Tampereen vapaa-ajattelijat järjestää ennen eduskuntavaaleja kolme vaalipaneelia. Aiheena on uskonnonvapaus sekä kirkon ja valtion suhteet.
Näistä ensimmäinen on tiistaina 17.1.2023. Mukaan on kutsuttu Perussuomalaiset, Keskusta, Liike Nyt ja SKP. Tilaisuus myös videoidaan, mutta hauskempaa toki paikan päällä toimitilassamme Vapaaklbuilla.
https://vapaa-ajattelijat.fi/tampere/tapahtuma/vaalipaneeli-2023-1/
Muut kaksi iltaa ovat 15.2. ja 16.3.
Tampere: 1. vaalipaneeli 17.1.2023
7
152
Vastaukset
- Anonyymi
Nosto. Tähän on muutama päivä aikaa.
- Anonyymi
Hyvä idea ryhmitellä puolueita.
- Anonyymi
Jollain lailla, erilaisia kaikki.
Anonyymi kirjoitti:
Jollain lailla, erilaisia kaikki.
Nyt oli nimenomaan ajatuksena, toisin kuin viime kerralla, ottaa kullekin kerralle erilaisia puolueita. Katsotaan miten toimii -- en tiedä kumpi on parempi, mutta tällä mennään nyt.
Säätöä ja uudelleenjärjestelyä, ääh... Joka tapauksessa tänään siis vaalipaneeli 1.
- Anonyymi
Tampereella kaikki ateistit äänestävät varmaan Sakari Puistoa
hänen täytyy fyysikkona (ainakin kanditason fyysikko) olla ateisti?
Kansanedustajista saa salatietoa katsomalla missä ystävyyspiirissä he ovat
esim. Valtonen on Itävallan ja Saksan koska hän on fiksu (ja puhuu kotonakin saksaa)
Miksi Puisto on Puolan ja sen liittolaisen Liettuan ystävyyspiirissä?
Sehän on hieno maa se on selvä ja meillä on yhteinen kuningas ja kuningattaren suu ja .... jne
mutta miksi hän
https://twitter.com/SakariPuisto/status/1605639493729587202
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1272004
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1011772Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?831591Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy611444Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331142- 1101073
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm511053Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471036- 731026
Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44983