Onko transvestismi kuoleman synti?

Anonyymi-ap

Mookseksen kirjoissa sanotaan seuraavaa:

"Nainen ei saa pitää yllään mitään miehen asuun kuuluvaa, eikä mies saa pukeutua naisen vaatteisiin. Jokainen, joka niin tekee, on iljetys Herralle, teidän Jumalallenne."

Vaimoni kitarasäestäjä ja hyvä ystävä on transvestiitti. Toisin sanoen, hän on heteromies, joka tykkää joskus pukeutua naiseksi.

Onko kysymys kuolettavasta synnistä?

t: iloinen nauraja

42

91

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mooses totesi myös: vielä minä sen kaasuputken rakennan, maksoi kansalle mitä maksoi !

      • Anonyymi

        MOOSES KAASUTTAA KAIKKI YHWH KÄSKEE


    • Anonyymi

      Harhaoppisten tavoin kun Raamattua lukee, niin sieltä tosiaan löytää ihmeellisiä asioita mitä ihmisen pitää tehdä.

      • Anonyymi

        Et sitten ymmärrä koko asiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sitten ymmärrä koko asiaa.

        Hmmm...koko asiaa...joo. Sitäpä harva adventistikaan ymmärtää. Ja jos ymmärtää, niin eipä ole sitten sen jälkeen enää kiinnostunut koko ismistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hmmm...koko asiaa...joo. Sitäpä harva adventistikaan ymmärtää. Ja jos ymmärtää, niin eipä ole sitten sen jälkeen enää kiinnostunut koko ismistä.

        Adventistit on yhtä pihalla kuin jehovat vaparit


    • Anonyymi

      Sillä nyt ei pitäisi olla mitään merkitystä, millaisessa asussa kukin liikkuu. Kaikki ovat kuitenkin samalla viivalla, kun liikutaan omassa 'nahka-asussa'.
      Kulkihan Jeesuskin niissä höpötarinoissa mekossa.
      Vieläkin varmaan 500 miljoonaa miestä tallustelee mekossa ainakin Lähi-Idän ja Afrikan alueilla.

      • Anonyymi

        Kyllä, Jeesus kulki aikanaan mekossa. Se sopikin hänelle hyvin, sillä hän oli rietas biseksuaali.

        Jeesus viihtyi parhaiten karvaisten miesten seurassa ja homoili opetuslastensa kanssa. Hän ei myöskään ns. sylkenyt lasiin, vaan vahva punaviini maistui hänelle erittäin hyvin. Jossain kohtaa Raamattua sanotaan kuinka joku mies piti päätään Jeesuksen rinnalla. Se on selvä todiste siitä, että Jeesus ei todellakaan ollut hetero.

        t: iloinen nauraja


      • Anonyymi

        Et sitten ymmärtänyt koko asiaa.


      • Anonyymi

        Naisten ja miesten vaatteethan on ihan kulttuurikysymys.

        Jos siellä Raamatun ajan kulttuureissa kaikki pukeutui mekkoon, niin millä tavoin ne naisten ja miesten mekot sitten eros toisistaan, että aiheutti niin suurta närästystä "Jumalassa", jos oli väärän sukupuolen kauhtana päällä?


      • Anonyymi

        Suomeen tulleilla on monella huivipäässä miehellä. Myös ollut meikkiä tai varastettu Risti koru jollain muslimilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, Jeesus kulki aikanaan mekossa. Se sopikin hänelle hyvin, sillä hän oli rietas biseksuaali.

        Jeesus viihtyi parhaiten karvaisten miesten seurassa ja homoili opetuslastensa kanssa. Hän ei myöskään ns. sylkenyt lasiin, vaan vahva punaviini maistui hänelle erittäin hyvin. Jossain kohtaa Raamattua sanotaan kuinka joku mies piti päätään Jeesuksen rinnalla. Se on selvä todiste siitä, että Jeesus ei todellakaan ollut hetero.

        t: iloinen nauraja

        Pilkkaat Jeesusta mutta muista se parhaiten nauraa joka viimeksi nauraa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisten ja miesten vaatteethan on ihan kulttuurikysymys.

        Jos siellä Raamatun ajan kulttuureissa kaikki pukeutui mekkoon, niin millä tavoin ne naisten ja miesten mekot sitten eros toisistaan, että aiheutti niin suurta närästystä "Jumalassa", jos oli väärän sukupuolen kauhtana päällä?

        Tarkoitti varmaan korkokenkiä ja tamponeja sekä rintaliivejä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitti varmaan korkokenkiä ja tamponeja sekä rintaliivejä.

        Mooseksen ajan juutalaiset oli homoja niillä oli sukupuoli tauteja niihin on ohjeet Mooseksen kirjassa. Julkkis Benjamin on homo ....onhan juutalaisia Babylon miehiä naimisissa miehen kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomeen tulleilla on monella huivipäässä miehellä. Myös ollut meikkiä tai varastettu Risti koru jollain muslimilla.

        Zelenskyi esiintyi videolla haaremihousuissa NAISTEN KORKOKENGISSÄ KUIN QUEEN YHTYEEN LAULAJA IKÅÅN.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomeen tulleilla on monella huivipäässä miehellä. Myös ollut meikkiä tai varastettu Risti koru jollain muslimilla.

        Oliko Jukka kuoppamäellä tekokynnet TV joululaulut ohjelmassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pilkkaat Jeesusta mutta muista se parhaiten nauraa joka viimeksi nauraa.

        Jeesus oli todellakin pelkkä typerä luuseri ja juutalainen kansankiihottaja. Oli oikein, että hänet nalutettiin ristille rauhoittumaan. Hän kuoli siellä noin 2000 vuotta sitten, maatui ja mätäni paskaksi. Ei koskaan "noussut ylös" paitsi harhaisten uskovaisten mielikuvituksessa. Heh heh! :-)

        t: iloinen nauraja


      • Anonyymi

        Beduiiniteltassa mekkoon mahtuu 3 ihmistä ja voi synnyttää sinne. Eikö hellarit asu teltoissa....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pilkkaat Jeesusta mutta muista se parhaiten nauraa joka viimeksi nauraa.

        Jumalahan kieltää nauramisen. Se on synneistä pahimpia. Ainakin jos raamattua lukiessa rupeaa nauramaan.
        Ei sitä kirjaa muuten voi lukeakaan.


    • Anonyymi

      Ainoa kuoleman synti on se, ettei koskaan kadu eikä tee parannusta eikä pyydä anteeksi eikä turvaudu Jeesukseen.

      • Anonyymi

        Etkö ole lukenut kirjaa Kirkkauden Toivo? Siinä osoitetaan, että Jeesus ei todellakaan ollut mikään jumala, vaan ainoastaan Isä Jahve on jumala. Kolminaisuus on katolisten keksimä harhaoppi, joka on suoraan Babylonista ja suunniteltu eksyttämään ihmisiä.

        t: iloinen nauraja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö ole lukenut kirjaa Kirkkauden Toivo? Siinä osoitetaan, että Jeesus ei todellakaan ollut mikään jumala, vaan ainoastaan Isä Jahve on jumala. Kolminaisuus on katolisten keksimä harhaoppi, joka on suoraan Babylonista ja suunniteltu eksyttämään ihmisiä.

        t: iloinen nauraja

        No ei siinä nyt ihan noinkaan sanottu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö ole lukenut kirjaa Kirkkauden Toivo? Siinä osoitetaan, että Jeesus ei todellakaan ollut mikään jumala, vaan ainoastaan Isä Jahve on jumala. Kolminaisuus on katolisten keksimä harhaoppi, joka on suoraan Babylonista ja suunniteltu eksyttämään ihmisiä.

        t: iloinen nauraja

        Iloisen kaurajan hymy hyytyy kun se kuolee. Tulee niinsanotusti itku pitkästä ilosta. BABYLON MIKÄ ON MESOPOTANIASSA ARABIASSA ON PAIKKA MIHIN YHWH JAHVE LAITTOI JUUTALAISET PAKKOSIIRRETTYINÄ JÄÄHYLLE. ET NAURUSI VOI LOPPUA ITKUUN KUTEN RAKELILLA.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Iloisen kaurajan hymy hyytyy kun se kuolee. Tulee niinsanotusti itku pitkästä ilosta. BABYLON MIKÄ ON MESOPOTANIASSA ARABIASSA ON PAIKKA MIHIN YHWH JAHVE LAITTOI JUUTALAISET PAKKOSIIRRETTYINÄ JÄÄHYLLE. ET NAURUSI VOI LOPPUA ITKUUN KUTEN RAKELILLA.

        Et kai ole ottanut Raamatun höpöhöpösatuja todesta? Hah hah haa! :-))))
        t: iloinen nauraja


    • Anonyymi

      No ei tietenkään! Mitä lie ohjeita Vanhan testamentin hemmoille. Rakastamillasi adventisteillakin vain degaloki on voimassa. Ja ruokavalioasiat.

      • Anonyymi

        Vanha Testamentti on kaikilta osin VOIMASSA, niin sanoo itse Jeesus eli jumalan apupoika:

        17



        »Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan. En minä ole tullut kumoamaan, vaan toteuttamaan. Näin lukee Matteuksen evankeliumissa:


        Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut. 19

        Sitä, joka jättää laista pois yhdenkin käskyn, vaikkapa kaikkein vähäisimmän, ja siten opettaa, kutsutaan taivasten valtakunnassa vähäisimmäksi. Mutta sitä, joka noudattaa lakia ja niin opettaa, kutsutaan taivasten valtakunnassa suureksi. 20

        Minä sanon teille: ellette te noudata Jumalan tahtoa paljon paremmin kuin lainopettajat ja fariseukset, te ette pääse taivasten valtakuntaan.

        Katsopa ympärillesi. Taivas ja maa EIVÄT ole kadonneet eli VT:n lait on voimassa kaikkine piirteineen.

        t: iloinen nauraja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanha Testamentti on kaikilta osin VOIMASSA, niin sanoo itse Jeesus eli jumalan apupoika:

        17



        »Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan. En minä ole tullut kumoamaan, vaan toteuttamaan. Näin lukee Matteuksen evankeliumissa:


        Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut. 19

        Sitä, joka jättää laista pois yhdenkin käskyn, vaikkapa kaikkein vähäisimmän, ja siten opettaa, kutsutaan taivasten valtakunnassa vähäisimmäksi. Mutta sitä, joka noudattaa lakia ja niin opettaa, kutsutaan taivasten valtakunnassa suureksi. 20

        Minä sanon teille: ellette te noudata Jumalan tahtoa paljon paremmin kuin lainopettajat ja fariseukset, te ette pääse taivasten valtakuntaan.

        Katsopa ympärillesi. Taivas ja maa EIVÄT ole kadonneet eli VT:n lait on voimassa kaikkine piirteineen.

        t: iloinen nauraja

        Riippuu mistä laista puhutaan. Siihen aikaan oli useita lakikokoelmia, kuten siviililait, seremonialait, dekalogi, juutalaiset muut lait, maallisten hallitsijoiden lait, ym.

        Ihan alussa oli rakkauden laki, näin sanoo Raamattu. Ja Heprealaisten lait annettiin vasta 430 vuotta Abrahamille annetun lupauksen jälkeen, kunnes tulisi Jeesus, minkä sanoo myös Raamattu. Kun Jeesus kuoli ja uusi liitto alkoi, voimaan jäi taas tuo alkuperäinen Rakkauden laki, jota myös Jeesus opetti. Asiayhteys usein kertoo mistä laeista oli Kyse. Valitse siis mistä näistä kaikista laeista puhut.


    • Anonyymi

      Missä Mooses eli elämänsä,siellä oli lämmin ilmanala.Joten viitta riitti.
      Täällä pohjoisnapapiirillä on toista,täällää pukeudutaan olosuhteitten vaatimusten
      mukaan,jos kuka ei halua kikkeliinsä palelluttaa.

    • Anonyymi

      Ihmeellistä että hellarit varastaa vaatteita myyntiin...

    • Anonyymi

      Miksi Jeesus valitsi kalastajia kaverikseen?
      Koska hänellä oli aina mela mielessä.

    • Anonyymi

      Jeesus huudahtikin usein veneessä ollessaan: "Melaa mekkoon!"

      • Anonyymi

        Jeesus olisi sopinut paremmin antiikin Kreikkaan. Kun lukee Platonin teoksia, niin huomaa, että tuolloin homoilu oli yleistä ja sitä pidettiin täysin normaalina.

        t: iloinen nauraja


    • Anonyymi

      Kaikki ajattelu siitä että meillä on Raamatussa ohjeita miten pitää pukeutua, miten käyttäytyä tai yleensä se, että kyseessä on lakikirja, on harhaoppia eikä sillä ole mitään tekemistä Uuden liiton uskon kanssa, joka on hengen liitto.

      Sitä taasen on vaikea ymmärtää, miten Jumala on ihminen tekevät Hengen liiton, mutta sen voi lukea Raamatusta. Ei kuitenkaan käskynä, vaan ohjeena miten tullaan Jumalan lapseksi Hengessä.

      Mutta luonnollinen ihminen ei ota sitä vastaan, kuten Paavali kirjoittaa. Minkä hyvin helposti näkee asiaan suhtautumisessa.

      • Anonyymi

        Puhut suoraa valetta sitä vastaan mitä Jeesus Kristus kertoo Matteuksen Evankeliumissa. VT:n kaikki lait on edelleen voimassa ja niitä tulee noudattaa.
        t: iloinen nauraja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhut suoraa valetta sitä vastaan mitä Jeesus Kristus kertoo Matteuksen Evankeliumissa. VT:n kaikki lait on edelleen voimassa ja niitä tulee noudattaa.
        t: iloinen nauraja

        "VT:n kaikki lait on edelleen voimassa "

        Ei Raamatussa kyllä mitään tuollaista lue.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "VT:n kaikki lait on edelleen voimassa "

        Ei Raamatussa kyllä mitään tuollaista lue.

        17



        "Ei Raamatussa kyllä mitään tuollaista lue."

        Raamatun tuntemuksesi on suorastaan nolostuttavan huonoa. Näin kertoo suurin sankarisi Jeesus Kristus:

        »Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan. En minä ole tullut kumoamaan, vaan toteuttamaan. 18

        Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut. 19

        Sitä, joka jättää laista pois yhdenkin käskyn, vaikkapa kaikkein vähäisimmän, ja siten opettaa, kutsutaan taivasten valtakunnassa vähäisimmäksi. Mutta sitä, joka noudattaa lakia ja niin opettaa, kutsutaan taivasten valtakunnassa suureksi. 20

        Minä sanon teille: ellette te noudata Jumalan tahtoa paljon paremmin kuin lainopettajat ja fariseukset, te ette pääse taivasten valtakuntaan.


        Katso ympärillesi. Taivas ja maa eivät ole kadonneet, ergo koko VT:n laikijoukko on EDELLEEN VOIMASSA!
        t: iloinen nauraja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        17



        "Ei Raamatussa kyllä mitään tuollaista lue."

        Raamatun tuntemuksesi on suorastaan nolostuttavan huonoa. Näin kertoo suurin sankarisi Jeesus Kristus:

        »Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan. En minä ole tullut kumoamaan, vaan toteuttamaan. 18

        Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut. 19

        Sitä, joka jättää laista pois yhdenkin käskyn, vaikkapa kaikkein vähäisimmän, ja siten opettaa, kutsutaan taivasten valtakunnassa vähäisimmäksi. Mutta sitä, joka noudattaa lakia ja niin opettaa, kutsutaan taivasten valtakunnassa suureksi. 20

        Minä sanon teille: ellette te noudata Jumalan tahtoa paljon paremmin kuin lainopettajat ja fariseukset, te ette pääse taivasten valtakuntaan.


        Katso ympärillesi. Taivas ja maa eivät ole kadonneet, ergo koko VT:n laikijoukko on EDELLEEN VOIMASSA!
        t: iloinen nauraja

        Voi pikku pilttiä! Etpä se sinäkään Raamattuasi tunne. Ihan vain tiedoksi, että Jumala on muutellut lakejaan Raamatussa. Niihin on tehty lisäyksiä ja poistoja. Jotkut lait on jääneet kokonaan pois. Uusiakin lakeja on annettu. Noin 30 lakia on joko muuttunut tai lakannut olemasta.

        Mutta eihän sinulta voisikaan odottaa todellista Raamatun tuntemusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi pikku pilttiä! Etpä se sinäkään Raamattuasi tunne. Ihan vain tiedoksi, että Jumala on muutellut lakejaan Raamatussa. Niihin on tehty lisäyksiä ja poistoja. Jotkut lait on jääneet kokonaan pois. Uusiakin lakeja on annettu. Noin 30 lakia on joko muuttunut tai lakannut olemasta.

        Mutta eihän sinulta voisikaan odottaa todellista Raamatun tuntemusta.

        Et sitten ymmärtänyt peruslogiikkaakaan etkä Jeesuksen sanoja. Ilmeisesti Jeesus valehteli mielestäsi.
        t: iloinen nauraja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        17



        "Ei Raamatussa kyllä mitään tuollaista lue."

        Raamatun tuntemuksesi on suorastaan nolostuttavan huonoa. Näin kertoo suurin sankarisi Jeesus Kristus:

        »Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan. En minä ole tullut kumoamaan, vaan toteuttamaan. 18

        Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut. 19

        Sitä, joka jättää laista pois yhdenkin käskyn, vaikkapa kaikkein vähäisimmän, ja siten opettaa, kutsutaan taivasten valtakunnassa vähäisimmäksi. Mutta sitä, joka noudattaa lakia ja niin opettaa, kutsutaan taivasten valtakunnassa suureksi. 20

        Minä sanon teille: ellette te noudata Jumalan tahtoa paljon paremmin kuin lainopettajat ja fariseukset, te ette pääse taivasten valtakuntaan.


        Katso ympärillesi. Taivas ja maa eivät ole kadonneet, ergo koko VT:n laikijoukko on EDELLEEN VOIMASSA!
        t: iloinen nauraja

        Tiedätkös missä raamatun kirjassa pysäytetään aurinko ja kuu puoleksi päiväksi?
        Ja unohdetaan kertoa miten homma saatiin taas pyörimään vanhaan malliin?


    • Anonyymi

      Muslimien ja kristittyjen höpökirjat unohtaen, transuilu mikään synti ole. Lasten aivopeseminen tuhoamaan pysyvästi vartalonsa ja elämänsä on.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      90
      1249
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1056
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      63
      797
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      750
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      706
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      661
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      648
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    Aihe