Miksi ilman maskia kulkevia maskittomia vastuuttomia halveksitaan

Anonyymi-ap

joka paikassa?

36

76

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onhan se äliöisyyttä että tilaa iselleen koronatartunnan.
      Tilaa itselleen verorahoilla 3000e/vrk tai 30 000e/vrk maksettavan hoidon.

Tartunnan saamisen estävä FFP2 aina jos on väkeä koolla!

• Anonyymi

Noita maskeja käytä kukaan muu ku idiootit.

• Anonyymi

Olen sairastanu koronan 3x, en tarvinnu lääkäriä. Hysterisoi ja pelkää sinä mitenpaljon lystäät. Minä elän normaalia, ilman maskia. Mulle korona ollu flunssa vaan😇

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen sairastanu koronan 3x, en tarvinnu lääkäriä. Hysterisoi ja pelkää sinä mitenpaljon lystäät. Minä elän normaalia, ilman maskia. Mulle korona ollu flunssa vaan😇

maskia käyttää järjissään olevat

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä olet rajattomassa itsekkyydessäsi toiminut viruslinkona ja altistanut kanssaihmisiä tartunnalle.
        Millä oikeudella?
        Kyse on kanssaihmisistäsi! Sinä et ole maailman napa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä olet rajattomassa itsekkyydessäsi toiminut viruslinkona ja altistanut kanssaihmisiä tartunnalle.
        Millä oikeudella?
        Kyse on kanssaihmisistäsi! Sinä et ole maailman napa!

rokotukset ei estä koronan leviämistä-

siksi ne maskit naamalle.

maskit on tulleet jäädälseen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

jäädäkseen

• Anonyymi

Huh, miten tyhmiä suurin osa on. 'Korona' kaikkine muunnoksineen on tavallinen kausi-infulenssa. Muistatteko, vuoteen 2020 asti ei suhtauduttu hysteerisesti täysin normaaliin jokavuotiseen 'räkäkauteen'. Vuoden 2016-2017 räkäkautena kuoli Suomessa infulenssaan 1200 ihmistä, tai virus oli osallisena kuolemaan. Kukaan ei huutanut mitään pakkorokotuksista, suluista tai maskeista. V. 2020 kuoli infulenssaan 558 Suomessa.
        Mitään epidemiaa ei todellisuudessa ollut.
        Edelleen korona on varsin vaaraton sellaisille jotka eivät ole ottaneet yhtään koronarokoteinjektiota. Rokotetut kyllä kuolevat massoittain ennen aikojaan.
        Tämä oli tarkoituskin, joten rokote toimii.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

maskia käyttää järjissään olevat

Ei muuten käytä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huh, miten tyhmiä suurin osa on. 'Korona' kaikkine muunnoksineen on tavallinen kausi-infulenssa. Muistatteko, vuoteen 2020 asti ei suhtauduttu hysteerisesti täysin normaaliin jokavuotiseen 'räkäkauteen'. Vuoden 2016-2017 räkäkautena kuoli Suomessa infulenssaan 1200 ihmistä, tai virus oli osallisena kuolemaan. Kukaan ei huutanut mitään pakkorokotuksista, suluista tai maskeista. V. 2020 kuoli infulenssaan 558 Suomessa.
        Mitään epidemiaa ei todellisuudessa ollut.
        Edelleen korona on varsin vaaraton sellaisille jotka eivät ole ottaneet yhtään koronarokoteinjektiota. Rokotetut kyllä kuolevat massoittain ennen aikojaan.
        Tämä oli tarkoituskin, joten rokote toimii.

jaa että tavallinen lenssu pisti koko maailman stoppiin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

jaa että tavallinen lenssu pisti koko maailman stoppiin?

Maskiton, ilman maskia julkisilla paikoilla liikkuva - on ympäristölleen vaarallinen rikollinen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Maskiton, ilman maskia julkisilla paikoilla liikkuva - on ympäristölleen vaarallinen rikollinen?

iso omenan vartijat ei käyttäneet maskeja... ja liikkuivat ostoskeskus iso omenassa.....

tästäkin näkee mitä sakkia nää on?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valtaosa ihmisistä ei enää maskeja käytä, joten maskit on nyt kadonneet. Isoissa tilaisuuksissakaan ei maskeja ole. Vain muutamat hysteerikot pitävät enää maskia.

• Anonyymi

Mieti pariin kertaan että oliko järkevää tilata niitä maskeja tuhansittain ja kuvitella että saisit ne voitolla kaupattua.

• Anonyymi

Ehkä järkevämpiäkin ja eettisempiä tapoja on tehdä liiketoimintaa?

• Anonyymi

Mullaon korona ja pillusyöpä, ja kuljen ilman housui.

• Anonyymi

Käytän maskia jos flunssa/ korona, ei ehkä tartu sitte.

• Anonyymi

no ne ei tajuu ettei pandemia ole ohitse. maskittomuus on muista piittaamattoman vajaaälyisen merkki.

• Anonyymi

Miksi maskeja ei pidetty ennen koronaa, vaikka influenssa tappoi n.2000 ihmistä joka vuosi?

• Anonyymi

Ei tietenkään 'epidemia' ole ohi. WEF ei saanut läpi vielä pakollisia koronapasseja koko Maailman väestölle.

• Anonyymi

Maskeista lähtee nöyhtää/ hitusia, kertynevät keuhkoon. Virus on maskin reikiä pienempi, ja vuotaahan se maski sivuilta. Myös silmistä virus pääsee kroppaan, eli maskit ei riitä.

Töissä kaikki sai koronan, vaikka oli maskit. Hyöty???

• Anonyymi

Hyvää huomenta päivään 7.1.23. Joka on myös aikuisen tyttäreni syntymäpäivä. Paljon onnea hänelle. Itse vanhempana naisena olen saanut ilmaisiksi Korona rokotteita 4kpl.Kuin 1 inffulenssa rokoteen. Maskia käytin silloin kun niiden suositus oli.Terve olen ollut toistaiseksi nämä korona vuodet.Onko niitä jo 3v.Elämäni todella kapea koska ihmisiä ,rakkanikin,paras ystävänikin kuolivat vuosina 2020-2021 yht.17 kpl..Mutta ei tietääkseni koronaan?Ymmärrettävä ole yksin eikä helppoa saada uusia ystäviä pian 70vuotiaana.Varsinkaan kun en juo,en tupakoi.Raja ne udet tutavuudet heti. Ehkä terveyteni virukset osa syy kapea elämä ja isoin syy ulkoilen paljon päivittäin säistä välittämättä ja valittamatta säät?En myöskään pitänyt huolta,Miksi joku ei rokotetta ota tai ei käyttänyt maskia siloin kuin suositukset olivat? Koska huolehdin vain itsestäni. Käyn kyllä joku liikunta sali.Sen pienen pukukopiin menessä maski on naamalla.Koska 1 henkilö siellä yskii aina ja vesee tilassakin käy.Lima limpit sylkemässä yäk.Selitelle ei tää koronaa ole.Jalat viellä kantaa polvien nivelrikoista huolimatta. Menen sinne minne jaksan tämä vuoden aika kävellä ,esim.Itäkeskus ja takaisin ,mutkien kautta paluu kertyy 10-12 km .Aika kuluu.Tie on vapaa.Ei ruhkaista jos menisin sinne Metrolla tai Pussilla.Sepä se. Itseäni ainakin 12v.Nuorempi tuttavani on työelämä,kulkee julkisilla töihin.On siis 57-58v.? Mies. Sanoo käytää maskia julkinen liikenne ja työnantajalta saatyöajalle riskiryhmään kuluvana erikoismasikit. On todella sairastanut koronaa,flunssa kumeita ties mitä.viimeiset 2-3kk.Maskeista huolimatta. Mutta ei ulkoile,Ulkoilu on pussipyäkille kävely..Poltaa tupakka ja pitkillä vapailla juo. Sepä se.Itä Helsinki 7.1.23

• Anonyymi

Olen 58-v. Sepelvaltimotautinen diebeetikko enkä ole ottanut yhtään koronarokotetta, enkä ota. Koronan sairastin syksyllä. Tavallinen flunssa. Mikäli olisin 'täysrokotettu' koronan suhteen, olisin todennäköisesti kuollut.
        Rokotteiden tarkoitus on tappaa kaikki sairaat ja heikot. Minä tosin en kuulu niihin. Ohitusleikkauksen (1/2 sitten) jälkeen aloitin kahden kuukauden päästä kovan saliharjoittelun ja nyt nousee rautaa jo 110 kg.

• Anonyymi

Ymmärrän hyvin ihmisiä jotka luottavat omaan vastustuskykyynsä kuten myös heihin jotka luottavat tartunnan saatuaan saavansa sairastumisen seurauksena luonnollisen immuniteetin.
      Mutta en ymmärrä sitä suunnatonta itsekkyyttä ottaa valtuudet toimia tietämättään viruksen levittäjänä kanssaihmisiin!!!!!!!!!!!!!!!!
      Millä oikeudella? Millä valtuuksilla?
      Tartunnan saanut henkilö kantaa ja levittää tietämättään virusta 5 vuorokautta ennen oireita eivätkä kaikki altistuneet sairastu.

• Anonyymi

Muistaako kukaan kun ottaa tavallisen influenssarokotteen niin välittömästi rokotteen JÄLKEEN sairastuu influenssaan, miksiköhän?

• Anonyymi

'Mutta en ymmärrä sitä suunnatonta itsekkyyttä ottaa valtuudet toimia tietämättään viruksen levittäjänä kanssaihmisiin!!!!!!!!!!!!!!!!'

Typerys.... Myös rokotetut levittävät virusta ja myös maskien käyttäjät.
        Maskin käytöstä on ennen kaikkea haittaa ihmiselle itselleen. Omien kuonakaasujen hengittäminen ja veren happipitoisuuden lasku saa aikaan myös oman immuniteetin laskun. Ihminen sairastuu helpommin tauteihin. Todellisuudessa emme voi välttyä taudinaiheuttajilta, tai meidän pitäisi elää jossain steriilissä bunkkerissa.
        Maskin käyttäjät siis kuormittavat terveydenhuoltojärjestelmää enemmän kuin maskittomat!
        Tästä olisi hyvä tehdä kaksostutkimus (rokottamaton/maskiton vs rokotettu/maskitettu)
        Maskeilla ei olekaan mitään tekemistä terveydenhoidon kanssa. Ne ovat osa psykologista sotaa meitä vastaan. Vapaa tahtomme halutaan nujertaa sillä että kuljemme naama peitettynä.

• Anonyymi

Vetäkää käteen kaikki maskipellet =D käkäkä! Aika urpo täytyy olla jo vielä näihin "koronoihin" uskoo, jo 2.5v tätä paskajuttua väännetty.

Hengissä täällä vaan edelleen olla posotetaan ja k-piikkejä ZERO, ZIP JA NOLLA! =D käkäkäkäkä!

• Anonyymi

Siis: Maskittoman suuhun mahtuu Mangumi sanoi Dirty Harrykin elokuvisssa :D
        Käteen vetäisi sen tussarinsa ja sain liki siemensyöksyn :D

Lisään edeliiseeni

• Anonyymi

Nykyään lähes kaikki kulkee ilman maskeja eli ilman typeriä naamavaippoja. Se, että jotkut harvat maskilliset ruikuttaa ja paheksuu ei merkitse mitään.

Itse en ainakaan maskia enää naamalleni laita.

• Anonyymi

Missä tuppukylässä oikein asut?

Helsingissä vain pieni vähemmistö käyttää maskia. Pikemminkin maskittomat idiootit halveksivat maskin käyttäjiä.

• Anonyymi

Hyvin pieni vähemmistö, eli hysteerikot käyttävät vielä maskia, mutta heidänkin määränsä vähenee koko ajan sitä mukaa kun he vapautuvat koronapsykoosistaan.

• Anonyymi

Toistuvasti kerrotaan tartuntamääriä erilaisista kokoontumisista.

Minua ei kiinnosta ottaa tartuntaa, potea viikkoja ja saada jälkitaudit vuosiksi.

• Anonyymi

Sinulla on selkeästi surkea vastustuskyky ja heikkolaatuiset geenit.

• Anonyymi

Jee

• Anonyymi

äip

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3653
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2489
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      37
      2333
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      2097
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1582
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1579
    7. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      14
      1432
    8. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      131
      1345
    9. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      278
      1322
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1295
    Aihe