Elämänkokemusta on, joten uskallan jo jotain sanoa. Yksinkertainen usko Jeesukseen Kristukseen riittää. Kannattaa omassa mielessä, rukouksessa antaa oma elämä Jeesukselle. Jeesus jatkaa sitten siitä. Kannattaa puhua kaikki asiat hänelle, antaa kaikki ajatukset hänelle. Ja pyytää häntä auttamaan, antamaan uudet ajatukset. Muutos voi tuntua itsestä hitaalta. Voit pyytää kärsivällisyyttäkin. Sinä voit suunnata ajatukset Pyhälle Isälle, Jeesukselle, Pyhälle Hengelle. Pyhä Henki alkaa muuttaa sinua. Jeesus on uskollinen, vaikka itse lipsuisit. Hän vetää sinut takaisin, auttaa. On toki hyvä jos löydät hyvän seurakunnan, mutta tärkeintä on, että kaikessa turvaat Herraan, kuten psalmit hyvin kertoo. Psalmit ovat hyvää luettavaa. Ne auttavat eri tilanteissa. Ajallaan löydät luottamuksen, rauhan, kiität avusta, annat kunnian Jumalalle. Hyvää parantumisen tietä sinulle.
Pyhä Henki johtaa totuuteen
Anonyymi-ap
2
336
Vastaukset
- Anonyymi
Usko mielikuvituskaveriin osoittaa että harkinta on pahasti pettänyt. Helposti sitten menee koko elämä samaan ränniin.
- Anonyymi
Valittu hyvä ränni. Eikä mielikuvituksella mitään tekemistä. Joskus olin uskonnollisuuden rännissä, eikä se toiminut minulla. Olin myös luuserirännissä. Täytyy vaan todeta, että Jeesus pitää kyllä sanansa. Koska ei meistä ihmisistä kukaan muu oikein välitä, muuta kuin hyöty mielessä. Toki on vilpittömiäkin ihmisiä, onneksi.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT3704324Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1463755KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti982666Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku92431Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei152249Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!
Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit1521910Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja181848- 1191818
Typeryyttä
Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik1241409Martina mukana erikoisjoukossa
Huippurankka Erikoisjoukot-ohjelma jatkuu, Martina mukana. Kerrankin Martinalle hyvä ohjelma, hänellä on voimaa, sisua j1551105