Nyt Eu kusessa,kun pakotevimmassa kielsi energian oston Venäjältä. Jo 600 MILJARFIA käyttänyt energiatukeen. Kurjuus jatkuu vuosia. Kallista on Usan ja Zelenskin hännystely!
Eu sukeltaa lamaan!
21
325
Vastaukset
- Anonyymi
Näin se Eu tunaroi! Lähti ryömii Usan narussa Biden sotaan!
- Anonyymi
Ursula ja Marini vielä hehkuttaa,että hiono homma?
- Anonyymi
Länsimainen vapaakilpailu ??????????lll.....
- Anonyymi
Tämä 600 miljardia valunut rikkaille. Ainakaan suomessa ei köyhä näitä rahoja ole nähnyt.
- Anonyymi
matuihin ne meni.
- Anonyymi
Euroopan unioni on anatanut tulosvaroituksen joka on pahasti alijäämäinen,sitäpaitsi euroopan unioni on kertonut että etenkin keski-euroopassa on pahoja ongelmia sähkön kaasun sekä öljyn saatavuuden suhteen eli juuri niiden jotka ovat nykyiselle yhteiskunnalle vältämättömiä siellä ne typerät eu komissaarit repii tyhymiä päitänsä hahaahaaa
- Anonyymi
Ruvettu ostaa rättipää tiktatuureista energiaa. Ne osaa nylkeä tyhmää Euta!
- Anonyymi
Energia ei helpota vuosiin,jos ei palata ostaa Venäjältä!
- Anonyymi
Usakin vielä kuritta edessä nöyränä ryömivää Euta!
- Anonyymi
Venäjän tulot kasvanut,kun Eu nosti energianhinnan!
Eu itse ampui polveensa,taas kerran! - Anonyymi
Baltian maat kudsern,kun Venäjä katkaisee sähköt?
- Anonyymi
Jos Venäjä heikkenee? Eu moninvertoin enemmän. Lääke tappaa antajansa!
- Anonyymi
Ken kuoppaa kaivaa? Lankee siihen itse! Näin kävi Eulle!
- Anonyymi
Pitää muistaa, että vain osa EU maista ei enää osta öljyä, osa ostaa edelleen. Lisäksi osa ostaa itäöljyä "välikäsien" kautta. Taitaa tuontikielto koskea vain suomea. Samoin kuin kaikki muutkin pakotteet ja rajoitukset koskevat eniten suomea. Näinhän se toki on ollut ihan alusta asti.
Kerron hauskan esimerkin. Työpaikkaani tilattiin laite suuren veden takaa, mutta se jäikin tulliin, koska niin korkean teknologian laitetta ei saanut tuoda Suomeen, johtuen itänaapurista.. Muutaman vuoden se siellä varastossa oli, sitten lupa heltisi. Tilasin asentajan tekemään testit laitteelle, heitä löytyi koko euroopasta vain 2 ukkelia. Hän kun sitten viimein saapui, kerroin, miksi vasta nyt laite saatiin käyttöön. Hänen ensireaktio oli nauru, sitten hirmuinen hämmästys ja toteamus: olen käynyt näitä laitteita "itänaapurissa" korjaamassa jo vuosien ajan.
Taidetaan taas suomalaisia viedä kuin....- Anonyymi
EU-vihaajat kunnostautuvat taas kerran komealla sarjalla kirkuvia valeita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
EU-vihaajat kunnostautuvat taas kerran komealla sarjalla kirkuvia valeita.
Eukiimasesta sattuu,kun puhutaan Eun ja Suomen töppöilystä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
EU-vihaajat kunnostautuvat taas kerran komealla sarjalla kirkuvia valeita.
Valeita natoseko löydät peilistä!
- Anonyymi
Miten se töppäilevä Ursula kehtaa enää hymyillä.?
- Anonyymi
Missä se lama on? Tiltut ovat huvittavia.
Kukaan tiltu ei kuitenkaan halua it'naapurissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä692010- 1291396
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321363- 1431082
- 103932
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664