Salatut elämät

Anonyymi-ap

Loppuu tänä vuonna 😂

37

857

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Loistavaa! Päästän ilopierun sen kunniaksi!

      • Anonyymi

        Kesään saakka on sopimus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kesään saakka on sopimus.

        Hiljaa tai Annika Saarikko istuu päällesi ja pieraisee!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hiljaa tai Annika Saarikko istuu päällesi ja pieraisee!

        Saarikko piereskelee parhaillaan suljetussa studiossa. Orpo pidättelee hengitystään. Mitäs meni istumaan Saarikon viereen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hiljaa tai Annika Saarikko istuu päällesi ja pieraisee!

        Onko tuo lupaus?
        Mulle kelpaisi Saarikon paksu perä ja sen tuotokset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saarikko piereskelee parhaillaan suljetussa studiossa. Orpo pidättelee hengitystään. Mitäs meni istumaan Saarikon viereen.

        Hei sinä jolla on tää pieruongelma josta täytyy koko ajan ja joka palstalla kirjoittaa hae apua ongelmaasi ennenkuin riistäytyy käsistä


    • Anonyymi

      Sitten salkkarit jatkuu ja jatkuu eikä lakkaa jatkumasta.

    • Anonyymi

      👍😂?

      • Anonyymi

        Kävitkö nuuhkimassa Annikan pieruja vai mikäs noin hymyilyttää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kävitkö nuuhkimassa Annikan pieruja vai mikäs noin hymyilyttää?

        Annika kyllä päästi jo kylmän pierun sitten kuinka monta tuotantokautta sitten. Hyppäsi kivikkoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Annika kyllä päästi jo kylmän pierun sitten kuinka monta tuotantokautta sitten. Hyppäsi kivikkoon.

        Kivikon K-Marketissa kylmä pieru kieltämättä karkaa helposti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Annika kyllä päästi jo kylmän pierun sitten kuinka monta tuotantokautta sitten. Hyppäsi kivikkoon.

        On pitäny Annikalla mennä huonosti jos on muuttanu Kivikkoon. Sinne jos muuttaa nii aika nopeesti sitä muuttuu aivokuolleeksi.


    • Anonyymi

      Eiköhän vielä tule uusintoja uusintojen jälkeenkin.
      Seuraava 10 vuotta,aina alusta alkaen.

    • Anonyymi

      Kuten olen sanonut että loppuu sittenkun kukaan ei enää katso telkkua perinteisessä muodossa. Tuskin tuollasta höttöä suoratoistopalveluun ilkiää päästää.
      Itse lopetin perinteisten kanavien katsomisen jo vuosia sitten, valikoin sen mitä katson ja milloin.

    • Anonyymi

      Toivottavasti loppuu! Aivotonta paskaa koko sarja, ;D

      • Anonyymi

        Irstasta paneskelua harrastetaan turhan usein.


    • Anonyymi

      Melko varmasti loppuu, koska jos se jatkuisi se olisi ilmoitettu jo hyvissäajoin kissan kokoisin kirjaimin. No kaikella on aikansa. Homoteemaa tulee nyt jo joka tuutista siihen malliin paljon ettei salkkareiden tarvi sen takia enää pakkojaksoja suoltaa, kun aivopesu hoidetaan muissa ohjelmissa ihan tarpeeksi heidänkin puolesta.

    • Anonyymi

      Iltalehden mukaan 24.1. tulee tietoa asiasta. Toivottavasti ei Salkkarit lopu. Jotain hömppää pitää ihmisten arkeen olla. Suomalaiset tarvitsee suomalaisen saippuasarjan.

      • Anonyymi

        Korjaan päivämäärän. Se on 25.1.


    • Anonyymi

      Halleluja!!! On sitä loppumista odotettukin, jo vuosia!!!!!!

      • Anonyymi

        Häh?
        Se mihinkään lopu.


    • Anonyymi

      Loppuu keväällä 2023. Siksi näin pitkä joulutauko kun niiden pitää säästellä jo kuvattuja jaksoja että riittävät kevään ajaksi.

      • Anonyymi

        onko varma tieto`? lähetä linkki mun viestini alapuolelle, kiitos? voisin toki itse googllettaa. jos tiiät linkin jossa kerrotaan jotaki salakkareiden jatkosta niin kerro&lähetä linkki minulle, kiitos jo etukäteen =)


      • Anonyymi

        ois aika tympeä juttu jos salkkarit loppuis kun on ollu niin jännittävää seurata sitä aina.


    • Anonyymi

      Ei muuten lopu ja hyvä niin.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        mistä voi tietää lol loppuuko salkkarit vaiko ei koska sinä väität että loppuu ja joku toinen sanoo että ei lopu niin tämän perusteella en voi tietää eikä kukaan välttämättä tiedä. Täysin epäselvää on siis?? Toinen sanoo toista ja toinen toista haloo??!!
        Eikö kannattaisi kysyä salkkarit ohjelman päähenkilöiltä ja näyttelijöiltä??
        Onko jossakin salattujen elämien sivut? Onko semmosta sivua olemassa? Mä muistan että facebookissa taitaa salatut elämät sivu olla. En vain enää ole facebookin jäsen.

        Miksi siis pitää kirjottaa salkkarien jatkosta jos ei edes ole satavarma tieto? En ymmärrä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mistä voi tietää lol loppuuko salkkarit vaiko ei koska sinä väität että loppuu ja joku toinen sanoo että ei lopu niin tämän perusteella en voi tietää eikä kukaan välttämättä tiedä. Täysin epäselvää on siis?? Toinen sanoo toista ja toinen toista haloo??!!
        Eikö kannattaisi kysyä salkkarit ohjelman päähenkilöiltä ja näyttelijöiltä??
        Onko jossakin salattujen elämien sivut? Onko semmosta sivua olemassa? Mä muistan että facebookissa taitaa salatut elämät sivu olla. En vain enää ole facebookin jäsen.

        Miksi siis pitää kirjottaa salkkarien jatkosta jos ei edes ole satavarma tieto? En ymmärrä

        Kyllä ne loppuu. Pyllymies voittaa.


    • Anonyymi

      Kyllä voisi lopettaa koko salkkarit!! Aivan älytöntä sekoiluu koko homma🤔. Eihän mitään tollanen äiti vokottelee tyttären mies ystävää ja kaikki sekoilee keskenään!!! Kaipa tätäpäivää. 😂??

      • Anonyymi

        Kaipa se tätä nykyajan Tinder-huorien aikakautta kuvastaa aika hyvin. Matkailublogeja, pyh.


    • Anonyymi

      Loppuuhan se joka ilta siinä kaheksan kieppeillä mutta alkaa aina uudestaan 19:30 arkipäivinä!

    • Anonyymi

      Ei lopu vielä moneen vuoteen on saanut jatkoaikaa Jess Jess jess

    • Anonyymi

      SALKKARIT EI LOPU VIELÄ PITKÄÄN PITKÄÄN AIKAAN. NE SAI PALJON JATKOAIKAA

    • Anonyymi

      No eihän lopu pitkään pitkään aikaan😂😂😂

    • Anonyymi

      Kyllä voisi loppua yritin eilen kattoo ei näitä homostelijoita🤔!

    • Anonyymi

      ONNEKS TÄÄ NYT VIELÄ JATKUU KAUAN

    • Anonyymi

      Mitähän tähän Saarikko kuuluu? Ja tämä älytön pierukirjoittelu!

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      360
      4175
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1779
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1536
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      63
      1520
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1360
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1321
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      52
      1319
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      201
      1306
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1208
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1205
    Aihe