeenkin pitäisi mahtua, että syrjinnästä seuraava katkeruus edistää myös väkivaltaa.Kuten tavallista, vikaa on lähes aina niin sysissä kuin sepissäkin.
Juutalaiset taas ovat hyvä esimerkki siitä, kuinka rajusti sorrettukin ryhmä voi menestyä, kun ei sotke itseään rikoksiin.
- Anonyymi
Lauerma yrittää saada teidät kahjonarkkarit kuntoon. Ei siis ihme että olette häntä vastaan.
- Anonyymi
Lauerma on vanhemmaksi tultuaan ottanut asiakseen ohjata terveempienkin arvoja ja asenteita.
- Anonyymi
Joillakin psykiatriassa käytetyillä lääkkeillä voi olla yhteisvaikutuksia muiden lääkkeiden - esim. rauhoittavien - kanssa. Kun kumpikin lääke vaikuttaa keskushermostoon, niin saattavat aiheuttaa sekavuutta, kaatumisia tms. Vaara on sitä suurempi, mikä iäkkäämpi on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lauerma on vanhemmaksi tultuaan ottanut asiakseen ohjata terveempienkin arvoja ja asenteita.
Ihan hyvä jos saa pidettyä pölkkypäät erossa rikoksista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joillakin psykiatriassa käytetyillä lääkkeillä voi olla yhteisvaikutuksia muiden lääkkeiden - esim. rauhoittavien - kanssa. Kun kumpikin lääke vaikuttaa keskushermostoon, niin saattavat aiheuttaa sekavuutta, kaatumisia tms. Vaara on sitä suurempi, mikä iäkkäämpi on.
Konnakanta ikääntyy? Valtio pitää hyvän huolen, eivät pääse hengestään kuten siviilissä rikollisille tuppaa käymään ennemmin tai myöhemmin.
New Yorkin mafiapomo Michael Franzese on todennut useammankin kerran, että hän tuskin olisi enää pitkään aikaan ollut hengissä, jos ei olisi jäänyt kiinni ja tullut vankilassa uskoon. Luettelee aina siinä yhteydessä pitkän liudan sukulaisia ja tuttaviaan, jotka ovat jo matoja laskemassa.
Oikeudenkäynnissä samasta jutusta syytettynä olleistakin taisi kaikki muut olla jo entisiä paitsi hän itse ja eräs toinen, joka istuu vankilassa amerikkalaiseen tapaan jonkun verran pidempää tuomiota...
"Maineella" on hintansa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Konnakanta ikääntyy? Valtio pitää hyvän huolen, eivät pääse hengestään kuten siviilissä rikollisille tuppaa käymään ennemmin tai myöhemmin.
New Yorkin mafiapomo Michael Franzese on todennut useammankin kerran, että hän tuskin olisi enää pitkään aikaan ollut hengissä, jos ei olisi jäänyt kiinni ja tullut vankilassa uskoon. Luettelee aina siinä yhteydessä pitkän liudan sukulaisia ja tuttaviaan, jotka ovat jo matoja laskemassa.
Oikeudenkäynnissä samasta jutusta syytettynä olleistakin taisi kaikki muut olla jo entisiä paitsi hän itse ja eräs toinen, joka istuu vankilassa amerikkalaiseen tapaan jonkun verran pidempää tuomiota...
"Maineella" on hintansa.Tuossakin mainitsee asiasta
https://www.youtube.com/watch?v=HU--fWlDiHQ
- Anonyymi
Viisas mies, ei voi muuta sanoa.
- Anonyymi
Lauerma laitettava itse pakkohoitoon johonkin valtion mielisairaalaan!
Saa siellä itse tutustua laatimiinsa "hoito" suosituksiin!
Valtion mielisairaalat ovat säilytyspaikkoja
12 vuotiasta ampujaa toimittaja väittää joutuvan Niuvanniemeen nuorten osastolle pakkohoitoon
Elikkä hänelle on tulossa pitkä säilytyksessä olo aika! - Anonyymi
Romaneja ei enää saa pitää erillisenä ryhmänä rikostilastoissa.
- Anonyymi
Aloitukseen viitaten, kukaan ei yksin kiellä eikä päätä yhtään mitään, edes valtion laitoksissa.
Itsekin tuollaisessa laitoksessa aikoinaan olleena, en syönyt Leponexia, Ketipinoria kokeiltiin, muttei ollut hyvä, joten ei tarvinnut käyttää pitempää aikaa.
Pakko sanoa, että oli valtion sairaala paras laitos hoitotasoltaan.- Anonyymi
Sinut siis aivopestiin!
Niuvanniemi ja VanhanVaasan sairaala ovat liian vanhoja kiinteistöjä, että ne olisivat tuohon toimintaan sopivia!
Noissa sairaaloissa liian vähän Psykologeja, että "potilaassa" voisi tapahtua toipumista.
Valtion Mielisairaaloissa uhrit tekevät itsemurhia!
Niistä vaijetaan!
Tieto leviää kun itsemurhan tehneen osasto kaverit siitä kertovat!
Minun on KOSTO! Minä olen Maksava sanoo HERRA!
Jumala katsoo oikeudekseen kostaa AHDISTUKSILLA niille jotka teitä ahdistavat!
Noihin Raamatun kohtiin minä uskoni ja toivoni laitan!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod202343Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2381746Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3071277- 65959
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai53925- 39844
Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?
Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.53825J miehelle viesti menneisyydestä
On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e35747Valitse, kenen kanssa seurustelet
Seura turmelee, ja huono seura turmelee täysin. Vähän niin kuin valta turmelee, ja absoluuttinen valta turmelee kokonaan273683Paikat tapeltu
Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh35671