https://www.dianabl.net/
Kun hän mainostaa olevansa empaattinen ja oikeudenmukainen, niin ketä kohtaan hän on empaattinen? Köyhiä vai rikkaita?
Eikö tuollainen itsensä kehuminen ole aika oksettavaa...
Oikeudenmukaisuuskin taitaa olla mielipide asia, eikä itseään voi noin vain julistaa: MINÄ OLEN OIKEUDENMUKAINEN
Porilaisen demarin itsekehu
8
65
Vastaukset
- Anonyymi
SDP SosiaaliDemokraatit Valehtelee Aina ! - Tosi On !
- se on varmaa sukua Antti VappuSataselle , vai oliko Lihavero Antille ? - Anonyymi
Minäkin olen aina ollut empaattinen köyhiä, tyhmiä ja muitakin vammaisia kohtaan... Saavat kaiken empatian multa rikkaalta oikeudenmukaiselta menestyjältä
- Anonyymi
Onkohan sammakkoleivokset maittaneet?
- Anonyymi
Mä tilasin kalsarit pressutehtaalta, tuli hieman kiloja Jouluna.
- Anonyymi
Demaripoliitikon pohjanoteeraus ja itsensähäpäisyn ylittämätön suoritus kun muijansa tissien kehumisella julkisuuteen päässyt tulee kuppilaan ja laulaa Finlandiahymniä.
- Anonyymi
Nato-kiimasa hassaavat rahat ja tekevät velkaa myydessään persettä Bidenille.
- Anonyymi
Espoossa tarvittiin neljä vartijaa makaamaan naisen päälle jotta tämä tukehtui hengiltä,
epäilen että itse miehenä menehtyisin mikäli edes yksi demarinainen makaisi päälläni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581371Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491185Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä221104Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111060- 1261041
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307947- 42919
- 72885
- 73859