Miksi naiset haluaa aina töissä käyvän miehen? Mikseivät sano suoraan vaan että sulla pitää olla rahaa?
Miksi naiset haluaa aina töissä käyvän miehet? Miksei sano vain suoraan että pitää olla rahaa.
184
1737
Vastaukset
- Anonyymi
Jotku naiset ottaa maksun joka kerta ja toiset sitten vasta lopuksi kun eroavat.
- Anonyymi
Jos rahat eivät tule rehellisestä työstä, niin voi tulla nopeasti konkurssi.
- Anonyymi
Naiset ei halua elättää työtöntä miestä.
- Anonyymi
nainen syö valmiin ruoan siis sellaisen, josta on mitä ottaa
nainen tuottaa vähän itse mitään mutta varastaa muilta - Anonyymi
Miksi työtön pitää elättää?
- Anonyymi
Aivan.
- Anonyymi
Entä jos ei ole töissä mutta silti on rahaa? Elää vaikka sijoitustuotoilla?
- Anonyymi
Niitä on hyvin vähän jotka elävät sijoitustuotoillaan.
- Anonyymi
nainen ei jummarra sanan 'sijoitustuotto"
- Anonyymi
Bisneksen teollakin pärjää ihan hyvin.
- Anonyymi
Rahasta ei taida olla kyse enää nykyään vaan siitä, että töissä käyvä mies ei todennäköisimmin ole syrjäytynyt. Maaseudun syrjäytyneet ovat usein juoppoja, ja saattavat humalapäissään kaveripiirissä tai kotioloissa ajautua väkivaltatilanteisiin. Naiset kattelevat niitä miehiä, jotka viitsivät opiskella, eivätkä jo nuoresta ajaudu rikkeisiin. Maaseudulla joskus hyvin koulutetutkin vanhemmat saattavat kullanmurujaan hyljeksiä hyväksymällä esim taloyhtiön sääntöjen säännöllisen rikkomisen. Lapsi nuorena oppii että voi tehdä mitä vaan, kun vanhemmat pelastaa. Kun poika onkin omillaan, ei enää opi uutta asennetta, ja ongelma on valmis. Piilottelukaan ei nykyään enää ole mahdollista, kun aina joku tietää totuuden.
- Anonyymi
pohjoisen laki on pohjoisen lakia
- Anonyymi
Ai väitätkö että naisia ei pahat pojat kiinnosta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai väitätkö että naisia ei pahat pojat kiinnosta?
Kyllä linnan kundeillakin näyttää naisia olevan.
- Anonyymi
Kaupungissa usein työttömät ovat juoppoja ja narkkareita. Varkaita ym. Parempi että ihminen käy töissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaupungissa usein työttömät ovat juoppoja ja narkkareita. Varkaita ym. Parempi että ihminen käy töissä.
Enemmän töissä käyvät alkoholia kun työttömät ja tekevät rikoksiksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enemmän töissä käyvät alkoholia kun työttömät ja tekevät rikoksiksia.
Kaikki naisensa tappaneet miehet ovat olleet töissä käyviä ns kunnon kansalaisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki naisensa tappaneet miehet ovat olleet töissä käyviä ns kunnon kansalaisia.
Niin on ja vielä korkeasti koulutettuja.
- Anonyymi
Vastaavasti kyseessä jos mamu, niin rahat on todennäköisesti saatu rikoksilla ei työnteolla.
Tärkeintä naisten on muistaa, että nimeään ei kirjoita mihinkään miehen antamaan paperiin ja pankkitietonsa pitää visusti salassa. Samoin rahan lainaaminen miehelle millaisella nyyhkytarinalla tahansa on huijausyritys.
Jos mies pesiytyy naisen luo, eikä osallistu talouden hoitoon, on kyseessä hyväksikäyttäjä.
- Anonyymi
Minä erosin työttömästä poikaystävästä, koska en halunnut elättää häntä.
- Anonyymi
Eli olit vain rahan takia yhdessä poikaystäväsi kans.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli olit vain rahan takia yhdessä poikaystäväsi kans.
Toisin päin. Poikaystävä oli minun kanssani siksi, että toin rahaa talouteen, mitä hän itse ei viitsinyt tehä. Jätkä sai kenkää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toisin päin. Poikaystävä oli minun kanssani siksi, että toin rahaa talouteen, mitä hän itse ei viitsinyt tehä. Jätkä sai kenkää.
Poikaystäväsi olisi pitänyt sut elättää.
- Anonyymi
kadotit rakkauden, etkä toista saa
tarkoitus oli kasvaa yhdessä
johon et suostu
ja seuraava liittosi perustuu rahaan ja vain rahaan
rakastaa kun on rahaa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ihmisiä on erilaisia, toiset parempia töissä, mutta huonompia synnyttää lapsia
ehkä jätkää onnistikin koska työn tekijänä et ehkä olisi keksinyt synnyttää miehelle lapsia - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Poikaystäväsi olisi pitänyt sut elättää.
Eli toisin sanoen olit vain rahan takia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli toisin sanoen olit vain rahan takia.
Ei juoppo työtön pysty elättämään ketään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei juoppo työtön pysty elättämään ketään.
Rahan takia vain ollaan yhdessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rahan takia vain ollaan yhdessä.
Monen naisen mielestä miehen tärkein ominaisuus on varakkuus, näkyy aika monessa julkimo pareissa. Eli kun tarpeeksi rahaa niin muulla ei ole niin väliä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollutkaan poikaystävä,jätkä se oli!
- Anonyymi
Eivät naiset halua elätettävää. Kyllä niitä velttoja, kaljaa sohvalla päivät pitkät kittaavia tyhjäntoimittajia riittää, jotka eivät halua edes töihin. Jos etsisin naista, minäkin haluaisin töissä käyvän, joka kykenee elättämään itsensä eikä elä pelkillä yhteiskunnan tuilla.
- Anonyymi
ehkä ei kannatakaan rikkoa se tuloraja jossa naidaan köyhä ja rikas
eli jos rikas ottaa köyhän naisen - ei senkään pitäisi olla oikein
ei ainakaan vanhoissa kulttuureissa
rikkaan pitää nussia vain yhtä rikkaan kuin itse - Anonyymi
Eihän tavallinen keskituloinen vanhempi insinööri, ole naimisissa +15v missin kanssa mutta rikas entinen ammattiurheilija on eri juttu ?
- Anonyymi
Koulumenestys pitäisi nuorilla tytöillä on se ykkösasia, mitä pojassa arvostaa. Ei ulkonäkö, ei uusi mauto, ei vanhempien asema. Noita kotona lusmuilevia, tahallaan töitä vieroksuvia on paljon, maaseudulla niistä suurin osa on alikoulutettuja miehiä.
- Anonyymi
mies kypsyy myöhemmin kuin nainen - kyllä
mutta se ei tarkoita vielä kaikkea - Anonyymi
Kyllä ihmisillä on erikoinen käsitys työttömistä ne ei kuulma tee muuta kuin makaa sohvalla päivät pitkät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ihmisillä on erikoinen käsitys työttömistä ne ei kuulma tee muuta kuin makaa sohvalla päivät pitkät.
Voi sitä muutakin tehdä aikansa kuluksi kun vain töitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi sitä muutakin tehdä aikansa kuluksi kun vain töitä.
Ai niin, se nettipelaaminenkin on tekemistä?
- Anonyymi
Kaupungissa sein on enemmän työttömiä. Vedetään viinaa ja viivaa. Usein kaupunkilainen on myös varas. Ja väkivaltainen.
- Anonyymi
Tarvitaan lisää köyhiä ja epäonnistuneita naisia rakastamaan köyhiä miehiä ja pitämään heidän kanssaan yhtä.
Raha pilaa suhteita ja siksi rahan ei pidä olla paljon.- Anonyymi
Hyvännäköinen poika hyppelee kukasta kukkaan. Tällaisen henkilön kanssa ei elämäänsä kannata tuhlata on hänellä sitten rahaa tai ei. Tyttöjen koulutus on ykkösjuttu, koska lähtökohtaisesti meihin miehiin ei voi luottaa.
- Anonyymi
Tai se palkkatasovaatimus.
Mäkin väsyin turhiin naisiin, jotka jos eivät tykkää sinusta, niin pitävät lähettyvillä varmuuden vuoksi, jos ajat kääntyvät ja nainen epäonnistuu. - Anonyymi
Mulla sanottiin kelalla joskus että se jokaisen oma asia käykö töissä vai ei.
- Anonyymi
Ja sä hölömö uskoit!?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sä hölömö uskoit!?
Ei kenenkään oo pakko töissä käydä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sä hölömö uskoit!?
Sain töissä vähemmän palkkaa mitä työttömänä tienaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne muut epäkohdat ovat niitä, joista pitäisi omalla kohdalla olla huolissaan. Syrjäytyminen, tyhjä väli ceeveessä (jos sellaista on), Vaikka saisit hetken aikaa vähemmän palkkaa, saat työstä työtodistuksen sekä arvostusta siitä, että otat työtä vastaan, vaikka saisitkin vähemmän palkkaa. Jokaisesta työkokemuksesta henkilön kokemus aina jollakin tavalla ja jossain määrin laajenee, ja se tarkoittaa henkilön näkemyksen laajenemista edes johonkin suuntaan. Jos jää joutilaaksi, sitä kehitystä ei nähdä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tienasit pimeenä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kenenkään oo pakko töissä käydä.
Toistaiseksi ei tarvitse , mutta ajat voi muuttua ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toistaiseksi ei tarvitse , mutta ajat voi muuttua ?
Ei oo ikinä pakko käydä.
- Anonyymi
Kannattaa nuorella iällä käydä muuallakin asumassa, silmät avautuvat, kun palaa tähän maakuntaan takaasin. Ei täällä somessa tarvi huudella turhia, mistä muiden pitää tuntea myötähäpeää. Saattaa olla, että opiskeluhalutkin lisääntyvät, kun reaaliteetit todella osaa nähdä ja tajuta.
- Anonyymi
Rahan takia naiset vain miesten kans on.
- Anonyymi
Jos et naiselle halua olla vain korvike, tee asialle jotain hyvä mies. Opiskele tai muulla lailla todista, että olet hyvä saalis. Muutoin sinut heitetään sivuun kuin rukkanen, kun parempi mies löytyy.
- Anonyymi
Opiskelut ei takaa mitään ... ja lisäksi oon yksineuvoinen runkkari nii ei oo ketä heittää
syrjään ja mitää hävittävää, varmaan vituttaa teitä muita !!!
- Anonyymi
Mäkin haluan töissä käyvän miehen joka ryyppää joka viikonloppu.
- Anonyymi
Ota työtön ryyppää harvemmin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
aloitus oli vähän perseestä,ei normaalilla palkansaajalla ole suomessa mitään rahoja. jos on perheellinen elää... hankintoihin pitää kyllä lainaa hakea väittäisin?
saa kyllä valehdella jos on toisin - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
aloitus oli vähän perseestä,ei normaalilla palkansaajalla ole suomessa mitään rahoja. jos on perheellinen elää... hankintoihin pitää kyllä lainaa hakea väittäisin?
saa kyllä valehdella jos on toisinEeepeellä näin. Etelämpänä tilanne on huomattavasti paremmin. Siellä suvuilla on rahaa, eikä siitä tarvitse edes puhua on sen verran ihan normaalia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eeepeellä näin. Etelämpänä tilanne on huomattavasti paremmin. Siellä suvuilla on rahaa, eikä siitä tarvitse edes puhua on sen verran ihan normaalia.
Taitaa Seinäjoella olla enemmän omistusasuntoja kuin Helsingissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kiljukin ja yms. juomat on keksitty...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa Seinäjoella olla enemmän omistusasuntoja kuin Helsingissä.
Selvähän se, koska helsingissä rupuisen yksiön hinnalla saa pari suurta omakotitaloa seinäjoelta.
- Anonyymi
Kai tuo nyt on itsestään selvää. Naiset eivät halua elätettävää riesakseen. Kyllä minäkin haluan naisen joka kykenee elättämään itsensä.
- Anonyymi
Naisille pitää ostaa kaikenlaista ihan niin kuin pienille lapsille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naisille pitää ostaa kaikenlaista ihan niin kuin pienille lapsille.
Jos on köyhistä oloista, on tottunut rohmuamaan kaikenlaista turhaa krääsää. Jos on varakkaasta perheestä, harkintaa osataan käyttää enemmän. Eteläpohjalaisten suurin kuolinsyy on muuten alkoholi, erityisesti miesten ongelma.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos on köyhistä oloista, on tottunut rohmuamaan kaikenlaista turhaa krääsää. Jos on varakkaasta perheestä, harkintaa osataan käyttää enemmän. Eteläpohjalaisten suurin kuolinsyy on muuten alkoholi, erityisesti miesten ongelma.
Etelässä narkkareita jotka kuolee nuorena. Yleensä naisia. Naekkari miehet elää vähän pidemmälle. Mut ei yli 50
- Anonyymi
Vapaa-ajattelijoilla on vain se yksi mielessä aina.
- Anonyymi
Osta pumpattava Barbara siltä saa aina ja se petä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osta pumpattava Barbara siltä saa aina ja se petä.
Sen kans ei oo pakko matkustella.
- Anonyymi
Koska naisille money talks ja bullshit walks!
- Anonyymi
kyllä etelä-pohjanmaalla periaatteessa on ihmisillä omistusasuntoja suhteessa paljon mutta onko ne minkään arvoisia? täähän on se oma tupa oma lupa alue. mutta mädän rintamamies talon tai vanhan maatilan saa kymppitonnilla. nooh onhan se oma. ja sen pystyy ostaa työtönkin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kyllä etelä-pohjanmaalla periaatteessa on ihmisillä omistusasuntoja suhteessa paljon mutta onko ne minkään arvoisia? täähän on se oma tupa oma lupa alue. mutta mädän rintamamies talon tai vanhan maatilan saa kymppitonnilla. nooh onhan se oma. ja sen pystyy ostaa työtönkin
Yleensä täällä maksaa tupa 300000 e ja etelässä rahat menee vuokraan,eikä käteen jää mitään. Helsingissä tuollaiset on sitten narkkareita . Sitten heidän on pakko varastaa että saa aineita. Kannattaa lopettaa mutta ei pysty kun ovat jo koukussa.
- Anonyymi
sinkkuna jää rahaa säästöön, mutta kun seurustelee menee välillä jopa velan otoksi. Onkohan naisilla sama homma?
- Anonyymi
Ei oo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei oo
riippuu pitkälle tietenkin tuloista? ja vielä enemmän menoista? ihan selkeetä matematiikkaa. itse ole ollu perheellinen vuosia molemmat töissä.Rahaa oli muttei liikaa,koska olis? Sinkuksi jäin ihan ok tulot kun puhutaan näillä leveysasteilla. ei velkaa..No sitä kun heittää äkkilähtöä marbellaan viikoksi juomaan..sitten välillä thaikkuihin. on sitä persekkin auki mutta mukavaakin on ollut. enkä muuten tee velkaa asunnon tai jonkun mökin takia enää,kaikkea saa vuokrattua.naisesta lentokoneeseen
- Anonyymi
Otsa hiessä sinun on leipäsi tienaaman ja kivulla synnyttämän. Jotta molemmat Raamatun ehdot toteutuvat niin miehen on oltava töissä. Lisää ilmaista Raamattuviisautta
https://www.raamattuavautuu.fi/- Anonyymi
Raamatusta sanotaan myös älä himoitse lähimmäisesi omaisuutta.
- Anonyymi
Mieshormoninsa vuoksi miehen tosiaan pitääkin olla töissä, kun testosteroni automaattisesti ylläpitää lihaskuntoa. Fyysiset työt miehille.
- Anonyymi
Nyky kaupunkilainen nainen haluaa bilettävän miehen joka tekee omaisuuden rötöstelemällä. Tosi huolestunut olen nyky suuntauksesta. Vihreä siirtymä tekee ihmisistä outoja
- Anonyymi
Jää aikaa paremmin olla naisen kans kun ei käy töissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jää aikaa paremmin olla naisen kans kun ei käy töissä.
Jos vaa nainen huolii joutilaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos vaa nainen huolii joutilaan.
On enemmän aikaa rakastella kun ei oo töissä.
- Anonyymi
En halua tyhjäntoimittajaa vaan miehen joka kykenee maksamaan laskunsa ilman yhteiskunnan tukia.
- Anonyymi
Mä oon mieheni kans yhdessä rakkaudesta en rahasta niin kuin huorat tekee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä oon mieheni kans yhdessä rakkaudesta en rahasta niin kuin huorat tekee
Sekö on sun mielstä huoraamista jos maksaa omat laskunsa? Maksaako sun laskut sitten sossu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sekö on sun mielstä huoraamista jos maksaa omat laskunsa? Maksaako sun laskut sitten sossu?
Rahaa sellaiset naiset vaan haluaa jotka haluavat töissä käyvän miehen.
- Anonyymi
Ei o perää, ei o perää vaan on oltava ansioihin sidottu. Mieluimmin eläkkeeseen saakka. Miltäs se teidän tulevaisuutenne maistuu nyt.
- Anonyymi
15-vuotiaiden poikien pitkäaikainen perustaitojen osaamisen nousu hidastui 1990-luvulla ja kääntyi laskuksi vuosituhannen vaihteessa. Naisia Suomessa on enemmän, mutta polut eivät kohtaa miesten kanssa, kun kuilu on liian suuri. Fiksut naiset eivät enää huoli tyhmiä miehiä.
- Anonyymi
Täällä ovat selvästi työtä vieroksuvat tyhjäntoimittajat katkeria. 😊
- Anonyymi
Naisille rahansa menettäneet täälä on katkeria.
- Anonyymi
Ihan sama onko töissä vai ei se on pääasia että pärjää.
- Anonyymi
Sekin on suhteellista. Mitä pärjääminen tarkoittaa. Sitäkö että jonottaa sairaana tk-jonossa ja hakee vuokrarahat kelalta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sekin on suhteellista. Mitä pärjääminen tarkoittaa. Sitäkö että jonottaa sairaana tk-jonossa ja hakee vuokrarahat kelalta.
Mulle Kela maksaa puolet yhtiövastikkeesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulle Kela maksaa puolet yhtiövastikkeesta.
Ja velkaa mulla ei oo ollenkaan ostin asunnon käteisellä.
- Anonyymi
Naiset ei ymmärrä että rahaa voi saada muulla laillakin kuin töissä käymällä.
- Anonyymi
Peffaa myymällä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Peffaa myymällä?
Persellään naiset ovat aina rahansa miehiltä saaneet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persellään naiset ovat aina rahansa miehiltä saaneet.
Myös miehet myyvät ittiään. Paljonkin. Naiset vaan eivät juoruile niin kuin miehet.
- Anonyymi
Ei tarvi olla rahaa että joka ovesta tursuaa, mutta laskunsa ja elämänsä pitää pystyä maksamaan ja itsensä elättämään. En halua elätettävää.
- Anonyymi
Sut pitää miehen elättää kurja.
- Anonyymi
Eipä ihme, että maaseudulla on paljon sinkuiksi jääneitä miehiä. Keskenään saavat keulia.
- Anonyymi
Mä en aikaan minkään ämmän rukaleen takia töihin mee.
- Anonyymi
Ittensä takia töihin mennään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ittensä takia töihin mennään
Puhut vähän mutta asiaa!!!
- Anonyymi
Ei naiset ymmärrä että sellaisillakin on rahaa jotka ei käy töissä
- Anonyymi
.. mutta en luottaisi sellaaseen.
- Anonyymi
Ei voi ostaa omakotitaloa velaksi jos ei käy töissä.
- Anonyymi
Kuka nyt sohvaperunan kans viitsii olla.
- Anonyymi
Entäs nojatuolinauriin ?
- Anonyymi
Mitä, Töysässä käyvän miehen, tä ?
- Anonyymi
Mun elämässä naisen ei tarvitse Palkkatöissä käydä.
Homoksi en ala! Vanhaksi tullessan nainen saa "Takuueläkeen" - Anonyymi
Rahamies on aina komea mies. Aina ollu. OOtkos nähny rumaa vaimoa rikkaalla miehellä. Mahdoton yhtälö.
- Anonyymi
Ei rumaa vaimoa ehkä, mutta epäluotettava mies. Useita avioeroja.
- Anonyymi
Vastaus kysymykseen. Naiset haluavat töissä käyvän miehen siksi, että itsekin käyvät töissä. Liitonhan pitää olla samanarvoinen.
- Anonyymi
Rahaa ne vaan haluaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rahaa ne vaan haluaa.
Rahaa haluavat miehetkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rahaa haluavat miehetkin.
Ei halua miehet haluaa vain rakkautta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei halua miehet haluaa vain rakkautta.
Miesten suurin intohimo on kilpailla muiden miesten kanssa. Pitää tienata, näyttää, esittää.. Rakkautta miehet kaipaavat vasta, kun ikääntyneinä tajuavat vanhenevansa yksin. Seksi on eri asia mutta sitä täältä päin porukalla käydään hakemassa Virosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miesten suurin intohimo on kilpailla muiden miesten kanssa. Pitää tienata, näyttää, esittää.. Rakkautta miehet kaipaavat vasta, kun ikääntyneinä tajuavat vanhenevansa yksin. Seksi on eri asia mutta sitä täältä päin porukalla käydään hakemassa Virosta.
Höpö höpö
- Anonyymi
Riippuu onko muslimi vai joku muu.
- Anonyymi
Millä työssäkäymättömät itsensä elättää? Toimeentulotukihan on tilapäinen avustus, joten ei kai sitä kellekkään makseta kuin korkeintaan kerran elämässä?
- Anonyymi
Saa toimeentuloa koko ajan
- Anonyymi
Siksi, koska naiset eivät halua, että mies elää yhteiskunnan elättinä!
- Anonyymi
Rahanahneita tai ylikomeita miehiä ei naisten kannata kattella. Aviomiehinä parhaiten pärjäävät ne, jotka ovat opiskelleet riittävästi. Vähän eri näkökanta, mutta tämä toimii. Nuorena komeista miehistä usein kehittyy alkoholisteja ja hyväksikäyttäjiä. Ero tuloo äkkiä.
- Anonyymi
Terveille miehille ei sosiaaliavustuksia tarvitse maksaa!
- Anonyymi
Miksi joku olisi työttömän, joka ei viitsi etsiä töitä, kanssa? Seurustelin aikoinani työttömän kanssa, joka aina vippasi rahaa tutuiltansa, eikä viitsinyt etsiäkään töitä. Halusi vain ilmaista rahaa liitosta ja laiskotella. Jätin sitten hänet.
- Anonyymi
Mitä väliä sillä mistä kukin rahansa saa. Se pääasia että pärjää
- Anonyymi
Oot kateellinen kokoomuslainen
- Anonyymi
"I just want your money"
The Flying Lizards - Money
https://m.youtube.com/watch?v=E-P2qL3qkzk - Anonyymi
Suomalaiset naiset eivät uskalla perustaa perhettä koska tulee maailmanloppu.
- Anonyymi
No mä nyt haluaisin ainakin tällä hetkellä vaan kullia.
- Anonyymi
Ihan sentakia,ettei normaali nainen halua niin heikkogeenisiä lapsia, ettei ne kykene edes töihin
- Anonyymi
Ei kaikki halua osallistua suomen valtion velan maksuun maksalla veroja käymällä töissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kaikki halua osallistua suomen valtion velan maksuun maksalla veroja käymällä töissä.
MIksi ei?
- Anonyymi
Jumala rankaisoo
- Anonyymi
Ylellä on juttu, jossa kerrotaan, että jopa puolet 16–25-vuotiaista Suomen naisista on joutunut fyysisen väkivallan, väkivallalla uhkaamisen tai seksuaaliväkivallan uhriksi. Puolestaan parisuhteessa olevista 16–25-vuotiaista naisista joka viides on kokenut parisuhdeväkivaltaa. Tätä näkökulmaa ei ole juuri huomioitu viimeaikaisessa syntyvyyskeskustelussa, vaikka erityisesti parisuhteessa kumppanin tekemällä väkivallalla on usein vakavia ja kauaskantoisia vaikutuksia uhrin ja lasten elämään.
Miten miehistä on tullut näin noloja? Nuoret naiset ja miehet eivät kohtaa enään.Lapsia ei uskalla teherä. Miehistä 25-43v ollaan nyt lopulta oikiasti huolissaan. Teeveessa oli tästä keskustelutilaisuus ja iltapäiväleheris juttua. Väkivaltaa ja holtitonta vihaa odottamattomissa tilanteissa. Jopa urheilutalojen ovilla pitää kaikki turva tarkastaa, jotta katsojista kukaan ei tuo sisään puukkoa tai ilotulitteita tms. Jos perheen uskaltaa perustaa pitää molemmilla olla riittävä koulutus, toimivat kotitaloustaidot sekä säännölliset tulot varakkuutta. Ihan loogista että tomppelit jäävät yksin.
Miehet hakevat Miessakit ry:stä apua usein vasta silloin, kun he ovat käyttäytyneet väkivaltaisesti tai pelkäävät niin käyvän. Usein vasta heidän kanssaan keskustellessa käy ilmi, että miehen käytöksessä on naista alistavia elementtejä jo mukana. Säännöllisesti työssäkäyvä mies vähemmän räyhää kotona. Talouden tasapaino rauhoittaa myös miehen mieltä. Työttömästä miehestä on perheessä haittaa sekä puolisolle että lapsille, jos he joutuvat kokemaan riitelyä, henkistä ja fyysistä väkivaltaa.
– Vääristyneet asenneongelmat voivat liittyä ajan tai rahan käyttöön tai sosiaaliseen vuorovaikutukseen sekä siihen, millä tavalla niistä perheessä keskustellaan sekä etenkin isän esimerkki. Jotkut nuoret miehet saattavat kokea, että muiden oikeuksien kasvaminen on heiltä pois. Ylellä on tästä useita hyviä juttuja nyt. https://yle.fi/a/74-20124018- Anonyymi
ei oo pakko muodostaa parisuhteita, luonto kiittää kun ihmismäärät tippuu
- Anonyymi
Olen eläkeläinen ja vaimo käy töissä,nytkin tein polttopuita tuulenkaadoista monta mottia,ne olis jääny vaimolta tekemättä. Kun kävin töissä niin ne hommat tein lomilla,ei niitä muut tee. Olenkohan nyt se "jätkä" joka eläkkeellä elää mutta pitää lämmöt talossa?
- Anonyymi
Huorat on toisen kans rahan takia.
- Anonyymi
Asiaahan on juuri tutkittu. Iltapivälehden mukaan "Naisten siis halutaan olevan elätettäviä, mutta heidän ei haluta haluavan tulla elätetyiksi. " Sekavaa ja ristiriitaista on joidenkin nykymiesten ajatusmaailma, syrjäytyneiden ongelmavyyhtiä.
- Anonyymi
Niin rakastaa miehen rahoja muttei miestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin rakastaa miehen rahoja muttei miestä.
Tästä syystä nykyään niin usein mainitaan tunneäly.
- Anonyymi
No tietenkin siksi jottei se rakkaus laimenisi. No, jompaan kumpaan.
- Anonyymi
Miehen säännölliset tulot, töissä käyminen on yksi tae siitä, että häneen voi luottaa vastaisuudessakin. Ei kukaan halua olla se ainoa aikuinen perheessä. Toimeton puoliso nimittäin usein on naiselle passattava täysikäinen lisälapsi. Kuka nyt sellaasta kotiinsa haluaa.
Uusi tutkimus valottaa yhteiskunnasta vetäytyneiden nuorten miesten mielenmaisemaa. https://www.aamulehti.fi/kotimaa/art-2000010834343.html- Anonyymi
Ei pettävään töissä käyvään miehen voi luottaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei pettävään töissä käyvään miehen voi luottaa.
Ei pettäjään voi luottaa koskaan. Ei ystävään, ei puolisoon, ei sukulaiseen ...
- Anonyymi
Töissä säännöllisesti käyvä mies on todennäköisesti terveempi kuin työttömänä pysyttelevä tai opiskelua välttelevä. Nuorten miesten ongelmista on uutisia ihan joka päivä! Tässä viimeisin: https://yle.fi/a/74-20124439
"Useimmiten nuoren miehen tien armeijan vihreisiin estävät mielenterveyden ongelmat ja päihteet. Kutsuntalääkäri on huolissaan siitä, että erittäin huonosti voivia on yhä enemmän.
Asevelvollisrekisteristä paljastuu, että viime vuonna yli puolella kutsunnoissa vapautetuista oli ongelmia mielenterveyden, päihteiden tai käytöksen kanssa. Nämä ongelmat ovat yleistyneet viime vuosina.
– Ylipaino ja huono kunto ovat yleistyneet, mutta vielä enemmän mielenterveysasiat, lääkäri Kari-Pekka Helenius vertaa nykyhetkeä vuosikymmenien takaiseen tilanteeseen."- Anonyymi
Työtön urheileva mies on kyllä terveempi kuin joka työpäivän jälkeen sohvalla makaava Jorma.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Työtön urheileva mies on kyllä terveempi kuin joka työpäivän jälkeen sohvalla makaava Jorma.
Asenne ja mentaalinen hyvinvointi voi työttömällä treenaajalla olla ihan hunningolla. Eiköhän armeijan kommentit julkisuudessa tänään kerro aika paljon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asenne ja mentaalinen hyvinvointi voi työttömällä treenaajalla olla ihan hunningolla. Eiköhän armeijan kommentit julkisuudessa tänään kerro aika paljon.
Töissä käyvillä treenaaminen on hunningolla käydään treeneissä miten sattuu eikä jakseta edes kunnolla treenata. Työttömät jaksaa treenata kunnolla ja käyvät säännöllisesti treeneissä ja ovat paremmassa kunnossa kuin töissä käyvät valtion velan maksajat.
- Anonyymi
Uutisissa tänään kerrotaan, että fyysisistä ongelmista suurempia nuorilla miehillä ovat mielenterveys- ja asenteisiin liittyvät ongelmat. Tämä nähdään erityisen selvästi armeijaikäisillä. Kertoo aika paljon, jos armeijaankaan ei tyyppiä hyväksytä.
- Anonyymi
Kotiympäristö vaikuttaa asenteisiin. Se on fakta. Asenteet kumpuavat usein hyvin syvältä. Kotiympäristöllä on suuri merkitys. Suomessa on juuei nyt paljon pieniä tyttöjä ja poikia, jotka elävät väkivallan keskellä. Tulevaisuudessa heistä mahdollisesti tulee väkivallan tekijöitä. Miettikääs sitä.
- Anonyymi
Vaikka käy töissä, niin se ei takaa, että on rahaa. Nykyään eläminen on niin kallista, ettei miestenkään kannata naista ottaa, ellei nainen ole varakas leski.
- Anonyymi
Tämä toimii molempiin suuntiin. Naisen kannalta sekä myös miehen kannalta. Yhdessä kuitenkin saa etuja elämäänsä sekä taloudellisesti mutta myös muutoin.
- Anonyymi
Töissä käyminen on nykyään kallista
- Anonyymi
Hikikomeron hikky kirjootelmia....huh...kaiken laista . Miesten maailmasta.
https://ylilauta.org/hikky/
https://ylilauta.org/hikky/274jrw - Anonyymi
Tällainen fanaattinen sukupuoliin liittyvä polarisaatio tarkoittaa lähinnä sitä, että naiset edelleen etääntyvät miehistä. Syitä löytyy koko ajan lisää. Ravintoloissakaan ihmiset eivät kohtaa, koska ainakin Seinäjoella miehille kelpaa vain pikaruokalat.
- Anonyymi
Yökerhoihin ja baareihin mennään yleensä naisia kattelemaan ei ravintoloihin.
- Anonyymi
Eihän se, että käy töissä tai on paljon rahaa liity mitenkään toisiinsa.
- Anonyymi
Jos on perinyt paljon rahaa, saattaa olla päästä ihan laho. Tai ei ole koskaan oppinut mitään tekemään. Jos käy töissä, on mahdollista, että on tottunut ponnistelemaan saavutuksiensa eteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos on perinyt paljon rahaa, saattaa olla päästä ihan laho. Tai ei ole koskaan oppinut mitään tekemään. Jos käy töissä, on mahdollista, että on tottunut ponnistelemaan saavutuksiensa eteen.
Persaukinen on persaukinen, ei sellanen kelpaa kellekkään!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persaukinen on persaukinen, ei sellanen kelpaa kellekkään!
Persaukinen mutta hyvä luontoinen mies kelpaa kyllä, jos mitään muita vikoja ei ole kuin rahan puute.
- Anonyymi
Tällaisia uutisia kun lukoo, ei eteläpohjalaiset rehrit miehet oikein enää kiinnosta. Rehti ei tarkoita enään mitään.
Paikallisessa lehdessä tänään. Vuonna 2003 syntynyt eteläpohjalaismies on saanut neljän vuoden ja kolmen kuukauden ehdottoman vankeustuomion törkeistä seksuaalirikoksista, joissa uhrina oli lapsi. Mies oli osan rikoksentekoajoista itse alaikäinen. Teot tapahtuivat elokuun 2019 ja syyskuun 2022 välisenä aikana.
Yksi rikosnimikkeistä on varsin harvinainen. Mies sai nimittäin tuomion sukupuoliyhteydestä lähisukulaisen kanssa. - Anonyymi
Kuka sitä nyt elätee variksen ottaisi..
- Anonyymi
Miehen pitää pystyä elättämään itsensä ja maksamaan laskunsa.
- Anonyymi
Valtion velan maksajaksi vain joutuu kun verokortilla on töissä.
- Anonyymi
Töissä käyvä mies ei komeroidu niin helposti kuin työtön mies.
- Anonyymi
Terveys töissä vain menee ja työttömillä on paremmin aikaa kulkea ja harrastaa.
- Anonyymi
Ei komeroitumisen takia kannata töihin mennä eikä valtion velan maksun takia.
- Anonyymi
Miestenkin kannattaa kunnolla kouluttautua! Koulutuksella on valtava merkitys, ja se muuttaa koko yhteiskuntaa. Koulutus ei ainoastaan paranna yksilön elämää, vaan se muuttaa koko maan tulevaisuutta. Se sivistää, opettaa ja antaa välineet konfliktien ehkäisyyn ja väkivallan estämiseen. Lukeminen antaa mahdollisuuden nähdä ja ymmärtää maailmaa eri tavalla. Sota- ja konfliktialueella on helppo aivopestä ihmiset, sillä ilman lukutaitoa olet täysin riippuvainen muiden tulkinnoista ja kertomuksista. Tieto on valtaa, ja se on avain parempaan elämään. Täällä Etelä-Pohjanmaallakin.
- Anonyymi
Lääkäriksi kannattaa opiskella voi sitten tappaa akkansa.
- Anonyymi
Erikoista aikaa elämme. Nuorilla miehillä on paljon ongelmia elintavoissaan. Miksi hetero mies vain keulii muiden poikien kanssa? Sinkkumiehillä menee huonosti sekä henkisesti että terveydellisesti. Eilen oli miesten päivä. Mediassa oli näistä asioista paljon juttuja. Tässä yksi.
https://www.hs.fi/feature/art-2000010833500.html - Anonyymi
Kuka nyt työttömän luuserin, siivelläeläjän kanssa viitsii olla.
- Anonyymi
Ei kai kukaan halua perseaukisen kanssa heilastella
- Anonyymi
Olen mies ja tarvin just persaukista naista. Jos se on kiinni, menee vaikiaksi.
- Anonyymi
Kirjallisuus ja lukeminen tutkitusti edistää tunneälykkyyttä, ja se taas ennustaa lapsen pärjäämistä myöhemmässä elämässä paremmin kuin mikään muu älykkyyden laji. Tunneäly on asia, jota tarvitaan johtajuudessa. Myös täällä maaseudulla poikien ja miesten kannattaisi opiskella, sillä se edellyttää ja kehittää lukutaitoa. Tunneälyä testataan, ja testitulosten perusteella taitoja ja asenteita osataan tunnistaa. Suhteilla valitettavasti ei enää tule pärjäämään, kun arvostetuimpia paikkoja täytetään.
- Anonyymi
Pillu tulee miehelle helvetin kalliiksi,oli siten rikas tai köyhä.
- Anonyymi
Halvemmaksi tulee käydä maksullisissa kuin ottaa oma akka.
- Anonyymi
Eiköhän se kulu molemmilta kaikki raha nuorissa perheissä. On autovelka ja asuntovelka sekä pari kersaa jaloissa pyörimässä. Tasapuolisesti.
- Anonyymi
Itse olen mies, olen elämäni aikana nähnyt paljon miehiä, jotka eivät tule omillaan toimeen. Rahat on aina lopussa ja jatkuva valitus rahan puutteesta...
Tottakai nainen haluaa miehen joka tulee omillaan toimeen ja joka hallitsee oman taloutensa.- Anonyymi
Tottakai nyt naiset vain rahaa haluaa miehiltä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tottakai nyt naiset vain rahaa haluaa miehiltä.
Tämä on juuri nyt se suurin harhaluulo miehillä.
- AnonyymiUUSI
Tosi on. Paljon on miehiä, jotka keski-iän jälkeen ovat ihan pulassa. Ei ole koulutusta, ulkonäköäkään enää, maine ja luotto on mennyttä, ei puolisoa, eikä rahhoo. Vankiloita rakennetaan lisää, vaikka ennemmin tarvitaan varhaista välittämistä.
- AnonyymiUUSI
Nyt tuli taas huono uutinen: Työllisten miesten määrä väheni vuodentakaisesta, mutta työllisiä naisia oli viime vuoden lokakuuta enemmän.
- AnonyymiUUSI
Naisten on pian pakko tyytyä työttömiin miehiin.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1975898Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442797- 442277
- 932019
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2381981Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2291375- 761342
Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131257Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j41197Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa2831193