Eu sukeltaa lamaan!

Anonyymi-ap

Nyt Eu kusessa,kun pakotevimmassa kielsi energian oston Venäjältä. Jo 600 MILJARFIA käyttänyt energiatukeen. Kurjuus jatkuu vuosia. Kallista on Usan ja Zelenskin hännystely!

21

325

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Näin se Eu tunaroi! Lähti ryömii Usan narussa Biden sotaan!

    • Anonyymi

      Ursula ja Marini vielä hehkuttaa,että hiono homma?

    • Anonyymi

      Länsimainen vapaakilpailu ??????????lll.....

    • Anonyymi

      Tämä 600 miljardia valunut rikkaille. Ainakaan suomessa ei köyhä näitä rahoja ole nähnyt.

      • Anonyymi

        matuihin ne meni.


    • Anonyymi

      Euroopan unioni on anatanut tulosvaroituksen joka on pahasti alijäämäinen,sitäpaitsi euroopan unioni on kertonut että etenkin keski-euroopassa on pahoja ongelmia sähkön kaasun sekä öljyn saatavuuden suhteen eli juuri niiden jotka ovat nykyiselle yhteiskunnalle vältämättömiä siellä ne typerät eu komissaarit repii tyhymiä päitänsä hahaahaaa

      • Mutta ei hätää, varmasti suomi rientää apuun tälläkin kertaa.


    • Anonyymi

      Ruvettu ostaa rättipää tiktatuureista energiaa. Ne osaa nylkeä tyhmää Euta!

    • Anonyymi

      Energia ei helpota vuosiin,jos ei palata ostaa Venäjältä!

    • Anonyymi

      Usakin vielä kuritta edessä nöyränä ryömivää Euta!

    • Anonyymi

      Venäjän tulot kasvanut,kun Eu nosti energianhinnan!
      Eu itse ampui polveensa,taas kerran!

    • Anonyymi

      Baltian maat kudsern,kun Venäjä katkaisee sähköt?

    • Anonyymi

      Jos Venäjä heikkenee? Eu moninvertoin enemmän. Lääke tappaa antajansa!

    • Anonyymi

      Ken kuoppaa kaivaa? Lankee siihen itse! Näin kävi Eulle!

    • Anonyymi

      Pitää muistaa, että vain osa EU maista ei enää osta öljyä, osa ostaa edelleen. Lisäksi osa ostaa itäöljyä "välikäsien" kautta. Taitaa tuontikielto koskea vain suomea. Samoin kuin kaikki muutkin pakotteet ja rajoitukset koskevat eniten suomea. Näinhän se toki on ollut ihan alusta asti.
      Kerron hauskan esimerkin. Työpaikkaani tilattiin laite suuren veden takaa, mutta se jäikin tulliin, koska niin korkean teknologian laitetta ei saanut tuoda Suomeen, johtuen itänaapurista.. Muutaman vuoden se siellä varastossa oli, sitten lupa heltisi. Tilasin asentajan tekemään testit laitteelle, heitä löytyi koko euroopasta vain 2 ukkelia. Hän kun sitten viimein saapui, kerroin, miksi vasta nyt laite saatiin käyttöön. Hänen ensireaktio oli nauru, sitten hirmuinen hämmästys ja toteamus: olen käynyt näitä laitteita "itänaapurissa" korjaamassa jo vuosien ajan.

      Taidetaan taas suomalaisia viedä kuin....

      • Anonyymi

        EU-vihaajat kunnostautuvat taas kerran komealla sarjalla kirkuvia valeita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        EU-vihaajat kunnostautuvat taas kerran komealla sarjalla kirkuvia valeita.

        Eukiimasesta sattuu,kun puhutaan Eun ja Suomen töppöilystä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        EU-vihaajat kunnostautuvat taas kerran komealla sarjalla kirkuvia valeita.

        Valeita natoseko löydät peilistä!


    • Anonyymi

      Miten se töppäilevä Ursula kehtaa enää hymyillä.?

    • Anonyymi

      Missä se lama on? Tiltut ovat huvittavia.

      Kukaan tiltu ei kuitenkaan halua it'naapurissa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      154
      1519
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      595
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      527
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      478
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe