Eri nettipalstoilla on Mitä tehdä vaihdossa purkkeihin jääville jämäöljyille. Olen aina luokitellut itseni idiootiksi, mutta sentään moista ei ole tarvinnut ihmetellä. No tietysti ne laitetaan sisään seuraavassa vaihdossa ennen uuden pönikän korkkausta, ellei kone ole kuluttanut että olisi pitänyt lisäillä sitä ennen. Jos taas vaihtuu vehje ja uudemmalla eri vaatimukset, voi jämän tietysti käyttää pois kätevimmin teräketjuöljyn seassa, juhannuskokon sytytyksessä tai tippakannun täytössä. Kaikkia uusavuttomia sitä sikiääkin ..
Tyhmin näkemäni kysymys
5
330
Vastaukset
- Anonyymi
Itse jätän öljykannun aina semmoiseen asentoon että se valuuttaa itsensä tyhjäksi pieneen pulloon ja jonkun tunnin seuraavana päivänä laitan pikkupullon korkin kiinni ja jään odottamaan seuraavaa öljynvaihtoa ja kaadan moottoriin. Pikkuvaiva ja litroja on kertynyt ns "ilmaista" öljyä. Kannusta ei tipu enää mitään jonkun tunnin valutuksen jälkeen. Olen kyllä köyhä mutta edelleen ajan autoilla ja riittävän hyvillä öljyillä joita vaihdan n 10tkm välein sanokoon ohjekirja mitä tahansa. No yhteen harraste jenkkiin vaihdan öljyt kerta vuodessa vaikka kilomterjä ei tulekkan kuin 2000-3000km.
- Anonyymi
Kalliiksi tuollainen jatkuva ja turha öljyn vaihtaminen on, eli et ole kovinkaan säästäväinen tai edes viisas.
- Anonyymi
Miten köyhällä voi olla varaa ajella jenkillä 2000-3000km/v.
Sehän kuluttaa kaupungissa 25l/100km ja kuka haluaa omistaa harrastejenkin, jolla ajellaan vain matka-ajoa...
Siihen päälle vakuutukset, katsastus, huollot ja ajoneuvovero. - Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17694545G
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Hartsia sekaan ja tee öljykynttilä jouluksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986428KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3605974Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei602893Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521072348Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1072018- 1251774
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191653Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811320- 731217
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään331158