Loppuu tänä vuonna 😂
Salatut elämät
17
434
Vastaukset
- Anonyymi
Loistavaa! Päästän ilopierun sen kunniaksi!
- Anonyymi
Kesään saakka on sopimus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kesään saakka on sopimus.
Hiljaa tai Annika Saarikko istuu päällesi ja pieraisee!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saarikko piereskelee parhaillaan suljetussa studiossa. Orpo pidättelee hengitystään. Mitäs meni istumaan Saarikon viereen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tuo lupaus?
Mulle kelpaisi Saarikon paksu perä ja sen tuotokset.
- Anonyymi
Sitten salkkarit jatkuu ja jatkuu eikä lakkaa jatkumasta.
- Anonyymi
👍😂?
- Anonyymi
Kävitkö nuuhkimassa Annikan pieruja vai mikäs noin hymyilyttää?
- Anonyymi
Eiköhän vielä tule uusintoja uusintojen jälkeenkin.
Seuraava 10 vuotta,aina alusta alkaen. - Anonyymi
Kuten olen sanonut että loppuu sittenkun kukaan ei enää katso telkkua perinteisessä muodossa. Tuskin tuollasta höttöä suoratoistopalveluun ilkiää päästää.
Itse lopetin perinteisten kanavien katsomisen jo vuosia sitten, valikoin sen mitä katson ja milloin. - Anonyymi
Toivottavasti loppuu! Aivotonta paskaa koko sarja, ;D
- Anonyymi
Melko varmasti loppuu, koska jos se jatkuisi se olisi ilmoitettu jo hyvissäajoin kissan kokoisin kirjaimin. No kaikella on aikansa. Homoteemaa tulee nyt jo joka tuutista siihen malliin paljon ettei salkkareiden tarvi sen takia enää pakkojaksoja suoltaa, kun aivopesu hoidetaan muissa ohjelmissa ihan tarpeeksi heidänkin puolesta.
- Anonyymi
Iltalehden mukaan 24.1. tulee tietoa asiasta. Toivottavasti ei Salkkarit lopu. Jotain hömppää pitää ihmisten arkeen olla. Suomalaiset tarvitsee suomalaisen saippuasarjan.
- Anonyymi
Korjaan päivämäärän. Se on 25.1.
- Anonyymi
Halleluja!!! On sitä loppumista odotettukin, jo vuosia!!!!!!
- Anonyymi
Häh?
Se mihinkään lopu.
- Anonyymi
Loppuu keväällä 2023. Siksi näin pitkä joulutauko kun niiden pitää säästellä jo kuvattuja jaksoja että riittävät kevään ajaksi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sille jollekin, tunnistat kyllä
Etkö kuitenkin huomannut, kuinka välitän ja olen hyvä sinua kohtaan? Se, että olet itse kuin mikäkin omahyväinen, ainakin tässä leikissämme, miten sin3102360Tupoksen koulun oppilaan putoaminen - onnettomuus?
Kalevassa aamulla uutinen yläkoululaisen putoamisesta koulutiloissa Tupoksella. Rehtori ei avaa asian taustoja - miten tämä on voinut olla mahdollista292003Asbergerihmiset
Tuossa ehkä olen törmännyt livenä Asberger-ihmiseen ja kuullut nyt parilta naiselta, että millainen on mahdollinen asberger-oireyhtymää kärsivän ihmis207733Kerrotaanko maailmalle oikeasti Venäjän ja Ukrainan sodan syistä
Vaikka kuinka yritän olla kartalla edes vähän niin silti on koko ajan pimenossa se syy, miksi Venäjä hyökkää Ukrainaan.. Ei tätä kerrota uutisissa. K298682- 38672
Jasminilla uuis kulta
personal trainer ja elämä hymyilee. https://www.seiska.fi/Kotimaa/Jasmin-Mantyla-ero-ja-uusi-rakas/1182613?undefined55650- 42617