Huomenta. taas on aamu. Isi heräsi,ja minä hyppäsin pois sängystä,kun se menee keittiöön laittamaan kahvia.Tiedän,että sitten saan 'natusia'.se on'BILANX'ia
josta niin tykkään.sit isi antaa jauhelihaa jääkaapista,hui,se on viileetä!no jos sen kuitenkin voisi syödä.nam! nyt on huono aika,kun ei saa 'muikkuja'ne on mun herkkua! mut kyllä isi aina on
koittanut niitä saada! ok.sit se lukee jotain lehteä,enkä minä saa istua siinä päällä,aina se sanoo että nyt pois!?enhän minä mitään pahaa ole tehnyt?No päivällä isi sit menee ovesta ja minä jään katsomaan ikkunasta ulos..Iso-äiti kyllä saa mennä ovesta pihalle,mutta isi on sanonut,että minä olen vielä liian pieni olemaan ulkona,jos vaikka karkaisin jonnekkin? pyh. minne minä nyt kotoa menisin? No,pitää sit olla ikkunassa ja katsella vaan,kun tipuset syö jyviä pihalla.Sit käyn potalla,kun tuntuu siltä.isi on taas vaihtanut uudet hiekat!Hienoa,ei tartte niin paljoa peitellä,kun ei mikään haise! Nyt se tuli
sisälle,kivaa sain taas jauhista ja 'natusia',no
jo mulla olikin nälkä! sit isi laitto jotain ruokaa
itselleen,ai kun se tuoksuu nam? - ei se antanut sitä minulle,se on liian suolaista? mutta NIIN hyvän tuoksuista! No,nyt isi meni Tietokoneelle!
hyvä juttu.nyt mä voin mennä sen syliin tuutimaan,vaikka ei se siitä oikein tykkää,kun mä
kuulemma haittaan sitä hommaa? miten niin? mä vaan olen sylissä ja kehrään!Joo.Nyt tuli Iso-äiti taas
sisälle>pitää heti hypätä sen niskaan,kiusoitella
vähän,että isi 'ärähtää',sit lopetan.Menen takas
isin syliin! sit se lopettaa sen 'nettihomman' ja
mun pitää mennä pois,kun se menee muualle.Nyt vaan
odotan,kun isi menee nukkumaan! sit hyökkään sen
peiton-alle,ja käperryn oman isin kainaloon tuutimaan.! Ei oo parempaa paikkaa!
Siinä se minun päiväni oli.
Terveisiä kaikille. t.'JOSEFINA' 10 kk.
p.s. Huomenna minulla on taas samanlainen,onnellinen päivä!
rakastan isiä!
'JOSI' kisu
4
575
Vastaukset
- Baby disliker
Mitä ihme juttua tämä isi-p***a oikein oli? Ihan hieno teksti mutta eikö sulla ole muuta laiffii hei?
- SE O KISSA OLEVINANS
Ku se esittää kissaa. täytyyki olla helveti älykäs et osaa konetta käyttää. Kandeis varmaa mennä Guinnessii tai jottai. DORKA
- viesti!
Mun mielestä tää on ihana viesti! oon lukenu tän jo monta kertaa, ja palaan aina asiaan! Toivottavasti isi ja Josi voivat hyvin, hyvää syksyä teille, paljon jauhista ja "natusia"!
- ihmeissään..
Eikös palstan nimi ollut että eläimet kertovat,silloin ne kertovat.
Minusta oli mukava kertomus. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1141259
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221143- 1381013
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä45975- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592