Mene sinä Lestadius takaisin mistä olet tullutkin!
Pohjanmaa ilman Laestadiusta!
10
309
Vastaukset
- Anonyymi
Laars Leevi kielti TV:n, kupittelun, teatterin, kilpailut, musiikin, konsertit, maljannostot vaikka olisi vain mehua. Muut uskonnot jne........
- Anonyymi
Tietäjä ja selvännäkijä oli.
- Anonyymi
Lars Leevi eli paljon ennen kuin tiedettiin TV:sta, konserteista yms. Vähän historian tietoa ennen kuin kirjoittelee!
- Anonyymi
Nainen ei saa avata suutaan seurakunnassa, vain kahvinkeitto sallittua.
- Anonyymi
Seh'n oli aivan Talibanin tasoinen hurahtanut vanhaukko jota ny monet uskoo vieläkin
- Anonyymi
Seh'n oli aivan Talibanin tasoinen hurahtanut vanhaukko jota ny monet uskoo vieläkin
Itä Suomessa on samaa,talibanin kannattajia..joskus saa nauraa ku piä pimenöö:)) heillä..
Sit o kela kyyti .
- Anonyymi
Moni uskonto on syypää moneen ongelmaan tässä maailmassa.
- Anonyymi
Ken uskoo että 100 000 lestaa pääsee paratiisiin ja loput 9 miljardia vääräuskoista joutuu koksipuolelle. Hahahaahaaa! kyllä hymy hyytyy kun siellä istuukin Budha. Buahahahahbuahahahabuahaa !
- Anonyymi
Ei noita Lars Leevi kieltäny. Raattama itte alko holhota ja myähemmi SRK pisti paremmaksi, teki oman kialtolistansa, hallitakseen yksinkertasia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512